Hallo dames, Ik heb iets nieuws bedacht, weet niet of het was is haha, beetje kinderachtig maar wel leuk dacht ik zo! Waar je ook bent, op je werk, supermarkt, ergens buiten met stoepkrijt *ahum* het maakt niet uit. Schrijf op; zwangerschapspagina was hier - je gebruikersnaam. Maak er een foto van, en plaats het hier. Niets illegaals please hahaha, en kan op van alles zijn, in je agenda op het werk, op het bord als je voor de klas staat.. Noem het maar op.. Weet niet of het een succes is, maar toen ik druk picassa stond uit te hangen op een tekenbord in een kinderspeelpark, vond ik het wel een leuk idee.
Ooooh leave your mark. Je mist een r of niet? Lijkt mij wel leuk alleen weet ik niet of ik het zou durven. Hmmm.......
Haha het hoeft toch ook niet ergens te zijn, waar het niet mag. Kan ook gewoon op het stoepje bij de supermarkt zijn met stoepkrijt. Leuk idee, ik zal van de week eens kijken of ik ergens een mark kan achterlaten.
dacht eerst dat ze een gedichtje of iets had geschreven dat ze haar vriend 'mark' ging verlaten ofzo:O
Hahahah sorry dames dacht echt dat ik 'your' had geschreven. Want had nog bedacht dat het geen 'youre' was haha.. Leeeukkk YenD Hahaha jaa niets illegaals dames. En idd lekker old skool!! Je mag je gebruikersnaam ook weglaten, later weghalen! Waar je jezelf prettig bij voelt.. Doe wat je leuk vind, en posten maar!! Ben benieuwd wat we allemaal gaan tegenkomen haha..
Zou ook leuk zijn als je het ergens op de stoep of muur oid deed en een ander lid loopt daar voorbij!! Dan kom je misschien wel te weten wie er in je buurt woont en ook op zp zit!
Hahahaha jaa als het maar duidelijk is voor ons, dat het om zwangerschapspagina gaat haha!! Zwp was here. Zwp in tha house. Zwp in tha building. Zwp yeah. HAHAHAHA