Lieve mensen, dringend advies nodig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesjeee, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Hallo iedereen.

Laat ik het zo kort mogelijk proberen te houden.
    Ik ben een aantal dagen geleden voor onderzoek bij de gyneacoloog geweest omdat ik altijd erg veel pijn hebt met menstrueren er word dan ook aan dysmennoroe gedacht als ik het goed zeg maar goed.

Ik ging liggen, eerst een oprek instrument en daarna een langwerpig camera. Er zat iets Zwarts vorm van een ei, middelgrote van een ei.
    Ze keek verbaast en vroeg: kan het zijn dat je zwanger bent?

Ik aarzelde en zei uhm.. Ja het zou kunnen maar lijkt mij toch niet?
    Ze stond erop dat ik aanstaande maandag bloed laten prikken in het ziekenhuis of ik zwanger ben of niet om daarna een Waterecho te doen om te kijken waar de pijn vandaan komt.

Vandaag had ik ongesteld moeten worden nu het volgende. Ik had afgelopen nacht rood bloed (ik dacht oh toch ongesteld.) maar er zat ook witgeel achtig beetje slijm bij. Ik had de zelfde begin menstruatie klachten als altijd met name de pijn. Niet in de extreme mate maar wel krampjes. Nu vanavond geen menstruatiepijn meer en ik bloed nog steeds niet alleen veel vocht...

Wat denken jullie? En ja het bloedprikken afwachten weet ik maar dat is mijn vraag niet... Denken jullie dat ik zwanger ben?..

Liefs lisa

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als je nu gewoon ongesteld lijkt te zijn lijkt het mij niet.

Maar je had niet de behoefte een zwangerschapstest te doen toen je een paar dagen geleden te horen kreeg dat je mogelijk zwanger was? En de gyn heeft verder dus niets gezegd over een mogelijke vruchtzak etc?

Tja, een testje doen geeft je mogelijk eerder duidelijkheid als het bloedprikken maandag. Wij kunnen er natuurlijk verder ook niets over zeggen ;)

3. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    Het zou inderdaad kunnen dat je zwanger bent als de gyneacoloog iets heeft gezien en er aan dacht.

Ik zou even afwachten of het bloeden doorzet of niet. Als het wel doorzet kan het je gewone menstruatie zijn of eventueel een (vroege) miskraam??
    En als het niet doorzet.. nou even afwachten inderdaad tot het bloedprikken.

Sterkte en succes!

4. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Dankjewel ja want het leek dat ik ongesteld werd krampen bloed en dat bloed was ook echt maar even en nou nergens last van bloeden niet, buikpijn niet niks, alleen soms op 1 plek een soort iets dat kietelt, automatisch krab je maar zit binnen in en nu ook alsof er een band omheen zit doet geen pijn geeft soms alleen een tintelend (aangenaam) gevoel heel raar dus

5. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mischien morgen gewoon even een zwangerschap test doen? Zou je graag vertellen wat je kunt verwachten maar ik heb geen idee dus even thuis testen;)

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Waarom bloedprikken? Je kan toch gewoon een test doen?

7. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik zou idd ook een test doen, is hij negatief kun je de bloedtest nog afwachten van maandag. Maar snap niet waarom ze aangeeft maandag pas een bloedtest te doen... In het bloed kun je voor je ongie al zien of je zwanger bent!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Maar als er met een camera naar binnen is gegaan he , heeft de gyn je dichte baarmoederhals niet gek gevonden dan? Lijkt me niet goed om als je zwanger bent met een camera naar binnen te gaan. En een zwart ei?

Of bedoel je een inwendige echo

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Testje halen vandaag en doen, dan weet je t ook.

10. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Advies? Test halen..

11. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd het zelfde advies alsde andere dames even n testje doen

12. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Ik zou inderdaad ook een test doen! Succes! En laat even weten wat de uitslag was van de test (als je die gaat doen) en van het bloedprikken.

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  14. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

En?! Getest?!

15. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar..??

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Uiteraard ik ook :D??

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Was het wel een camera? Klinkt meer als een echo?
    Ik zou ook gewoon een test doen.

18. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Vaginale echo.

Heb een testje gedaan en er staat een heel licht streepje :D dus waarschijnlijk is het nog raak ook!
    Maar nu het volgende, ik weet dat je soms wanneer je menstruatie moet komen nog schijn ongesteld kan worden. het heeft ook maar drie dagen geduurt en heel weinig bloed verlies, maar wel erg veel pijn.. nu heb ik iets gezien wat ik nog nooit gezien heb.. Ik stuur even een foto mee.. het zit wel op een tampon, sorry als het onsmakelijk is.

19. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    T is idd onsmakelijk Hahaha

Liever foto van je tesr!

Enne geeeeeen tampons gebruiken als je zwanger bent

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012