Jo: Ik heb normaal postuur en bruin haar tussen kort en halflang in. En jij? Ik hoop dat we even kunnen kletsen. Vlinder: Fijn wat van je te horen. Je bent in ieder geval misselijk. Goed teken! P: Hoe is het? Agui: Leuk weekend gehad? Morgen prikken? Katrien: lekker genieten van je vakantie!!! de rest: Knuffel @hier: tweede dag menstruatie, ik heb daarnaast nog wel follikelpijn, ongeveer 4 aanvallen per dag, gebruik dan 2 paracetamolletjes, dan is het te doen en een vreselijke migraine. Ben benieuwd wat morgen op de echo te zien is. Volgens mij ovuleer en menstrueer ik tegelijkertijd . Hoop snel weer op te knappen.
goedenmorgen, P. Hoe gaat het nu met je?, fijn voor je dat je nu eindelijk dit hoofdstuk kunt afsluiten, en weer verder gaan. succes met de bezichtigingen van vandaag en morgen. pip en jo, klaar voor Barra, gezellig kletsen zometeen in de wachtkamer. hoor wel hoe de echo's van jullie waren. jo had je al pos. ovu-test, en pip... hoe zag t eruit. geen veelheid aan follikels meer! Aqui, hoe was je weekend weg, heerlijk zeg!zo gaat ww sneller voorbij. wanneer mag je bloedprikken! vlinder, misselijk.... klinkt fijn, zou ik ook wel willen. Dan heb je maar weer bevestiging. vandaag bloedprikken toch! katrien, vakantie vakantie vakantie.......... klingel, hoe gaat het daar, hoest met je mamma. maar vooral hoe gaat het met jou!! @all knuffel Ik heb een vreselijk leuk weekend gehad. had een vrijgezellenfeest van mijn nichtje! geweldig genoten. ben nog moe. wij kwamen zondag ochtend half 6 weer thuis uit utrecht, en was op zaterdag ook zo vroeg al bezig met de laatste puntje voor die dag. (ben nog moe, hahaha....het is lang geleden dat ik het zo laat gemaakt heb) tip: tapasboot door grachten van Utrecht, echt wel leuk met gezellige groep meiden.
Misschien al te laat Pip, maar ik zie er bijna hetzelfde uit als jij . Ook normaal postuur, bruin haar, misschien iets langer want het is wel tussen half lang en lang in... Tot zo!
Gezellig vanmorgen Pip! Jammer dat hij 'maar' een half uur uitliep . Maar wat een geweldige uitslag! Toch beter dan gedacht!! Maar ik zal nog niks verklappen, dat mag je zelf doen . Ik moet nog even geduld hebben, er zaten 3?!! eitjes (en dat zonder hormonsters??) en de grootste was 17 mm. Vanaf vanmiddag steeds 2 ovu-testen doen en anders donderdag terug komen. Famke: het gaat bij jou ook stiekum lekker door inmiddels! Alweer 8,5 week!! Lekker doorbroeden. En lekker aan het feesten geweest, heerlijk! p: hoe gaat 't met je? Kun je het een beetje een plaatsje geven? all: fijne dag! En het mooie weer gaat weer komen hoor in de loop van de week! Aqui: hoe was je weekendje?? Uitslag komt nu dichterbij!!
Jo: Leuk je vanochtend "live" te spreken! Gezellig. Ongelooflijk 3 eitjes zonder hormonen, dat is toch echt super zeg!! Ik hoop dat je snel een posi test hebt en dan het weekend voor een TP kan en dan een lekker weekendje weg. Famke: Klinkt leuk het vrijgezellenfeestje van je nichtje. Ja erg he op onze leeftijd moet je toch aardig bijtrekken van een nachtje doorhalen, dat was vroeger wel anders. Belde jij trouwens vanochtend over je bloeduitslagen? Ik heb trouwens aanstaande zaterdag mijn vrijgezellenfeestje. Ben benieuwd, heb er zin in. @ hier: alles zag er super uit, van 30 follikels afgelopen donderdag naar nu nog 1!! echt heel blij mee. Dr.V. zei nog maar even goed uitzieken, eind van de week voel je een stuk beter. Voel me per dag ook wel beter worden, dus dat komt helemaal goed. Hij had het zelfs over een TP in juni, maar dat weet ik nog niet hoor, dat zal zo rond onze trouwdag zijn. Eerst maar even rust en alles voorbereiden voor de trouwdag. Heb volgende week dinsdag weer controle en morgen uitslag bloedprikken schildklier etc. Lekker geen hormonen deze cyclus. YIPPPIEE!!! @ all: fijne dag..en een knuffel..
Ha ha, dank je Pip. Ik ben ook net weer 2 kilo afgevallen... had me iets te veel laten gaan met de pinksterdagen . Maar dat is er dus weer af gelukkig!
haai barrababes! een knuffel van mij! ik weet niet meer precies wat er hier speelt, sorry, ben veel weg en minder op pc en zp. @pip: super dat je nog maar 1 folli hebt! nu verder uitrusten en bijkomen en dan... een klingel doen! @vlinder: hoest met jou???? hoe voel je je?? @jo: spannend, eigen eieren! weg en dan TP! @aqui: hoest met jou??? alles OK? wanneer uitslag? en en en? @rest: dikke kus! hier alles goed maar drukdruk. morgen 2owekenecho, spannend maar ook weer niet: alle vertrouwen. smak!
Pip fantastisch dat er nog maar 1 is. Goed teken. Jo wat mooi 3 eitjes en dat zonder hormonen. Katrien fijne vakantie gewenst. Vlinder hoe is het? Famke kan je al een beetje genieten? Het ging wel goed, maar ik heb nu weer dezelfde buikkramp als ik had de avond voor de miskraam. Is dat normaal? Het bloeden blijft nog doorgaan. Eigenlijk alleen slijm. Het oogt niet als een normale menstruatie.
P het zou goed kunnen dat er nog weefsel in je baarmoeder zit wat er nog uit moet,zolang je flink blijft bloeden zit er zeer waarschijnlijk nog wat.Als het te lang duurt zou ik toch even naar de huisarts gaan en vragen voor een verwijzing naar het ziekenhuis,wie weet moet je toch gecureteerd worden. Klingel succes vandaag,laat je snel horen hoe het is gegaan.Hoe is het met je moeder,is alles goed verlopen. Draga jij gaat al bijna trouwen toch,was het niet rondt 16 juni? Jo en Pip wat een goed nieuws zeg,zomaar eitjes zonder hormoonsters,super Aqui wanneer mag jij bloed gaan prikken,laat je ons snel wat weten?
Lieve meiden, Ik heb nu niet veel tijd. Het is druk op het werk. Het weekend weg was leuk, maar erg vermoeiend en intensief (studieweekend). Ik ben sowieso erg moe. Gisteren bloedgeprikt. Morgen uitslag. Het is bloedspannend hier, want gisteren avond had ik opeens wat heel lichte (bruine) spotting. Vanochtend ook weer: heel lichte, bruine spotting. Daarna nog miniem roseverlies, maar nu is het gestopt. Gisteren hadden we de moed al opgegeven. Word ik ongesteld? Of innestelingsbloedinkje? Houdt de Utrogestan mijn menstruatie tegen? Nog 1 maand voor de bruiloft. Als dat zo doorgaat, ben ik ongesteld op mijn trouwdag!!! :x We weten niet of we nog laten terugplaatsen de komende cyclus. Want ik wil ook niet in de wachtweken zitten ivm met alcohol drinken op de bruiloft. Als ik zwanger ben, heb ik het er dubbel & dwars voor over om niet de drinken, maar als dat niet zo is... dan zou het jammer zijn. Ik hoop dat het de komende cyclus nog wel lukt, want: anders zou ik 2 cycli missen, ook nog 1 vanwege onze huwelijksreis. En dat is ook weer heel vervelend. @P: fijn dat de miskraam is losgekomen... ook verdrietig... @Klingel: 20 weken echo al... veel succes!! @Alle anderen: lief dat jullie naar mij vragen... een dikke knuffel voor iedereen! Verder helaas geen tijd om op iedereen te reageren.
Aqui mijn duimen draaien voor jullie. Ik snap ook wel dat je eventueel nog even wil wachten met de tp. Maar nu eerst maar even duimen draaien.
Ik blijf ook nog even duimen hoor Aqui. Bij mij houdt de utrogestan sowieso mijn menstruatie tegen, dus het zegt vast nog niks! Morgen uitslag dus bellen na 10 uur?
Getest met ultragevoelige test en: EEN HEEL LICHT STREEPJE!!!! Oh, ik durf bijna niet blij te zijn!! We kunnen het nauwelijks geloven. De 40ste cyclus sinds het overlijden van onze Sterre!
Oh wat spannend, oh wat spannend... Ik hoop het zo ik hoop het zoooooooo! Heb je een foto? Edit: Alsof je hoofd naar een foto staat? Meid, geniet van deze roes, de komende tijd zal onzeker genoeg zijn.
Aqui ik hoop het zo voor jullie dat het goed is, wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Hier nog steeds buikkramp, nu niet meer zo erg als gisteren, maar nog wel aanwezig. Bloedverlies weinig, nog wel veel slijm en rood. Ook krijg ik nu af en toe wat vocht uit de tepels?? Kennen jullie dit ook? Aan de ene kant helder vocht, aan de andere kant wat melkachtig. Zijn dit dingen waarvoor ik naar de HA moet, of is dit normaal.
He P gelukkig heeft de miskraam op natuurlijke wijze doorgezet. Hoe dubbel is het aan de ene kant verdriet waarom maar ook opgelucht dat zoiets achter de rug is, sterkte meid. Ho Aqui ik hoop het zo voor je die lichte streep wordt harstikke vet. Het wordt een trouwdag zonder alcohol Vlinder mijn trouwdag is 10-06-2011 volgend jaar ben ik de bruid. Hoe is het met je en hoever ben je? kunnen jullie het al geloven? Verder hoop dat alles goed met jullie blijft gaan. IK knijp er een weekje tussen uit met mijn mannetje we gaan 7 juni lekker naar kroatie. Hopelijk veel goed nieuws en zwangerschappen als ik terug kom. De groeten Draga
Lieve meiden, lief dat jullie meeleven ♥ vooral van jou lieve P. net nu jij in die miskraam zit, word ik zwanger.... Ik begin voorzichtig blij te worden. Morgen uitslag van de bloedtest.... Ik heb een foto gemaakt van de test, maar ik kan hem niet uploaden in mijn album. Hij herkent het formaat niet. Foto verkleinen lukt ook niet. Morgen meer. Enne, zo'n alcoholvrije bruiloft... ja, graag!!!!! Als ik daar zwanger sta in mijn jurk in die prachtige tuin waar wij trouwen, dan kan mijn dag niet meer stuk. Met al onze vrienden en naaste familie...
Wat spannend Agui!! En morgenochtend bloeduitslag! Ik hoop dat je een positieve uitslag krijgt en lekker zwanger bent tijdens je bruiloft!