Kindje voelen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door einad, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,
    ik dacht net dat ik mijn kindje voelde aan de binnenkant of is dat nog erg vroeg?
    Weet wel zeker dat het mijn darmen niet waren en met tussenpozen van enkele minuten duurde het wel 20 minuten.
    Groetjes einad

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Kan zeker wel hoor. Ik heb het ook al gevoeld maar het is wel mijn tweede. Je bent lekker vroeg met voelen voor een eerste kindje. Leuk hè!

3. Dank je wel Rianne, maar het is ook ons tweede kindje ;) had het misschien ff erbij moeten zetten..

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik voelde het ook rond 16 weken voor het eerst, eerste biologisch kindje. Maar dan wel maar eens per week zeg maar :)

Sinds een dagje of 4 voel ik het hele dagen door, soms een paar uur niet, maar veelal wel!

Vind dit zo bijzonder en speciaal he!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik voelde het bij de eerste ook zo rond 16 weken. Bij de tweede nog een stuk eerder, maar dat is ook een woelwater... ;)

6. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Dat kan zeker:) Ons zoontje voelde ik bij 18 weken. Ik hoop nu ook wat eerder. Heerlijk, ik kan nu al niet meer wachten.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik voelde het ook rond 16 weken...sindsdien ook meteen elke dag.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ook, bij beide zwangerschappen. En mijn man voelde bij beide zwangerschappen voor de 20 weken de kindjes al schoppen aan de buitenkant. En bij deze zwangerschap ligt de placenta zelfs aan de voorkant..

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik voelde het ook met 16 weken! Dacht toen ook dat het misschien mijn darmen waren, maar met 18 weken wist ik zeker dat het met 16 weken niet mijn darmen waren (snap je? :p)

10. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Ik werd vannacht wakker en moest plassen. Maar daarna lag ik een tijdje op mijn zij en voelde ik allemaal soort van bubbeltje achter elkaar heel laag in mijn buik, zeg maar bij mijn schaambeen in de buurt (waar ik ook altijd het hartje hoor als ik luister met de doppler). Ik weet echt niet of dit nou me darmen zijn of het kindje (aangezien dat wel heeeeel vroeg zou zijn). Het is ook mijn eerste kindje dus weet niet zo goed wat ik moet voelen. Maar omdat het zo laag was had ik niet het idee dat het me darmen waren en het was ook echt op 1 specifiek punt en als mijn darmen rommelen gaat dat altijd heen en weer. Maar zou het kunnen? en zo laag bij het schaambeen in de buurt? of zijn het toch mijn darmen? Het is echt een soort geborrel maar dan lichte kleine borreltjes haha beetje moeilijk uitleggen eig.
    kuss

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Meerie kan makkelijk hoor, mijn zoontje voelde ik voor het eerst bij 14.5 weken. Alsof iemand met een penseeltje aan het kietelen was zeg maar.

12. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    ja wat jij beschrijft voelde ik idd!! heel gek maar wel duidelijk:)

13. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Hoihoi,

ik voelde het bij dit kindje rond 11 weken al! Het kan prima hoor..

14. Wat bijzonder he, geniet er zo van!

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Kan heel goed inderdaad! Ik voelde onze kleine al met 15 weken voor het eerst

Deel Deze Pagina