Maartje ik weet het ook niet heb dat niet gebruikt. Mischien beter bellen morgen en dan doe je wat op het doosje staat kan mischien geen kwaad
@Maartje: sorry, ik ken dat medicijn niet. @Vlindermoeder: Fijn dat je even afleiding hebt met een gezellig avondje. @Pip: fijn dat je schildklierwaarden goed zijn, geruststellend idee. @Famke: succes met de tp morgen. Hier: erg verkouden, ik hoop dat ik donderdag opgeknapt ben als ik naar Wirdum ga.
Aqui wat vervelend zeg dat je zo verkouden bent,er zijn momenteel veel mensen grieperig of verkouden. Ik heb een leuk uurtje tupperware gehad,daarna naar huis omdat ik zo'n buikpijn had en niet meer kon zitten,jammer maar een andere keer blijf ik wel wat langer.
Jammer, Vlindermoeder, dat je zelfs je avondje afleiding moest afbreken. Maar gelukkig was het nog wel een uurtje leuk. Ik voel me gelukkig al beter dan gisteren. Waarschijnlijk een babyvirusje. Had ik ook maar niet van dezelfde lepel moeten eten als de baby van mijn vriendin. Ik had haar op schoot tijdens het toetje en toen mocht ze ook wat van haar mama. Maar ik stond er niet bij stil dat de baby net ziek geweest was. Beetje dom van me.
Aqui fijn dat je je weer wat beter voelt en het kan idd een baby griepje zijn Hier een pijnlijke nacht gehad,weer een ei-sprong gevoeld en nu is de pijn flink gezakt.Ik wist niet dat het zo pijnlijk kon zijn zeg.
@ Jo, heel veel sterkte. Wat kom je sterk over, maar wat moeten jullie een zware tijd hebben! Pas goed op jezelf, en geniet van elkaar zoveel het kan! @ Klingel; jij ook succes met je moeder. Kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent van het nieuws, maar hopelijk valt het straks allemaal mee!!! @ Vlinder; Kan me voorstellen dat je flink pijn hebt gehad... ik heb in september overstimulatie gehad na mijn punctie en ben daar 2 weken ziek van geweest. Doe rustig aan, en luister naar je lichaam! @ Pip; Topnieuws! Hopelijk gaat dit hem worden!!! Alles lijkt zo goed, ik duim me suf de komende week/weken! @ Draga; hoest met jou??? Beetje van de teleurstelling bekomen? Voor zover dat lukt natuurlijk, want je had het zo graag anders gezien... @ Famke; super, een TP! Doet geen pijn, stelt niks voor. Alleen stelt het resultaat hopelijk wel wat voor! En nog 5 diepfriesjes over is een fijn idee! @ Maartje; ik heb progynova wel gebruikt. Ik moest eerst 1 tablet per dag en later is dat nog een keer opgeschroeft naar 2 per dag. Het heeft te maken met het optimaliseren van je baarmoederslijmvlies. Als ik jou was zou ik vandaag 1 nemen, en morgen gewoon even bellen voor de zekerheid... Kun je vanaf morgen altijd nog 2 gebruiken. @ All; begin me hier langzaam maar zeker zwanger te voelen. Hele weekend moe en beroerd geweest en plas me echt helemaal een ongeluk. Morgen komt er iemand van MvM... en maandag weer een echo. Hopelijk een kloppend hartje dan, dan begint het er echt op te lijken... Aan de ene kant kruipt de tijd, maar aan de andere kant gaat het ook wel erg snel. Weet nu alweer 2,5 week dat ik zwanger ben...
Hallo allemaal. Geniet iedereen van het mooie weer? Vandaag weer voor controle geweest. Mij follikel was nu ruim 19mm. Nu ovulatie testen doen en donderdag weer controle. Ik ben benieuwd of we zaterdagmiddag voor de TP kunnen. Anders wordt het ws maandag pas denk ik dan.
Katrien wat fijn voor je dat je je eindelijk zwanger begint te voelen en ik hoop van harte dat de echo maandag een mooi kloppend hartje laat zien. P26 je gaat dus de goeie kant op en ik hoop voor je dat je zaterdag naar DD mag gaan. Het is idd erg mooi weer en ik ben zelfs al verbrand,ik was lekker buiten gaan zitten en dommelde wat weg en heb nu een heerlijk rood koppie.
laten we hopen dat het in ieder geval snel mag gebeuren. Dit is al dag 18. Zo laat heb ik nog niet eerder ge-ovuleerd.
Katrien: Dus nu voel je je ook echt zwanger? Genieten lijkt me dat ondanks je klachten. Ik hoop dat jullie maandag het hartje ook zien kloppen, dat zou super zijn! Famke: Dus je 2 diepfriesjes binnen? Hoop voor je dat het meeviel. Lekker broeden nu maar! Wanneer mag je prikken? Agui: Fijn dat het babyvirus voorbij is. Wil je morgen heel veel sterkte toewensen met de sterfdag van Sterre. En ik hoop natuurlijk dat je snel naar Barra toemag voor een behandeling. P: Hoop dat je ook snel naar DD mag. Spannend weer. Heb je nog een gezellige Ik vroeg me trouwens telt een een TP ook voor een poging? Of tellen ze per punctie? Vlindermoeder: Fijn dat de ovulatiepijn afneemt. Ik vond het met 3 eitjes best al vervelend, kan me voorstellen dat het er met veel meer erg beperkend is. Ben je nu ook minder gaan vloeien? Mooi dat je zo genoten hebt van het mooie weer! Allemaal: Dikke knuffel met extra zonnestraaltjes voor Jo en Klingel, denk aan jullie!
P26 ik ovuleer de laatste drie cyclussen op dag 18,eerder ovuleerde ik altijd rond dag 13.Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren. Pip het vloeien is sinds vanmorgen eigenlijk over,de buikpijn is nu veranderd in darm krampen,dat zal wel komen doordat al die eitjes op de darmen drukten en nu is de druk eraf. Hoe is het verder met jou,heb je gisteren lekker geshopt bij het tuincentrum?
P: Ik ovuleer bij Barra ook rond de 18e dag. Maar het hangt bij mij ook van de hoeveelheid hormonen en stimulatie af. Jij bent nu in een natuurlijke cyclus toch? Dan heb je 1 follikel dus duurt het daarom misschien wat langer? Hoop in ieder dat je nu snel ovuleert!
Vlindermoeder hoe gaat het nu verder met je? Pip een TP valt nog binnen de ICSI poging. Wij kunnen nog 2x een TP doen binnen 1 poging. Famke hoe gaat het met je? Aqui sterkte morgen. Ik begreep dat je donderdag weer naar dr V gaat? Jo en klingel ik ook denk aan jullie. Gisteren op mijn verjaardag kwam ik ook nog eens met mijn middelvinger tussen de deur. Ik kan wel zeggen dat dit best zeer deed. Het ziet er nu gehavender uit dan dat hij voelt. Verder gisteren wel een goede dag gehad. Ik kon zelfs wel genieten van alle kinderen om me heen.
P gelukkig dat de kindjes je toch plezier hebben gegeven op je verjaardag maar wat vervelend van je middelvinger,hoe heb je dat gehad. Mijn eierstokken doen veel minder pijn maar heb nu darm krampen eraan over gehouden,mijn huisarts zegt dat er de afgelopen dagen ook wel wat is gebeurd in mijn buik en dat die darmkrampen en andere lichamelijke klachten vandaan komen.
vlinder: vervelend zeg die ovulatiepijn. Ik heb 't ook eens gehad, erg pijnlijk allemaal. Maar het lijkt erop dat je het ergste weer hebt gehad gelukkig. Nu maar snel door naar een volgende ronde! p: kus op je middelvinger! En fijn dat je toch een goeie verjaardag hebt gehad! pip e.a.: ja, ik ovuleer bij Barra ook altijd rond dag 18, wat gek... famke: hoe is 't gegaan? vandaag toch TP? Of ben ik een dag in de war (zou best kunnen hoor, het is een rare week...) hier: vanmorgen bloed geprikt. Zusters wisten niet dat het zo slecht met mijn moeder ging (toch niet meegelezen? ) en waren erg lief! Morgen bellen voor de uitslag. Verder vandaag bij mijn moeder geweest, het lijkt erop dat ze er nog niet klaar voor is, dus ze gaat het nu per dag bekijken... De uitslag morgen is dus in ieder geval op tijd en daar ben ik al erg blij mee!
Famke veel geluk en een ontspannen ww gewenst. Verder ben ongi geworden stiekum toch nog een beetje hoop. Niet echt veel puf meer maar komt wel weer. Zal snel alles weer bij lezen en reageren. Veel liefs.
Aqui heel veel sterkte toegewenst voor vandaag en het wordt in ieder geval een hele mooie zonnige dag.Dikke knuffel voor jou en je man. Draga wat ontzettend jammer zeg het was jullie ook zo gegund. Jo gaat je moeder euthanasie doen omdat je zo schrijft dat ze er blijkbaar nog niet klaar voor is.Ik hoop zo dat je haar goed nieuws mag gaan geven.Jij ovuleert ook op dag 18,ik dus ook,hoe kan dat. Famke hoe was de terugplaatsing. Hier;nog steeds buikpijn en ik word toch wel wat ongerust en vind het niet normaal,maar ja als dokter V zegt dat verder alles goed lijkt zal het wel goed komen.
goedenmorgen allemaal. ik ga echt proberen om deze ww rustig aan te doen, heb mini vakantie gekregen op mijn werk haha dus dat begint al goed.mag 30 e prikken. heb er zin in, want "ze" kunnen goed prikken De tp was zo gepiept, alleen ik was iets te fanatiek met mijn volle blaas echt wel pijnlijk,was nog gevoelig na punctie en volle blaas assistente moest wel lachen haha vind het zo jammer dat we niet zo goed duits spreken, wil altijd vanalles zeggen en vragen... maar ze hebben 2 8 cellige embryo's terug geplaats, en dat was goed zeiden ze. en de rest zag er ook goed uit!!! we hebben echt super leuke foto's mee. voelt heel speciaal.... maar weer genoeg over mij! Aqui; sterkte.... en herdenk je prachtige dochter bij die bijzondere kastanje. ik denk aan je. Vlinder; rustig aan, en als je het niet vertrouwd, gewoon weer aan de bel trekken. ook dr V kan het wel eens mis hebben.en anders!! beter het zekere voor het het onzekere Pip; ook ik ovuleer rond de 18e.haha wat is dr V. van plan katrien; hopelijk zie je een kloppend hartje maandag. jij bent de volgende in de rij, en we gaan allemaal volgen. draga. dus ongi!! weet je weer waar je staat. en nu flink sparen. maartje; al gebeld over de medicatie. P; heb je al een positieve ovulatie test.. enne hoest met je vinger. ook lekker gedaan op je verjaardag. blij dat je je verjaardag goed gevierd hebt. klingel, waar ben je gebleven!! hoe is het met je moeder. maar ook hoe is het met jou en de baby!!! jo; heb jou vandaag voor het laatst bewaard. ik hoop, duim en bid (doet ze anders nooit) voor je dat je je moeder heel fijn nieuws mag vertellen. rustig aan. respect en alle kracht voor je moeder.
Famke wat ontzettend fijn zo'n mini vakantie van je week,lekker even uitrusten en bij komen van alles.Ik hoop dat het in 1x raak is.