@Ilja: wat een teleurstelling.... Dikke knuffel voor jou. @Jo: wat een dilemma, maar volgens mij heb je al goede raad gehad van de andere dames.
Ilja, zeker een grote teleurstelling voor je. Jo ik hoop dat de andere dames gelijk hebben en dat je gewoon dinsdag of woensdag een geslaagde TP krijgt. Ik ga zo weer even werken. Allemaal een fijne dag toegewenst.
Het was zeker een grote teleurstelling Had zelf wel een goed gevoel namelijk Gister de grootste klap gehad En nu op naar de volgende behandeling Vandaag even wat leuks doen zinnen verzetten is lekker weer Als ik dat laatste typ wordt het meteen bewolkt oeps En duim voor iedereen hier die bezig is met behandeling of in de WW zitten Hele dikke knuffel
enne, jo heb je al een belletje gewaagd!! ,vertel wat zeiden ze in DD elk lijf reageerd gelukkig weer anders, dat kun je wel lezen in onze antwoorden. ik weet trouwens ook niet hoelang het duurd voordat een eskimo goed ontdooid is suc6 ik moet woensdag weer langs komen, dan kijken wij wanneer we naar DD moeten
ja, gisteren dr. S gebeld, die zei dat vandaag nog vroeg genoeg was om te gaan ontdooien. Vanmorgen Barra gebeld, want ik heb vandaag pas een afspraak om 11.30 uur, maar ze zeiden dat ze pas na de echo wilden doorgeven aan DD, heb gevraagd of dat niet te laat is, maar ze zeiden van niet... Nou ja, ik zie het straks wel. Waarschijnlijk morgen of woensdag naar DD dus.
@jo: super! precies zoals ik hoopte/verwachtte, lekker woens (?) de TP. zet m op meis, ik duim! en ook voor de hele rest
Ik hoor niet in het Barrahustopic maar ben nieuwsgierig naar het meisje met wie ik een Dusselmeet heb gehad: Dragaaaaaa hoe is het nu met je???
Vanochtend geweest. De ene kant 10 eitjes, de andere 6 of 7. Ik moet doorgaan met Puregon, maar ook eisprongremmer gaan gebruiken (Orgametril o.i.d.). Donderdag weer een echo! Dr. V. was erg tevreden, hij zei een paar keer dat het erg goed ging zo. Ik weet niet hoe groot de eitjes waren. De grootste heeft hij wel opgemeten. De punctie wordt zaterdag, maandag, dinsdag of evt. woensdag.
Aquilegia, dat gaat goed! Enorm spannend allemaal....!!! Sterkte, het zal niet meevallen de komende tijd. Laat het nu eens zo zijn!
aqui spannend wordt het nu. En onzeker over wanneer het zover is. Jo heel veel succes de aankomende dagen. Vandaag weer bloed laten prikken. Morgen krijg ik de uitslag. Ik merk dat ik toch wel onzeker ben. Of het wel hoger is dan de vorige keer.
@ Jo; super joh, morgen of woensdag TP! Alvast veel succes @ Aqui; klinkt goed... lekker veel eitjes! Jij ook alvast succes met de punctie! @ P; die onzekerheid heb ik nog steeds... na een echo gaat het weer dagen goed, maar nu die weer een week geleden is begin ik hem weer te knijpen. Hoop voor je dat de komende weken om vliegen!
p & katrien: vervelend he, al die onzekerheid?! Eerst of je wel of niet zwanger kunt worden en dan weer of 't goed blijft gaan. Slopend allemaal, zucht. Heel veel succes allebei! En inderdaad maar leven van bloedtest naar echo en weer echo en beweging etc... aqui: dat klinkt prima zeg! Mooi aantal. Niet te veel voor overstimulatie (hoop ik), maar wel een lekker groot aantal voor eventuele cryo's. Begin je al last van je buik te krijgen van al die eitjes? Veel drinken dan he? Dat helpt echt! hier: het wordt toch woensdag. Dr V twijfelde en ik mocht zelf kiezen. Ik wist 't niet en uiteindelijk heeft Dr V maar dinsdag gekozen en moest Irma later bellen vanmiddag, maar mijn man vroeg meteen of ik 't niet alsnog naar woensdag zou kunnen zetten. Dus dat heb ik Irma gevraagd. Nu is 't dus toch woensdag om 12.15 uur. Mooie tijd dus, niet te vroeg weg, maar ook niet te laat thuis. Nu maar hopen dat ze weer beide goed ontdooien. Neem aan dat ik daar woensdagochtend weer over bellen kan?
@jo: ik denk dat woensdag ook beter is, dan zijn de eitjes nog wat verder doorgedeeld! zit je al lekker aan de bollen? ik duimmm voor joe! @P: het blijft onzeker he in t begin.. ikzelf heb nu pas echt overtuiging en rust, dat het echt zo is en de goede kant op gaat. ik duim, morgen bellen? @aqui: ha, mooizo! wel jammer dat je niet weet hoe groot je eitjes zijn! maareh als je nu al aan de eisprongremmer gaat dan zal de punctie toch nooit woensdag over een week kunnen zijn?? das nog 8 dagen (stimuleren!) hoeveel daagje spuit je nu? spannend spannend meis. komt goed daar in dussel! je ziet t aan P en mij, de dusselweg is wat heftiger maar kan ook veel succes hebben! @allemaal: dikke knuffel, zoefff!
klingel: yep, gisteren de 1e 2 bollen en vanaf vandaag op mijn eigen verzoek 2x 2 bollen. (Tja, vindt ze zo lekker... ). Ik heb inderdaad ook een beter gevoel bij iets verder doordelen. De 1e keer kregen we een 2-cellige teruggeplaatst, had toen ook wat twijfels, zie liever een 4- of zelfs 8-cellige... En natuurlijk het weekend ook nog goed geklust met die 2 eigen ei, dus als 't nu niet goed komt . aqui/klingel: volgens mij heb ik ook wel een dag of 7 die eiremmers moeten prikken... dus 't kan wel hoor
Hoi Klingel en anderen, Het is nu dag 8 en ik spuit vanaf dag 3. Ik ben begonnen met 2x daags 75 eh te spuiten en daar moet ik ook mee doorgaan nu. Ik denk zelf eerder dat de punctie zaterdag of maandag zal zijn, hoor. Dat zijn de dagen 13 en 15. Ik ovuleer met Puregon altijd op de 14e dag. Ik heb nog 600 eh Puregon meegekregen en ik had nog meer dan 300 liggen. Dus ik kan nog meer dan 900 eenheden spuiten. Dat is 6 dagen. Meestal zegt dr. V. wel hoe groot mijn eitjes zijn, maar nu niet. Er was er 1 wat groter en die heeft hij opgemeten, de rest niet. @Soraya: leuk om wat van je te "horen". @Jo: ik heb nog geen last van de buik, wel al vruchtbaar slijm, heel vroeg natuurlijk omdat het zoveel eitjes zijn. Bedankt voor de tip, ik zal veel drinken. Doe ik toch vaak wel, maar ik zal er extra op letten. Succes met de TP woensdag!! @Katrien: op naar de volgende echo... rustig aan! @P: succes met afwachten op de bloeduitslag en ik duim dat de HCG mooi gestegen is! Is 16-17 follikels inderdaad mooi, zoals jullie schrijven? Ik heb daar eigenlijk geen idee van. Maar het lijkt wel goed. 20 is ongeveer maximaal toch? (Zonder overstimulatie dan).
Ik had uiteindelijk 21 gevonden eicelletjes en het zou kunnen dat niet in alle blaasjes een eitje is gevonden. En ik had wel last van overstimulatie, dus ik zat duidelijk over de grens... .
@aqui: denk ook dat je eerder richting za/ma gaat maareh, 17 is voor nu heel mooi. moeten er wel 17 blijven dan, of misschien nog wat meer in het ideale geval, maar niet teveel meer! moet er wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook zo begon (zo in t begin van stimuleren) en langzaam werden t er 20, 25, 30.. zware overstimulatie dus. ga iets geks zeggen: als je een punctie hebt met (te)veel eitjes heb je dus wel een grote oogst en meer kans op bevruchtingen das dan weer het voordeel wanneer moet je weer terug komen? @jo: opzich zal een 2cellige zich ook in jouw lijf kunnen doordelen, maar een dagje langer in ' de stoof ' is ook niet verkeerd. spannend, en dan even rust he, zo die 1e week na TP is altijd de meest relaxte vond ik.
aqui/klingel: ja, dat had ik ook in mijn vorige post willen zeggen, het voordeel is dat je wel veel eitjes en cryo's hebt . Toch vond ik het wel erg jammer dat ik door de overstimulatie niet meteen / vers kon terugplaatsen. En ik heb ook wel behoorlijk veel pijn gehad toen, maar dat ben ik inmiddels alweer bijna vergeten... bij mij groeiden ze trouwens juist allemaal gelijk en bleven het er zo'n 20-25. Ze werden met z'n allen steeds een beetje groter. Ook daar zit blijkbaar toch verschil in. Het is een wondere wereld...
Aha, 17 is dus echt goed... Donderdag weer terug, 9.45 uur. Tsja, een wondere wereld is het inderdaad