Cats and dogs hier. Best tevreden. Maar stofzuigen zal never nooit mijn hobby worden. We zuigen 2 maal daags ivm 3 honden...pff..hihi.
Dyson! Met 2 kleine kinderen en een grote hond zuigt ie zo alle troep op zonder vast te lopen, te stinken oid. De eerste stofzuiger waar ik echt blij mee ben .
Miele S5221. Verschillende standen, lange kabel, enorme zuigkracht! En met zak. Ik ben er enorm blij mee! Zitten ook verschillende opzetstukken bij.
ik wil een karcher stofzuiger met een waterfilter systeem kopen dan gaat al het stof en vuil en haren het waterresservoir in en als je klaar bent met stofzuigen gooi je het resservoir leeg en weg is al het vuil nooit geen stofzakken meer nodig en de zuigkracht blijft behouden
Wij hebben deze Philips - Stofzuiger zonder zak HomeCare - FC9200/01 - Stofzuiger zonder zak - Stofzuigers - Huishoudelijke artikelen schoonouders hebben een dyson en zijn daar MEGAAA happy mee
Wij hebben een Dyson, maar ik vind het dus 3 x niks Zuigt opzich prima, maar ik vind het zo'n log, onwendbaar ding met een hele vervelende zuigmond. Ben alweer voor een andere aan het kijken, denk dat we voor een Miele gaan.
Dyson, allergy complete! Hij is prijzig maar dan ben je wel meteen klaar! Hij heeft een sterke zuigkracht en is voorzien van allemaal verschillende hulpstukken. O en hij is zakloos en blaast veel minder bacterieen en schimmels uit dan een normale stofzuiger Als je interesse hebt, hij is bij blokker 70 euro goedkoper dan bij mediamarkt enz. (Dyson DC29 Allergy Complete stofzuiger)
Ik heb mijn Dyson verkocht, omdat hij best zwaar is en ik reuma heb, dus ik heb er een lichtere stofzuiger voor in de plaats gekocht, een Bosch, nou, ik heb hem nu een half jaar, maar hij zuigt echt minder goed dan de Dyson, in het begin ging het nog wel, maar ik merk dat het gewoon al afneemt. Wel fijn dat deze een heel lang snoer heeft, zodat ik beneden alles kan stofzuigen, zonder van stopcontact te hoeven wisselen.
Is het niet lastig om een stofzuiger te hebben zonder zak? Dan moet je iedere keer die bak goed schoonmaken? En anders is het zakje eruit/in en klaar.
Wij hebben de miele cats en dogs. Een erg fijne stofzuiger. Er zitten speciale filters tegen de haren van de kat.
Ik vond het erg meevallen. Ik hield hem boven de kliko, dan druk je op een knopje en gaat het klepje open en dan ligt al het stof en prut in de vuilnisbak, klepje dicht en weer op je stofzuiger klikken.
Zelfde, ik spoel hem trouwens wel nadat ik hem geleegd heb met warm water en als het heel vies is met een beetje dreft enzo. De filter spoel ik elke 6 maanden, even nachtje laten drogen en hij is weer klaar voor gebruik.
Wij hebben een Miele... die dingen zijn niet kapot te krijgen en na 10 jaar zuigt hij nog steeds als een malle
Wij hebben Harry, het neefje van Henry (numatic). Ik vind het een superding! Hebben hem nu een maand of twee. Begin stofzuigen bijna leuk te vinden.
Grappig, ik heb dus de S5211. Zijn echt 2 verschillende types (net gegoogled), maar ik kan het verschil niet vinden!
bol.com | Philips Stofzuiger Marathon FC9200/01, Philips | Elektronica sinds kort deze!! echt geweldig!!!