Pff ik ben echt een monster aan het worden Chagie, snel geirriteerd, weinig kunnen hebben, gemene dingen zeggen, boos doen etc. Het is soms zelfs zo erg dat ik eraan zit te denken om weg te gaan voor een tijd.. Soms ben ik wel normaal maar de laatste tijd ben ik met name als ik erg moe ben (en dat is helaas vaak) een heks.. En wat baal ik ervan ik wil gewoon normaal zijn... Misschien speelt het ook wel mee dat ik vaak het idee heb dat mn vriend zo weinig tijd met mij en omze dochter door brengt omdat hij zoveel klust (of zal dat maar het idee zijn en komen door de hormonem??) Nog meer monsters hier?? Of wat tips?
hihi, doet me denken aan mijn topic. nee ik heb geen last van mijn hormonen 'trut' lees hem eens en je wordt weer blij
Ik word het niet, ben het al sinds een paar weken Echt heel erg..ergste is, ik krijg mezelf in die buien niet in de hand... Van de week vloog het eten zelfs over tafel
Gelukkig dat ik niet de enige ben Denk dat ik me de komende 13 weken ofzo opsluit in een of ander hol en er pas uitkom als ik beval
Heel herkenbaar.. Ik ben zo snel boos en geirriteerd. Mn man zei zelfs tegen me; ik heb je een monster gemaakt.. Hij kan er gelukkig wel tegen, hij moet er vooral om lachen..
Herkenbaar !! Ik zit elke avond als een soort heks op de bank ! Alleen maar zeuren en snauwen... En werkelijk ALLES aan mijn vriend irriteert me... al beweegt ie zijn vinger maar. haha ach ja zal erbij horen denk ik maar niet echt een roze/blauwe wolk.. !
Hier nog een heks hAhAH, heb vandaag zelf pilletjes bij de apotheek gehaald , vriendin van mij raadde dit aan dus ben benieuwd of t helpt... Schijn je rustig van te worden?
Ik ben soms ook echt niet te genieten en kan er op dat moment ook erg weinig aan doen. Wat ik doe is het mijn man vertellen (het is toch meestal naar hem gericht ) vragen of ie me dan even een beetje met rust laat, anders gaat ie alleen maar pushen waarom ik zo doe en dat maakt het alleen maar erger
Wat is dat dan voor iets? Ik ben zelf meestal niet zo van pillen.. En kan je er niet moe van worden? Want dat ben ik namelijk al en wil het niet erger..
Misschien is het een idee om een pyridoxine te gaan slikken? Dat is vitamine B6 en helpt tegen stemmingswisselingen, oa PMS Ik slikte het voor mn zwangerschap ook al en dat werkt echt SUPERgoed, ik zweer erbij. Je mag het tijdens je zwangerschap ook gewoon gebruiken voor zover ik weet. Je hebt verschillende sterktes. Niet alle huisartsen weten ervan, je kan het gewoon zonder recept kopen bij de apotheek, misschien kunnen zij je nog wat voorlichten? Succes!