@Hier: bloeduitslag gehad. Dr. V. belde me voordat ik hem kon bellen. Ik heb nog niet geovuleerd. Dat had ik de dokter ook kunnen vertellen. Maar 't goede nieuws is, dat ik waarschijnlijk een TP kan krijgen deze cyclus! Ik moet m'n ovulatie in de gaten houden en als ik 'pré-ovulatoir' ben, weer contact opnemen voor 'n echo. Dat kon ik prima zelf bepalen, vond de dokter. Nu kan ik dat inderdaad.... Die overgebleven follikels blijken toch geen probleem te zijn, omdat ze oud zijn. Dus ik ben happy. Behalve dat ik nu weer een middagje op de loodgieter mag wachten hier (kapotte waterleiding die door kelder naar buitenkraan loopt).
Jeetje, wat een goed nieuws! Dat had ik eigenlijk niet eens durven hopen, toch nog een TP! Mooi dat jij toch nog meedoet voor de mei-roze-wolk! Op welke dag zit je dan nu? Ook alweer dag 15 of zo toch? En dan ovu bepalen met ovu-tests neem ik aan?
Ik had ook al nergens meer op gerekend. Op dag 14 zit ik nu. Maar volgens mij ga ik later ovuleren dan normaal, omdat mijn lijf van slag is door de stimulatie van de vorige cyclus. Mijn vriendin, die nu zwanger is na 7 IVF's, vertelde dat ze na een stimulatiecyclus vaak wel een cyclus van 6-7 weken had. Dus bij mij zal de ovulatie ook wel wat later komen. Hopelijk heb ik niet niet ZO'N lange cyclus. Ik mag van dr. V. ovulatietests doen en het baarmoederhalsslijm in de gaten houden. Dan merk ik wel wanneer de ovulatie eraan komt.
Aquilegia, dat is heel mooi nieuws. Zou dat nu eindelijk het begin van meer goed nieuws zijn? Jullie verdienen het! Duimen draaien voor je!
Aqui wat fijn dat je toch nog voor een TP kan. Heb je geen buikpijn meer? Ik zal deze hele maand voor je duimen.
Agui: Lees net het goede nieuws. Super zeg. Ben helemaal blij voor je. De volgende behandeling is het bij ons ook raak En Jo en Vlinder doen ook lekker mee. Meiden, bedankt voor jullie DD tips/verhaal. Ben wel beetje zenuwachtig, maar de blijdschap dat ik erheen kan overheerst. Heb er ook zin in. Ook prettig dat het een roesje is, daar ben je toch wat sneller van hersteld, ik trek een jurkje aan. Het strompelen lijkt me nog wel wat vreemd. Heb pipman al gezegd, haal me maar op als het kan..we zullen zien. Ik heb volgens mij sinds gisteravond al vruchtbaar slijm, morgenvroeg weer controle. Denk dat ik misschien toch door de stimulatie eerder een ovulatie krijg dan in mn eigen cyclus. Voel de eitjes ook zitten, maar helemaal goed, ben al blij dat ik toch eieren broed. Jo: Hmmm dat is vreemd, ik zou anders Dr.V toch nog eens vragen naar behandeling met metformine, misschien is het bij jou toch ook wel nuttig. En we gaan voor een roze mei-juni maand! Klingel: Al een keus gemaakt voor de jurk, ben benieuwd hoor. P: Dag van de verpleging, leuk!! Toen ik in het AZG werkte deden we ook altijd leuke dingen..
@Pip: omdat je meer eitjes hebt, heb je ook eerder vruchtbaar slijm dan normaal! Maar het gaat dus zeker de goede kant op, mooi zeg!!! @P26: nee, geen buikpijn meer.
Aha vandaar! We gaan allebei de goede kant op Agui!! Lekker slapen allemaal en lekker genieten van een extra vrije dag..tenminste waarschijnlijk wel voor de kantoordames. P en Vlinder ook vrij? Of aan het werk morgen?
Dames ik zal even bijlezen wat hier allemaal geschreven is,er is flink gekletst. Met mij gaat het de goede kant weer op,had door de antibiotica een hele zere tong en mond en ik zat met mijn kaakontsteking en de aderontsteking in mijn knie en had even geen zin om te reageren hier,sorry.Maar het gaat weer beter en ik ga morgen weer een halve dag proberen te werken.
vlinder, gelukkig gaat het weer de goede kant op. morgen maar rustig aan proberen wat je kan. pip, dus jij bijna naar DD, spannend!! heeft dr.v al een datum in gedachten, hoe is de controle gegaan! laat t maar gewoon over je heen komen, en na de tijd, even lekker rustig aan doen. ergens wat gaan eten onderweg. hebben jullie tomtom, is echt heel erg makkelijk!! Aqui, wat een geweldig nieuws!! dit wordt een geweldige maand, kan alleen maar goed gaan, wij zijn allemaal gewoon diepfries meiden! p hoe gaat het daar!! jo, zakelijk ge- pb, haha je bent vast vrij van je werk vandaag, maar hoor graag hoe het afgelopen is! enne misschien kan je dr V vragen over metformine, want ik ben niet insuline-resistent of diabetis, maar gebruik het wel. en denk dat dit mijn wondermiddel is, maar zoals pip al zei. ik ben een propje, moet afvallen eigenlijk (nu dan niet meer zo erg!) maar jij hoeft dat niet. jij bent absoluut niet te zwaar. klingel!!! hoe staat het met the dress!!!!!!! gaat alles goed.
enne, bij de weg!! wat betreft mijn banner. snap er helemaal niets van!! had al veel eerder eentje gewild hahaha maar krijg het niet voor elkaar, zal nog eens gaan kijken, anders mag iemand mij dat wel gaan uitleggen.
Goedemorgen, Vanochtend vroeg bij Barra geweest, gaat de goede kant op. Ben erg tevreden, meer eitjes dan ik op had gehoopt. Ik heb er nu een stuk of 18. De kleinste is 12 mm en de grootste 18 mm. De cyste groeit niet. Dus alles ligt op schema. Zaterdag weer controle en ben vandaag begonnen met het prikken van de ovulatieremmer. Ik heb geen idee wanneer DD. Denk zelf misschien volgende week dinsdag, woensdag of donderdag. We zullen zien. We hebben gelukkig een TomTom Famke, fijn te horen dat het makkelijk is. Ben heel benieuwd en laat het maar lekker over me heen komen. Neem na de tijd lekker vrij van werk. Vlinder: dus weer klein beetje hersteld. Doe maar rustig aan meid! Denk je dat je nog terug gaat naar Barra? Of ben je erg teleurgesteld in behandeling laatste keer? Leef erg met je mee. Famke: hoeveel weken nu? Banner is heel makkelijk. Wanneer je klikt op bijvoorbeeld de banner van Klingel of een andere zwangere dan kom je direct op goede website, dan kun je je gegevens invullen. Daarna ga je onder je inlog op zwangerschapspagina helemaal aan de linkerkant gebruikersinstellingen aanklikken. Wanneer je dat hebt gedaan dan zie je een kolom aan de linkerkant van de pagina en dan klik je op handtekening. Wat je hebt gemaakt op de eerdere website kopieer je dan in je handtekening en voila! Ik ben trouwens mijn banner kwijt, vind alleen die van liilypie niet leuk, wel als ik zwanger ben niet om te raken. Die leuke website die ik had is weg Allemaal dikke knuffel!!
@pip: die hele site is geploft lijkt het he, ik had er eerst daar ook een van @allemaal: dikke knuffel! hoop dat t allemaal OK gaat met iedereen. moet wel lachen hier ' mijn woorden ' als diepfriesjes en pletknuffel te lezen trouwens, haha, nog even en ze mogen de dikke van dale ook wel in! @aqui: ik ga volgende week naar jouw tip voor trouwjurk! maar ik zit wel weer op t witte en wat klassiekere pad nu we in NL gaan trouwen! @droom: droomde vannacht dat V er per direct mee ging stoppen maar dat heerenveen en DD samen gingen werken. lees ik hier dat dat laatste in elk geval gaat gebeuren! super, dat hoopte ik al want mijn gyn (Z) had het daar al in juni over. trouwens, ik heb ook alle gynnen daar gehad, ja OOK de lekkere maar donderdag zie ik Z weer. ga ik meteen een standje aan B laten geven met zijn ' het is een jongetje ' knuffel allemaal, SMAK!
Oh, dat hebben ze daar ook wel, hoor! Ik denk echt dat die winkel wel bij je past. Leuk dat je gaat kijken! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, van welke winkel dan ook...
zo raar, heb mijn handtekening gemaakt, helemaal leuk. kan m niet in beeld te voorschijn toveren. heb al op opgeslagen gedrukt, en kan de afbeelding in mijn gebruikersinstelling zelf bekijken. maar hoe krijg ik m hier beneden de tekst. help!!!!
HAHA DAAR WAS IE AL.... moest waarschijnlijk eerst een bericht typen.. geen paniek meer!! zo klaar maken om te kijken bij de gekke zwarte race, altijd leuk en gezellig
Wij zijn vanmorgen in Hoornsterzwaag geweest, dikke jas aandoen hoor! Het is echt hartstikke koud. Wij kwamen verkleumd weer terug! En, mooie banner hoor!
moest banner aanpassen, klopte niet helemaal. maar nu nog niet. morgen pas 6 wk. maandag naar barra.schiet gelukkig op we gaan ons goed aankleden, bedankt voor de tip.
We hebben besloten toch ook nog maar even naar de gekke zwarte race te gaan! Misschien wel tot straks . Alhoewel, met al die duizenden mensen is de kans klein... nou ja, de rest ook tot later in ieder geval!