wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    vlinder, lief dat je dat zegt, wil ook echt wel vanalles met jullie delen, vind het wel moeilijk.
    het was voor mij ook elke keer klap als er weer een zwangere in ons midden was. (gegunt echt waar, maar wel moeilijk)ik gun het echt iedereen, maar mezelf ook zo erg!

maar zit zelf nog in onzekerheid. zwanger worden is niet mijn grootste probleem, het blijven dat is lastig.
    ben het dus ook nog echt niet van de daken aan het schreeuwen.
    net wel even een test gedaan, beetje bevestiging zoeken! en weer positief!:D

kan de kalender wel naar maandag.... nee beter naar dinsdag kijken, dan hebben we weer een bloeduitslag.
    dit is echt nog helemaal niet leuk voor mij, toch nog steeds die onzekerheid.

maar weer genoeg over mij.
    hoe gaat het bij jou, knie alweer wat beter... en gelukkig gaat de antibiotica bij je werken. kun je mooi wandelen met de honden bij jullie. hier echt super, veel bos en zandpaden, waar ze heerlijk kunnen dollen. helaas hebben we zelf geen hond, maar wandel wel eens met de herder van de buren.

pip, vertel al met barra gebeld!!!hoe voel je je

Jo, al terug met je gebruinde, uitgeruste en klaar voor de volgende
    ronde lijf. heben jullie het leuk gehad, heerlijk uitgerust.
    je moet vast alles nog bijlezen, maar heb dus idd hele goede bloedwaardes, maandag weer prikken, en hopelijk dan weer mooi gestegen.

denk aan jullie allemaal, en we gaan idd allemaal rose worden!!
    x

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Allemaal,

Niet meer gebeld met Barra, ben vannacht nog ongesteld geworden. Gelukkig maar, had echt nachtmerries dat mijn PCO weer de kop op zou steken, geen menstruatie, geen zwangerschap, geen IVF in DD. En dan? Maar gelukkig ongesteld, had ook niet echt op een zwangerschap gerekend deze maand.

Vandaag een dagje op stap geweest met vriendin en haar kids waarvan de jongste een jaar is. Heerlijk zeg! En een datum geprikt voor mn vrijgezellenfeestje. Nu met de behandeling in DD in mei is een spontaan feestje wat moeilijk, maar daar hebben vriendinnen ook aan gedacht.

@agui: Spannend, komt steeds dichterbij de TP!!

P: Wat een superwaardes zeg. Fijn

Katrien: Afscheid genomen, wat gaat dan snel zeg! Fijn te horen dat je sinds die mooie echo je er wat geruster op bent. Ben ik echt blij voor je om.

Famke: Hoop dat je ook snel wat geruster op kan zijn. Spannende tijden hoor voor je. Jij gebruikt ook utrogestan toch nog? Ik weet van Katrien dat je ook neusspray kan gebruiken om het progesteron hoog te houden. Misschien ook een tip voor P!

Klingel: Fijn dat de mamastress wat naar de achtergrond gaat. Lekker genieten. Ik weet idd van innestelingstijd. Dr.V. heeft de vorige maand wel aangegeven dat hij het idee heeft dat ik een late innesteling heb, wat ook weer lastig kan zijn om zwanger te worden. Het was toen erg druk dus hebben hierover niet heel lang doorgepraat. Ik zal er nog eens naar vragen, lijkt me toch niet dat iedere innesteling laat zal zijn?

Vlinder: Fijn dat je kies nu wat beter gaat. Maar goed op jezelf passen, niet nog meer blessures!

Jo: Weer bruingebrand in Nederland?

Allemaal Knuffel!!

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke ik begrijp je bezorgdheid,ook wij gingen naar dokter V omdat het zwanger blijven niet wilde,ik hoop zo dat je een plak baby hebt:)

Pip fijn voor je dat je blij bent met je menstruatie en ik hoop dat je zonder overstimulatie voor ivf of icsi mag gaan naar DD deze maand.

Vanmorgen naar de HA geweest en ik heb een ader ontsteking in mijn knie,dit moet overgaan met rust.Waarschijnlijk komt het door een hormonale wisselling zegt de HA.Gaat het eindelijk beter met mijn kies begint mijn knie:D

4. P26

P26 Niet meer actief

Vlinder ik kan er inkomen dat je je nu een "kneusje" voelt. Maar dat ben je niet hoor. Wat er allemaal in je lijf gebeurd is ook niet niks. Ik hoop voor je dat je snel weer helemaal op en top beter bent.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Grrrrrrrr..... wil ik net kijken of ik al vruchtbaar cervixslijm heb... heb ik gewoon een bloeding, die verdacht veel op een menstruatie lijkt!!!! NEEEEEEEE!!! Bye bye terugplaatsing... En ik kan Barrahûs niet bellen nu. Morgen heb ik een echo om 12.15 uur. Zal morgen maar eens bellen of dat wel zin heeft.... maar misschien wil dr. V. me wel zien met zo'n gekke bloeding... Weet iemand wat dit kan zijn? Ik zit op cyclusdag 9...

6. P26

P26 Niet meer actief

Nee ik heb geen idee.
    Kan het niet alsnog zijn dat er nog wat is opengegaan in je buik (follikels) en dat je hierdoor alsnog een bloeding hebt?

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    'k Weet niet... het is echt wel menstruatiebloed, met baarmoederslijm (sorry voor de details). Dus niet alleen maar bloed.

8. P26

P26 Niet meer actief

Ik zou het echt niet weten, morgen idd maar even bellen.

Ik ga zo naar mijn werk. Kalm aan.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Net Düsseldorf gebeld, maar antwoordapparaat... tsja een noodgeval kun je het ook niet noemen... Morgen maar snel met 't Barrahûs bellen of de echo nog zin heeft.

10. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jeetje aqui, weet het ook niet,wat vervelend !!
    bijzonder heftige maand heb je zo!
    morgen gelijk maar met barra bellen.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het zou wel eens een menstruatie kunnen zijn,jij was de vorige maand overgestimuleerd toch.Ik had dat de maand ervoor en mijn cyclus was daardoor zo in de war dat ik veel later ongesteld werdt,jou cyclus kan dus ook ontregeld zijn.

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Shit Agui. Dat is balen. :x:x:x. Kan het geen contactbloeding geweest zijn? Of blijft het doorbloeden? Ik denk dat Dr.V. het morgen zelf wel wil zien, misschien is dat ook het beste. Menstruatie op cyclusdag 9 is wel vlot hoor. Hoop voor je dat het meevalt. Ik leef met je mee. Knuffel!!

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hallo meiden,
    Ben ik weer! Inderdaad flink gebruind teruggekomen vandaag! En wat is het hier een rotweer zeg!!
    En heel snel even teruggelezen, nog lang niet alles, maar zag wel dat famke zwanger is!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!! En goeie bloedwaardes, super! Toch alvast gefeliciteerd, dit moet gewoon goed blijven gaan allemaal!
    Zo, nu eerst even kopje koffie zetten, hubbie heeft een kat op schoot, die een week eenzaam en alleen thuis is geweest, dus die heeft ook wat aandacht verdiend ;).
    En daarna maar even bijlezen!
    Knuf!!

14. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi Aquilegia, even vanaf hier, sterkte. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid hebt. Ik lees het hier!

Je krijgt nog een mail terug, maar ben even heel weinig achter de computer te vinden. Ik denk wel aan je! :)

Las ook het bericht over je zus... Grrr....

Tot later!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Update: bloeding is bijna opgehouden. Het was uiteindelijk niet veel. Zal morgen maar gewoon naar 't Barrahûs gaan. Dan vertel ik het daar wel aan dr. V.

Lief dat jullie allemaal meeleven! ♥

16. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Gelukkig Agui. Ik herinnerde me trouwens dat in april we ook niet helemaal meer wisten hoe mijn cyclus liep door het gele lichaam wat was blijven plakken. Toen hebben aan de hand van bloed uitslagen kunnen zien dat ik voor of na de ovulatie zat. Ik hoop dat je deze maand een TP kan hebben. Ik heb kwart over 10 een afspraak, derde dag van de cyclus.

Jo: jij bent er vandaag ook toch?

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hoi hoi,
    Zou het niet een ovulatiebloeding kunnen zijn Aqui? Alhoewel, terwijl ik het opschrijf bedenk ik me, dat het daar eigenlijk ook te vroeg voor is... raar hoor. Ben benieuwd wat dr V zegt!

pip: ja, ik was er ook vanmorgen, alleen al vroeg. Moest officieel om 8 uur, maar had me verslapen, de wekker stond een uur verkeerd :(, snap er niks van! Maar goed, het was rustig, dus kon wel alsnog langskomen. Maar ben je dus niet tegengekomen :(.

Maar bij mij op zich niet zulk goed nieuws. Zoals ik zelf al verwacht had was mijn ovulatie al geweest! Op dag 11 heb ik het gevoeld, had de hele dag last van mijn eierstokken (beetje hetzelfde gevoel als net voor de ivf punctie) en vrijdag was het over. Gelukkig wel donderdagavond 'gezellig gemaakt' (zoals dr V zegt), dus een maandje rust en afwachten. Heb voorgesteld om wel de bolletjes te gebruiken omdat mijn progesteron altijd zo laag is... dus we zullen zien. En anders volgende maand maar weer terugplaatsen.

En nu een lekker bakkie thee!

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Och, ik realiseer me nu ineens dat je op de 3e dag van de cyclus zit, pip. Geen succes gehad deze maand dus. Getsie! Balen zeg! Ben je alweer vol goede moed voor de volgende ronde?
    Knuffel in ieder geval!

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #2519 Pip78, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
    @ Jo, dat is jammer dat je ovulatie al is geweest. Maar goed wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien heeft de Griekse zon jullie goed gedaan en komt er een klein wondertje uit voort.:) Op naar volgende maand dus.

Ik had idd vandaag de derdedags controle. Was niet verdrietig deze keer dat het niet gelukt was, had in april geen behandeling verwacht door gele lichaam en gerommel van maart, dus de IUI was al extra, was ik al erg blij mee.

@ Hier: Vandaag controle was aardig. We proberen IVF zei Dr.V. Zal misschien wel moeilijk worden. Heb namelijk altijd al een kleine cyste op mijn eierstok van rond de 28 mm. En die moet niet opgeblazen worden. Idealiter zou ik eerst geopereerd moeten worden en dan pas IVF. Maar ja vanwege de dreigende sluiting hebben we hier toch maar voor gekozen. Viel me wel een beetje tegen, had hier zelf niet aan gedacht en Dr.V. had het ook nog niet eerder genoemd. Maar goed 1 ding wat ik zeker leer van dit hele MM traject is dat niets is wat je van te voren bedenkt. Het is soms best klote :x. Maar goed wanneer ik ooit moeder mag worden, dan weet ik waar ik het voor heb gedaan.

Ik ga nu puregon 100 plus plus, 2 maal daags spuiten, woensdag weer echo.

@ Agui: Hoop dat jij bezoek-controle vandaag goed ging en dat je nog voor je ovulatie zit.

@ Vlinder: Hoe is het met de knie? Weer wat beter?

@ Famke: Al zwangerschapsklachten?

@ P: Lekker aan het genieten van je weekend?

@ Katrien: Blij met de Belly talk??

@ Klingel: Wanneer ga je kijken voor je bruidsjurk?

@ iedereen: een knuffel.

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Oh ja, Klingel weet jij nog die site van waar we de banners hadden? Mn banner is ineens foetsie :(. Misschien komt omdat ik soms switch van apple pc naar windows pc. Ik weet het niet. Ik vond het zo'n leuke site namelijk.

Deel Deze Pagina