wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Heb de link even bekeken Agui van Lily Conemans. Wat een fantastische kleding!! Super mooi, ben heel benieuwd wat voor jurk je zal dragen op je trouwdag. Schitterend hoor.

2. P26

P26 Niet meer actief

we hadden laatst al geprobeerd met de telefoon een foto te maken, alleen staat het spiegelbeeld van dr V er ook bij op.:)

pip spannend weer.

hoe gaat het met de rest?

Ik zit zoals gewoonlijk weer lekker zenuwachtig thuis.
    Ik was vanochtend even in de stad met mijn moeder. Vraagt ze of de miss etam ook open is. Kunnen we wel vast kijken wat ze hebben aan kleding voor je.

Ik ben best uitgevallen tegen mijn moeder :$
    "Ik wil morgen eerst het hartje zien kloppen. En trouwens waarom zou ik al gaan kijken, terwijl ik mijn eigen kleren nog pas. En het is eerst nog maar even afwachten met alles.:)

Sorry ma, het flapte er zo uit.

3. P26

P26 Niet meer actief

HELPHELPHELP :$:$:$

ik kan er niets aan doen, maar ik heb allemaal negatieve gevoelens over morgen. En dan heb ik ook net nog wat gelezen over een gemiste abortus. Dat je vrucht al een tijdje niet meer leeft, maar nog niet uitgedreven wordt.
    Ik weet wel dat ik postief moet blijven, maar ik heb een negatief gevoel over morgen. Misschien dat ik daarom ook wel zo zenuwachtig ben.

Ik klap mezelf ook al in mijn gezicht en zeg dat ik moet ophouden zo te denken. Au dat doet zeer.

4. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    P: Het komt vast goed. Positief blijven!! Heb je een ervaring met een miskraam? Of ben je er angstig voor? Ik hoop dat je weer wat positief kan denken en vertrouwen hebt in je lichaam en zwangerschap. Enne niet van die nare dingen lezen! *kijkt streng*

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P26: Ik kan me wel voorstellen dat je eerst het hartje wil zien kloppen, hoor. Ik ben met de zwangerschap van Sterre ook pas dingen gaan kopen toen ik dreigde niet meer in mijn broeken te passen. En ik heb alleen zwangerschapsbroeken en later shirtjes gekocht. Ik droeg nog gewoon normale truien en jasjes met 23 weken. Hopelijk een mooi kloppend hartje morgen!!! Ik duim. Ik kan me voorstellen dat je het heeeeeeeel spannend vindt. Maar probeer toch positief te blijven.

Dat klinkt ook heel mooi! :)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Klingel: hoe was de geslachtsbepaling? Je wist het toch al?

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26 heel veel succes vandaag met de echo en ik hoop van harte dat alles goed is,ik begrijp je ongerustheid en denk dat je moeder wel zal begrijpen dat je wat geïriteerd reageerde omdat je zenuwachtig bent of het allemaal goed zal gaan.

Famke voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Aqui het is voor jou heel frustrerend dat het bij je zus zomaar,ongepland en met 1 eierstok,zomaar raak is en bij jou komt er zoveel leed aan te pas.
    Voor vrouwen met 1 eierstok is het een hoopgevend voorbeeld,je kunt met 1 eirstok met gemak zwanger worden.

Pip hoe ver was jij nu in je cyclus,ik heb hier een tijdje niet alles gevolgd.

Klingel ik hoop dat je lekker kunt wolken en dat alles goed komt met je moeder.

Jo hoe is het daar in de griekse zon,je hebt het zo verdiend en wie weet wat voor vruchtbaars je daar hebt gekregen:D

Hier is het knudde,ik heb een kaakontsteking en tandvleesontsteking en allemaal door dezelfde kies.In drie weken tijd ben ik al 4 keer bij de tandarts geweest,ik heb nu een dubbele antibioticakuur en de kies is ook nog eens volgestopt met antibiotica,er zit dus straks geen bacterie meer in mijn lichaam:p
    Hoe het met mijn cyclus verder verloopt daar heb ik geen idee van want ik ben er niet me bezig,heb andere dingen aan mijn hoofd.

Een knuffel voor jullie allemaal;)

8. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    pff, had helemaal geen goed gevoel. voel niets van zwanger zijn, maar wel af en toe rare krampjes/pijntjes in mijn buik.
    maar toen ik net met barra belde was de uitslag weer goed. de waardes waren goed gestegen.
    volgende week maandag weer bloedprikken, en als het dan nog steeds allemaal goed is, dan hebben we daarna de eerste echo.
    kan en wil het echt nog niet geloven.:(
    kan er verder ook niets zinnigs over kwijt, wil niet teveel op de zaken vooruit lopen.

@p26. hoe is het gegaan vandaag in barra.
    mooi hartje gezien, en mooie foto kunnen maken
    @klingel, hoe gaat het bij jou....en.. volgens mij hebben
    we allemaal de link al aangeklikt, en die kleding ziet er erg mooi
    uit.(goede link aqui!!:))
    @aqui, hoe gaat het met je... wat klote, heel erg oneerlijk.
    @pip, dus ik ga testen in de wachtkamer:D dan doen we het samen.
    jij hebt afgelopen maand zoveel vooruitgang geboekt. dat gaat
    ook helemaal goed komen.

@jo. lekker genieten van je vakantie!! heerlijk opladen, en uitgerust
    terug komen... en neem weer ff wat mooi weer mee!

@katrien, hoe gaat het daar!! druk met je belly talk!:)
    @ vlinder, hele dikke knuffel.
    @all die ik vergeten ben,of als ik ergens niet na gevraagt heb.... mijn excusses.
    ben er niet helemaal bij, probeer zo min mogelijk met zwanger zijn bezig te zijn:( (zelfbescherming, het is me te vaak mis gegaan)
    dikke kus

9. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Even snel ben op werk, even snel tussendoor.

Famke: dat ziet er goed uit, maar ik begrijp je terughoudendheid. Het wordt vanzelf wel echter.

P: Spannende dag voor jou, hoop dat alles goed is gegaan.

Vlinder: Wat een tegenvaller!!! :x Hoop dat het snel overgaat en je klachten over zijn.

@hier: Lang verhaal. Heb sinds vrijdagavond al menstruatiekrampen dus ben gestopt met de Uruzgan, daar zie ik de toegevoegde waarde niet meer van in, als ik ongesteld wordt. Zaterdag bloed geprikt. Gisteravond heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik me niet meer kon beheersen, waarom na 4 dagen krampen er maar geen menstruatie komt. En er was een heel licht positief streepje. Vanochtend gebeld met Barra. HCG < 1 en Progesteron 44. Waarde is ten opzichte van HCG wel hoog. Ik vertelde van de test en daarbij zei de assistente dat ik toch maar weer moet beginnen met de Uruzgan, dat we wachten totdat de menstruatie toch doorbreekt en wanneer het uitblijft ik volgende week ga prikken. Wordt vervolgd dus. Weet nog niet waar ik aan toe ben. :(. Heb wel steeds krampen en een ietsiepietsie bruinverlies.

Nou ja, eind van de week zal ik het wel weten waar ik aan toe ben. Later meer.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip een licht streepje is wel fantastisch maar dat je hcg dan kleiner dan 1 is en je progesteron 40 dat geeft dan wel twijfel,wie weet is er te vroeg bloedgeprikt en moet je hcg nog op gang komen,ik zal voor je duimen dat het jullie is gelukt en dat je zwanger bent.

Famke je hoeft ook niet gelijk al zwangerschapsverschijnselen te hebben hoor.Wat fijn dat je waarden zijn gestegen,dat is toch wel weer een geruststelling.

P is alles goed gegaan?

11. P26

P26 Niet meer actief

Pip spannend hoor, mijn duimen draaien ook.

Famke ik had in het begin ook wat krampen en steekjes in de buik. Ik begin ze sinds gisteren ook weer wat te krijgen.

Vlinder ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je kaak eens ophoud met plagen.

Ik heb me druk gemaakt om niets gisteren. Ik zal proberen nu positief te blijven. We hebben een mooi hartje zien kloppen. Hij kon het vruchtje nog niet meten, want hij lag de verkeerde kant op. Donderdag kan ik weer bellen voor de bloeduitslagen. 17 mei krijgen we de combi-test. (nekplooi en bloedonderzoek).

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P wat een geluk,ik snap heel goed dat je zo in de zenuwen hebt gezeten hoor.Heb je het je moeder ook uitgelegd,ze bedoelde het goed.Je hebt ook een plak baby meid,probeer er van te genieten.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat een goed nieuws hier!! P26 gefeliciteerd met de mooie echo! :) En Famke, super dat het HCG goed gestegen was, dan nu een echte vette felicitatie voor jou!!! :)

@Vlinder: met jou is het minder, beterschap met je kies/kaak.

@Klingel: waar zit je?

@Pip: een licht streepje!!! :$ WOW, wat spannend, zeg. Misschien toch te vroeg bloedgeprikt. :) Dat zou mooi zijn, dan zet je de rose golf voort die ons topicje nu aardig begint te overspoelen! :D

Over mijn zus: ik geloof toch helemaal niet dat het ongepland was, hoor, zelfs al was het met haar ex. Ze wil dit kindje wel degelijk.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Effe een Klingel-update hier, gekopieerd uit haar topic:

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel zo moeder zo dochter hahahahaha:DJij bent een heel speciaal mens en je dochter is dus al niet anders.Wat een ongeloofelijke verassing,jij kunt in ieder geval zeggen zwanger te zijn geweest van eerst een jongen die na twee weken veranderde in een meisje:p
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid en nu maar hopen dat als ze is geboren dat het niet toch een jongetje blijkt te zijn.

Aqui hoe moeilijk het ook is om te accepteren dat je zus in een zucht en een wip zwanger is,als het kindje maar gewenst is.
    Ik hoop zo voor jou dat de eerst icsi poging slaagd en je straks samen met je zus zwanger mag zijn.

Pip heb je vanmorgen ng een keer een testje gedaan,ik hoop zo dat je zwanger bent.

Hier blijft de pijn in mijn mond flink zeuren,gek word ik ervan,ik heb deze week nota bene vakantie en wat heb ik eraan NIKS.
    Wat vinden jullie van de onrust zaaier op de dam tijdens de doden herdenking.Ik vind het schandalig in wat voor land leven we tegenwoordig nog:x

16. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    ## proest## johoor!! klingel is lekker bezig haha
    jij kan echt werkelijk toveren op heel veel gebieden.
    Het wordt een BARBIE :D:D

pip. spannend!! ga voor je duimen.moet je anders ook maandag langs komen om te prikken.

@ all.hele dikke "bevrijdings"knuffel

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Goedemorgen!

Famke jij allereerst nog GEFELICITEERD!!! super dat de waarden door blijven stijgen. Ben heel erg blij voor je.

P: Ook erg blij voor jou. Super dat je het hartje hebt gehoord, prachtige ervaring. Klinkt allemaal positief hoor. Hoop dat je ervan kan genieten.

Klingel: hahaa wat een verhaal zeg! Toch een glittermeisje :D. Hoop dat het een meisje blijft nu. ;).

Agui: Ik denk sowieso dat veel vrouwen die "per ongeluk" zwanger worden misschien toch (on)bewust wel zwanger willen worden. In deze tijd bestaan ongelukjes toch niet meer? Mijn vriendinnen zijn ook onbedoeld zwanger geraakt, maar zeggen ook ik had een kinderwens en nam een risico. Wanneer verwacht jij de TP? Eind volgende week?

Vlinder:
    Balen zeg van je kies. Kan je je niet ziek melden op je werk? Dan behoud je in ieder geval je vrije dagen. Hoop echt dat het snel over gaat. Beterschap!!

Jo: jij komt vast morgen bruinverbrand terug.

Katrien: woeeeeeiiiiiiiiiiiiii nu 13 of 14 weken? Gaat snel zeg!! :D Knuffel.

@hier: volgens mij komt de menstruatie heel langzaam op gang. Vind ik niet erg. Had er deze keer ook niet op gerekend. Was vannacht ook heel onrustig door de onzekerheid. Het blijft toch door mn hoofd spoken dat dit misschien de laatste behandelmaand is en dat mn cryo's snel in DD moeten komen. Dus zag al helemaal een scenario voor me niet zwanger maar ook geen menstruatie en wat dan? :( Dus ben hier ook blij mee. Stomme test..had een predictor vroege test. Zal ik mn geld terugvragen? :) (is een grapje hoor, maar denk koop een dure test die zijn vast goed). ;)

Fijne dag allemaal!! Ik ben ook lekker nu vrij tot maandag, wat een luxe, wel prettig in zo'n drukke maand. Zie wel beetje tegen IVF/DD op.

18. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hmmm menstruatie komt toch niet echt. Blijft bij bruinverlies en de menstruatiedruk neemt ook af. Denk dat ik morgen toch maar even met de dames van Barra overleg over eerder prikken. Kan niet zo goed tegen deze onzekerheid merk ik...:(

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    pip het zou wel eens innstellingsbloed zijn dat bruinverlies en die menstruatiekrampen krijg je ook als je zwanger bent,je kunt nog eens een test doen voor de zekerheid,knuffel voor jou.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ff een inbraak:

Dat flush IUI, is dat het eitje aanprikken zodat die zeker weten uit zn schilletje komt? En dat het eitje dan in je lijf blijft (dus niet zoals IVF dat het dan buiten het lichaam komt??)

Vraag me spontaan af of bij 3 x niet gelukte IVF'ers een idee zou zijn als ze wel bij IVF bevruchtingen hebben... Omdat je IUI volledig en onbeperkt vergoed krijgt...

*brainstormde uitbraak*

Deel Deze Pagina