wie is uitgerekend in sept, en gaat niet op vakantie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetjes, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Wij gaan wel, zou niet weten waarom niet, de uk wordt verwacht 27 sept.
    Maar heb altijd vroege weeen gehad, wij gaan dus 15 min van huis op vakantie, er gewoon even tussen uit met de kids, lekker met de caravan!
     
  2. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    20 september uitgerekend en ook wij gaan niet op vakantie.

    Ik vind het nu al lastig met dit warme weer.. dus laat staan dat ik op vakantie ga... bleghh heb er ook helemaal geen zin in.
     
  3. Ik ben 22 september uitgerekend en wij gaan niet op vakantie, niet dat ik niet zou willen maar mijn partner spaart zoveel mogelijk dagen om straks na de bevalling ook lekker veel tijd thuis te kunnen besteden.
    Wel gaan we nog een weekendje naar belgie in een hotelletje.
     
  4. Ik ben 22 september uitgerekend en wij gaan niet op vakantie, niet dat ik niet zou willen maar mijn partner spaart zoveel mogelijk dagen om straks na de bevalling ook lekker veel tijd thuis te kunnen besteden.
    Wel gaan we nog een weekendje naar belgie in een hotelletje.
     
  5. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ben 10 aug uitgerekend en wij gaan ook niet op vakantie. Maar waarom gaan jullie niet nog lekker een weekendje met z'n 2en weg in nederland?
     
  6. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Ik ben uitgerekend op 16 september,en ga ook niet op vakantie,heb er simpelweg nu de financieen niet voor
     
  7. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik ben 14 sept uitgerekend, gaan dan ook niet op vakantie.
    Maar dit omdat mijn man een week na de bevallingsdatum 3 weken vrij heeft genomen (zou de beep 2 weken te laat komen, dan heeft hij nog 2 weken met ons samen.
     
  8. NathalieMS

    NathalieMS Niet meer actief

    Ik ben 25 september uitgerekend en wij gaan "gewoon" nog een weekje naar Center Parcs. Ik moet er inderdaad ook niet aan denken om in het buitenland naar het ziekenhuis te moeten.....Bovendien zie ik vliegen en de warme temperaturen in Griekenland ofzo ook niet meer zittten....
    Volgend jaar maar met z'n drietjes!
    Groetjes,

    NathalieMS
    (29w +5)
     
  9. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Wij verwachten de kleine rond 3 september, wij gaan ook niet op vakantie. Mijn ouders wonen in Zeeland dus daar gaan wij begin van mijn verlof lekker ff uitrusten en van elkaar genieten.

    Soms denk ik wel eens als ik alle mensen om heen zie die allemaal een lekkere vakantie voor de boeg hebben, van dat wil ik ook wel. Maar aan de andere kant zie ik het ook niet meer zitten.

    Volgend jaar lekker met die kleine op vakantie, wachten we daar wel op toch?
     
  10. Noor28

    Noor28 Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ben 29 september uitgerekend en wij gaan ook niet op vakantie.
    A) We zijn net verhuisd naar ons nieuwe huis en dat heeft al genoeg kosten met zich meegebracht
    B) Vliegen lijkt me niet zo fijn meer en lang in de auto zitten ook niet
    C) Tweelingen komen meestal wat eerder en het lijkt me niks om ergens anders te moeten bevallen
    D) ik ben nog heel erg happy met onze net nieuw aangelegde achtertuin
    E) Zo heeft mijn man meer dagen over voor als de twins geboren zijn
    F) Ik slaap idd ook minder en in een vreemd bed/vreemde omgeving zal dat er niet beter op worden

    Groetjes!
     
  11. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    me 2!
     

Deel Deze Pagina