Wie is tevreden over zijn/haar stofzuiger, en kan mij deze aanbevelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door yassal, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Cats and dogs hier. Best tevreden. Maar stofzuigen zal never nooit mijn hobby worden. We zuigen 2 maal daags ivm 3 honden...pff..hihi.

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Dyson! Met 2 kleine kinderen en een grote hond zuigt ie zo alle troep op zonder vast te lopen, te stinken oid. De eerste stofzuiger waar ik echt blij mee ben :).

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Philips maraton :)

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Miele S5221. Verschillende standen, lange kabel, enorme zuigkracht! En met zak. Ik ben er enorm blij mee! Zitten ook verschillende opzetstukken bij.

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Dyson

6. ik wil een karcher stofzuiger met een waterfilter systeem kopen

dan gaat al het stof en vuil en haren het waterresservoir in en als je klaar bent met stofzuigen gooi je het resservoir leeg en weg is al het vuil

nooit geen stofzakken meer nodig en de zuigkracht blijft behouden

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
  8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    dyson

9. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Dyson! De investering waard.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben een Dyson, maar ik vind het dus 3 x niks :( Zuigt opzich prima, maar ik vind het zo'n log, onwendbaar ding met een hele vervelende zuigmond.
    Ben alweer voor een andere aan het kijken, denk dat we voor een Miele gaan.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

#31 SDonya, 25 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2012
    Dyson, allergy complete!

Hij is prijzig maar dan ben je wel meteen klaar! Hij heeft een sterke zuigkracht en is voorzien van allemaal verschillende hulpstukken. O en hij is zakloos en blaast veel minder bacterieen en schimmels uit dan een normale stofzuiger :D

Als je interesse hebt, hij is bij blokker 70 euro goedkoper dan bij mediamarkt enz. (Dyson DC29 Allergy Complete stofzuiger)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb mijn Dyson verkocht, omdat hij best zwaar is en ik reuma heb, dus ik heb er een lichtere stofzuiger voor in de plaats gekocht, een Bosch, nou, ik heb hem nu een half jaar, maar hij zuigt echt minder goed dan de Dyson, in het begin ging het nog wel, maar ik merk dat het gewoon al afneemt. Wel fijn dat deze een heel lang snoer heeft, zodat ik beneden alles kan stofzuigen, zonder van stopcontact te hoeven wisselen.

13. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    Is het niet lastig om een stofzuiger te hebben zonder zak?
    Dan moet je iedere keer die bak goed schoonmaken? En anders is het zakje eruit/in en klaar.

14. singa

singa Niet meer actief

Wij hebben de miele cats en dogs. Een erg fijne stofzuiger. Er zitten speciale filters tegen de haren van de kat.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vond het erg meevallen. Ik hield hem boven de kliko, dan druk je op een knopje en gaat het klepje open en dan ligt al het stof en prut in de vuilnisbak, klepje dicht en weer op je stofzuiger klikken.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Zelfde, ik spoel hem trouwens wel nadat ik hem geleegd heb met warm water en als het heel vies is met een beetje dreft enzo. De filter spoel ik elke 6 maanden, even nachtje laten drogen en hij is weer klaar voor gebruik.

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben een Miele... die dingen zijn niet kapot te krijgen en na 10 jaar zuigt hij nog steeds als een malle :D

18. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Wij hebben Harry, het neefje van Henry (numatic).
    Ik vind het een superding! Hebben hem nu een maand of twee.
    Begin stofzuigen bijna leuk te vinden.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Grappig, ik heb dus de S5211. Zijn echt 2 verschillende types (net gegoogled), maar ik kan het verschil niet vinden!

20. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

Deel Deze Pagina