spiraal eruit wachten tot eerste ongi of gelijk voor gaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door p1982, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

we willen graag voor een 2e en momenteel zit er nog een spiraal in, nu is mijn vraag als die eruit gaat wachten tot eerste ongi zodat je makkelijk de datum weet of er gelijk voor gaan en telt datum dat spiraal eruit is als eerste nod?

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Mijn spiraal is er toevallig tijdens mn menstruatie uitgehaald, en we zijn ook meteen maar "begonnen" (helaas zijn we allebei ziek geweest dus zullen geen succes hebben deze maand)
    Mn cyclus was geen 4 weken, aangezien ik pas na kleine 3 weken het bekende "vruchtbare slijm" had... maar goed.

Wat ik wil zeggen, ik dat je denk ik het beste toch een cyclus kunt wachten na het verwijderen om zeker te weten hoe je cyclus is... Maar ja, dat heb ik zelf ook niet gedaan dus was is mijn advies waard ;)?

succes ermee!

xxx

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik had een dag of twee een beetje bloedverlies vlak na he verwijderen en daarna na 16 dagen weer, deze tweede bloeding bleek mijn menstruatie te zijn want hierna regelmatig. Helaas nog geen succes hier, maar dat heeft niks met spiraal te maken lijkt me....

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    oh ja je kan er gewoon voor gaan hoor, vroeger werd daar mee gewacht omdat je dan kan tellen, maar tegenwoordig met echo is de termijn ook prima achteraf te bepalen! Wel heb ik es gehoord dat de kans op een vroeg miskraam groter is, maar mijn gyn heeft het er niet over gehad en ik weet dn ook niet zo goed wat ik hier van moet geloven.

5. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou er geloof ik gelijk voor gaan.
    Denk dat het verder ook geen kwaad kan.

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik kreeg na 1 week nadat mijn spiraaltje eruit was mijn ongie. Ik was gelijk de eerste ronde zw helaas is dat met 9wk een ma geworden en met 13 wk eruitgehaald. Ik denk dat het geen kwaad kan om gelijk zw te raken alleen vindt ik het zelf prettig om eerst effe lekker ongie te worden ik was het met het spiraaltje bijna niet.

Maar er gewoon lekker tegen aan veel klus plezier

7. p1982

p1982 Niet meer actief

helaas ben ik helemaal niet ongi nu met spiraal dus ja
    ga het wel overleggen met de dokter

morgen bellen voor afspraak

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Volgens mijn huisarts hoefde je niet eerst ongesteld te worden na het verwijderen van een spiraaltje. Ik had een koperspiraaltje en dan ben je gelijk weer vruchtbaar. Maar voor mezelf vond ik het toch wel fijn om nog even een keer 'echt' ongesteld te zijn geweest.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zou er ook lekker meteen voor gaan. Zoals al gezegd werd, kunnen ze met een termijnecho prima bepalen hoe ver je bent. Succes!!

10. p1982

p1982 Niet meer actief

helaas de dokter heeft vakantie tot 5 januari en dit is geen noodgeval om bij andere dokter het er uit te laten halen

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bij mij word ie de 29ste verwijderd..
    wij hebben het advies gekregen(mirenaspiraal) om 1 cyclus af te wachten.. door de hormonen kan het vliesje was dunner zijn en is de kans op een mk groter..

maar las dat jij een koperspiraal had.. dus weet neit hoe dat werkt..
    lijkt me dat je dan neit hoeft te wachten..

heel veel s6!

12. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    tegen mij is niks gezegd over wachten....

Deel Deze Pagina