Oh, Famke!!! NEEEEEEEE!! Is er geen hoop vanwege de relatief hoge progesteron? Oh, meid ik leef zo met je mee. Dikke knuffel vanuit hier.
Oh lieve Famke. Ik huil met je mee!!! Shit zeg. Had het je zo gegund. Shit dat je moet werken, is altijd zo naar tussendoor op je werk bellen en dan "gewoon" weer doorgaan. Vind dat ook altijd klote. En ik begrijp ook helemaal dat je hoopt hoor. Dat kan niet teveel zijn, je wilt gewoon een kindje en daar mag je heel veel op hopen!! Vlindermoeder: Wat een verdrietig nieuws zeg! Hoe oud is de man van je vriendin? Mijn lieve schoonpapa is 2 en half jaar geleden op 58 jarige leeftijd overleden. Helaas had hij ook kanker en zat het echt overal. Door mijn vorige werk op de kinderafdeling van een academisch ziekenhuis heb ik meegemaakt dat dood en leven heel dicht bij elkaar kunnen liggen. Ik heb meegemaakt dat niet alleen het leven mooi en ontroerend kan zijn maar ook de dood, ook kan het soms echt een bevrijding zijn. Maar goed soms hangt het ook van de situatie af hoe je het ervaart, en wat de oorzaak is ziekte of een ongeluk. Door deze ervaring realiseer ik me als "gezonde vrouw met gezonde man" dat we zielsgelukkig mogen zijn met elkaar en ons leven.
Oh Famke bekijk nog net je waardes en zie Agui haar berichtje. De vorige cyclus had ik een ook een HCG minder dan 1 en was mijn progesteron 43, toen moest ik op advies toch doorgaan met Utrogestan en na 5 dagen weer bloedprikken mits ik geen menstruatie kreeg. Zeiden ze nu er niets over?
Famke wat k*t zeg,ik kan me het heel goed indenken dat je er zo op had gehoopt dat het nu gelukt was,sterkte. Pip en Aqui,mijn vriendin is al wat ouder en haar man dus ook,hij is 53 als ik het goed heb. Pip kanker is zo'n kl#te ziekte,het eet iemands lichaam helemaal op.
ze zeiden dat ik moest stoppen. heb voor zekerheid nog gevraagd of het niet mogelijk was dat het alsnog de goede kant op kon gaan. maar ze dacht van niet!! voel me echt kl#te. wou dat ik thuis was, kon ik lekker potje verdrietig zijn. heb net vriend verteld, was ook verdrietig, hebben beide teveel hoop gehad dus!!!!
wat een verdrietige berichten toch hier in mn lieve barratopicje.. @famke: KLOTE!!! ik snap dat je, juist nu alles anders voelde, weer hoop had! ik had het ook voor je... dikke knuffel lieverd.. ik denk dat je de zusters wel kan volgen, wat betreft stoppen.. in elk geval is een prog van 40 wel netjes, maar die HCG had gewoon echt hoger gemoeten he.. hoeveel dagen na TP heb je nu geprikt? vanavond even goed bijkomen samen he. rustig aan lieverd. knufffel! @pip: wat een lief mooi gedichtje. helemaal mijn stijl. *huil* vreselijk he, je (schoon) ouders verliezen.. zucht.. @jo: hoe gaat het met je, jullie, vandaag? slaap en eet je wel een beetje? @aqui: en hoe gaat het met jou? @vlinder: jeetje wat vreselijk, zo jong.. @allemaal: dank voor lieve woorden voor mama. ik hoop zo dat als dat enge ding eruit is, blijkt dat het goedaardig was.. pas dan ook hier weer oprecht echt happy.. zucht liefs
Oh Famke, wat jammer!! Getsie! Volgende ronde gaan we er samen voor hoor! Zal ook even een goed woordje bij mijn moeder voor jou doen hier: het zit er weer op. Het was een emotionele crematie, maar wel erg mooi. Het was een zee van kleurige bloemen om haar heen, zo mooi! En het is gelukt mijn stukje en mijn gedichtje voor te lezen: Mijn moeder was gek op vlinders en haar oma op margrieten, vandaar dit gedichtje: Als een vlinder Een vlinder, zo lief, zo onschuldig, zo fijntjes, zo zacht, Een vlinder die toont ons al zijn kleuren pracht. Van bloempje naar struik en soms op margrieten, Daar zit zij het liefst van de zon te genieten. Vlindertje, vlindertje, wat ben je toch mooi, Maar de laatste jaren zo naar gevangen in een kooi. Vlieg nu maar weg lieve vlinder, zo is het goed, Vlieg nu maar weg lieve vlinder, de vrijheid tegemoet. Als je een vlinder ziet fladderen, denk dan aan haar, Maar geniet van het leven, doe dat nou maar, doe het voor haar! Daarna werd het liedje 'doe wat je altijd deed' van Marco Borsato gespeeld. Nu moe en uitgeput, en blij dat het er weer op zit. Vanmorgen ruim 100 handjes geschud en met iedereen gesproken en nu even niks!
Jo wat een prachtig gedicht en wat fijn dat er zo'n mooie bloemen pracht om je moeder heen lag,rust maar lekker even uit.
Famke dit is echt niet leuk. Ik had het wel gehoopt voor jullie Aqui dat wordt dus dinsdag prikken. Ook voor mij dan. Ach hoe later we prikken hoe beter toch? Klingel heel veel sterkte morgen met het wachten. Ik hoop dat alles goed komt. Jo ik hoop dat je alles een plekje kan geven, verwerk het maar rustig allemaal. In deze tijd wordt je geleefd en heeft het tijd nodig voordat alles weer (goed) loopt. Hier alleen een beetje moe, ws teveel gewerkt. Maar vroeg op bed vanavond. Ik heb weinig (geen) last van de uruzgan. Maar dit is normaal voor mij.
P ik hoop zo voor jou dat de ivf een zwangerschap opleverd en dat je wat later mag gaan bloedprikken is op zich wel fijn,dan zit er hopelijk meer hcg in je bloed Aqui ik hoop ook voor jou dat je een positieve uitslag krijgt van het bloedprikken,volgende week. Klingel heel veel sterkte morgen met afwachten en ik hoop zo dat het goed nieuws zal zijn,dikke knuf.
Lieve Jo gecondoleerd met je moeder. Famke wat erg voor je meid. Iedereen in de ww succes. Klingel hoop dat het goed is van je moeder. En de rest een dikke knuffel. Hier: Heb even niks laten horen had niet veel schrijf lust. Hebben vandaag afscheid genomen van het Barrahus even met dokter V gepraat en de lieve zustertjes. Aangezien we een jaartje stoppen denk ik dat ik dokter V niet meer zie. Hij zei wel dat als er iets was mocht ik altijd bellen en dat dit gwoon moeilijke situaties zijn en dat het niet bij iedereen wil lukken al wil je het zo graag. Kom af en toe wel even kijken hier een beetje op de hoogte bliven natuurlijk.Maar is voor me zelf beter om hier niet meer zo vaak te kijken probeer het even van me af te zetten. Hopelijk is iedereen hier zwanger de volgende keer. OH de dokter zei dat er weer een paar zwangeren tussen zaten hopelijk iemand van dit forum ben benieuwd dus kom snel weer langs. Een hele dikke rose knuffel aan iedereen. de groeten
Draga ook ik wens je veel geluk toe en wie weet wordt jullie droom verwezenlijkt,het is jullie gegund.
Lieve Draga! Wat dapper allemaal van je. Wens je alle geluk en ook een zwangerschap toe. Ik hoop voor jou dat we snel een jaar verder zijn en je weer verder kan om je roze droom te verwezenlijken. Lijkt me allemaal best moeilijk voor je, ik leef met je mee. Een dikke knuffel en het ga je goed!
pff jeetje wat een ontwikkelingen allemaal. @ jo.. wat ben je een ontzettende lieverd, op deze zware dag, nog allemaal lieve reacties voor ons. Ik hoop dat je moeder heel erg haar best gaat doen voor jou, en als er wat over is, gaan we dat hier delen rustig aan, knuffel voor jou. erg mooi gedicht, tranen in mijn ogen (pip jou gedicht ook erg mooi, heel bijzonder) @klingel, sterkte voor morgen. Bloedprikken heb ik 7 dg na tp en 10 dagen na punctie @ draga, lieverd, wat knap van jullie, respect, wens jullie alle goeds en een rustig jaar. blijf hier lekker de boel in de gaten houden. en af en toe een reactie geven blijven we gezellig vinden. @p succes in de ww, gelukkig heb je geen last van de uruzgan @ aqui, jij ook alweer verder in de ww. @pip, morgen bloedprikken. dan moet jij maar voor de roze wolk gaan he!!! ga voor je duimen. voor iedereen die ik vergeten ben, een dikke knuffel. heb toen ik thuis kwam heerlijk gekroept en gehuild met mijn lieve vriendje. voel me alweer iets beter. x
Famke het lucht op he even huilen je emoties kwijt kunnen,ik hoop zo dat de volgende ivf poging slaagd. Klingel veel sterkte gewenst voor vandaag en we duimen voor goed nieuws. Pip mag jij vandaag al bloedprikken,is dat niet te vroeg.Ik dacht dat jij je ei-sprong later dan mij had.
Klingel: Heel veel sterkte vandaag toegewenst! Hoop dat de uitslagen goed zijn. Jo: Ook vandaag weer een moeilijke dag denk ik voor je. Zelf vond ik de eerste dagen na de begrafenis van mn schoonvader zo leeg. Sterkte! Vlinder: Ik vond het juist aan de late kant, maar ik weet niet wannneer jij je eisprong had? Ik had zondag 21 maart mn eerste eisprong en de andere 2 eitjes zijn maandag 22 maart gesprongen. Eerste IUI was zaterdag de 20ste en tweede maandag 22ste. Als je rekent vanaf de eerste eisprong is het 10 dagen. Misschien houd dr.V. ook rekening met je eigen cyclus? Normaliter word ik altijd rond de derde ongesteld. Deze maand had ik 2 dagen eerder ovulatie en de maand duurt een dag langer, dus ik verwacht het morgen. En dat komt waarschijnlijk ook uit, voel al de onmiskenbare menstruatiekrampen!! . Nog wel geprikt, maar dat is meer protocol van Dr.V. dan voor mezelf. We hadden nog niet gesproken over een vervolg voor volgende maand dus dat hoor ik morgen ook. Wel balen maar ja. Op naar de volgende keer!! .
Pip mijn ei-sprong zou normaal 22 maart zijn maar die van mij is al eerder begonnen en wanneer die precies is gestopt weten we dus ook niet.Normaal zou ik morgen de 2 de april ongesteld gaan worden maar ik heb nog geen klachten dus zal het deze keer wel wat later zijn.Ik hoef geen bloed te prikken deze keer,ik heb n.l verder geen behandelling gehad.Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn,ik hoop voor je toch op een zwangerschap.