wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haha, valt best mee hoor, de mens past zich snel aan ;)

hoe laat moet je morgen trouwens? ws hop ik ook nog even binnen.

2. P26

P26 Niet meer actief

Om 8.00 uur gelijk

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    poei wat vroeg!

succes he !
    :)

4. P26

P26 Niet meer actief

Dat valt toch wel mee??!!
    Zelfde tijd opstaan als wanneer ik moet werken.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dan woon je niet zo ver weg gelukkig!

6. P26

P26 Niet meer actief

idd ik woon op ongeveer een half uurtje rijden

7. sammy

sammy Niet meer actief

p26 Ik ben nu nog bij de friesland. Vind dat ze heel slecht verzekeren bij ivf/icsi. Maar tot 9 doorgaande weken zw schap.

Groetjes

8. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Allemaal,

Wat is er veel gebeurd in een week!! Allemaal goed nieuws, groeiende eitjes, bijna terugplaatsingen. Spannend spannend!

Was zelf eventjes offline. Ben een lang weekend weggeweest en hebben pc storing gehad. Ben er weer.

Ik heb vandaag met Barrahus gebeld over bloeduitslagen van prikken afgelopen week. Waren niet zo goed..Balen! In oktober was schildklier te snel, na zeer kleine aanpassing in medicatie nu weer te langzaam. Maar goed deze maand toch kerstreces. We zien in januari weer. Dr.V denkt vandaag goed na over het vervolg behandeling, morgen bellen hoe dit op te lossen. Ben dit jaar nog niet 1 maand stabiel geweest..nou ja heb groot vertrouwen in Dr.V. dus komt goed!!

Sandra: Ik zou een restitutieverzekeraar zoeken die vergoeden nederlandse tarieven. En nederlands tarief wordt door Barrahus ook in rekening gebracht. En dat scheelt nooit veel van Duitse tarieven. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Agui. P26 succes de komende dagen!! Hoop op een vruchtbare behandeling. En Klingel snel je menstruatie en dan een TP! Spannend, spannend!!

Tot snel. groetjes..

9. sammy

sammy Niet meer actief

Ja Pip 78 zeker een vraag. Wat is een restitutieverzekering? Ik denk dat ik op zilveren kruis achmea uitkom, want vond Unive erg duur

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hè, hè, daar ben ik dan eindelijk. Het waren zware dagen.

Gisteren had ik 3 follikels: 16, 18 en 19 mm. Meteen ter plekke een ovulatietest gedaan. Die was positief ('s ochtends was dat nog niet zo, maar het zat er al aan te komen). Daarna is er gelijk pregnyl gespoten.

Vandaag ben ik daarom weer naar Friesland gegaan voor een Flush --- au, dat deed me een partijtje zeer!!! Ik had graag mijn partner erbij gehad voor wat steun. De eitjes zaten er nog; was ook te verwachten gezien het moment van de pregnylspuit.

Morgen weer terug voor nog een gewone IUI (ik moet er om 9 uur zijn; kreun, 7 uur weg, kwart voor 6 op, op mijn verjaardag nog wel) en dan kijken ze gelijk met de echo of de eitjes gesprongen zijn. Zijn ze nog niet alle 3 gesprongen, dan gaan ze weer pregnyl spuiten om ook de laatste te laten springen.

Volgens dr. V. heb ik goede kansen deze cyclus met 3 eitjes. Het zaad was ook weer in orde: 18 miljoen zwemmers na bewerking, waarvan 80% beste kwaliteit en 10% voldoende kwaliteit. :)

11. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Aqui:

de flush vond ik gisteren ook zeer doen. Vandaag een iui erachteraan gehad. Toch maar vrij gevraagd voor vanavond. Ik moet anders veel lopen, bukken enz.

Maar mooi dat je 3 goede follikels hebt, dat geeft zeker meer kans. Hopen op een leuk kerstcadeautje.

Wij hebben vanochtend de IUI gehad. Mijn ei was nu gelukkig weg. Gisteren had mijn man na bewerking 6 miljoen goede cellen waarvan 70 %ruim voldoende.
    Vandaag 1.3 miljoen goede cellen, waarvan 64% ruim voldoende. We moeten ervan uitgaan dat het niet gaat lukken, maar ergens gaan we toch hopen. Alles leek verder perfect behalve dat ik ondanks de med toch maar 1 goede follikel had.

Duimen dus voor ons allemaal.

12. sammy

sammy Niet meer actief

Meiden wat is een flush?ben nieuwsgierig..

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    gefeliciteerd lieve aqui!!!! en laat je het mooiste verjaardagskadootje dat je je kan wensen maar geven vandaag!!! :)

14. P26

P26 Niet meer actief

Een flush is zaad door de eileiders spuiten, zodat het ei en het zaad elkaar daar tegen kunnen komen.

15. P26

P26 Niet meer actief

@ klingel,

ben je gisteren nog voor controle geweest? Hoe is het gegaan?

16. Trees

Trees Niet meer actief

Aqui gefeliciteerd en ik zal de komende twee weken voor jullie duimen! Ik wens een mooie kerst voor je!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lieve meiden, dank voor jullie felicitaties.

Vandaag weer terug voor echo en een (gewone) IUI (geen Flush gelukkig). Alle 3 de eitjes zijn gesprongen. :p :) Ik hoop natuurlijk dat het een gunstig teken is, eisprong op mijn verjaardag. Er waren 7 miljoen zwemmers na bewerking, kwaliteit was weer goed, 75% goed + voldoende staat me bij, maar ik weet het niet meer zo goed. Verder moet ik progesteronbolletjes gaan gebruiken. Als ik niet zwanger ben, mag ik weer puregon gaan spuiten. De kliniek zit dan nog in de winterstop, dus ik mag zelf beginnen. Op de 11e dag dan weer een (Utr)echo. Maar goed, eerst maar eens de wachtweken doorkomen. Ik moet op 21-12-2009 gaan bloedprikken op HCG en progesteron. Dat doe ik in Bilthoven. Als ik niet ga menstrueren, op "3e kerstdag" een zwangerschapstest doen. Maar dan heb ik wellicht al getest...

18. P26

P26 Niet meer actief

Wat spannend he, oh ja nog van harte met je verjaardag.
    Ik heb ook een recept meegekregen voor clomid. Wanneer ik ongesteld wordt moet ik op 3 starten met een verhoogde dosis clomid.

Wij gaan duimen voor elkaar dat we met de kerst zwanger zijn.

19. P26

P26 Niet meer actief

Hoe gaat het nu met iedereen?

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    We gaan zeker duimen! Fijn dat jij ook door mag de volgende cyclus, met een verhoogde dosis Clomid! Jij mist dus ook geen cyclus.

Ik voel me goed. Het voelt wel spannend, 3 gesprongen eitjes... meer dan 3x zo veel kans als normaal, ook gezien de flush. Ik heb ook geen alcohol gedronken op mijn verjaardag.... we zijn uit eten geweest, maar expres Oosters. Dan mis je een wijntje niet zo. Alleen vandaag mijn feestje, dan valt het zo op als ik niet drink. Maar ik heb Amé gekocht, een lekker alcoholvrij drankje.

Deel Deze Pagina