wie is/was er aanwezig bij jou bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door missX, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wie aanwezig bij je bevalling

1. alleen je partner

2. partner en je moeder

3. partner en nog iemand anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Wie willen jullie datr er aanwezig is of was bij je bevalling?
    Ene kant denk ik eraan om het met z'n tweetjes te doen, maar misschien is mijn moeder erbij toch ook wel fijn...ik twijfel nog....

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb gekozen voor mn partner en mn moeder, ook mn schoonmoeder komt want die is kraamverzorgende bij ons. En uiteraard de verloskundige niet te vergeten.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier dan 3 verschillende antwoorden van mij ;)
    Bij de oudste waren aanwezig: gyn, kinderarts, 2 verpleegsters, partner en ik.

Bij de jongste: Eigenlijk niemand behalve ikzelf, want de vk en mn man waren nog onderweg op de trap naar boven toen ze al geboren werd :)

Bij de aanstaande spruit wil ik: vk, kv, man en ik.

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja ik snap dat er een verloskundige e.d. aanwezig was bij de bavlling...bedoel dus eigelijk wie nog meer en dan dus zonder het medische personeel hihi.

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Bij de eerste m'n moeder en de vader van de uk, bij de tweede enkel de vader (m'n ma was net telaat) en bij deze hoop ik dat m'n vriend (niet de vader van de beeb, want die heeft de benen genomen) en m'n zoontjes erbij kunnen zijn.
    Die 2 willen dat per sé zien! (weet nog niet wat ik ga doen...)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn vriend en mijn moeder. Tipje voor MissX: Als je met je moeder afspreekt dat ze er bij mag zijn, spreek dan ook af dat als je je tijdens het bevallen bedenkt, ze dan ook weg moet gaan. Ik had goede afspraken met mijn moeder gemaakt en dat is heel goed gegaan. Zo wist ik eigenlijk van tevoren wel dat ik geen "gezeur" aan mijn hoofd wilde en al helemaal geen gepluk. Mijn moeder is er dan ook in stilte bij geweest. Het is mij heel goed bevallen en de volgende keer mag ze er weer bij zijn.

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn vriend en mijn moeder. Ik wil ze er allebei bij hebben.. Ik denk dat mijn vriend namelijk plat gaat zodra er iets gebeurd.. haha
    Hij kan niet tegen bepaalde termen zoals ruggeprik ofzo en hij kan al helemaal niet tegen bloed enzo. Hij zegt ik kijk de andere kant op. :)
    dat word nog wat als de kleine er net uit is. Die komt er ook neit helemaal schoon uit. haha ben benieuwd of die durf te kijken

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Alleen m'n vriend.

9. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    mijn man en mijn moeder zijn erbij
    liefs mariska

10. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Totdat ik ging persen had ik mijn man, moeder en schoonmoeder erbij...en toen ik ging persen mochten er maar 2 mensen blijven. Mijn moeder was zo zenuwachtig dat ik er zenuwachtig van werd en heb dus gekozen voor mijn schoonmoeder (is kv geweest) die was zo super rustig en kon me zo goed er doorheen helpen...

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn vriend en me moeder! Ik heb er niet veel van gemerkt van ik zat echt in een roes maar was heel blij dat ze erbij was hoor!

12. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    alleen mijn vriend

13. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Hihi, grappig!

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Het was de bedoeling dat alleen mn moeder erbij zou zijn , maar al met al zijn mn vriend mn moeder een tante mn zusje en mn nichtje erbij geweest , en eerlijk gezegd intereseerde me dat geen @#* op dat moment :D :D

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    mijn vriend, vk +stagaire, vriendin en kv waren erbij. en ook mij kon het niets schelen wie er bij waren. Ik had een bed beneden staan, dus het was niet heel vol rond t bed.

Bij nr 2 ga ik voor mijn vriend en vk+ kv. Maar evt stagaires mogen ook! En misschien komt er wel weer iemand op visite .. dat weet je niet hihi

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik wil sowieso mijn vriend erbij hebben en mijn beste vriendin is er als alles goed gaat ook erbij! Heb ook met haar afgesproken dat als ik me bedenk tijdens het puffen of als het me teveel word dat ze de kamer dan zou verlaten!

17. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Partner en een blik medische mensen opengetrokken die nodig zijn bij een keizersnede.
    Gynaecoloog, assistent, anesthesist, verpleegkundige, verloskundige, kinderarts.

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    alleen mijn man wil ik erbij hebben.

19. midushi

midushi Niet meer actief

alleen mijn vriend was erbij
    een eventuele volgende keer nijn moeder ook
    is wel gezellig voor me vriend aangezien hij niks mocht zeggen tegen mij en ik in mijn eigen wereldje zat

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bij het maken was alleen mn vriend erbij, dat wil ik ook bij de bevalling. Natuurlijk wel een VK en KV maar verder geen familie/vrienden e.d. Stagiaires zijn van harte welkom.

Deel Deze Pagina