wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Vorige keer prikken was dinsdag, dus dan 4 op woensdag of donderdag, 8 op vrijdag of zaterdag, 16 op zondag of maandag... schiet niet op, helaas :(
    Toch geduld hebben tot dinsdag...

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Zou dan nog erg vroeg zijn ja... bij sommige stijgt het wel iets sneller, maar zou uitkijken met te vroeg testen. Dan inderdaad maandag maar bloedprikken! Ik wacht (en duim) met je mee!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :(
    Thanx, meid, lief van je. :) Enne,... je kan niet overal aan denken, hoor.

Spoorwegovergang ongewaakt??? Dat is me nooit opgevallen!!! Die het dichtste bij 't Barrahûs zit? Oh, jee, ik rijd daar altijd gewoon door. :$ Oei, morgen toch maar eens op de treinen letten dan!!!! Wat erg dat daar een ongeval gebeurd is.

@Katrien: maandag weer een echo, spannend, ik duim voor een mooi kloppend hartje! ♥

@Vandaag: 3 follikels die op springen stonden, dr. V. was tevreden. Het zaad was wat minder, 4 miljoen, maar wel goede kwaliteit. Gek, hoor, hij heeft vaak 20 miljoen. :( Ik heb de flush gehad en het viel mee deze keer. We hebben over het Duitse rapport gesproken. Dr. V. had het nog niet gelezen, maar gaat dat doen voor morgen. Dan kunnen we er verder over spreken. Ook gaan we dan verder praten over IVF. Hij stond daar positief tegenover. Dus vermoedelijk in april al IVF. Spannend. We hadden een heel persoonlijk gesprek, wat prettig was. Hij nam veel tijd voor ons. Morgen om 10.00 uur potje brengen en om 11.00 uur IUI.

De dokter vertelde trouwens dat de succes-rate per IUI-cyclus bij 't Barrahûs 13% is, dat is best hoog voor IUI.

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Even een ego-berichtje hier, sorry, zal later weer op de rest reageren...

Hier weer veel ontwikkelingen. Mijn moeder heeft gisteren toch aangegeven niet meer verder te kunnen, dus vandaag is haar laatste dag. Morgenochtend zal het toch gaan gebeuren... snik

Natuurlijk is ook zij vreselijk benieuwd naar onze uitslag en hebben we een extra bloedtest voor vandaag kunnen regelen. Ik heb geen idee of daar al meer op te zien is en of het negatief of positief zal zijn, maar dan hebben we er in ieder geval alles aan gedaan. Eigenlijk heb ik er nog steeds geen goed gevoel over, krijg ook elke dag meer menstruatie-achtige krampen 's morgens, dus het zal wel negatief worden...
    Het zal wel een zware dag worden vandaag dus! Nu snel naar het ziekenhuis! Fijne dag allemaal!

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Jo; heel veel sterkte vandaag! Hoop dat je bloeduitslag 'positief' zal zijn, in die zin... als je zwanger bent moet het HCG toch hoger zijn! Wat zou het mooi zijn als je dit nog met haar zou kunnen delen!

Nogmaals, heel veel sterkte vandaag, morgen en de komende tijd natuurlijk ook!

6. P26

P26 Niet meer actief

Oh jo wat zullen deze dagen zwaar voor je zijn. Ik hoop echt dat je haar nog positief nieuws kunnen vertellen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en probeer je moeder vandaag zoveel mogelijk te kunnen zien en geniet van iedere seconde met haar en hopelijk kun je haar goed nieuws vertellen.Een hele dikke knuffel voor jou en nogmaals veel sterkte toegewenst.

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Zit op mn werk, dus krabbel even snel.

Jo: Wat verdrietig voor je. Leef met je mee en hoop op een positieve uitslag voor je. Dikke knuffel!

Agui: Succes vandaag met de IUI. Goed plan volgende maand IVF. Weet je ook wat daarbij het slagingspercentage is?

Allemaal een dikke knuffel!! :) Reageer vanavond langer.

9. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jo, wij wensen jullie heel veel sterkte voor nu en de tijd die er nog gaat komen.geniet van alle tijd die je nog met elkaar kunt delen

we denken aan jullie
    knuffel vanuit .....

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve jo

wat valt er meer te zeggen over andere dingen in het leven als jij, en jullie, nu dit meemaken.
    morgen wil je mama afscheid nemen van het leven, en dus van jullie.

ik moet er hier van huilen :(

zoals ik al eerder zei; je praat er mooi en rustig over en dat is denk ik ontzettend ' fijn ' en beter om erdoor te kunnen komen met jouw familie.
    ik hoop dat je alles wat belangrijk is, of onbelangrijk ook trouwens, nog kan zeggen.
    dat je haar vast kan houden en dat gevoel nooit meer zal vergeten.

ten slotte hoop ik zo onzettend dat de bloedtest van vandaag (krijg je een paar uur later dus de uitslag?) positief zal zijn.
    maar ook wanneer hij het niet is, vertel je mama dan dat er een kleintje zal komen.

ik weet niet, ik denk (maar weer eens ;)) even mee maar ik kan me voorstellen dat je zou zeggen dat je haar (je moeder) zal vernoemen.
    slaat misschien nergens op :) maar ik ben nogal symbolisch ingesteld vandaar dat ik het zeg.

ik wens jou alle kracht en pas goed op jezelf he!
    neem de tijd voor dit proces, neem echt de tijd.
    niet jezelf voorbij lopen.. volgens mij ben jij stiekem te lief voor anderen en niet altijd zo lief voor jezelf.
    hetgeen je ontzettend siert trouwens.

heel erg dikke knuffel, ik steek hier een lief kaarsje aan voor jullie nu.

klingel.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo ik denk steeds aan je en heb voor je gewenst dat je zwanger bent en dat je dat je moeder nog mag gaan vertellen.Ik hoop dat jullie een waardig afscheid mogen krijgen van jullie moeder,vrouw,zus,vriendin.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jo: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je toch zwanger bent en dat je het je moeder nog kunt vertellen. Maar vooral hoop ik dat jullie goed afscheid kunnen nemen van elkaar. (Ik vond het trouwens GEEN egobericht, hoor, verre van... inderdaad liever zijn voor jezelf!)

@Pip: Het IVF-slagingspercentage heeft dr. V. ook genoemd. Ik geloof zo'n 30%. Dat is behoorlijk hoog.

@Hier: terug uit Wirdum. De 3 eitjes waren weg. Hij had het over 2 mooie eitjes en een wat kleinere, maar ze waren allemaal weg. Weer IUI gehad, 11 miljoen zwemmers, waarvan 60% van de beste kwaliteit.

De volgende cyclus gaan we inderdaad IVF doen, als die er komt. Dan moet ik dus eerst op dag 3 bloedprikken in Wirdum en dingen bespreken.

Het Duitse rapport had hij nog niet gelezen, niet aan toegekomen. Ik zal een telefonische afspraak daarvoor maken.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @aqui: ik duim!!!!
    hoop wel dat je meer wijs zal worden uit het rapport- als hij het gelezen heeft.

@ivf-kansen: die liggen rond de 27%, ICSI geeft ongeveer 30%.
    zeker als je er 2 laat TPen heb je toch wel een leuke kans, nou ja, meer dan 50%.

maar juist in dusseldorf zijn de kansen hoger.
    omdat: ze bijvoorbeeld al een veel hoger cryo-ontdooi-slagingspercentage hebben (90% tov van 60% in NL) en meer van dat al.

@all: smak!

trouwens die overgang heeft wel een boom hoor. ik was iets te overdreven met mijn ' onbewaakt '
    maar eng is/blijft en vooral blijkt hij wel te zijn.

voorzichtig allemaal, daar en op t bruggetje en overal ;)

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ik zag vanochtend dat die overgang gelukkig wel een slagboom heeft. Ik heb er extra op gelet vandaag. Ben ik toch niet helemaal van gisteren... Pfoe! :)

Ben eigenlijk benieuwd hoe dat gaat met IVF. Ik weet nu alleen dat ik op dag 3 een echo moet laten maken in Wirdum en moet laten bloedprikken.

10 weken alweer, Klingel, je bent op een vierde! :)

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel je gaat idd echt de goede kant op zeg,had je weer een echo vandaag?

Aqui wat fijn dat je eitjes zijn gesprongen en ik hoop voor je dat je niet meer voor ivf hoeft te gaan.

Hier de buikpijn is eindelijk over maar nu heb ik sinds gisteren overal pijn in mijn lichaam een soort spierpijn,ik denk dat het komt van al die gesprongen eitjes.Er is heel wat gebeurd in mijn lichaam,is er nog iemand die dit eerder zo heeft mee gemaakt.
    Wij hebben overigens besloten zeker twee maanden lang geen hormonen te nemen,mijn lichaam moet even tot rust komen en het geeft me een goed gevoel dat we even wat rust nemen.

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dank meiden voor al jullie medeleven en lieve berichtjes! Helaas had ik geen goed nieuws vanmorgen, de hcg was nu nog 1,6 dus iets gedaald... Verder hebben we vandaag wel een goeie dag.

klingel: ik heb ook overwogen om te zeggen dat het positief is, maar daar prikt mijn moeder ten eerste zo doorheen en ten tweede hebben we al afgesproken dat zij mij vanaf haar wolkje een beetje zal helpen de komende maanden. Dus als het volgende keer goed komt, zal dat haar invloed zijn ;). Dat vinden wij wel een mooi idee...

groetjes

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo wat ontzettend jammer en ik hoop dat je moeder vanaf haar aanstaande wolk jou en je man het mooiste mag schenken wat jullie is gegund.
    Ik wens jou heel veel sterkte toe voor morgen en de komende tijd en ik hoop dat je morgen op een goede manier afscheid kunt nemen van je moeder.

18. P26

P26 Niet meer actief

Jo heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo mijn gedachten zijn vandaag bij jou en je familie,ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe en een knuffel voor je moeder.

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Jo; ook van mij even een dikke knuffel. Heb verder weinig woorden, zoals Klingel ook schrijft: Al het andere is op zo'n moment onbelangrijk. Wens jullie heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina