wie is paranormaal?

Discussion in 'De lounge' started by mamajojo79, Feb 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    ok bedankt voor je uitleg! zal eens opletten als gebeurd of ik iets bijzonders gedaan heb.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dan is het nog moeilijk te zeggen hoor. Jij bent nu zwanger, dan ben je al heel gauw wat gevoeliger voor dit soort dingen (ook vlak na een bevalling trouwens) In principe hoef je er niks bijzonders voor te doen, maar aangezien je nerveus was voor die echo, die dus goed was gaat die spanning ontladen. En dat kan dus op je apparatuur slaan. Kan best iets eenmaligs geweest zijn.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij het verhaal van Tempus Fugit krijg ik weer een heel ander beeld nl. Het kan dus nog zo op elkaar lijken, en dan nog zo verschillend zijn :)

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hier op de slaapkamer gaan ook regelmatig de lichten flikkeren zonder dat iemand aan de knop zit, ook de lamp van de lichtwekker. Mijn schatje zegt dat dit komt als er een verschil in spanning op het electriciteitsnet zit. Niks paranormaals aan dus.
    Toen ik kind was, had ik een paar keer voorspellende dromen, en sindsdien ben ik _ nog steeds trouwens _ bang als ik me mijn dromen herinner. Het ging nl. niet over fijne gebeurtenissen.

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Als er een dimmer op zit kan dat inderdaad met de spanning of de transformator te maken hebben.

6. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Hmm,, heb even mee zitten lezen en nu zit ik zelf ook met een vraag voor de paranormale mensen onder ons.

Op 02-10-2004 is mijn opa overleden. Sinds dat hij is overleden had ik in mijn vorige kamer altijd een schaduw. Als deze schaduw er niet was kreeg ik nachtmerries. Was deze er wel was er niks aan de hand. Ook had ik regelmatig dat ik 's nachts een hand op mijn lichaam voelde. Na een tijdje ben ik naar de zolder gegaan. Hier heb ik deze schaduw niet meer opgemerkt. Maar daar had ik wel een spiegel hangen. Op de een of andere manier voelde het als ik naar de spiegel keek alsof ik erin werd getrokken, maar ook stond mijn spiegelbeeld stil als ik bewoog. Op een bepaald moment waren wij allemaal van huis en toen ik terug kwam hing mijn spiegel nog net zo als altijd. Alleen zat er een grote barst in. Nu heb ik uit angst deze spiegel buiten neer gehangen, maar een tijdje geleden was de spiegel beslagen, behalve op een plek hier stond een hand afdruk. (dit is niet meer voorgevallen ook niet als het mistig is, dus het is geen vettigheid) en nog heb ik het gevoel dat ik in de spiegel getrokken word. Ook krijg ik als ik ergens kom waar iets gebeurd is kippenvel zonder dat ik weet wat er gebeurd is. Verder kan ik zo ook ergens voelen wanneer er in een kamer iets is gebeurd zonder dat ik het weet.

Is er een manier om hier vanaf te komen. want vind het dood eng!!

(Wat ik ook apart vind is dat ik (had altijd een erg goede band met mijn opa en ik was zijn ''alles'') ongepland en onverwacht zwanger ben geraakt en uitgerekend was op mijn opa's overlijdens datum. Verder is mijn opa op 06-10 gecremeerd, Mijn verjaardag)

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    bah wat eng... ik zou die spiegel weggooien!
    wat ik ooit gehoord heb is dat wanneer je een spiegel tegeover een deur hangt het een open stuk is voor entiteiten... weet zelfniet goed of ik het moet geloven maar sindsdien hingen er in mijn huis geen spiegels meer tegenover een deur...

8. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Gek hè voelt sowieso onnatuurlijk om spiegels voor een open deur te hangen :) geen idee waarom maar puur om het gevoel nooit gedaan :p

9. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    De spiegel hing tegenover een raam, om de een of andere reden durf ik ze al niet voor de deur te hangen. Al heb ik wel een spiegel aan de deur hangen.
    Vond het ook erg eng. En ik ben op dat gebied niet snel bang, maar dit laat je wel 2x nadenken

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Even betreft de vraag van de topic schrijfster. ik denk dat het tekens waren van haar moeder. om te zeggen dat ze bij je is en dat je je geen zorgen hoeft te.maken voor je ukkie in je buik....

ik heb ook vele ervaringen gehad. gelukkig hele fijne!!

11. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    oh gatver!!!
    ik heb de spiegel in de badkamer tegenover de deur hangen!!! en die kan daar ook niet weg.

ik blijf dit topic even volgen.
    wij hebben hier regelmatig het idee dat er meer is tussen hemel en aarde. althans ik dan.

het lijkt vaak alsof er iets over de zolder heen loopt en heb ook wel eens een klein kindje horen lachen midden in de nacht
    toen ik bij mijn ouders woonde ben ik een keer vastgepakt bij mijn arm toen ik naar het toilet ging. en geloof me daar ga ik altijd alleen heen :D

ook heb ik een foto van dat huis van de verjaardag van mn zusje s ochtends vroeg. en op die foto staan er duidelijk 2 "mensen" voor het raam naar binnen te kijken.

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    wat mij betreft THX ik kijk verder aan.....ik ga wel evem meelezen want vind de andere verhalen heel interesant....en lief die opmerking over me moeder die me verteld dat wel goed zit. xx

Van de spiegel is heel bijzonder, zeker betreft die data van je opa, wow. Heb zelf geen verstand maar je zal toch idd zeggen dat wat betekend. Die spiegel lijkt me idd ook heel eng

13. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Ik neem ook even een abbo,

Vond het zelf wel heel speciaal dat ik op de sterfdag van mijn opa was uitgerekend.
    En wat die spiegel betreft, Ik durf er niet meer in te kijken :$

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    wat een bijzonder topic. Ook ik heb veel vragen over overleden mensen, namelijk mijn opa en oma.
    Toen mijn opa overleden was, en we zaten met zijn allen in de woonkamer na de begrafenis zat er een grote vlinder binnen (ze woonden in het centrum in een bovenwoning). deze vlinder ging op de rugleuning van de stoel van mijn opa zitten, en vloog vervolgens naar de klok. Mijn opa was niet bang voor de dood en geloofde dat zijn tijd in de hand van god was. Dit stond dan ook op zijn kaart, mijn tijden zijn in uw hand. Het zitten op de klok een verwijzing hier naar toe?
    Sindsdien vaak wat gehad met vlinders die om ons heen hangen. Toen mijn oma op sterven lag, was er ook (hartje winter!!) een grote vlinder binnen!
    Dat is toch bizar?
    Hebben jullie wel eens meegemaakt dat overledenen in de vorm van dieren om jullie heen zijn?
    Mijn oma is inmiddels alweer een aantal jaren overleden en ik vind het nog altijd heel erg...we hadden zo'n goede band! draag haar trouwring (vermaakt met een steentje) en zou zo graag willen weten waar ze is en of het goed met haar gaat. Sinds dat zij is overleden heb ik nl. geen vlinders meer om me heen en ik ben zo benieuwd hoe het met haar is...

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

O gadverdamme die spiegel !! Ik word er nu al creapy van.
    Heb meteen even m'n huis nagelopen. Ik heb er wel een hangen tegenover een boog (doorgang van woonkamer naar keuken, opening in de muur zegmaar)
    Ik moet dit soort dingen eigenlijk niet lezen ook ;)

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

Dec 23, 2011
    2,156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik heb alleen gehoord dat je nooit geen spiegels in je slaapkamer moet hangen. Vroeger had Tineke de Nooij ook een paranormaal programma. Gingen ze in het donker in de spiegel kijken met een kaar erbij ofzo. Ben jaren bang geweest haha..

Ik heb ook vele ervaringen gehad zowel negatieve als positieve. Ben zelf ook paranormaal maar nog niet klaar met mezelf daarom heb ik het nu ff afgesloten.

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Deze frummelk komt toevallig aanwaaien en weet van niks :D
    Misschien frummeltje ;)

18. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    heb een spiegel in me slaapkamer, nooit raars meegemaakt maar durf er nu niet meer in te kijken in donker ;)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sorry, Jij hebt gelijk ;) Het is frummelTJE :)

Share This Page