beetje lastig omdat ik toch veel on topics onderwerpen zie weet niet of hier dan wel iemand voor is maar ben gewoon erg benieuwd. is hier iemand die boodschappen begrijpt die EVENTUEEL van "geesten"komen zowel levende als overleden mensen/dieren? zal me verhaal wel doen als ik weet dat er mensen zijn Groetjes en alvast bedankt, tis puur informatie en gewoon benieuwd. Hoe je er niet aan vast ofzo.
Hi, zal wel even uitleggen. Vanacht ging op een raar tijdstip ineens de tv aan, vanuit standbye, nog nooit gebeurd en ook nog op andere zender dan de laaste die we gekeken hadden. Paar uur later ging ineens eerst de pc (opnieuw) opstarten, en daarna begon de afspeellijst van me dochter van k3 ineens te spelen met het liedje 'handjes draaien" op 2 verschillende momenten. vroeger in 2005 had ik dat ik een foto gemaakt had en daar een gezich in zag, dit zag iedereen en een paranormaal iemand heeft toen nav die foto gezegd wie me moeder was en wie die persoon kon zijn, sowieso had ze het over een hond die mij beschermde, en dat klopt wel omdat vroeger een hond niemand bij mijn wieg liet en weg moest. nu kan het pure toeval zijn, maar kan dus ook wel iets zijn, en ben dus gewoon nieuwsgierig, ben ook erg benieuwd of vaKER gaat gebeuren of bij deze keer blijft. ben benieuwd of dit een boodschap was of hoe ik erachter komt of het uberhaupt iets was.
Is het toevallig een bepaalde datum? Iets bijzonders? Kun je de foto die je toen had eens plaatsen? Of per pb sturen?
Je hoort idd wel eens dat dat entiteiten kunnen zijn. Maar ik denk dat bovenstaande dames je er meer over kunnen vertellen! Ik ben niet paranormaal begaafd!
is een entiteit hetzelfde als in de volksmond een geest? ik had wel geleerd dat geesten ook levende wenzens kunnen zijn, al vond ik dat moeilijk te begrijpen. dus mijn moeder die overleden is kan bij me zijn. maar ook evt die hond die nu ergens in friesland woont bijvoorbeeld helaas heb ik die foto niet meer was foto van mijn witte kat met een mannelijk gezich, totaal niet herkenbaar. Volgns de paronormale vrouw was het een hond, volgens iemand anders was het een andere geest en was die hond er wel om mij te beschermen, mijn moeder leefde toen nog. als het idd mijn moeder is of iemand die me wil helpen dan wil ik graag weten en bedanken of dingen kunnen zeggen. maar miss heb ik daar wel geen aanleg voor. maar dan moet niet zo zijn dat afgelopen nacht de laaste was ik had gisteren een goede echo waar in zenuwachtig voor was, verder niets bijzonders eigenlijk. zover ik weet niet. me moeder is in mei overleden, 18 mei 2009
Geesten en entiteiten zijn eigenlijk min of meer hetzelfde, alleen kunnen ze zich als van alles laten zien: een bekende, maar ook als een monsterachtig figuur. Een geest of entiteit is geen levend persoon. Wat wel kan wat hier op lijkt is dat mijn vader een heel gesprek met mij voert, hij ziet mij dus ook, ik geef hem ook antwoord, maar ik ben er niet echt (en weet dus ook niet van het gesprek af) Dat van die foto vind ik moeilijk te beoordelen, misschien weet Frummelk dat? Wat overigens met de tv etc gebeurd kan zijn kan betekenen dat iemand (misschien je moeder) bij jou aanwezig was, om te laten weten dat ze bij je was tijdens de echo. Maar wat mij het meest aannemelijk lijkt op dit moment, omdat jij aangeeft dat jij erg zenuwachtig was voor die echo, dat jij het zelf hebt gedaan en zelf hebt aangestuurd. Dat komt omdat je na de echo bent gaan ontladen en die (elektrische) spanning slaat dan op je apparatuur Ik zeg niet dat het dat is, maar ik vermoed van wel
Ben het ook eens met mamabri....dit gebeurt vaker! De foto zou ik een rea ding voor kunnen doen en danbkan ik hem ook beoordelen.
Mijn oma heeft een jaar gelden precies hetzelfde gehad. Haar televisie ging uit het niets aan vanuit standby en haar magnetron is ook een keer vanuit het niets aangegaan de tv wel een stuk of 5 x ook s' nachts. Er werd toen gezegd dat het iets van aardstralen konden zijn. Mijn oma is inmiddels verhuisd en heeft er nu geen last meer van.
De TV van mijn moeder sprong ook aan, op onze trouwdag en de buurman was daar om de hondjes te voeren dus die belde ons erover op. Sindsdien geloof ik echt dat je zulke dingen kunt beschouwen als een teken. Wel fijn toch? Of vind je het eng?
Ze heeft de foto niet meer, anders had ik hem ook wel eens willen beoordelen. Jammer dat ze (tot nu toe) hier ook niet meer reageert.
hey meiden, heb aandachtig zitten lezen mar dochterlief liet me niet toe te reageren nog ja maar zou dat eenmalig kunnen zijn op de apparatuur dan? heb normaal nooit, gelukkig ook niets meer gebeurd, geen dingen die niet te verklaren zijn. wel bijzonder van die trouwdag en de tv. rustige nacht gehad. thx voor meedenken.x
He je was er weer Het hoeft niet perse eenmalig te zijn, je kunt dat best periodes hebben. Maar dat dat dus niet perse gedaan hoeft te worden door een geest, maar dat je dat dus zelf onbewust aanstuurd. Dat is namelijk mijn eerste gevoel hierover. En bij de een is dat eenmalig, en de ander heeft het een periode. Het probleem hierbij is dat je het zelf doet onbewust en dat jij het gevoel hebt dat een geest het doet, omdat je je er totaal niet bewust van ben dat je het doet. Een erg lastig fenomeen wat behoorlijk regelmatig voor komt.