wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @kabouter: helaas hebben ze patientenstop..

@jo: je moet nu ook even de tijd en aandacht bij jezelf houden.. papa bellen kan toch wel wat vaker (nog) als je denkt dat je er te weinig komt?
    jij ook al zon klein en verweg familietje?

goeso van de boll'n!
    enne, 1 uit 10, dat MOET!

ik had er 8, en hoopte ook op 1. zie, het is gelukt. NU JIJ!

@katrien: jij nog nieuwe uitslagen en nieuwe echodate?

@P: ja BANNER! :)

@fam, pip, ilja: hoe gaatie? kom eens vertellen? mis jullie! smak!

@pientje: ben je helemaal weg? boeh! ;)

@jo: angelsound is een soortvan walkman voor op je buik :D waarmee je hartje kan horen.
    echt bijzonder, en ook geruststellend, om te horen!

@aqui: hoest met joe? hoe voel je je?

@vlinder: en jij? vertel vertel.

smak!

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wat is hier veel geschreven,ik zal zo eens bij gaan lezen.

P wat super dat je waarden zo omhoog zijn gegaan,goed nieuws hoor.

Jo succes morgen bij de terugplaatsing.

Klingel ik hoop dat jullie snel de uitslag krijgen van de nieuwe bevindingen.Een angel sound is een leuk apparaat,maar niks voor mij ik zou gelijk in de stress schieten als ik het hartje twee tellen niet zou kunnen vinden.

Pip hoe is het met jou en waar ben jij nu in je cyclus?

Aqui,ik heb iets gelezen over 17 follikels,veel zeg.

Hier gaat alles zijn gangetje,ik heb geen idee wanneer ik ongi mag gaan worden.Ik baal als een stekker dat mijn cyclus zomaar overnieuw is begonnen zonder ongi te worden.Ik voel me trouwens zoveel vrolijker nu ik geen hormonen meer krijg:)

3. Pientje33

Pientje33 Lid

13 mrt 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    Klingel, wat lief dat je nog even naar me vraagt. Ik lees dat het bij jou nog steeds goed gaat. Nou, hier ook hoor. Ik ben ondertussen 10 weken en 3 dagen zwanger. Ondertussen hoeft dokter van V. me niet meer te zien en ook in het UMCG (waar we de echo's lieten doen) ben ik "ontslagen". Ik heb op 26 april in het UMCG de nekplooimeting voor de combinatietest. Vorige week is al bloed geprikt en dan volgt dus nog de echo om tot een kansberekening te komen op het Down syndroom. Op 7 mei ga ik voor het eerst naar de verloskundige.

Verder lees ik zeker nog mee en ik leef met iedereen mee. Jo met het overlijden van haar moeder en P. met de zwangerschap. En voor de rest hoop ik ook op snel een mooie zwangerschap.

Groetjes van Pien

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Klingel; hier geen nieuwe uitslagen/echo... donderdag ben ik weer aan de beurt. Zat nu 9 dagen tussen, ook meer dan genoeg. ;)

Sinds wanneer gebruik jij de angelsound? Denk dat het mij ook wel rust zou kunnen geven... maar ben ook wel bang dat ik in de stress raak als ik het hartje niet kan vinden. Dus twijfel heel erg... maar als ik straks maar één keer in de 4 weken naar de verloskundige mag, trek ik dat echt niet hoor!!! ;)

@ Vlinder; toch fijn he, een maandje zonder hormonsters??? Ik fleurde er ook altijd helemaal van op. Afwachten wat je cyclus gaat doen, hopelijk komt ie snel weer een beetje op de rit!

@ Jo; heeeeeeel veel succes morgen. Ik zeg: volg het voorbeeld van Klingel, P en mij... Maar ik weet zeker dat je niets liever wilt! ;)

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    @ klingel: ja, idd. Hele kleine en voornamelijk verweg familie. Mijn moeder was enig kind en haar ouders zijn overleden. Mijn vader heeft 2 zussen en beide ouders nog, maar die wonen allemaal in Australië. Niet echt op rij-afstand... :D. En jij? Herkenbaar dus?

@vlinder: wat een vervelende wachtperiode zo, nu heb je helemaal geen idee waar je in je cyclus zit. Leef met je mee, knuffel! Wel fijn dat je je weer een stuk vrolijker voelt zonder die hormonsters!

@pientje: wat mooi dat het allemaal zo goed gaat! En inmiddels over de 10 weken zag ik, gaat voor mijn gevoel toch alweer snel. Ervaar je zelf misschien anders?

@katrien: bij ook al zulk goed nieuws en precies 1 week later dan pientje zag ik nu. Hoe is 't eigenlijk met jou (en pientjes?) klachten? Valt 't mee?

@p: je ziet 't hierboven. Een banner is onmisbaar als je zwanger bent :). Anders kunnen wij het niet onthouden :D :D

@hier: mag 1 uit 6 ook? ;) Dan zijn we deze ronde aan de beurt :).... duim duim duim...

6. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Jo; 1 uit 6 is ook prima, ben niet zo moeilijk! ;)
    Wat kwaaltjes betreft... misselijkheid komt nog met vlagen opzetten, maar heb het gevoel dat ik er wel beter mee om leer gaan. Weet nu wat beter welk eten goed valt en wat ik beter kan laten staan. Vermoeidheid lijkt ook iets beter te worden. Das wel fijn, maar aan de andere kant kan daardoor ook de onzekerheid nog wel eens toeslaan.

Kan nog steeds gewoon niet geloven dat het goed blijft gaan, is eigenlijk veel te mooi om waar te zijn... ;)

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het gaat wel goed. Ik voel me ook goed. Af en toe voel ik een steekje in mijn buik. Dan denk ik: ja, daar gebeurt wel wat. Ik ben benieuwd hoe het er donderdag voor staat. Ik hoop op veel mooie top-embryootjes :D Het blijft spannend.

@Pientje: al weer meer dan 10 weken, wat vliegt de tijd als je niet zelf zwanger bent.

@Vlinder: fijn dat je je goed voelt zonder hormonen.

@Angelsound: goed idee, ga ik ook nemen als ik zover mag komen.

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Goedemorgen, wat een goede verhalen de afgelopen dagen zeg!!

Jo: Heel erg veel succes vandaag. Dit wordt een beeb hoor!! Ik duim voor je. Het is een mooie dag om zwanger te worden. ;)

Agui: Zo zeg wat een oogst wordt dit zeg. Ben blij voor je. Spannend allemaal. Maar je kansen worden zoveel groter. Ik hoop dat je deze cyclus zwanger mag worden.

Klingel: Gaat dus beter met je? Weer helemaal opgeknapt? Hoop op goed mama nieuws voor jou.

P: Wat een supergoede waarden zeg!!! Lekker genieten hiervan. Volgende week echo, spannend, spannend!!

Katrien: Dit ziet er goed uit hoor. Maar ik kan me je ongerustheid voorstellen, fijn dat je nog even naar Barra kan om het hier zo vaak te checken.

Pientje: Fijn van je te horen en fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig loopt!!

Vlinder: Fijn he zonder hormonen? Ik ook, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van de Clomid en Puregon niet heel veel klachten had. Op blauwe plekken van prikken na. De Uruzgan werkt bij mij veel heftiger. Wel balen dat je nu niet weet waar je bent in je cyclus. Maar misschien is het ook wel even lekker om het es een keertje niet te weten. De cyclus bepaalt toch wel een beetje je leven ervaar ik. Heb jij dat ook? En hoe gaat het met de party's? Heb je wat aanloop?

@ wie ik vergeten ben, sorry! Knuffel voor jullie allemaal.

@hier: Heb best een paar rotdagen achter de rug. Het nieuws vorige week dat er toch een paar dagen zwangerschap is geweest, vond ik wel heftig. Had ook even geen zin om te forummen, afgelopen dagen. Sorry! Heb vorige week tot donderdagavond gewerkt. Toen kreeg ik vreselijke buikpijnen. Ben zaterdagochtend nog naar Barra geweest omdat ik het idee had dat het gele lichaam wat er zat door zou groeien tot een cyste en dan net als in januari weer door zou groeien. Gelukkig had Dr.V. er alle begrip voor en die zag met de echo dat het allemaal al mooi wegvloeide. Vorige week dinsdag was het 3 cm en zaterdag een kleine 2 cm. De pijn die ik voelde was niet echt lichamelijk, na veel huilbuien was het weg..:)

Dr.V. heeft een goed plan voor de volgende cyclus en hij vond het heel positief dat mijn lichaam het zo goed oppakte en zelfs even zwanger is geweest. Hij was niet heel positief over de overname,het kan alle kanten nog op. Hij vond het wel een hele vervelende situatie. Wanneer de doorstart niet doorgaat dan doen we in mei IVF en misschien in juni ook wel. We trouwen in juni op de 17e dus dan moet mn cyclus wel een beetje gemanipuleerd worden, dit is namelijk zo rond mijn ovulatie..;)

We zullen het allemaal zien. Deze cyclus geen hormonen. Morgen heb ik nog een echo om te kijken of ik zelf een eitje heb. Afhankelijk hiervan volgende week een Flush/IUI maar ik denk niet dat ik zonder hormonen een eitje 'maak' dat is juist het probleem. Dus dan wordt het wachten tot mei.

Ben nu weer wat vrolijker, heb het weekend veel geshopt en leuke dingen gedaan. En het zonnetje schijnt ook lekker dat helpt altijd. Zal nu weer aan het werk. Fijne dag allemaal.

9. P26

P26 Niet meer actief

pip ik ben blij dat het nu weer wat beter gaat met je.

Klingel wanneer kreeg je ook alweer de uitslag van je moeder? Sterkte in ieder geval.

Katrien het moet gewoon goed blijven gaan.

Jo heel veel succes vandaag.

Aqui dat wordt een mooie oogst, wat pip ook al zei. Nog geen buikpijn?

Ik heb een banner aangemaakt.
    Ik dacht trouwens in januari uitgerekend te zijn, maar ik heb nu even goed op de vingers geteld en het zou ergens in december al zover zijn. Dus een (nog niet kloppende) banner.

10. P26

P26 Niet meer actief

ik had vanochtend 3 crackers gemaakt als ontbijt. Ik heb er maar 2 op. Nu voel ik me al een uur misselijk. Zou dit bij de kwaaltjes horen?

11. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    zonet bij Barra geweest, en heb 2 eitjes en moet vrijdag weer terug komen. dus wij gaan volgende week weer voor een tp.
    zo maar weer naar mijn werk, en dan alvast voor volgende week wat dagen vrij gaan regelen.
    pip, fijn dat je er weer bent
    later meer, nu aan de arbeid

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ P; zou heeeeel goed kunnen, en kan in dat geval alleen maar erger worden, geloof me... ;)

@ Pip; fijn dat je er weer bent. Kan me je dip goed voorstellen. Wel heftig wat er allemaal gebeurd, zeker als je dan ook weet dat er iets gezeten heeft... Na onze eerste miskraam hebben we echt ontelbaar keer gehoord dat we 'in ieder geval zwanger konden raken'. Kon daar altijd zo boos om worden, want wie geeft de garantie dat je nog eens de kans krijgt, en dat het dan wel goed blijft gaan...?

Dipje op z'n tijd is heel normaal... lekker uithuilen hoort er ook bij, en daarna weer proberen met een beetje hoop vooruit te gaan kijken! Dikke knuffel!!!

@ Famke; super zeg... 2 eitjes en volgende week TP! Duim voor je!

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Pip: ik kan me je gevoelens goed voorstellen. :( Doe maar rustig aan en verwen jezelf een beetje.

@P: nee, nog geen buikpijn hier. :)

@Famke: 2 eitjes in de natuurlijke cyclus? En ook TP dus nog. Het wordt weer spannend. ;)

Net de taart uitgezocht voor de bruiloft: de vulling wordt frambozenmousse (lekker fris-zoet, we mochten proeven) en bruine chocolademousse, de buitenkant pure chocolade met daarop gestrooid cacao-poeder en goudpoeder en dan met een lint erom in de kleur van mijn jurk. Dus geen witte suikertaart die veel te zoet is! Jippie! :)

En ik heb lingerie gekocht voor bij de trouwjurk, maar dat was wel een deceptie. Ik heb de saaie maar o zo nuttige keuze van de verkoopster maar gevolgd: een strapless huidkleurige bh waardoor ik wel een prachtige (en grotere) boezem in de jurk krijg met een bijbehorend naadlooos huidkleurig slipje. Ze raadde beslist alle leuke setjes af. Alles met kant, balijnen, strikjes enzo kan door de jurk heen schijnen. Ik ben nog even naar de winkel van de jurk geweest, maar die dame vond dat ik de goede keuze had gemaakt en raadde me "de grote wisseltruc" aan: een spannend setje kopen en dat pas na afloop thuis aantrekken. ;)

14. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Haha, die is leuk, de wisseltruc. Ik had wel een mooi setje aan, maar had geen trouwjurk zoals jij. Onze trouwdag was ook heel anders, alleen wij, de kinderen en de getuigen, dus ik had gewoon een leuk jurkje aan. Maar het setje is er niet afgerukt, ik lag om 22.00 doodop te slapen. Ik hoop dat jullie meer fut hebben :D!

Groetjes, en succes morgen. Broed die eitjes maar goed uit!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :)
    't Is ook niet dat ik verwacht dat we nog puf hebben voor romantische activiteiten, ik vind het er meer gewoon bijhoren, mooie lingerie. Al kijkt hij maar alleen. Wat zie je als de jurk uitgaat? Ik zit me nu af te vragen of ik voor de wisseltruc ga (maar eigenlijk kan dat natuurlijk niet onopvallend) of dat ik wat aan verwachtingsmanagement bij mijn vriend ga doen plus het aanschaffen van een sexy nachtjaponnetje ter compensatie ofzo.....

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ha ha, Aqui, :D, ik zou voor dat laatste gaan. Wij hadden inderdaad tijdens de huwelijksnacht geen enkele puf voor enige activiteiten, maar kan me voorstellen dat het voor je gevoel anders zou moeten zijn. Ik zou dus voor dat sexy nachtponnetje gaan ter compensatie, goed idee!

famke: jij dus hetzelfde als ik. Ik had ook 2 eitjes in de normale cyclus en vandaag net 2 teruggeplaatst :D

Ja, ze waren weer beide goed ontdooit, vanmorgen waren ze 5 en 7 cellig vertelden ze me, maar waarschijnlijk inmiddels meer. En toen ik vroeg naar de kwaliteit verzekerde de assistente me dat ze 'sehr gut' waren... Nou ja, nu maar weer broeden dus. En hopelijk straks allebei zwanger!

p: dus nu toch wat laatst van kwaaltjes. Hopelijk blijft 't bij een beetje misselijk!

hier: zoals net al gezegd, 2 cryo's opgehaald. Een 5- en 7-cellige. Daarna lekker wat gegeten bij een italiaan in de buurt. En nu maar weer wachten. Vanavond gelukkig al afleiding want ik ga met mijn schoonvader naar Heerenveen-PSV. En dat op mijn schoonmoeders verjaardag ;)
    (ze vieren het zondag pas zeggen ze...:()

knuffel!

17. P26

P26 Niet meer actief

Jo kalm aan en ik hoop over een dikke week op een positieve uitslag

18. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dat nachtponnetje is een goed idee voor het geval jullie nog wel energie hebben voor romantiek! Je kunt het onopavallend in de badkamer aandoen?

19. P26

P26 Niet meer actief

Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders.
    Ik vind het mooi als ik hiermee ook mijn steentje kan bijdragen.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @P: goeso!
    lekker piesen in emmertjes! :D
    goede daad, en kleine moeite vind ik.

@aqui: ik zou gewoon de wisseltruc doen als je ' even naar de badkamer gaat '
    en dan kom je zo zwoel om de deur hangen in een mooi setje! :D

ieks, ik moet/mag als mama morgen goed nieuws krijgt, ook achter zomertrouwzwangerjurkje en accessoires aan. :)

@all: smak!

Deel Deze Pagina