Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik morgen weer voor een echo mag. Ik begin echt meer last te krijgen van mijn buik. Ik moest vanmiddag oefenen met een collega (we gaan zingen rond de kerstdagen) Ik dacht het is een welkome afwisseling, maar het trok best wel erg tijdens het zingen. Morgen moet ik sowieso eerst nog werken tot 11.00 uur. Bij mijn nieuwe werk.
Succes met de echo dan morgen. Net toen ik zelf 50 eh wilde gaan spuiten, belde dr. V. nog op, om 15.30 uur. Ik mag 50+ eh spuiten, dus 1 klikje meer dan 50. Gelijk gedaan. Morgen nog een keer 50+ spuiten en dan woensdag weer een Utrecho. Maar: de echoscopiste heeft vrij genomen. Zij is de enige die dit kan. Het bureau stelde dinsdagmiddag voor. Maar ja, dinsdag is geen woensdag... Dus morgen overleggen met Wirdum en dan misschien naar Friesland woensdag voor de echo??
nou idd. Dinsdag is geen woensdag. Misschien kan je idd woensdag naar wirdum. Wel lastig voor je. Het is niet echt om de hoek.
Nou de ovulatietest slaat nog haast niet uit. Ongeveer netzoveel als gisteren. Als je goed kijkt zie je een streepje staan. Dus maar weer purogon 25+ gespoten. Hoe groot zullen mijn eieren nu onderhand zijn? Woensdag waren ze 6mm zaterdag door de purogon 19mm. Nu zijn we morgen weer 3 dagen verder!!!! Straks zijn ze te groot om nog door de eileider te gaan Ben benieuwd hoe Dr V. dit oppakt
Vervelend voor je. Maar ze gaan nog wel door de eileider, hoor. De follikel knapt en daar komt het eigenlijke eitje uit. Maar als ze groot genoeg zijn, dan kun je toch gewoon Pregnyl spuiten??? Nu ja, dr. V. zal het wel weten, dus doe maar gewoon wat hij zegt.
dat is ook zo: het was een stom grapje naar mezelf toe. Ik heb soms nogal een fantasie. Morgen mag ik vast pregnyl spuiten. maar goed afwachten.
Nou mijn follikel rechts was 26cm. Ik had er rechts 2. Nu nog maar 1. Links zaten zaterdag kleintjes deze zijn ondanks de puregon niet meegekomen. Nu net Pregnyl gespoten omdat we morgen een flush of een IUI hebben. Afhankelijk of het ei er nog zit of niet. Ik moet zeggen dat het spuiten van de pregnyl me tegen viel. Erg gevoelig bij het inspuiten. Maar goed dat wil soms wel met bepaalde injecties. Aqui: Weet je al hoe je het gaat doen met de echo?
Het pregnyl spuiten viel mij de vorige cyclus ook een beetje tegen. Veel vervelender dan Puregon. Ik heb vanochtend gelijk gebeld met het Barrahûs. Morgen om 11.00 uur een echo in Friesland... zucht. Jij hebt dus een Flush of IUI? Veel succes!
@agui: poe morgen weer naar wirdum? je krijgt er het heen&weer van he. maar ja, voor t goede doel! @p26: hm, ik vind het zo vreemd dat je niet reageert op de ovulatietesten terwijl je ei al zo groot is, echt springklaar.. heel raar. succes morgen! @hier: ik moet nu ECHT rust houden, er zit nog heel veel vocht en ook eieren. ik merk ook dat ik niet langer dan een half uurtje kan lopen. bah. voordeel: mn ongi komt later (want eieren nog niet gesprongen) dus... de TP kan eerder! snappen jullie wat ik bedoel? ik wel maargoed, nu echt pas op plaats en op de bank met boekje, haard lekker aan.. niet verkeerd opzich
Lekker rustig aan doen dan maar, Klingel. En ongi later = TP eerder = goed nieuws!! Ja, letterlijk het heen & weer... ha, ha, zal me nu toch over mijn afkeer van autorijden moeten zetten. Morgen een rondje Nederland: Utrecht - Wirdum - Utrecht - Nijmegen. (Partner kan niet gelijk mee naar Wirdum, want dan zit hij met zijn net geopereerde knie de hele dag in de auto). Nou, als ik vrijdag en/of zaterdag nog Flush en/of IUI kan doen, dan ben ik blij! Hopelijk een mooie echo morgen.
In de eerste instantie voor een flush, maar als mijn ei weg is dan een IUI. @Aqui: Ik hoop toch echt dat het nog lukt voor de vakantie. @klingel: Ik hoop voor jou ook dat je idd eerder een tp kan krijgen
mag 4 januari bellen of barrahus doorgaat! De vrouw die ik aan de lijn had heeft er goede hoop op. We kunnen dan ook in januari terecht voor intake. En dan gelukkig al snel beginnen met behandeling. Ik ben zo blij met de samenwerking met dusseldorf, want zie punctie zonder narcose echt niet zitten. Moet wel van ziekenfonds (zilveren kruis ga ik ws per 1 jan naartoe) toestemming hebben voor buitenland?? Wie heeft info daarover?? Ze vergoeden nederlandse tarieven. Nog een vraag komt dit een beetje overeen??
Nou mijn ei zat er nog een mooie grote ronde bal om te zien. Vandaag een flush gehad. Morgenochtend een IUI erachteraan. Als mijn ei dan nog niet gesprongen is, een pregnyl injectie erachter aan. Nu toch wel flink last van de onderbuik. Het belemmert me wel in het huishouden nu. Net stofgezogen, maar flink last met het bukken. Manlief is nu aan het dweilen. Dus nu lekker op de bank met de laptop
Het is zeker te hopen dat alles gewoon doorgaat. Ikzelf ben bij de Friesland verzekerd. Er hangt een briefje in de wachtkamer dat IVF en Icsi tot 800,- wordt vergoed in het Dusseldorf. Maar ja wij zijn nog niet zo ver.
@p26: hoe vond je de flush? deed ie pijn? enne, hoe groot was ei nu dan? pregnyl na de behandelingen, das nieuw voor mij maar klinkt wel logisch! hoop alleen dat je ei lekker morgenochtend springt! @aqui: ben je al terug van de wereldreis? @sandra: moet je even overleggen met je verzekering idd. verscheelt enorm per verzekering. de 1 geeft amper, de ander heel veel terug. maar meestal ben je sowieso zelf ook wel wat (behoolijk wat) kwijt als je naar t buitenland gaat. niet alleen bijleggen aan behandeling, ook benzine, hotelletje, enz.. @hier: ik hou me koest....
Hoi Klingel. hij had mijn ei niet weer opgemeten maar gisteren was hij 26mm. Hij was wel ronder vandaag om te zien. Als morgen mijn ei er nog zit, dan moet ik even een extra shotje pregnyl hebben. Ws ovuleer ik moeilijk. Ik heb best wel last van de buik nu. Vooral bij het bukken en het gaan zitten. Gelukkig moest ik vanochtend en niet vanavond werken. Morgen in de avonddienst, dan zal het vast beter gaan.