Hey dames, Als alles gaat zoals het hoort te gaan heb ik gisteren mijn sprong gehad en zaterdag hebben we toevallig geklust. WE zijn niet echt gericht bezig omdat wij vorige 2wk terug onze (s)moeders en lieve oma hebben verloren. Ik hoop dat we een mooi jaar tegemoet gaan na het verliezen van een goede vriend ons frummeltje en mijn schoonmoeder. Ik heb wel ff een oppepper nodig. SPANNEND DAMES IK GA VOOR IEDEREEN DUIMEN
nou dames net getest en mijn test is al behoorlijk donker, gister nog geklust.. hopelijk vanmiddag of morgen een knaltest.. zit nu op dag 17..ik ben erg benieuwd en hoop dat het deze maand raaak is..dit is de 1e keer met ovutesten.. succes allemaal..
hey dames vandaag is als het goed is mijn eisprong nog niks gevoeld.. wel gister avond / vannacht hele erge buikpijn is dat ook een teken? we hebben zaterdag + zondag ochtend nog geklust dus.. ben nu super misselijk !! xxx
hoi ladies! Nou, ik had gisteravond een licht streepje op mijn ovutest, dus nog negatief..Hopelijk gaat ie vanavond posi worden! Vanavond iig klussen, verder hebben we afgelopen wo en vrijdag geklust, die keren hebben dus ws. geen effect, alleen op het zaad! Ik hoop echt zo dat het gaat lukken allemaal! En dan weer 2 weken wachten...gelukkig genoeg afleiding door alle feestdagen!
ja gelukkig wel.. zou geweldig zijn om zwanger het jaar in te gaan.. alleen het wachten duurt zoooooo lang.. ze zeggen niet voor niks geduld hebben.. hihihi
@mls het wachten duurt idd zo lang! nog 2 weken wachten en dan weten we of we wel of niet zwanger het jaar in gaan! vind het zo spannend elke maand weer. we hebben deze maand voor het eerst met ovu testen gedaan. en op de 2 dagen geklust daarvoor om de dag. hopen dat het nu raak is. mn man heeft er een goed gevoel over, ik wacht zelf liever af tot de 31ste dan mogen we testen! x
hoi mbtc; ik vind het ook spannend is ook mijn 1e keer met ovutesten.. ik heb je ff een pbtje gestuurd..
Hoi Debke, Ik ben vanmorgen opgestaan met ontzettend felle pijn onderin m'n buik. Ik denk dat dit m'n eisprong is, want die zou ik eigenlijk afgelopen donderdag moeten hebben, maar had steeds negatieven ovulatietesten en ook nergens last van. Dit is voor het eerst dat ik er zoveel last van heb. Bij m'n vorige 2 keer had ik wel last van een zeurderig gevoel. Vervelend maar ik kon gewoon aan het werk. Vanmorgen heb ik me ziek gemeld, omdat ik niet eens rechtop kon staan en kon lopen. Ik hoop dat het in het vervolg wat minder pijn doet, of dat ik zwanger ben dat zou natuurlijk het mooiste zijn
hallo, Ik zou afgelopen vrijdag, volgens statistieken mijn eisprong hebben gehad. Maar ik heb nog niets 'gevoeld'. Meestal voel ik het goed. Misschien andere cyclus deze keer...wie weet.. Op zijn vroegst mag ik op nieuwjaarsdag testen. Dus ik zit nu ook op het wachtbankje. Wie weet begint het nieuwe jaar helemaal super! Liefs..
Ik zou vandaag mijn eisprong hebben....Vanaf de 14e ovu-testen gebruikt; gisteravond knallend dus fijn geklust Gisteravond ook en voor vanavond plannen we er ook een gezellig samenzijn in...Al is het maar voor de gezelligheid haha. Vandaag wel een beetje een raar gevoel; opgezette buik en steekjes...ik denk dus idd een eisprong vandaag. Ik kan testen op 3 januari, dus ik ga spannend de kerstdagen en oudjaar in! Geen champie voor mij Spannend he meiden?
als ik van een cyclus van 28 dagen uitga mag ik ook 30 dec testen maar aangezien ik mijn ei nog niet gevonden heb denk ik dat mijn nod later is of een korte lf..we wachten nog ff af..
Dames, dit topic gaat op slot. Ik wil jullie verzoeken verder te kletsen in de NOD-lijsten, aldaar kunnen jullie samen afwachten en kletsen over jullie naderende NOD's. NOD forum - Zwangerschapspagina