Wie is ook deze week vruchtbaar?

Discussion in 'Zwanger worden' started by sassefras26, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mlis

mlis Niet meer actief

moettie, dat hoeft niet..ovutest kan ook licht positief blijven..

2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey dames, Als alles gaat zoals het hoort te gaan heb ik gisteren mijn sprong gehad en zaterdag hebben we toevallig geklust. WE zijn niet echt gericht bezig omdat wij vorige 2wk terug onze (s)moeders en lieve oma hebben verloren.

Ik hoop dat we een mooi jaar tegemoet gaan na het verliezen van een goede vriend ons frummeltje en mijn schoonmoeder. Ik heb wel ff een oppepper nodig.

SPANNEND DAMES IK GA VOOR IEDEREEN DUIMEN

3. mlis

mlis Niet meer actief

nou dames net getest en mijn test is al behoorlijk donker, gister nog geklust.. hopelijk vanmiddag of morgen een knaltest..
    zit nu op dag 17..ik ben erg benieuwd en hoop dat het deze maand raaak is..dit is de 1e keer met ovutesten..

succes allemaal.. :D

4. suuzie2

suuzie2 Actief lid

Dec 5, 2010
    144
    0
    0
    hey dames
    vandaag is als het goed is mijn eisprong
    nog niks gevoeld.. wel gister avond / vannacht hele erge buikpijn
    is dat ook een teken? we hebben zaterdag + zondag ochtend nog geklust dus..

ben nu super misselijk !! xxx

5. mlis

mlis Niet meer actief

misschien is vanacht je ei gesprongen.. :D en op tijd geklust dus.. :D

6. Josefien

Josefien Actief lid

Dec 1, 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    hoi ladies!

Nou, ik had gisteravond een licht streepje op mijn ovutest, dus nog negatief..Hopelijk gaat ie vanavond posi worden! Vanavond iig klussen, verder hebben we afgelopen wo en vrijdag geklust, die keren hebben dus ws. geen effect, alleen op het zaad! Ik hoop echt zo dat het gaat lukken allemaal! En dan weer 2 weken wachten...gelukkig genoeg afleiding door alle feestdagen!

7. mlis

mlis Niet meer actief

ja gelukkig wel.. :D zou geweldig zijn om zwanger het jaar in te gaan.. :D alleen het wachten duurt zoooooo lang.. :(
    ze zeggen niet voor niks geduld hebben.. hihihi

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mls het wachten duurt idd zo lang! nog 2 weken wachten en dan weten we of we wel of niet zwanger het jaar in gaan!

vind het zo spannend elke maand weer. we hebben deze maand voor het eerst met ovu testen gedaan. en op de 2 dagen geklust daarvoor om de dag. hopen dat het nu raak is.

mn man heeft er een goed gevoel over, ik wacht zelf liever af tot de 31ste dan mogen we testen!

x

9. mlis

mlis Niet meer actief

hoi mbtc;

ik vind het ook spannend is ook mijn 1e keer met ovutesten.. ik heb je ff een pbtje gestuurd.. :D

10. fioontje80

fioontje80 Niet meer actief

Hoi Debke,
    Ik ben vanmorgen opgestaan met ontzettend felle pijn onderin m'n buik. Ik denk dat dit m'n eisprong is, want die zou ik eigenlijk afgelopen donderdag moeten hebben, maar had steeds negatieven ovulatietesten en ook nergens last van. Dit is voor het eerst dat ik er zoveel last van heb. Bij m'n vorige 2 keer had ik wel last van een zeurderig gevoel. Vervelend maar ik kon gewoon aan het werk. Vanmorgen heb ik me ziek gemeld, omdat ik niet eens rechtop kon staan en kon lopen. Ik hoop dat het in het vervolg wat minder pijn doet, of dat ik zwanger ben dat zou natuurlijk het mooiste zijn :)

11. mlis

mlis Niet meer actief

We gaan voor zwanger deze ronde!!!!

12. Svg22021989

Svg22021989 Nieuw lid

Dec 20, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op zn vroegst ook 31 december testen, ik hoop dat het raak is!!

Succes allemaal!

13. esli4

esli4 Lid

Aug 13, 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik zou afgelopen vrijdag, volgens statistieken mijn eisprong hebben gehad. Maar ik heb nog niets 'gevoeld'. Meestal voel ik het goed. Misschien andere cyclus deze keer...wie weet..
    Op zijn vroegst mag ik op nieuwjaarsdag testen. Dus ik zit nu ook op het wachtbankje. Wie weet begint het nieuwe jaar helemaal super!
    Liefs..:)

14. Buddha30

Buddha30 Actief lid

Oct 14, 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ik zou vandaag mijn eisprong hebben....Vanaf de 14e ovu-testen gebruikt; gisteravond knallend dus fijn geklust :) Gisteravond ook en voor vanavond plannen we er ook een gezellig samenzijn in...Al is het maar voor de gezelligheid haha.

Vandaag wel een beetje een raar gevoel; opgezette buik en steekjes...ik denk dus idd een eisprong vandaag.
    Ik kan testen op 3 januari, dus ik ga spannend de kerstdagen en oudjaar in! Geen champie voor mij ;)

Spannend he meiden?

15. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Wie heeft ook nod rond 30 december, en heeft nu ook last van bijv, zere tepels, moe of iets anders?

16. mlis

mlis Niet meer actief

als ik van een cyclus van 28 dagen uitga mag ik ook 30 dec testen maar aangezien ik mijn ei nog niet gevonden heb denk ik dat mijn nod later is of een korte lf..we wachten nog ff af.. :D

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Dames, dit topic gaat op slot.
    Ik wil jullie verzoeken verder te kletsen in de NOD-lijsten, aldaar kunnen jullie samen afwachten en kletsen over jullie naderende NOD's.

NOD forum - Zwangerschapspagina

Share This Page