wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Gatver Klingel, wat een k-nieuws. Nu weet je dus nog niks en is 't voor iedereen weer een week stressen! Bah! Heel veel sterkte! En een dikke knuffel natuurlijk!

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Klingel; even een dikke knuffel voor jou! Wat balen zeg dat dat er nog niets bekend is.... en dat is zacht uitgedrukt. Kan me je reactie helemaal voorstellen! Ik duim nog een week door, en hoop dan op heel goed nieuws, zodat je alsnog aan de champagne kunt ruiken!!! Knuffel!

@ Jo; Ik ben 26. Was er vroeg bij, maar manlief is dan ook 8 jaar ouder.

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ P; hoe hebben de ouders trouwens gereageerd???

4. P26

P26 Niet meer actief

Ze waren echt heel erg blij. Ik hoop alleen maar dat mijn moeder het voor zich kan houden. Normaal lult ze ook alles door aan mijn zus. Ik heb haar wel gewaarschuwd.
    We hadden ook eerder al aangegeven dat ik niet wilde dat ze onze dingen met mijn zus besprak. Maar aan sommige dingen die mijn zus zegt, weet ik dat ze zich hier dus niet aan houd.

Zodra we mijn auto hebben, leggen we een kinderwagen in de koffer en dan gaan we mijn nieuwe auto showen. Als ze dan de koffer open doen, dan zien ze de kinderwagen liggen. We willen het vertellen aan de vrienden en naaste familie. Mijn zus komt over 2 weken, dan zal ik het haar ook vertellen.
    Vanmiddag zal ik het ook aan mijn teamleidster vertellen. Zij zijn ook op de hoogt van alles.

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Even snel... druk schema vandaag...
    Kom net uit Wirdum, moest voor de 1e echo om de TP datum te bekijken. Blijk ik deze maand zonder hormonen 2 eitjes te hebben :D. Eitjes produceren is duidelijk bij mij niet het probleem, maar volgens mij het blijven zitten wel. Heb al eens een hcg van 4 gehad, maar toen was de progesteron veel te laag, nu die hcg van 2 met 36 progesteron (en die hcg was 3 dagen later 1,6). Dr V denkt dat er mogelijk toch wel iets gebeurd is, maar ja...
    Nu nog vasthouden dus!

Fijne dag allemaal vandaag! Ik ga snel naar de supermarkt!

6. P26

P26 Niet meer actief

Jo: dus toch 2 eitjes. Laat je alsnog 2 terug plaatsen? Wel weer spannend allemaal he.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella

@jo: super, 2 eigen EI! :)
    mooi aan de klus, en ondertussen ook nog een TP (toch?)!

ik denk idd dat er iets gebeurd is, qua HCG4, krijg je nu meer uruzgan enzo?
    en van die neusspray misschien?

@allemaal: dank voor lieve berichtjes!
    ben nogal chagrijnig even, tis ook niet makkelijk voor een toch al emotioneel type die dan ook nog zwanger is.. ;)

maar komt wel weer goed.

liefs!

8. P26

P26 Niet meer actief

probeer positief te blijven denken, hoe moeilijk het soms ook is.
    Ik ga nog even een uurtje op de bank liggen. Straks weer werken.

9. addison

addison Lid

7 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de informatie. Hoe was de wachtijd voor een onderzoek waar je geweest bent?

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Geen wachttijd om aan het onderzoek te beginnen, maar wel ruim 3 maanden wachttijd voor je de uitslag hebt.

@Klingel: sterkte!

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wat is het hier rustig vandaag! Allemaal aan de klus ;)? En dan bedoel ik klussen aan het huis of in de tuin (nou ja, met de tuin, niet IN de tuin :), zucht, lastig hoor...)

Wij gaan inderdaad gewoon ook voor 2 TP, dus 4 kansen? Inderdaad zelf aan de klus (en niet IN de tuin 8)) en dan waarschijnlijk woensdag naar DD... Eerst maandag weer naar Barra voor een echo. Ben benieuwd of er dan nog steeds 2 eitjes zitten en beide even groot!

klingel: hoe gaat 't? Kun je toch een beetje rust vinden?

p: al zwangerschapskwaaltjes?

12. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Jo,

het is idd erg rustig hier vandaag.
    Met 2 tp heb je natuurlijk ook meer kans. Jullie hadden 8 emmy's begrijp ik hieruit? Sorry ik heb het dan vast niet onthouden, anders zou ik het niet vragen.
    Vanochtend gewerkt 11.30 uur weer thuis, daarna moesten we nog een verjaardagscadeau kopen. Moeilijk moeilijk. Mijn man moest om 14.00 uur naar het werk. Een opening van een galerij. Het bedrijf waar hij werkt, heeft hier aan meegewerkt.

Wat kwaaltjes betreft, ik ben echt moe en last van krampen/steken in de onderbuik. Ik heb vanmiddag ook even een uurtje geslapen. Vanavond op verjaardag van mijn zwager. Zij mogen nu nog niets weten. Nog even wachten op mijn auto.

Maandag weer bloedprikken. Ik ben benieuwd hoe de waardes zullen zijn, ik gebruik sinds donderdag ook geen uruzgan meer.

Klingel hoe gaat het?

13. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    #2253 ilja27, 10 apr 2010
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
    Ik heb de moed een beetje laten zakken
    We hebben nu 5 IUI's gehad
    En heb net de uitslag van de laatste gehad
    HCG is 2 en progesteron was 37.6
    Niet zwanger kon stoppen met de bolletjes utrogestan
    En toch zit het mij niet lekker ik heb normaal altijd de eisprong gehad als ze de 2de IUI doen in 1 maand.
    En nu had ik de eisprong nog niet gehad met de 2de IUI vermoed wel dat het dezelfde dag was.
    Toch is het later dan anders en prikken ze wel op hetzelfde tijdstip.
    En deze keer niet ik voelde me zo anders en was er juist minder mee bezig daarom was ik ook minder hier.
    Wilde er zo min mogelijk mee bezig zijn en over schrijven.
    Ik was eerst heel blij dat ze zei een HCG van 2 normaal kwam ik niet hoger dan 1.
    En toen ze zei niet zwanger kon ik wel janken en dat heb ik ook veel gedaan.

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    WAT NU?

Gisterochtend had ik 2 eitjes van 16,5 mm en normaal gesproken duurt het dan nog wel een dag of 4 voordat de ovulatietesten positief worden, maar ik heb net getest en hij was hartstikke positief!! We hebben alleen nog niks aan Dusseldorf doorgegeven om te laten ontdooien, dus wat nu? Ik moet vanavond pregnyl spuiten en dan zou ik eigenlijk maandag terugplaatsing moeten hebben, maar dat lukt dan dus niet. Heeft het nog zin om dinsdag terug te plaatsen of kunnen we dan beter een maand overslaan? Wie heeft advies?

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh ja, sorry Ilja... dikke knuffel voor jou natuurlijk! Balen meid!
    Wel gek ook trouwens, mijn waardes waren precies hetzelfde en mij werd geadviseerd nog even door te gaan met de uruzgan. Maar ze baseerden dat wel op mijn eerdere uitslagen... misschien is bij jou de conclusie dan wel anders. Overigens bleek ik inderdaad niet zwanger met deze waardes :(. Sterkte meid!

16. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    oh jeetje jo, dilemma...
    had je geen extra nummers van dd gekregen.
    misschien kan je daar iemand bereiken..
    weet het ook niet!!!
    ilja, vervelend nieuws. zou alle kanten nog uitkunnen.
    luister naar je lichaam...
    knuffel voor iedereen

17. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    bij ons was er waarschiijnlijk te laat terug geplaats. dus lijkt mij dinsdag voor jou ook geen optie.. want dan zou je ook te laat kunnen zijn.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ilja: heb er al uitgebreid met je over gesproken dus ik reageer hier even niet meer ;)

@jo: moeilijk!!!!!!!!!

mijn 1e gedachte: pregnyl zetten en MORGEN dusseldorf bellen. ze zijn bereikbaar als het goed is. en anders moet je even het nummer van S vragen aan bv sikki (zag je net al in t dusseltopic) want ik ben zijn gsm kwijt.
    doen!!!!
    in dat geval halen ze maandagochtend de cryoos eruit, later TPen zou geen probleem moeten zijn, als je vanav om 24 pregnyl zet springt je ei maandagochtend om 1200.
    na de ovulatie moet/mag pas de TP.

weet je hoe het bij mij ging?
    vr voelde ik eipijn, heb ik extra echo gevraagd bij barrahus.
    ei was iets van 20mm, nog geen posi ovu.
    za terug: ei 22, sochtends geen posi ovu, om 12:00 (bij V!) WEL een posi ovu, dus ongeveer 8 uur eerder dan jij.

toen heb ik ter plekke iets van eispringrem gespoten (maar mijn ei was dus groter) en pregnyl.

mijn ei was in de nacht van zo op ma; en op di heb ik de TP gehad, pas om 1630u.

maar soms doen ze dat, dat ze een cryo langer laten doordelen (bv 5 dagen) en dat je iets later je TP hebt.

ik denk dus persoonlijk dat dit kan, en dat je sowieso zou moeten spuiten (al mag het niet doorgaan) zodat je zeker weet dat het niet aan jouw voorbereidingen ligt.

ik denk dat als ze maandagochtend vroeg de cryos eruit halen, je woens (of toch dinsdag eind middag!) een TP zou moeten kunnen hebben.

maar ik ben maar een ervaringsdeskundige he ;)

kortom, dussel bellen morgen!

succes en liefs, ook voor de rest.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fam: ben ik niet met je eens hoor, want mijn posi ovu test was dus eerder dan die van jo, en ik heb de (succesvolle!) TP pas dinsdagmiddag laat gehad.

:)

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Bedankt klingel en famke! Ik ga kijken of ik morgen Dr S te pakken kan krijgen! En anders maandagochtend om 8 uur meteen!
    En de pregnyl heb ik inmiddels gezet. Had ook bedacht dat die eisprong toch gaat komen, of ik nu wel of niet prik, dus heb 'm om 21.15 uur maar gezet. (Deed deze keer *&#@ piep *&# veel pijn, maar hij zit er weer in!)

Deel Deze Pagina