Wie is succesvol afgevallen

Discussie in 'De lounge' gestart door Rooibos, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jompie

Jompie Niet meer actief

Nu bijna 10 kg afgevallen met Weight Watchers voor mij het ideaale dieet. Je mag alles eten maar met mate. Je wordt je bewust van je eetpatroon en zo wordt je aangeleerd gezonde keuzes te maken. leuke bijkomstigheid ik was over het algemeen vrij lui en sproten was niets voor mij. Nu sinds een week of 9 doe ik aan hardlopen begon met stukjes van 1 minuut inmiddels stukken van 40min en dat 3x per week, ik krijg gewoon meer energie van dit 'dieet'.

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik geloof niet in diëten...

Als je gezond leeft, dus gezond eten en voldoende bewegen, dan kom je vanzelf op een gewicht dat bij je past. Misschien duurt het iets langer dan je zou willen maar de kans dat je de kilo's eraf houdt is veel groter.
    Ik ben 3 jaar geleden 15 kilo afgevallen en het is er nog steeds af zonder enige moeite. Een aantal simpele dingen veranderd in mijn leefpatroon.
    Bijvoorbeeld:

- alleen nog maar appelstroop op brood
    - geen suiker meer in de thee en koffie
    - zoveel mogelijk wandelen en fietsen
    - als je snoept dan bijvoorbeeld alleen ontbijtkoek.

Ik denk dat het erg belangrijk is dat je onthoudt dat je dit moet aanpassen VOOR ALTIJD... Dus niet alleen voor de periode dat je wilt afvallen. Zodra je op gewicht bent kun je bijvoorbeeld 1 keer per week chips of gebak eten. Volgens mij moet het zo iedereen lukken.

MIJN TIP VAN DE DAG :)
    Wat je niet in huis haalt, kun je ook niet opeten :)

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Demi klopt als een bus !!! Ik denk dat het zo ook het beste werkt.
    Ik haal ook niets in huis dat ik niet 'mag' van mezelf. Als ik dan een keer zondig dan haal ik het speciaal in huis en maak ik er een feestje van ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Klopt, wij hebben doordeweeks ook niets in huis.

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik ben 12 kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Eerst heb ik het Mentale Dieet Plan gevolgd, koolhydraatvrij/arm en vetarm eten (let op: crashdieet). Daar ben ik in twee maanden 7 kilo mee kwijtgeraakt. Daarna ben ik gezond gaan eten door goed te ontbijten, voldoende fruit, groente en water, minimaal 500 ml zuivel en 6 volkoren boterhammen per dag en mager beleg en vlees te gebruiken. Af en toe een snoepje en het was prima vol te houden. Ik verloor in 4 maanden nog 5 kg door 200-400 kcal minder te eten dan ik nodig had om stabiel te blijven.

Tegen de kerstdagen snoepte ik weer wat meer en is er weer 2 kilo bijgekomen (dus nog maar 10 kg afgevallen) die ik er nu probeer af te krijgen door te hardlopen en de snoep weer wat te laten staan. Ben echt een zoetekauw. Mijn BMI was meer dan 26 en is nu 23.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik wil zo graag afvallen ..
    ik kan wel janken
    echt op zijn r'dams gezegt
    ik haat mijn lichaam !
    ik weeg nu 102 kilo.. !
    en ben 179 lang..
    ik weeg dus zeker wel te veel
    mijn nichtje is ook begonnen met afvallen ..
    die doet het bcm dieet en is makkelijk vol te houden volgens haar., !

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    hier is de knop om! vanaf vandaag wordt er afgevallen!

Heb eerder wat kilo's eraf gekregen met sonja bakker, maar ga het nu op mijn eigen manier doen:
    gewoon calorieën tellen en meer verbranden dan eten.
    Nu moet het gewoon. overgewicht zit bij mij in de familie heel erg, net als hoge bloeddruk en suikerziekte. Ik zit nu net op de grens van gezond BMI en wil dat een beetje naar beneden krijgen.
    10 kg eraf en ik ben weer gelukkig;)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    net even gekeken, mijn bmi is nu 25, en wil naar de 22. En dat is bij mij precies 10 kilo. ik wil nu 5 kilo afvallen en met december er de 10 afhebben.. ga even berekenen hoeveel ik daarvoor mag eten;)

ok, als ik in 8 weken tijd 5 kilo af wil vallen mag ik 1600 kcal per dag eten. moet te doen zijn toch? (dat is anderhalve zak chips per dag, hahaha)

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

Hoe heb jij berekend dat je in 5 weken 8 kilo moet halen? zou dat ook wel willen berekenen namelijk..

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant

Deel Deze Pagina