wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @aqui: ja inderdaad dat je niet meteen aan mij dacht toen je over de flessen bubbels en wijnkistjes struikelde! :p

er zaten roze linten om. marjanne zei : ' aha, een meisje! '
    denk ik zelf ook (sinds kort!) maar klingman weet 10000% zeker dat t een jochie is. we zullen zien. 50/50 zou je zeggen ;)

@vlinder: inderdaad, dus al nieuw ei.. dacht/hoopte ik al.
    hoewel- nu ben je dus te laat voor IUI? of wil je ook even niet?
    om het van de goede kant te bekijken: super dat lijfje alweer blij een nieuw (paas) ei heeft gemaakt!

@jo: ja ik had zelf ook al bedacht dat ze een slechtnieuwsbericht niet 1.5 dag uitstellen.... :)
    (en zo wel dan timmer ik dat ziekenhuis in elkaar)

@aqui: ik lag in de uitslaapkamer, wakker, en zag toen een dusselvriendin (zara) binnen komen waggelen. ze sliep zelf wel maar liep wel mee zegmaar ondersteund door M en een zuster.
    daarom nog een tip: doe een boxertje aan ofzo.
    ik realiseerde me op dat moment dat ik dus in een mini stringetje binnen was komen waggelen :$ ;)

@addison: was dit berichtje voor hier bedoeld? kwam me niet helemaal duidelijk over?
    in elk geval wat vreselijk van jullie verlies..
    en ik hoop dat je ergens snel succes mag hebben!

ik zou voor dusseldorf gaan!
    helaas heeft V een patientenstop wegens onzekerheid over doorstart.
    op de site van dusseldorf kan je heel veel info vinden.
    IVF Düsseldorf | IVF, Kinderwunsch, Düsseldorf, Duesseldorf, Reproduktionsmedizin, Unfruchtbarkeit, Kinderlos, Insemination, Künstliche Befruchtung, ICSI, Akupunktur, Chinesische Kräutermedizin, NRW, Nord-Rhein Westfalen, unfruchtbar, Hormonlabor, Ki
    wel eerst toestemming krijgen van je verzekeraar! (je door laten wijzen door eigen gyn)

succes!

so, nu stofzuigen, gatver..

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ohja
    @P: zou je familie daar echt problemen mee hebben wanneer je kindje (eindelijk!) geboren wordt?
    dat klinkt niet fijn.. :(

knuf

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    even snel tussendoor, ben op werk en mag eigenlijk nu niet forummen.

P wat een geweldig nieuws!!! Super zeg..wat een prachtige dag voor jou...Gefeliciteerd..

@ hier: HCG was minder dan 1. Jammer het is dus weggevloeid. Balen. Nog geen verdriet, maar dat komt vanavond wel. Nu alleen maar vergaderingen en nog een deadline op werk. Komt wel. Schidklierwaarden en andere waarden zijn okee. TSH: 0,18, FT4:21,3, LH: 2,8, SSH: 5,0.

Agui: Jouw waarden zien er ook super uit.

Vlindermoeder: Jammer jij ook geen zwangerschap.

Vanavond langer, ga nu weer snel aan het werk!

4. P26

P26 Niet meer actief

klingel tuurlijk vinden ze het niet erg. Ze zouden het juist echt geweldig vinden, vooral omdat het heel veel tijd, energie, liefde enz heeft gekost. Maar ik ben zo'n typje die al aan de toekomst denkt.

We hebben al een aantal dubbele verjaardagen staan. Je zult geheid zien dat dit er weer een wordt. Hier kan ik zelfs ergens wel om lachen.

Ach dan heeft de familie bijna alle verjaardagen in ongeveer 4 maanden wel zo'n beetje gehad. Hihi

5. P26

P26 Niet meer actief

De zon schijnt eindelijk. Ik ga er even lekker op uit met de hond.

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mooie waarden inderdaad Pip, de schildklier staat mooi 'strak' afgesteld zo. :)
    SSH moet FSH zijn, denk ik? Of een hormoon dat ik niet ken anders.
    Jammer echter dat je echt niet (meer?) zwanger bent. Kennelijk heeft er wel even een vruchtje gezeten...? :(

@Klingel: Aquiman zij eerst ook: die mensen krijgen zeker een meisje, gezien de roze linten om de flessen.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip jammer meid,welk traject gaan jullie nu volgen,nogmaals iui of gaan jullie ook voor ivf?

Addison ook wij zijn een kindje verloren en ik heb 10 miskramen achter de rug.Geertgen is een hele goede,zei hebben de freya award ook gewonnen vorig jaar,je kunt altijd eens contact met ze opnemen om informatie in te winnen.

P ik ben erg blij voor je en hoop dat de waarden blijven stijgen en dat jullie binnenkort een prachtige echo zullen hebben.

Klingel wij hadden al besloten twee maanden rust te nemen en dat zetten we nu zeker door,mijn lichaam is nu van de leg en verdiend even rust.

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ P; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat geweldig! Wat een waarde zeg... hoeveel dagen na TP heb je geprikt? Ik had 8 dagen na TP 20, en dát was al hoog... Super zeg! Waarschijnlijk heb je met 5,5 week de eerste echo, en kun je alleen één (of in jouw geval twee???) vruchtzakjes zien. Zal heeeeeel hard duimen!

@ Pip; balen dat uitslag negatief was!

@ Klingel; goed teken dat je afscheid hebt genomen van het barrahûs... maar inderdaad wel dubbel. Ik zou het liefst ook de komende 7 maanden nog bij v. V. en zijn vrouwen onder controle blijven... zie best op tegen het afscheid!

@ All; verder even geen tijd op iedereen te reageren... schoonmoeder komt zo eten en ik moet echt nog wat in huis doen. Bloedverlies is overigens zo goed als gestopt, en bloedwaardes zijn allemaal nog prima!

9. P26

P26 Niet meer actief

katrien ik heb op dag 10 geprikt. Dus waarschijnlijk is het er maar 1. Tenminste als je zo denkt. Maandag moet ik weer prikken. Dus dan had ik op dag 8 een hcg 24.
    Gelukkig zwakt het bloedverlies af. Ik hoor wel eens vaker dat je dit kan hebben.

Pip ik vind het wel heel erg voor je. Hoe gaat het nu?

Klingel succes straks.

Vlinder ik kan er wel inkomen dat je je lichaam eerst even rust wilt geven. Ik schrik ervan dat ik lees dat je 10 miskramen en een kindje hebt verloren.

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is hoe oud iedereen is...
    Is dat een hele rare vraag? Bij mij is 't natuurlijk wel duidelijk in mijn naam en ik denk bij pip ook, maar de rest? p was 26, maar is dat nog zo?
    Als jullie het niet willen zeggen is 't ook best hoor. Ben alleen nieuwsgierig... :)

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    35 ben ik.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo ik ben ook 35

13. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jo... 31.
    wat een verhalen weer allemaal, moeten we niet van het mooie weer genieten!;)
    P gefeliciteerd, geweldig, nu gaan we dus echt de roze golf voortzetten!!!
    snel meer....

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ja, famke doe ik ook zeker! Tussendoor lekker buiten in het zonnetje zitten. Ben een border aan het inrichten, is best moeilijk! Heb een stuk van 3 bij 10 meter, dus best een groot vlak. Maar ik zit vooral met de kleuren, ik kan niet zo goed kiezen, paars, wit, geel, rood, liever geen roze, evt. blauw, maar kan dat bij elkaar? Ach, zo heeft iedereen zijn problemen :D

Dus al 3x 31 en 2x 35...

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #2235 Pip78, 8 apr 2010
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
    Jo ik ben 34 jaar. Mijn vriend is van 1978 en Pip76 was ooit bij aanmelden al bezet, dus toen ooit maar bedacht Pip78. Dus geeft niet heel goed leeftijd weer. ;)

Fijn te horen dat je wat afleiding hebt aan het inrichten van je tuin en naast verdriet ook weer energie hebt voor behandeling. We gaan door met de roze golf. Dus hoop dat jij de volgende keer zwanger mag worden!!

Agui: Jij volgende week ook DD? Weet je al wanneer ongeveer?. Aan de bloedwaarden zal het niet gaan liggen volgende week. Ja waarde moest inderdaad FSH zijn. FSH en LH zeggen mij nog niet zoveel, maar assistente gaf aan dat het prima was.

Klingel: Ja inderdaad geel lichaam. Dus PiPlijf was wel goed bezig maar dit PiPje voelde zich niet zo thuis jammer genoeg. Het zij zo. Dr.V. wijt het aan de Clomid, te laag Progesteron, dus volgende keer mega doses Uruzgan en geen Clomid meer en misschien heeft ook de griep die ik heb gehad invloed gehad. Aan de ene kant verdriet, anderzijds geeft het me wel moed. Het kan dus wel..Dan de volgende keer maar. Hoe is het met je mama? Hoop op goed nieuws. Duim voor je.

Vlinder: Deze cyclus geen hormonen. Dr.V. wil even rust omdat er dus ook iets gebeurd is en geel lichaam ook eerst wegmoet. Dinsdag weer echo dan eventueel nog besluiten IUI in eigen hormoonvrije cyclus. Ook wel lekker voor jou even niets, want zonder menstruatie nieuwe cyclus is ook niet helemaal okee. Balen hoor! Hoop dat het zich allemaal snel herstelt.

Katrien: Fijn dat waarden goed zijn en bloedverlies is gestopt. Lekker genieten hoor!!

P: Wat een goede dag voor je zeg!! Super...Ben echt blij voor je. Eindelijk mag het zo zijn. Het is je gegund.

Addison: Ik heb geen idee waar je het beste heen kan. Wens je wel veel succes en hoop snel dat je zwanger raakt en je kindje mag voldragen! Leef met je mee.

16. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    He P wat een super nieuws VAN HARTE GEFELICITEERD en geniet er van. Dacht ga even bij lezen en mijn dag is weer goed gelukkig bestaan wonderen nog zo blijf je geloven.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #2237 Aquilegia, 8 apr 2010
    @Pip: ik verwacht volgende week vrijdag een ritje naar Düsseldorf. Dat is dag 13. Anders zaterdag, dag 14.

FSH 5 is goed, hoor. Heel netjes!!! Kan niet beter.

Edit: bericht gehad van de natuurapotheek: het dierlijk schildklierhormoon is tijdelijk niet leverbaar! :x Ben ik eindelijk bereid het te gebruiken, kan ik het niet krijgen.

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #2238 Pip78, 8 apr 2010
    @ Agui: Hoe is het mogelijk!! Dat is echt even shit. Kun je het ook nog bij een andere apotheker krijgen of een internet apotheek? Ik dacht dat Barrahus een apotheker in Amsterdam had zitten die dat leverde? Ben je er klaar voor, kan het niet!! :x

Superspannend hoor naar DD. Ik heb met Dr.V. afgesproken wanneer de kliniek sluit per 01-07 in mei ook IVF in DD te doen. (dan trek ik trouwens ook een jurkje aan ;), bizar verhaal Klingel. Lopen/strompelen onder roes.) Bij geen sluiting nog 2 keer FLUSH/IUI. Baal wel ontzettend van deze gemiste cyclus, ook al weet ik verstandelijk wel dat dit even het beste is voor mijn lichaam. Voor mijn gevoel dringt de tijd met dreigende sluiting Barra.

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Update mama van Klingel: Heb het even gekopieerd van dusselforum.

Getverderrie Klingel. Balen, balen en nog eens balen dat jullie nu nog niets concreets weten. Ik ga weer een week duimen. Leef met je mee. Knuffel!!!

20. P26

P26 Niet meer actief

Klingel wat vreselijk voor jullie. Ik zal aankomende week aan jullie denken.

Jullie hadden het over de leeftijden. Ik ben laatst 27 geworden.

Deel Deze Pagina