Hallo allemaal, Sinds 2 dagen last in de maagstreek samen met maagkrampen en niet lekker voelen. Vanmorgen kon ik terecht bij mijn verloskundige, ze heeft de urine nagekeken op eiwitten, dit was negatief. Bloeddruk was goed, en hartje klopt ook prima! Toen is ze gaan voelen aan de buik, en ze dacht dat het kindje in stuit lag, en dat dat het beurse gevoel kon verklaren... Wie herkent dit, en wat kan ik eraan doen? O,ja ben 27 weken zwanger.... Van nummer 2
Heb je al eens geprobeerd een rennie te nemen als je maagkrampen hebt? Het kan ook maagzuur zijn en als je kindje met het hoofdje tegen je maag ligt dan kan je maag daarop reageren, overigens kan je kindje nu alle kanten nog op dus grote kans dat hij/zij regelmatig draait. Verder zou ik het niet weten.
T eerste wat in me opkwam brandend maagzuur! Heb er een paar weken terug last van gehad. Voelde zo heftig dat de verlos zich erge zorgen maakte hahaha.. Had een soort bandgevoel rond mijn maag/rug/schouderbladen, kortademig, beroerd, hoofdpijn en duizelig... Ze dacht aan hoge bloeddruk.. Bleek ook bij haar aan de hoge kant, maar ws door de stress. In het ziekenhuis juist hele lage bloeddruk. Kwam er zelf paar dagen later achter dat het vanuit mijn maag kwam, branden maagzuur. Je kan je er echt behoorlijk beroerd door voelen zeg..hoop dat het zolang mogelijk wegblijft, of niet meer terugkomt tijdens de 2e helft van mijn zwangerschap.
Dank jullie wel voor je reactie! Dat bandgevoel is precies de goede omschrijving... Heb reghla ph voor maagzuur en dat helpt wel