hey meides, ik ben benieuwt wat jullie allemaal uit gaan vreten dit weekend? Wij gaan naar mijn ouders, manlief laat zijn rugtattoo ( project opzich.. bijna hele rug vol) afmaken, en zal daarna niet lekker zijn, 1e sessie van 4 uur had hij koorts s avonds, dus zal morgen niet anders zijn na 4 uur..Dus mijn plannen... lekker in de tuin in de zon bakken We blijven tot zondagavond, dus ga met witte melkflessen en kom hopelijk terug met bruine benen Verder geven we niet echt op pasen, zie het gewoon als een lang weekend, veel bijslapen en genieten van het weer
Zondag is Vigo jarig dus dan vieren wij zijn verjaardag Tweede paasdag gaan we paaseitjes zoeken met Vigo en waarschijnlijk een lekkere wandeling maken o.i.d. Al die poespas die ze tegenwoordig ook op pasen 'verzinnen' vind ik een beetje too much... dus hier geen uitgebreide lunches, brunches en diners maar gewoon ouderwets paaseieren schilderen en zoeken in het bos
Wij gaan 1e paasdag met onze mannetjes naar het sprookjesbos. S'avond zouden we gourmetten, maar denk dat het nu een bbq word.. En 2e paasdag geen plannen. Gewoon lekker genieten van het mooie weer .
Pasen vieren wij in de kerk en verder ook als fijne dag met zn allen, lekker buiten zijn en genieten met en van elkaar. Dit jaar moet/mag ik ook nog werken zondag- en maandagavond, dus da's ietsje minder maar op zich ook weer niet heel erg hoor. Vind het ook leuk om de bewoners (werk in verz.huis) wat extra te geven op zulke dagen. Is altijd gezellig en er hangt ook een ander sfeerje als anders, moet me er alleen altijd even toe zetten, vind het lastig weg gaan als man hele dag thuis is en hij blijft gezellie met de meiden thuis... ach, komt ook wel goed!
We brengen de Paasdagen vooral door met "wachten" op de komst van ons tweede frummeltje Zaterdag lekker pyromaantje spelen..... we mogen hier in onze Duitse gemeente nl op zaterdag onze eigen Paasvuren ontsteken... maw tuinafval etc verbranden. En aangezien de wind uit het oosten komt..... NL berg je maar
1e paasdag varen met mijn schoonouders en blijven dan daar lekker eten 2e paasdag eerst met de kinderen wandelen op het strand dan lekker lunchen en s middags gaan wij de tuin opknappen en de kids hopelijk eventjes buiten spelen.
Op 1e paasdag gaan mijn dochter en ik, samen met mijn moeder, naar mijn oma die anders alleen zou zijn die dag. We doen wat hapjes etc. (Mijn man werkt die dag). Op 2e paasdag zijn we met het ons gezin en mijn schoonouders bij mijn moeder. Paaseitjes zoeken en dan gezellig met elkaar de dag doorbrengen onder het genot van hapje en drankje.
1e paasdag naar het strand en daarna nog op visite bij Fam. 2e paasdag sochtends lekker fietsen langs de boerderijen die open dag hebben en smiddags naar een grote buitenspeeltuin
Eerste paasdag gaan we 'smiddags met 4 andere stellen en kids paaseieren zoeken en als de kids op bed liggen gaan we samen eten. Tweede paasdag brunchen bij mijn familie en 'savonds komt de familie van mijn man bij ons BBQen. We hebben eigenlijk nooit een paasdag voor onszelf...
ik geef niet zoveel om pasen. lekker een dagje extra vrij! mn schoonfamilie viert wel meestal en dan met een brunch ofzo. morgen waren we uitgenodigd bij de tante van mn vriend, maar nu is dat verplaatst naar het strand. gezelli! en 2e paasdag even naar mijn ouders denk ik.
Wandelen,bbq' en en een boswandeling. Verder niets bijzonders,ik heb niets met pasen. Ik vier wel het voorjaar maar dat is omdat ik een heiden ben en dat is een soort religie
Eerste Paasdag: Brunchen, bowlen uit eten met mijn ouders en mijn broer. Tweede Paasdag: Mijn man en ik gaan overdag samen een filmpje pakken, en genieten van t weer, en daarna samen steengrillen buiten....
1e paasdag; Brunchen bij mijn schoonmoeder.. En daarna 's middags met mijn moeder en broer BBQ! 2e paasdag; Lekker met z'n 2en zwemmen.. Gr. Carlien
1e paasdag denk ik ontbijten en dan eitjes zoeken in de tuin voor kleine meis..... En daarna moet ik een hele dag werken tot 21 uur.... 2de paasdag gaan we naar de paasraces, een vriend van ons gaat mee. Het strand is dichtbij, schoonmoeder woont op 15 min afstand dus zullen we ook langs gaan denk ik.....(dochterlief is dol op auto's en vooral als ze herrie maken hahaha)
1e Paasdag; Lekker uitgebreid ontbijten, s'middags een verjaardag en s'avonds lekker bbqen met de familie en wat vrienden 2e Paasdag; Een lange bos of strandwandeling maken!
Wij gaan gourmetten en gewoon genieten van elkaar. morgen gaan we paaseieren verven met zoontje en ide worden zondag verstopt....