wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Onze cyclussen liepen dus wel aardig gelijk aan elkaar. Ik hoop dat jij ook snel ongesteld mag worden (of dat er stiekum toch 1 eitje bevrucht is nog mooier natuurlijk ;)). Ik hoop het de volgende cyclus bij mij raak is!! Ik zeg: 3 keer FLUSH/IUI is scheepsrecht!! ;)

Jij hebt vanavond je eerste tupperware avond? Veel plezier!

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Goh Pip, wat balen zeg! Alhoewel ze zeggen dat ook zwangerschappen vaak beginnen met menstruatie-achtige krampen, maar ja... reken er maar niet op, kan 't alleen maar mee vallen...

Met z'n allen maar door naar de volgende ronde dan!

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #2143 Vlinder, 1 apr 2010
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
    Pip stiekem hoop ik toch zwanger te zijn maar ik acht de kans 1% en dat is niet veel.We zien wel wat het wordt en mocht het zo zijn dan hoop ik op 1 vruchtje hooguit 2 vruchtjes.Ja vanavond mijn eerste tupperware party en ik ben zo zenuwachtig:$
    Hoe voel je je vandaag,ben je alweer naar je werk geweest of ziek je nog wat uit.

Jo hoe voel je je,kun je het allemaal wat plaatsen.Het is niet niks om je moeder te verliezen.

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    vlinder: lijkt me inderdaad heel spannend! Veel succes! Is het wel bij bekenden of ga je meteen in het diepe?

hier: het gaat wel geloof ik. Heb af en toe een dip en andere momenten ben ik lekker met iets bezig en denk ik er niet zo aan. Vandaag wel weer een hele stapel kaarten gekregen en weer een bloemetje. Zo lief allemaal!

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo de party is bij mij thuis,dus ik hoef er lekker niet uit.
    Wat fijn dat je zoveel kaartjes en bloemen krijgt,dat moet je wel goed doen.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve meisjes,
    even een snelle knuffel, ga zo weg richting ouders.

operatie mama is geslaagd, maar dat betekent vrij weinig tot we het verlossende nieuws van de uitslag hebben.
    rest staat in mijn babyrinth.

ben zelf zieker dan ik dacht (maar voelde me al wel zo... ) en heb een anti bio kuur.
    even rustig aan dus, jullie horen later weer een echt lange klingelkreet van me.

allemaal: pas goed op jezelf, rustig aan met pasen, en voor jo een extra lieve knuffel.

smak!

7. P26

P26 Niet meer actief

klingel doe inderdaad maar kalm aan. Ik hoop op goed bericht.

Net naar de fysio geweest. Hij heeft me echt heerlijk gemasseerd. Ook heb ik een ontspanningsoefening meegekregen. Ik moet ook een dagboekje bijhouden wanneer ik mijn spieren extra voel trekken. Bv bij het hond uitlaten enz.
    ook heb ik net nieuwe lingerie gekocht. Ik voel me alweer een stuk vrolijker in dit bar slechte weer.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel wat fijn dat de operatie goed is gegaan en wanneer mogen jullie de uitslag verwachten?
    Dus je bent behoorlijk ziek,je krijgt niet zomaar een antibiotica kuur als je zwanger bent.

P wat lekker even gemasseerd worden,hopelijk heb je straks minder last van je klachten.Dus ook nog nieuwe lingerie gekocht,jou dag kon dus niet meer stuk.

Pip wat is de uitslag van het bloed?

Gisteravond mijn eerste tupperware party gehad en die was zeer geslaagd en het is laat geworden maar het was de moeite waard.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Even heel kort:

@Jo: wat een mooi gedichtje voor je moeder, het zal wel leeg zijn nu. Neem maar de tijd voor jezelf.

@Klingel: sterkte met je moeder & beterschap voor jou.

@Vlinder: leuk dat je party een succes was.

@Iedereen die wacht of bloedgeprikt heeft of gaat prikken: sterkte!

We zijn woensdag in ondertrouw gegaan en hebben het gevierd met een etentje en heel veel wijntjes. Heel onverstandig, maar ik richt me nu op de IVF volgende maand. Ik heb even geen zin meer om te hopen op succes van de flush/iui. Mijn borsten zijn enorm groot en doen zeer, maar dat is van de Uruzgan natuurlijk. Net als vorige maand heb ik uiteindelijk maar een zwangerschapsBH uit de kast getrokken (maat C, normaal heb ik B). Het is wel raar om die te dragen, maar mijn gewone BH's passen echt niet meer. Hebben jullie dat ook? Vorige maand hoopte ik nog stilletjes dat dit een voorteken was, maar nee hoor.

Moet nu snel verder.

10. P26

P26 Niet meer actief

aqui gefeliciteerd met de ondertrouw. Ik snap dat je je wil richten op IVF. Ik heb nu niet dat mijn borsten groter zijn. Terwijl ik anders wel heb dat er in ieder geval 1 borst aanzienlijk groeit.

Wel heb ik steeds wat buikpijn. Dit kunnen ook heel goed mijn darmen zijn. Maar toen ik vanochtend uit bed stapte zeurde mijn onderbuik meteen even. Daarna was het ook weer weg. Tijdens het werk niets gevoeld, maar toen ik net opstond van de bank een stekend/ trekkende pijn in de onderbuik (baarmoeder). Ik begin nu toch wel twijfels te krijgen of dit wat zou kunnen zijn.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui gefeliciteerd met je ondertrouw en een zwangerschap zou nu mooi zijn.

P wanneer mag jij gaan bloedprikken,ik gun jou ook een zwangerschap.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx P en Vlinder. :)
    Spannend bij jou, P!

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Aguilegia: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Fijn dat je ervan genoten hebt. Kan me helemaal voorstellen dat je je nu richt op de IVF volgende maand.

Klingel: De eerste stap richting een goede gezondheid voor je moeder is dus genomen. Hoop dat de tweede stap gunstig en positief zal zijn. En inderdaad als ze de lymfeklieren hebben laten zitten dan zou ik dat ook zien als "goed nieuws". Leef met je mee en pas goed op jezelf!! Je hebt het behoorlijk te pakken maar het was misschien ook wel beetje veel allemaal. Moeder stress, zwangerschap en griep. Beterschap en knuffel!!

Jo: Fijn dat er zo met je meegeleefd wordt. Leef met je mee.
    Ga je de volgende cyclus ook weer direct een behandeling doen? Of las je een pauze in?

Vlindermoeder: Super dat je eerste party zo goed is verlopen. Op naar de volgende dus! Heb je al last van menstruatie verschijnselen? Of hangt het nog niet in de lucht.

P: Spannend hoor! Ik duim voor je. Jij gaat ook dinsdag prikken toch?

Katrien: Ook alles goed met jou?

@ Hier: Bloedwaarden waren maar voor de helft bekend, er was iets misgegaan bij lab. De andere helft is er morgen maar daar bel ik niet meer voor. Het was geen verassing voor me. HCG was nog niet binnen en progesteron waarde was 28,9. Gezien de laatste waarde en combinerend met mijn menstratiekrampen, wachten we de volgende cyclus maar weer af. Barra heeft maandag een zaterdagsopening. Dus als ik morgen ongesteld wordt dan maandag naar Dr.V. moet op de derde dag komen. Word ik het vandaag nog dan morgen erheen. Ik denk zelf dat het morgen of zondag doorbreekt.

Dr. V. wil het hebben over het vervolgtrajct. Denk dat hij begint over IVF. Gezien de slaginsgpercentages die ik hier vorige week las, voel ik me daar wel goed bij. We zullen het horen.

Ga nu nog even lekker in de tuin in het zonnetje zitten. Vrolijk paasweekend allemaal!!

14. P26

P26 Niet meer actief

Pip toch wel weer balen he. Idd misschien verstandig om je al op eventueel IVF voor te bereiden. Toch is het jammer dat wij met z'n allen zoveel door moeten voor een wondertje.

Vlinder ik laat dinsdag bloedprikken. Zou ik maandag kunnen prikken? maar dan kan het bloed volgens mij toch nog niet weg. Ook moet ik maandag en dinsdag tot 11.00 uur werken.

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    P: De assistentes zeiden dat ze alleen voor afspraken open zijn, maar je kan morgenvroeg altijd vragen of het wel mag. Maandag wordt het bloed niet opgehaald.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip wat jammer dat je niet de gehele uitslag kon krijgen,maar jij dacht al dat je ongesteld gaat worden.

Hier nog geen ongesteldheid in de lucht of en wanneer die komt dat weten we niet.

Aan alle dames die ivf laten doen,hoe komt het straks met DD als dokter V ermee stopt?Dat vroeg ik me even af,want wie moet de echo's dan gaan doen.Niet alle ziekenhuizen zullen daar zomaar aan mee werken denk ik.Je moet eerst weer op de wachtlijst om een afspraak te krijgen bij de gyn.Ik wil niet negatief overkomen maar was benieuwd hoe het verder zal gaan

17. P26

P26 Niet meer actief

geen idee. We moeten allemaal maar zorgen dat wij voor de zomer zwanger worden. Tenslotte, het heeft allemaal lang genoeg geduurd.

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    De assistentes waren gister toch wel erg hoopvol over een doorstart. Denk echt dat binnenkort wel bekend zal zijn hoe en wat. Wanneer het niet doorgaat dan zoek ik een echobureau in Friesland. We zullen het zien, maak me er nog niet zoveel zorgen nu om. Maar P zoals jij ook al zegt. We worden gewoon zwanger voor 1 juli!! :D

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip en P ik hoop ook dat we met zijn allen voor 1 juli zwanger zijn.Het zou wel fijn zijn dat er snel duidelijkheid komt w.b.t. een overname en dus het doorgaan van het Barrahûs.Voor de assistentes is het ook niet fijn die onzekerheid of je nog wel een baan hebt na de zomervakantie.

Hier nog geen menstruatie,raar want ik ben normaal altijd op tijd ongi.Normaal was ik altijd op zondag ongesteld maar de laatste keer was op een vrijdag (twee dagen te vroeg)dus ik denk nu dat mijn menstruatie misschien wel weer op zondag komt,morgen dus.
    Ik had donderdag en vrijdag wel ongi krampen en vandaag ook een raar gevoel in mijn buik,we zullen morgen wel zien.

Klingel hoe gaat het nu met jou,ben je weer wat opgeknapt.Wanneer krijgt je moeder trouwens de uitslag.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    snelle knuf op afstand, ik ben helemaal gaar en de anti bio werkt voor geen ene follikel.. ;)
    mama krijgt uitslag ws woens of donder, misschien dat ik daarna ook wel sneller beter word?

dikke knuffel voor allemaal, niet bijgelezen maar doe ik als ik weer beter ben keej?

knuffel en iedereen een lief pasen gewenst.

Deel Deze Pagina