oftwel heeft je man gehuild toen de baby eruit was of niet? ik ben heel benieuwd of die van mij dat gaat doen! en jijzelf? moest je huilen? denk zelf wel te moeten huilen...hihi maar of me mannetje moet huilen? denk dat ie veel te blij is dat het kindje eruit is!
Zowel manlief als ik huilde bij de geboorte van Quinn. Bij mijn man is dat nog een tijdje doorgegaan. Elke keer als hij probeerde zijn ouders te bellen ( hij nam de telefoon in zijn handen) begin hij al weer te snotteren. Wat een scheetje he!
Meteen na de geboorte niet, ik wel toen ik mijn familie ging bellen om het te vertellen. Vooral toen ik mijn broer aan de telefoon had. Ryan is 4 weken te vroeg geboren, niemand had dit telefoontje verwacht.
Ik huilde voordat ik bevallen was, JA..... van de pijn! Toen ik Yassir op mijn borst kreeg was ik nieuwsgierig hoe hij eruit zag, of hij alle vingertjes had. Ik was blij dat ik van de pijn verlost was. Mijn man die was in shock geraakt, hij ging met de verpleegster mee om fotos te maken van Yassir. Hij kwam terug en zei ik ben vergeten fotos te maken. Ik ben helemaal in shock.
Ik niet, mijn vriend wel... en nu nog steeds haha, af en toe als ze bij hem ligt of hij kijkt naar haar dan hoor ik ineens gesnik... en jahoor is die weer emotioneel aan het doen wel lief om te zien hoor! Ikzelf heb het nog niet echt gehad maar volgens mij heb je als vrouw daar vooral in het begin niet zoveel tijd voor haha ik heb wel huilbuien gehad maar dat waren meer kraamtranen en doordat ik me in het begin niet zo happy voelde...
Ik heb me beide keren de pleurig gehuild! Bij de eerste omdat ik zooooooo trots was dat ik dan toch maar ff een gezond kind op de wereld had gezet. Bij de tweede omdat ik zodanig gespannen was tijdens die zwangerschap (was hem op maand 4, 5 en 7 bijna verloren, dan dat platliggen, die weeën altijd enz enz) en het een enorme opluchting was dat hij er gezond en wel uit kwam.
Nee, net na de bevalling heb ik niet gehuild, terwijl ik dat wel heel erg verwacht had! Mijn vriend was wel erg emo, maar heeft ook niet echt staan huilen. Mijn bevalling was zo supersnel gegaan, ik was eigenlijk nog steeds een beetje verbouwereerd dat ze er nu al was. Ik was wel helemaal in de wolken, supergelukkig en energie voor 10! Super speciaal moment is het hoor, zo'n kleine warme frummel voor het eerst op je buik, ook zonder tranen Liefs Diana
ik wel omdat ik blij was dat ie ruit was. Mijn man niet die kon alleen maar met ene big smile verliefd kijken naar ons mannetje
heb niet gehuild me vriend wel had verwacht dat ik wel zou huilen aangezien ik om alles huilde wanner ik het nieuws er sichtends op zette moest ik al huilen en nu niet had ik niet verwacht