Wie is/was er bij je bevalling aanwezig?

Discussion in 'De bevalling' started by Gelukje7, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

Jun 20, 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Naast het ziekenhuispersoneel (vroedvrouw, gyn en 2 stagiaires die mochten blijven van mij nadat ze het zo lief hadden gevraagd) was enkel mijn vriend aanwezig. Vond het al vol genoeg :p

2. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    1e alleen met man en vk.
    2e met man, vk en kraamverzorgende.
    3e zal in het ziekenhuis plaatsvinden, dus wie er allemaal aanwezig zal zijn, geen idee. Ik hoop zo min mogelijk. De eerste was het mooist, alleen de vk en m'n man.

3. misa

misa Niet meer actief

De eerste keer was mijn man erbij. En natuurlijk een verpleegkundige en de gyn.
    De tweede keer zal ook mijn man erbij zijn en het nodige aan vk/gyn en kraamverpleegkundige/verpleegkundige.
    Een stagiaire mag er eventueel bij zijn, maar niets doen.

4. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

#44 LailiejLoe, Jan 9, 2012
    Last edited by a moderator: Jan 9, 2012
    Mijn vriend en een goede vriendin. Natuurlijk ook de verloskundige en iemand in opleiding denk ik. Die zei niet veel en was denk ik erg geschrokken van mijn geschreeuw ;)

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e mijn man, moeder, kraamverzorgster en verloskundige.
    Bij de 2e kwam er ook nog een stagere mee.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Als ik het ooit mee mag maken denk ik dat alleen mijn vriend erbij mag zijn. Als ik veel pijn heb wil ik altijd alleen zijn dus hoe minder mensen in mijn buurt hoe beter!

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Bij beide bevallingen waren mijn vriend, mijn moeder, verloskundige en verpleegster.

8. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    1e zkh, de vader (nu ex) en 2tal zkh personeel.
    2e thuis, partner, verlosk. en kraamhulp.

9. paparo

paparo Lid

Jan 8, 2012
    61
    0
    0
    Mijn man en mijn moeder..... en dit gebeurt bij een eventuele volgende weer..... vond het heel fijn zo...... en mijn moeder vond het ook geweldig dat ze erbij mocht zijn..... Bovendien is ze heel rustig en dit vond ik heel prettig!!! Hoewel ik ook verbaasd was over de kalme, behulpzame man die naast me stond;)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

1e bevalling (ziekenhuis) manlief, vk, gyn, verpleegster, co-ass (VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te veel!)

2e bevalling (thuis) manlief en vk (Helemaal goed!) De bevalling ging te snel om de kraamhulp nog te laten komen.. vond ik niet erg :D

11. hellie

hellie Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bij de eerste mijn man, mijn VK, Vk van het ziekenhuis en nog wat verpleegsters.

Bij de tweede mijn man en VK. Kraamhulp kwam 2 minuten nadat Finn was geboren binnen, ging een beetje vlug allemaal. Was wel heerlijk dat we maar met zijn 3en waren...

12. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

Oct 10, 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Wat leuk om de verschillende ervaringen te horen!

13. Within

Within Niet meer actief

Ik zou alleen mijn man erbij willen hebben, en de nodige medische mensen. Het is toch iets van ons 2en, de ouders wachten maar op de gang :p

Share This Page