jo, ik mag woensdag heen voor bloedprikken. het is weer spannend, laatste dagen zijn killing!! heeft niet zoveel geregend gisteravond. tuin kon wel wat meer water gebruiken!!hoe gaat het met jou! klingel, hoe gaat het. las dat je moeder toch een tweede operatie moet ondergaan. wens jullie heel veel sterkte. en zoals je al zei, wat moet dat moet natuurlijk!! weet je al wanneer operatie gepland staat. p, de eerste bbq van het seizoen. je bent ons voor haha. dat er nog maar meer mogen volgen. verder met alle zwangeren alles goed!! pip.. hoe gaat het!! heb je lekker genoten van het mooie weer. ik ben voor je aan het duimen aqui, wanneer moet je weer naar dr V. hoe voel je je!! nog steeds een til verbod! vlinder, heerlijk genoten van het mooie weer. lekker tot rust komen, lichaam opladen voor volgende ronde dikke knuffel, ik moet weer gaan, mijn paard krijgt nieuwe schoenen
Zo famke je bent er al vroeg bij vanochtend. Nog 2 dagen dan is het alweer woensdag. Wij gaan vandaag verder met schilderen. Willen eind mei kijken of we ons huis ook kunnen verkopen. Het iseen droom van mijn man om buitenaf te wonen. Ik hoop dat we ons huis snel kunnen verkopen. We zien het wel.
grappig, wij hebben ons huis ook net te koop staan. wij willen ook buitenaf. waren met iets bezig, maar helaas is dat niet door gegaan. rustig verder zoeken, en rustig huis verkopen. haha suc6 met schilderen
@allemaal : dikke knuffel! @P: kijk je wel uit met schilderen? je mag geen verfdamp inademen in jouw toestand!
@Famke: ik hoef pas op dag 11 van de volgende cyclus weer naar dr. V. Ik weet eigenlijk niet hoelang dat til verbod geldt. Morgen misschien toch maar weer eens proberen mijn vouwfiets op te tillen. Moet kunnen toch, een week naar de punctie? Ik voel me wel goed, maar ik ben wel 2 kg aangekomen. Komt dat van de Puregon? Hebben jullie dat ook? Nou moet ik net woensdag opgemeten worden voor mijn trouwjurk... Help. Stel ik val weer af... of juist stel ik ben zwanger? Wat ik natuurlijk hoop. Ik kan op zijn verst 9 weken zwanger zijn tijdens de bruiloft... dan zie je toch nog (bijna) niets? @Klingel: ook dikke knuffel voor jou!
@aqui: dat aankomen is iets om erg goed in de gaten te houden. het is het vocht dat vanuit de blaasjes in je buikholte loopt. maar eigenlijk moet je, als je meer dan 1 kilo per week aankomt (en missch dikkere buik hebt??) contact opnemen. heb je geen last van oververmoeidheid, bv bij lopen enzo? ik zou even V bellen.. echt. google anders even op OHSS, dat had ik due in dec, nou ik kon een maand lang niet eens normaal door de stad lopen en was ook aangekomen. denk niet dat jij het zo erg hebt als ik dat hoor maar zou dat tillen maar even laten nog! *kijkt moederlijk streng* wat betreft jurk: die 2 kilo zal er weer vanaf gaan, en de meeste mensen hebben nog niet een zichtbaar buikje met 9 weken. jij bent toch ook slank? misschien toch ' 1 kilo ' extra in de jurk laten? @fam: duim voor je voor woensdag, brr! @pip: hoest daar? @allemaal: veel te vroege goedemorgen knuf, was om 0500 wakker
Aqui na de overstimulatie was ik ook 1,5 kg aangekomen en mijn buik zette helemaal op,ik ben toen naar dokter V geweest voor een echo en je zag dat mijn buik vol vocht zat.Ik heb wel drie weken echt heel rustig aan moeten doen,doe a.u.b. voorzichtig meid.Ik wil je ook adviseren om even naar dokter V te bellen en anders even bij het echobureau bij jou in de buurt een echo te laten maken. Klingel dat je zo vroeg wakker bent komt ook doordat je zwanger bent,ik was toen ook vaak vroeg wakker,jij hebt er helaas ook nog zorgen bij.Hopelijk kun je toch wat genieten van de kleine in je buik en je voorgenomen huwelijk. Famke jij mag vandaag bloedprikken toch en dan hopelijk morgen een positieve uitslag. Jo ben je ongi geworden,ik hoop zo voor jullie dat je snel toch zwanger mag zijn. Pip hoe is het met jou. P hebben jullie flink wat kunnen verfen gisteren,het was er wel goed weer voor. Hier gisteren weer een zenuwbehandelling van dezelfde kies gehad,er was een stuk wortel niet goed dood gegaan maar het is nu wel gelukt.Verder gaat het wel aardig met me,ik zat er van de week wel even flink doorheen.
Klingel en Vlinder, ik heb wel gegoogled op Puregon en gewichtstoename en ik heb gevonden dat het te maken heeft met de overstimulatie. Maar ik voel me verder prima. Geen last van de buik (is wel dikker, ja), niet misselijk, gewoon fit. Ik had jullie berichtjes dus ook niet gezien en heb mijn vouwfiets weer in en uit de trein getild. Ging prima. Natuurlijk had ik thuis wel even geoefend met tillen. Volgens mij komt mijn gewichtstoename ook omdat ik de laatste dagen heel rustig aan heb gedaan en weinig heb bewogen. Maar ik had juist wel veel zin in vet eten steeds. Misschien komt dat van de hormonen. Ik zit nu een beetje te twijfelen of ik nog moet bellen met 't Barrahûs want ik heb dus eigenlijk alleen als klacht dat ik dikker ben.
aqui zeg het maar waarvan het komt. Maar luister wel goed naar je eigen lijf. Famke spannend morgen. Gisteren hebben we weer een klein beetje verder kunnen schilderen. Vrijdag gaan we de laatste dingen doen, dan nog het huis een beetje leegruimen. Hoeft niet zoveel en dan nog mooie planten in de tuin, de vijver weer aanvullen met visjes en dan maar eens richting de verschillende makelaars. Wel spannend hoor. Ik hoop dat we hem snel kunnen verkopen.
idd, spannend morgen, maar donderdag of vrijdag nog meer. "de dag van de uitslag" ik had van de week beetje hoop. had zondag avond beetje weeig gevoel, en gister ochtend misselijk.raar vol gevoel in mijn buik,... maar is nu over. ben dus bang dat het weer niet gelukt is. we moeten nog even geduld hebben hier
hay hay, Ja, hier helaas echt ongi geworden gisteren. Dus nu weer terugkomen op dag 13 voor een echo. En dat is precies 8 mei, terwijl we 7 mei terugkomen uit Griekenland. Goed getimed, toch? famke: spannend weer hoor! Ik hoop dat je de uitslag donderdag nog krijgt, anders kan ik het pas volgende week lezen . Zeg maar dat het donderdag moet omdat ik anders op vakantie ben . vlinder: kan ik me goed voorstellen! Vooral dat wachten tussendoor, ook al is het soms nodig, vind ik killing! Ik ben nou eenmaal niet zo geduldig en dat geduld wordt wel erg op de proef gesteld . Maar nu gaat 't weer wat beter? Zet 'm op! p: spannend hoor een huis verkopen. Wij hebben het één keer gedaan, maar vond 't heel moeilijk. Elke keer mensen in je huis die overal een mening over hebben en het dan uiteindelijk niet kopen. Bleh! Hoop dat het snel verkocht is, dan heb je het weer gehad! Aqui: gewichtstoename hangt wel vaak samen met OHSS. Ik kwam ook wel een paar kilo aan, maar had ook echt een dikkere buik. En best veel last. Gewoon veel blijven drinken en beetje rustig aan doen. Niet ineens de marathon gaan lopen of zo denk ik... Klingel: mis je dr V al ?
Hallo Allemaal, Eindelijk een berichtje van mij. Het weekend weinig thuis geweest, was zulk lekker weer en gister geen tijd na het werk om even op het forum te kijken. Famke: Morgen bloedprikken, spannend, spannend. Dit was voor jou toch eerder bloedprikken dan normaal? Dr.V. wilde het in de gaten houden toch? Of ben ik in de war?. Ik duim voor je. Hoop dat je snel de uitslag hebt!! Agui: dit klinkt allemaal wel heftig hoor zo'n overstimulatie. Maar goed dat je het een beetje rustig aan doet. Pas goed op jezelf. Maar goed wat een rijke oogst zeg!! Daar heb je het natuurlijk allemaal voor gedaan. . Klingel: och wat verdrietig van mama nieuws zeg. Vind dat je er dapper door heen slaat. Trouwen in mooie zwanger jurk toch in Frankrijk is je gegund. Hoop dat het lukt. Dikke meeleefknuffel voor jou. Katrien: Jij gaat deze week naar Piepklein toch? En voor de laatste keer naar Dr.V? Gaat het goed ben je tevreden? Jo: Zo je volgende controle valt helemaal perfect zo na je vakantie! Heerlijk vooruitzicht zeg. Wordt het hier wat minder weer volgende week en kan je daar lekker genieten van de warmte van de zon. Have fun. Vlindermoeder: Voor jou een knuffel. Kan me de dip goed voorstellen. Je bent een beetje van de regen in de drup terechtgekomen zo. Hoop dat je cyclus zich weer snel hersteld en je snel zwanger mag raken en blijven.. P: Dus de kwaaltjes komen eraan?? Vind het echt super voor je zeg! Zo is je wereld in 1 keer helemaal anders. Hier hebben jullie al die tijd jullie energie in gestoken. Lekker genieten hiervan. @hier: alles prima. Heb nu tweemaal daags 2 bolletjes Uruzgan, beetje bijwerking. Eerste 2 dagen misselijk, nu obstipatie en vreselijk moe. Had ik vorige maand ook, dus weet beetje waar ik nu rekening mee kan houden. Ga zaterdag bloedprikken, beetje vreemde dag want volgens mij hoor ik pas dinsdag de uitslag. Ik ga nog even bellen of het ook op maandag kan. Ben er eigenlijk niet zo mee bezig nu wel of niet zwanger. Emotioneel ben ik me al aan het voorbereiden op IVF in DD volgende maand. Ervaar de laatste weken wel dat mn leven helemaal door dit traject anders loopt dan ik was gewend. Minder sociale contacten, te moe om soms ook maar iets te doen, werk minder uren over op werk, emotionele en lichamelijk zware tijden. Pfoeh!! Dit had ik van te voren niet zo ingeschat zeg, en dan zijn we nog bezig met de vriendelijke variant IUI. Maar goed denk dat het me allemaal niets meer uitmaakt wanneer ik zwanger mag zijn. Ik ga ervoor. Respect voor alle meiden in de MM.
mooie banner pip! en ja, de MMM verandert je hele leven he. ook ' de vriendelijke variant ' @trouwen: hebben de boel naar NL verhuist, prachtlocatie. had had ik willen trouwen in de mac fukking donalds zolang mijn dierbaren er maar bij zijn! @V: ik mis hem niet echt, maar ik mis wel het binnen komen stormen bij de zustertjes, bijkletsen, koffietje in t miniwachtkamertje en dan de bijzondere (onberekenbare) gesprekken met V. oh, dan mis ik hem toch wel! @P: voel je je goed? rustig an he! enne, kijk je uit met dat schilenderen? @rest: vroeg wakker zijn is wel apart! voor een slaapmonster!
Ik had gisteren waarschijnlijk toch niet moeten proberen om 16 km te gaan fietsen.... Gelukkig kon ik halverwege - toen ik buikpijn begon te krijgen - nog een trein nemen. *lacht zichzelf uit* Het kortdurend tillen (van de vouwfiets) gaat dus goed, maar fietsen moet ik beperken tot korte ritjes. En ik was nog wel gewaarschuwd door jullie, maar ik wil zo graag weer in mijn normale "model" en een beetje conditie krijgen voor de zomer. Straks opmeten voor de trouwjurk. Ik zal die dame mijn probleem eens voorleggen. Ik weet dat ze zelf ook in de mmm zit, dus dat praat makkelijker. Wel sneu voor haar natuurlijk. @Pip: ik ervaar het ook zo, dat mijn leven helemaal anders is. Laatst dacht ik terug aan ons lekkere leventje van voor de geboorte van Sterre, van voor onze queeste naar een gezond kindje.... ik ben echt niet meer dezelfde als daarvoor. Wat was het leven toen onschuldig. Alles leek nog mogelijk.
aqui succes met het opmeten. Famke morgen de uitslag. Ik ben al heel hard aan het duimen draaien. Klingel jahoor ik kijk wel een beetje uit met het schilderen. Gelukkig deed ik het telkens bij het open raam. Het ging ook om de ramen + kozijnen. Ik wil ook nog wat behandelen met HG anti schimmel. Toch maar aan mijn man gevraagd of hij dit wil doen. Dit is pas chemisch joh... Ik zit nu lekker buiten met de laptop. In bikini. Zometeen even de oude tuinkussen pakken en dan heerlijk op de vlonder gaan zonnen. Ik moet er nu ook aan denken dat ik me goed insmeer. Normaal doe ik dit nooit. Zo krijg je er toch allemaal dingetjes bij waar je op moet letten he.
Hey, eindelijk weer even een berichtje van mij... sorry, verwaarloos jullie een beetje door de vermoeidheid van de afgelopen weken... @ Famke, wat spannend dat je weer bijna uitslag krijgt... Is het bloed vandaag opgestuurd? Dan kun je morgen al bellen! @ Jo, balen... weer niet gelukt! Dikke knuffel voor jou!!! @ Pip, goed dat je lekker afleiding hebt...! Zo stond ik er de laatste keer ook in... @ Vlinder, hoe is het met jou? Nog steeds pauze of toch weer beginnen/begonnen met hormonsters??? Kan me je dipjes goed voorstellen... die van mij waren ook niet meer op 2 handen te tellen... Hoop dat er ooit voor jullie ook een wondertje weggelegd is! @P; spannend he, al die wisselende kwalen. Had ik op een gegeven moment ook, en werd er zoooooooooo onzeker van. Nog steeds eigenlijk... nu ik me weer beter begin te voelen terwijl dat gewoon hoort in deze periode! Wanneer heb je weer een echo? @ Aqui; ik heb met de overstimulatie echt 2 weken plat gelegen. Houd je heel rustig... des te sneller herstel je! En 16 km fietsen hoort daar echt niet bij! @ Klingel; fijn dat jullie een mooie nieuwe locatie hebben gevonden. Aan de ene kant natuurlijk jammer dat jullie plannen gewijzigd moeten worden, maar zoals je zelf zegt... belangrijkste is dat je al je dierbaren erbij kunt hebben! Met je zwangerschap gaat verder alles goed??? @ Sorry als ik iemand vergeten ben.... @ All; hier gaat alles nog goed. Heb inmiddels 2 weken geleden de laatste echo gehad. Komende maandag pas weer één, dus heb wel aardig in de stress gezeten. Heb echter afgelopen zaterdag goed op mijn kop gehad van assistente R. dat het nu toch echt tijd werd erin te gaan geloven... En jawel... dat heeft geholpen!!! Als mijn familie het zegt geloof ik het niet... maar als een zustertje het zegt is het natuurlijk heeeeeeeel anders. Ik heb inmiddels een Bellytalk besteld... vandaag binnengekregen en het hartje van de kleine gehoord. Wat bijzonder...! Ik hoop dat jullie dit wonder vroeg of laat allemaal mee mogen maken, want echt waar... Ik denk dat wij ruim 25 kuren hebben gedaan (OI, IUI, IVF/CRYO) maar als je dan zo'n echo ziet of het hartje hoort kloppen is dit het zo ontzettend waard geweest! Liefs!
@kartien: bijzonder is dat he, hartje luisteren.. in idd, je vergeet alle ellende (ongeveer) als het beloond wordt.. *knuf* hoe gaat t daar verder? hier goed, alleen chronisch verkouden/dichte neus, al weken en weken en weken.. @pip: duim voor je! @rest: denk aan jullie allemaal! @aqui: FOEIIIII!!! niet zo ver fietsen!! let op wat ik nu ga zeggen: je MOET rust nemen, je hebt overstimulatie! en wat betreft die 2 kilo: die gaan er ECHT weer af als het vocht enzo uit buik is. niet proberen af te vallen dmv sporten en inspannen! *kijkt HEUL erg streng naar de aqui*
*Kijkt schuldbewust terug naar Klingel* Ja, Klingel en Katrien, ik zal niet meer 16 km gaan fietsen voorlopig... Maar ik heb het niet zo erg als jullie toen, hoor. Ik heb een week heel rustig aan gedaan en nu voel ik me eigenlijk weer normaal. Ik weet ook echt niet of dat nou vocht is in de buik of niet. Zou het niet kunnen zeggen. Vandaag ben ik dus opgemeten voor de trouwjurk. Eigenlijk mag ik niet meer afvallen of aankomen nu. Maar ik kan zwanger worden van de cryo's. En ik ben een kilo zwaarder van de Puregon dan normaal en dat kan er ook weer af gaan. Oei. Gelukkig heb ik het probleem uitgelegd aan de coupeuse. Ik moet het haar laten weten als er wat gebeurt. Verder heb ik de trouwringen opgehaald. Ze zijn erg mooi geworden. En ik heb een halflange turquoise zomerjas gekocht en een rose/rode bikini van Marlies Dekkers.... Dus lekker geshopt ook nog. En het was prachtig weer hier. En nee, geen buikpijn gekregen bij het shoppen en rustig aan gedaan, echt.