wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Draga: nee, ze heeft niet verteld of het ging lukken, maar dat heb ik ook niet gevraagd, moet ik toegeven. Ik weet ook niet of ze dat zou kunnen zien. Ze is geen medium, maar aura-reader, dat is toch net weer wat anders (al zijn er natuurlijk ook veel raakvlakken).

@Pientje: wat heerlijk dat alles helemaal goed is. Een kloppend hartje, wat mooi! ♥ Ik vind het echt fijn om succesverhalen te lezen. :)

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Pientje wat mooi om te horen dat alles zo goed gaat.

Even wat anders ik ben nog steeds niet ongesteld en en heb ook nergens last van ik moet wel zeggen ben niet met de bolletjes gestopt want ik moest alleen maar 2 bolletjes voor het slapen gaan innemen.
    De andere keren had ik 6 en werd gewoon ongi dus baat het niet schaad het niet.
    Maar nu krijg ik wel een beetje de kriebels want stiekum hoop je toch wel op een klingel dus als het zo blijft gaan doe ik maandag alsnog een test.
    Want ben wel een beetje wantrouwig over dat vroege testen. Eigen lijk kunnen jullie hier ook niets mee maar moest het even kwijt.

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    @ draga: wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat je er toch wat hoop van krijgt! En wij hopen hier natuurlijk allemaal met je mee! Hou ons op de hoogte!
    En ik kan me voorstellen dat je het nog niet op wilt geven, zeker als je 'pas' 32 bent!

@ famke: hoe is 't gegaan??? Vertel vertel! Heb je veel last? En doe je wel rustig aan nu? En veel drinken he?!

@ klingel: met jouw moeder ook niet helemaal goed? Helaas hier ook heel slecht nieuws. Mijn moeder heeft ALS en is aan haar laatste dagen bezig. Erg moeilijk dus. Ik hoop dat het bij jou minder ernstig is!

@ vlinder: vervelend als je een maand moet wachten he? Heb dat ook een paar keer moeten doen, vond 't vreselijk, maar ja, soms kun je echt niet anders. Hopelijk volgende maand meteen raak, dan is 't zo weer vergeten :)

@ pientje: wat een goed nieuws! Hou je ons op de hoogte? Ik hoor toch ook wel graag de succesverhalen hoor!

@ de anderen: ik weet 't niet meer... sorry.
    Mijn hoofd is op 't moment ook niet helemaal hierbij, maar dat snappen jullie vast.
    Hier: dus in de wachtweken en ondertussen het nieuws gekregen dat mijn moeder het eind van komende week niet haalt. Woensdag krijg ik uitslag van het bloedonderzoek, dus mijn grootste wens zou natuurlijk zijn dat die positief is en ik dat mijn moeder nog net kan vertellen... maar ja, ik voel me nog totaal niet anders dan anders, dus ik vrees dat 't negatief zal zijn.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Draga!!
    Oefff wat idioot spannend toch weer.
    We hebben tegelijk de TP gehad en ik heb vanmorgen mn laatste 2 bollen naar binnen gemikt en ik had een uur later al bloedverlies (rond 10 uur). Nu vloei ik zo nu en dan wat helder rood...

Ik hoop het voor je!! En gun het je ook ontzettend!! Jij hebt ook 'eerder recht' om zwanger te worden!! Je bent ouder en al veel meer pogingen!! Ik ben nu niet zwanger, maar laat er alsjeblieft een wonder bij jou gaande zijn..
    Ik duim voor je!!

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo wat een verschrikkelijk nieuws meid,is je moeder allang ziek of weten jullie het pas.Het zou geweldig zijn als je haar goed nieuws zou kunnen geven,ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe deze week.Een hele dikke knuffel voor jou.

Draga dat wordt spannend dus,ik hoop dat je morgen kunt testen en dat je het klingelsyndroom hebt (toch zwanger)

Maartje welkom hier,wat sneu dat het deze keer niet gelukt is meis.

Pientje wat een geweldig nieuws meid en laat dokter V maar mopperen:D

Aqui wat leuk zeg dat aura lezen,ik geloof daar ook wel in.

Pip heb je gisteren iui gehad?

P26 dus nu nog niet naar dd.

Famke hoe is het nu met je.

Hier vanmorgen ineens bloedverlies,geen idee wat dit is,als het goed is heb ik mijn eisprong al gehad maar ja ik kom nu even niet bij dokter V en moet het dus raden.Ik vind het wel jammer dat de controle ineens weg is,ik was al wat angstig met al die eitjes en nu bloedverlies,ik hou het even in de gaten en vertrouw ik het niet bel ik gewoon de dokterswacht.
    Ik had gisteravond op mijn werk even pijn in mijn rechter zij maar toen het brandalarm af ging op mijn werk was ik de pijn vergeten,door die pijn en nu dat bloed ben ik een beetje angstig.

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #1986 Pip78, 21 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
    Jo: Wat een verdrietig nieuws van je moeder. :( Vind het heel verdrietig voor je familie om te lezen dat ze ALS heeft. Een mens-onterende ziekte. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar leef ontzettend met je mee. Wens je deze week heel veel sterkte en ik hoop dat je haar nog goed nieuws kan meedelen. Een hele grote dikke knuffel!!

Klingel: Ook een knuffel voor jou. Hoop dat het goed met jou en je moeder gaat.

Vlindermoeder: Oh wat vervelend. Is het bruin of rood bloed? Ik had vrijdag de hele dag bruinverlies. Dr.V. gaf aan dat de dagen rond de ovulatie kan voorkomen. Anders morgen gewoon even bellen en langsgaan hoor. En als je het niet vertrouwt idd even langs de dokterswacht! Balen zeg!!! :x

Draga: Ik hoop dat je een Klingel hebt. :p Ik duim voor je!

Agui: Wat een bijzonder verhaal zeg van de aura reader. Ik hoop dat je er kracht uithaalt. Heel mooi dat ze dat ook zei van het vrouw zijn-voelen. Dat vind ik soms ook wel moeilijk. Je wil zo graag je helemaal vrouw zijn en voelen en zwanger zijn. Ook het vertrouwen hebben in je lichaam is zo belangrijk, maar heeft door alles natuurlijk een flinke deuk opgelopen. Goed advies vertrouwen in je lichaam er goed voor zorgen en koesteren. Ik ga het ook goed in mn oren knopen! Ik hoop dat je je snel weer zo liefdevol zwanger voelt.

Pientje: Goed te horen zeg! Ben blij voor je..je bent nu 6 weken zwanger? Hoop dat je de 9 maanden mag volmaken. Duim voor je.

Famke:
    Hoe voel je je meis? Gister toen ik bij Barra was belde je vriend/man toen nog, of was het een andere Barra dame? Over hoeveel utrogestan je moet inbrengen? Hoop dat je er bent uitgekomen en dat de punctie je is meegevallen.

Maartje: Balen meid! Op naar de volgende cyclus.

P: Prachtig geschreven! lijkt me heel waardevol dat je dit allemaal bijhoudt. Hoop dat je het later met al je kinderen als ze groot zijn kan nalezen! :)

Alle Anderen: Dikke knuffel!

Hier: Alles prima. Gister IUI gehad. Zaad was perfect. 91 % voldoende waarvan 71% een 10. Heb vanochtend positief getest met de ovulatietest. Heb daarna direct Pregnyl gespoten. Morgen weer een IUI en misschien dinsdag nog, als eisprong morgen nog niet is geweest. Vanmiddag maken we het nog even gezellig op advies van Dr.V. Was gister mega druk bij Barra. Waren 6 inseminaties. Morgen ook weer zo druk. Een van de zusters zei dat het de laatste weken allemaal erg goed ging met zwanger worden. Goede berichten van Barra dames. Dat geeft hoop! :D

7. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Klingel: Lees net je Twitter. Bah wat een nare berichten en wat een verdrietige dagen!! Hoop dat allemaal goedaardig blijkt en dat alles weer reg sal komen!! Sterkte en een hele dikke knuffel!!!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel wat een vreselijk nieuws en ik duim ook dat het goedaardig is.

Pip wat een goed nieuws zeg,ben benieuwd hoe vaak je nog iui krijgt deze cyclus.Mijn bloedverlies was iets donker en ging vervolgens over op knal rood,ik heb op google gezocht en las dat dit vaker voor komt en niet ernstig hoeft te zijn,ik kijk het eventjes aan.

9. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik wil er hier online niet te veel over zeggen, je weet nooit wie er precies mee lezen, maar het is inderdaad een hele nare ziekte! En hoewel ze heel graag door zou willen leven, zal het ook een soort verlossing zijn denk ik.

@ pip: wat goed zeg die 3 eitjes! Jij zet de positieve lijn gewoon helemaal voort! Nu nog een zwangerschap erachteraan! Succes met je 2e IUI morgen! Waarom heeft Dr V eigenlijk geen flush gedaan gisteren?

@ vlinder: ik had deze keer ook voor het eerst een bloeding rond of tijdens de ovulatie. Is het bij jou ook al ovulatie tijd? Klingel suggereerde toen een ovulatiebloeding, dus daar heb ik eens op gegoogled en ik denk inderdaad dat dat het was. Had het nog nooit eerder gehad, dus waarom nu ineens wel... geen idee.

@ klingel: sterkte meis! Dikke knuffel!

@ de rest: fijne zondag nog!

10. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jeetje meiden, wat is er veel gebeurd!!
    jo, heel veel sterkte, geniet van de tijd die je nog met je moeder kan doorbrengen.maak er nog iets moois van. klinkt raar misschien, zal zeker aan jullie denken!!hele dikke knuffel

klingel, hoop voor jou op goede berichten over je moeder.denk ook aan jullie.

Pip, je gaat lekker zo, vooral met nog iui in het vooruitzicht.zet m op!! mijn vriend heeft zaterdag niet gebeld, was iemand anders. wij hadden goede instructies mee, haha

vlinder hoe voel je je nu, heb je nog steeds bloedverlies.
    draga, ik wens je ook een "klingel"

ook voor de rest een dikke knuffel, en met zn allen beetje proberen te genieten, van het mooie weertje. de zon doet zo haar best voor ons!!:)

hier vandaag weer beter, gisteren best wel pijnlijk gevoel.
    toen we aankwamen, vond ik het allemaal erg raar. spreek en versta niet zo goed het 'snelle' duits. en vond het dan ook moeilijk te begrijpen wat ze allemaal bedoelden.:( lieten het maar gewoon over ons heen komen.
    anestesie ging goed, was zomaar weg. mochten ook snel weer naar huis. kwamen er ook nog een stel tegen die ook bij dr V onder behandeling zijn. maar schrijven denk ik niet mee op dit forum!!!!:).Anders lijkt me dat wel gezellig;)

terugweg in vreselijke file gestaan, blij dat we thuis waren.
    best wel vermoeiend!! en toen begon het zeurend pijn te doen. erg ongemakkelijk. weer vroeg op bed. gaat nu alweer veel beter.
    klaar voor de visite!:p

maar oogst!!!;) was goed. 10 hebben ze gevonden. we kunnen morgen bellen, over hoeveel er bevrucht zijn en dan weten we ook hoelaat we dinsdag terug moeten.
    spannend!!:$
    al met al is het me 100% meegevallen.
    maar moet er niet aan denken om het zonder verdoving te doen, respect voor diegene die dat hebben meegemaakt.
    en ben echt geen pieper!!!!:D

zo is weer heel verhaal geworden,
    denk aan jullie allemaaaaaal!!

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke zo een hele drukke dag dus gisteren,ik ben blij dat alles goed is verlopen en hoop voor je dat de terugplaatsing positief gaat zijn.

Jo ik wens je nog een waardevolle tijd toe met je moeder en geniet van iedere seconde dat ze er nog is,wat een moeilijke tijd gaan jullie tegemoed en je hebt ook al heel wat moeten doorstaan.Sterkte.

Daarnet de dokterswacht gebelt want het bloeden stopt niet en ik krijg een zeurderig gevoel in mijn rechter zij,ik word vanmiddag door een dokter terug gebelt en dan hoor ik of ik langs mag komen of het aan moet kijken.Hopelijk is het niet iets vervelends,ik heb me keurig gehouden aan de adviezen van dokter V.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Daarnet heeft de dokter terug gebelt en hij heeft geen idee wat dit voor bloedverlies is,er zijn drie opties;1 een vroegtijdige menstruatie,2 een innestellingsbloeding of 3 een bloeding van de eisprong (wat eigenlijk nooit voor komt) en nu zijn we nog niks wijzer:DWe wachten even af wat vandaag nog meer brengt en anders morgen het Barrahûs even bellen.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wij zijn net terug van de dokterswacht en zijn niks wijzer geworden,de dokter zei alleen maar dat hij dacht dat het innestellingsbloed was zonder te vragen of je geslachts gemeenschap hebt gehad.Morgen maar contact opnemen met de gyn was het advies en dat ik behoorlijke buikpijn heb en nog steeds bloedverlies was eigenlijk niet belangrijk,zo kwam het over.Ik heb me helaas ziek moeten melden op mijn werk want van de buikpijn kan ik niet werken.

Hoe is het met iedereen het is hier zo stilletjes.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #1994 klingel, 21 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
    hi barrababes,

ben ik dan weer.
    was hals over kop vertrokken naar mijn ouders.
    het komt erop neer dat ze bij toeval een tumor van 15 bij 17 hebben gevonden bij de eierstok van mijn moedertje.
    ze wordt 1 april geopereerd en daarna horen we of het goed of kwaadaardig is.
    waren allemaal totaal in shock, maar vrijdag kwam dan eindelijk hoopgevend nieuws, namelijk geen uitzaaiingen en geen tumormarkers in het bloed. dit kan wijzen op goedaardig! en de oncoloog-gyn zei oprecht dat hij op basis van alle vele onderzoeken vertrouwen had in een goede afloop.

maar ja, dan heb je dus al 3 dagen amper gegeten en geslapen en alleen maar gehuild met zn allen wegens doodsangst over eiderstok-K (wat werd gezegd, lekker proffessioneel achteraf?)
    niets deed er meer toe, nee ook trouwen en baby niet. maar heb wel op mezelf gepast hoor... (fruit)

nu weer wat meer hoop en vertrouwen sinds vrijdag, maar wel totaal kapot nog allemaal. moet echt bijkomen, en bijslapen nog :(

nu las ik hier het vreselijke verhaal van de mama van jo, wat onzettend vreselijk voor jullie allemaal :(
    is ze al lang ziek? je praat er rustig over, is er berusting? ik wil jou en je mama en iedereen heel veel sterkte en kracht en liefs en rust en vrede wensen.... :(
    (als je er meer over wilt vertellen of juist niet, pb altijd welkom)

verder heb ik niet bijgelezen, maar ik zie hier wel alarmerend bloed bij vlinder?

vlinder, het eerste wat bij me opkomt: bloed wegens het springen van veel eieren!
    ovulatiebloeding bestaat. zeker als je zoveel ei hebt!

een innesteling, dat zou een bevruchting inhouden. gemiddeld 5 a 10 dagen na ovulatie.
    zit je daar al?
    enne, een (of hoeveel?? :$) innesteling zou inhouden dat je sex hebt gehad.

vind de reactie van de ha dan ook wat amateuristisch. hoewel ik vaak merk dat ze echt geen flauw benul (meer) hebben van dit onderwerp.

anyway, ik zou echt goed op jezelf passen. en maandag bellen voor een echo?
    ik heb ook (op eigen initiatief) gebeld dat ik een echo wou na eisprong toen ik die >30 eieren was.
    ik wilde weten of alles er okee en vooral veilig uitzag.
    jij ook doen?
    voorzichtig hoor!

@rest: dikke knuffel.. zo naar bed.

knuffel

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hm, beetje forummen (met google-verbod!) leidt wel even af.

@famke: hoe was het? ik duimmm! :)

@draga: had in dusseltopic ook al gereageerd maar ook nog even hier.. dikke knuffel!!!
    je was idd vroeg met prikken, en hcg 2 is geen 1.. maar... je progesteron vind ik erg laag, 20 na ei.. zeker met 6 bollen uruzgan?
    misschien eens naar laten kijken?
    ik ben heb bij TP van nov ook een uitgestelde ongi gehad, kwam 3 dagen nadat ik was gestopt met bollen.

@ilja: jij ook niet zwanger.. en je was er best wel zeker van! :(
    klote!
    zo zie je ook weer hoe gemeen dit proces (en de bollen) zijn..
    ik wens je snel succes toe!

@all: en dat geldt voor allemaal! roze worden okee? moet!

@dokter V: TSK een beetje mijn woordgrappen inpikken!
    uiteraard is de term DiepFriesjes van mij ;)
    we hadden het over dat klingman fries is, en later ging t over de cryo's.
    toen zei ik cryo's? u bedoelt onze DiepFriesjes?
    hij moest hard lachen en heeft m blijkbaar onthouden ;)

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel wat een rot nieuws zeg,maar zoals je het allemaal beschrijft dan ziet het er positief uit en ik hoop dan ook dat je moeder in april goed nieuws krijgt.Ik wens jou en je familie heel veel kracht toe om de komende week door te komen en pas je ook een beetje op jezelf en op je kleine.Dikke knuffel voor jou.

Als mijn ei-sprong woensdag is geweest dan is er kan op een zwangerschap want ik heb pas maandagochtend te horen gekregen dat we het veilig moesten doen.Het is dus even afwachten hoe en wat,ik heb mijn ei-sprong ook helemaal niet gevoeld dit keer.Morgen maar even bellen voor een echo,ik ben best een beetje ongerust nu.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    verlies je veel bloed dan? en is het rood of bruin?

ik begrijp dat je zondag nog sex hebt gehad? ;)
    hm. dan zou dat tot woensdag eidag kunnen leven inderdaad.
    maar innestelen gebeurt meestal NA dag 5..

weet je ik denk persoonlijk dat het komt door de vele eitjes.
    maar ik zou morgen zeker voor een echo gaan.
    je moet ook even zien hoe je buikholte enzo eruit ziet. gewoon voor de zekerheid en je gevoel,

er zal niet iets ernstigs aan de hand (kunnen) zijn maar het is voor je geruststelling beter!

knuf

(ps ik beantwoord later je PB okee? ;))

18. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Vlinder moeder hoop dat het niks ernstigs is.
    Famke zet hem op,he. Broed ze.

Hier negatieve test nu maar wachten op ongi.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel en Draga ik mag om 11.30 voor een echo komen,ik verlies zowel bruin als rood bloed en ben behoorlijk ongerust.Ja,KLingel vorige week zondag was de laatste keer en daarna mocht het niet meer en hebben we het ook niet gedaan.

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Lieve Klingel, wat naar allemaal zeg van je moeder!! Kan me voorstellen dat je wereld ineens helemaal zwart is inderdaad en er niets meer toedoet alleen je lieve mama. Ik hoop voor jou en je familie dat het volgende week blijkt dat het goedaardig is. Prettig voor jullie te weten dat er geen tumormarkers en uitzaaiingen zijn. Wens je heel veel sterkte en pas goed op jezelf en je baby'tje.

Vlindermoeder: wat een pech deze cyclus. De behandeling is bij jou niet goed gegaan deze keer. Kan me voorstellen dat je inderdaad erg ongerust bent. Komt goed hoor! Dikke knuffel. Misschien treffen we elkaar straks. Ik breng half 12 het potje.

Draga: Jammer geen Klingel. Ik begrijp helemaal dat je toch door wilt gaan. Hoop voor jou dat dat snel zo mag zijn.

Jo: Een hele dikke knuffel. Hoop dat je nog samen met je moeder deze week wat momenten hebt dat je kan genieten.

Famke: Wat een verhaal zeg. Ben benieuwd hoeveel eskimootjes jullie straks hebben. Morgen dus de TP en dan lekker broeden! Lekker uitrusten nu en positieve energie opdoen voor morgen! :)

@ Hier: Nog geen eisprong gehad. Dus vandaag nog een keer IUI. Misschien gister toch iets te snel pregnyl gebruikt. De test van vanochtend is namelijk nog duidelijker dan gister. Vannacht ook flinke ovulatiedruk. Kruikje tegen mn buik aan gehad. Gister op advies van Dr.V. toch gezellig gemaakt. Nu beetje spijt want denk vandaag en misschien morgen nog IUI en dan misschien toch wat zaad verspild? Maar goed al blij dat Dr.V. me zaterdag ook al behandeld heeft en blij met 3 follikels!

Deel Deze Pagina