Pip hoe was je vrijgezellenfeest gisteren,ik hoop zo dat je er flink van hebt genoten,je had het volgens mij wel nodig. Aqui lekker he moe zijn,ik ben het ook de hele dag maar ook ik heb het er voor over Jo wat fijn dat je dinsdag een terugplaatsing hebt en nu hopelijk gelijk een zwangerschap,ik gun het je zo.
Er waren allemaal trouwerijen in juni en ik weet alweer niet meer wie nu ook alweer wanneer trouwt . Pip, wanneer is het voor jou zover? Gisteren dus vrijgezellenfeestje? Wat hebben jullie gedaan en was het leuk?? vlinder: dank je voor je lieve berichtjes! Ik heb nu nog wel een goed gevoel over deze poging, maar dat is meestal de 1e week nog wel zo. Daarna begint de onzekerheid weer op te spelen... famke: morgen echo toch? Laat je even weten hoe het was?! Lastig he dat Zandhuizen dicht zit? Of rijd jij altijd ergens anders langs? so, nu een bakkie thee!
Prima, die moeheid, hoewel ik ook vroeg opsta (ik denk aan de zwangerschap bij het wakker worden en kan niet meer slapen in plaats van uit te slapen!!) en ook veel doe. Van mij mogen er meer symptomen komen!! @Jo: Mijn trouwdatum is 1 juli!!!
Ik ben weer bij de gyn geweest in H'veen. Mijn baarmoeder ziet er schoon uit. Dus nu echt nog de laatste lootjes. Als dit voorbij is kunnen we het nare hoofdstuk eindelijk afsluiten.
Gelukkig p! Het einde van dit hoofdstuk is in zicht! Hoe gaat 't verder met je? Kun je er een beetje mee omgaan? Of begint nu pas echt het besef te komen? Aqui: die schrijf ik even in mijn agenda! Pip: wanneer ben jij aan de beurt? ego: morgen om 11.50 uur aan de beurt! Wel een fijne tijd, kunnen we morgenmiddag lekker in DD gaan lunchen. En op de terugweg langs een mevrouw in Doetinchem. Die heeft erg mooie urnen en we moeten er nog steeds één voor mijn moeder uitzoeken. Zijn een beetje zinnig
Hallo Allemaal, Oh wat heerlijk om te zien Aguilegia je zwangerschapstesten. Ik wil ook!!! . Ben zo blij voor je, kan me voorstellen dat jullie het van de daken schreeuwen en de mensen om je heen inlichten. Ik vind het zo spannend voor je. Wanneer ga je weer prikken? Vandaag toch? Jo: Jaaaaaaaaaa morgen de innesteldag van je 2 diepfriesjes!! Oh ik ga zo ongelooflijk hard en veel voor je duimen. En op de terugreis morgen een urn gaat uitzoeken voor je moeder . Ook weer verdrietig lijkt me. Ik weet zeker dat je moeder wat extra energie morgen naar je toe gaat stralen vanaf haar roze wolk. Hoop zo dat je net als Agui en de andere zwangeren binnenkort ook op een roze wolk mag zitten! Ga je nu trouwens AH doen? P: Goed nieuws dat je baarmoeder schoon is. Allemaal natuurlijk gegaan. Hoe voel je je eronder? Lijkt me toch ook weer verdrietig allemaal. Trouwens fijn van het andere Vlinder: Lekker aan het zwangeren dus, heerlijk zeg! En Famke: deze week echo?? @ hier: Heb echt een super vrijgezellenfeestje gehad, het weer was natuurlijk prachtig. We zijn met de sloep van mijn vriendin een uurtje wezen varen naar Sloten. Op de boot hebben we een trouwkwartet gespeeld, erg leuk en hilarisch, iedere vriendin had een kwartet gemaakt met een bepaald thema, bijvoorbeeld mannen, de recepten voor een goed huwelijk, tips om je huwelijk goed te houden etc. Erg leuk. In Sloten hebben we een high tea gedaan, hele middag lekker zitten beppen, ondertussen kreeg ik van iedere vriendin nog een cadeautje wat met het thema wellness te maken had. En daarna nog een drankje bij vriendin op terras aan water. Was echt super en heb er echt van genoten. Gister wel een terugslagje gehad, was de eerste activiteit na de OHSS en viel me best tegen. Ben vandaag wel begonnen met werken, maar heb met bedrijfsarts afgesproken dat eerst bij halve dagen te houden. Ik hoef gelukkig maar dagen en dan lekker vrij om de bruiloft voor te bereiden. Nou ik heb die tijd ook wel nodig zeg. Had niet gedacht dat het zo lang zou duren voor ik in top conditie ben. Dr.V. zei duurt wel 3 tot 5 weken en vond het eigenlijk na twee en halve week wel welletjes nu, maar goed. Ik zal me volgende week vast weer veel beter voelen, ga nu nog even tukje doen voor het avondeten. Tot later!! Knuffel voor allemaal..
@P: fijn dat je baarmoeder schoon is. En straks op naar een gezonde zwangerschap en een gezond kindje! Dikke knuffel. @Jo: heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes bij de TP morgen. En zoek maar een mooie urn uit voor de as. Düsseldorf is leuk genoeg om lekker te gaan lunchen. Wij hebben echt genoten toen wij dat deden. Het was toen ook erg mooi weer. @Pip: dat klinkt als een heerlijke vrijgezellendag!!! Je hebt dus echt genoten. Wanneer trouw jij ook al weer precies? Jammer dat je je nog steeds minder goed voelt door de overstimulatie. Dat had ik toch niet zo erg, al had ik er ook last van. Maar gelukkig heb je wel de 16 cryo's, hè. Dan moet het bij jou vast ook snel raak zijn. @Hier: vandaag inderdaad bloed geprikt, zowel voor de internist (schildklier, nu ik zwanger ben is het om de 4 weken prikken en de medicatie verhogen) en voor dr. V. Ik heb dus in het ziekenhuis mijn buisje van dr. V. laten vullen. Dat doe ik normaal bij het priklab van de huisarts. De prikdame keek wel even raar op en ging vragen of het goed was. Maar ik had van tevoren al opgebeld om te vragen of het kon. Dus ze konden het moeilijk weigeren. Dus dat ging in 1 moeite door. Nu de tijd doorkomen tot woensdag. Ik mag dan tussen 8 en half 9 bellen, want ik heb daarna een werkbespreking van half 9 tot half 12 en ik wil het wel ervoor weten. Dus ik heb al even naar 't Barrahûs gebeld om te vragen of ik wel zo vroeg mocht bellen. En dat mag. Ze weten dan niet zeker of de uitslag er al is. Maar goed. Morgen mag ik de laatste zwangerschapstest die ik nog heb, doen van mezelf. Maar misschien moet ik er anders nog een paar bij kopen
Aqui ik kan er goed inkomen dat je het erg spannend vindt. Ik ga er vanuit dat alles goezit bij je. Pip wij hebben ons trouwfeest in sloten gevierd. Echt een heel mooi stadje. Jo heel veel succes morgen. Ik hoop ook dat jullie een mooie urn kunnen vinden. Het zal vast wel weer een dubbel gevoel geven. Ik werk met mijn avonddiensten nog 1/2 avonden. Ik hoop dat ik nu ook snel van de buikkramp af ben. Ik merk wel dat ik minder verdrietig wordt. Zaterdag zijn we nog op kraamvisite geweest. Ik had thuis gezegt dat ik de baby niet wilde vasthouden. Wij waren er wat eerder dan de rest, mijn vriendin vroeg gelijk of ik haar wel wilde vasthouden, of dat ik het te moeilijk zou vinden. Verteld dat ik nog wel in twijfel zat, toch heb ik haar wel vastgehouden. Mijn vriendin kwam ook naast me zitten en zei ook nog dat wanneer ik het te moelijk vond, zij haar weer over zou nemen. Ik vond het wel moeilijk, maar ook mooi. Al snel was er geen baby- praat meer. Ik heb dus toch nog een leuke avond gehad. .
Oh, P, zo'n kraamvisite kan zo emotioneel zijn. Gelukkig heb je een lieve vriendin. Ik kan me de kraamvisitie vorig jaar, toen mijn beste vriendin bevallen was, nog goed herinneren. Bij hun heeft het ook heel wat tranen gekost voordat ze zwanger was. Ik gun het haar dus ontzettend. Daar ik stond bij het wiegje met die prachtige, kleine baby samen met mijn vriend, mijn vriendin en haar man. En 3 van ons hadden tranen in de ogen.... Ik wilde haar toen wel graag vasthouden, wat ook mocht, maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon. Gelukkig is het je meegevallen.
p, wat heerlijk dat je nu weer verder kan gaan en denken.je kan dit hoofdstuk bijna afsluiten. jo, jullie gaan vast zo die kant op. mooi optijd die kant op, zodat je zeker weet dat je optijd bent om jullie diepfriesjes te halen ben al aan het duimen..... dit wordt 'm... en zoek een hele mooie urn uit voor je moeder. duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Aqui, heb ook nog steeds zwangerschapstest liggen. heerlijk om te doen. gewoon weer extra halen. vlinder, hoe gaat het. alle kwaaltjes nog aanwezig pip, dus zeer geslaagd vrijgezellenfeest. lekker genieten, en wat een schitterend weertje zeg!! dus nog wel even rustig aan doen, nog wel last van de overstimulatie dus!!! vervelend zeg, maar gaat gelukkig steeds beter. en bijna klaar voor de bruiloft. moet je nog dingen regelen of doen. katrien, al weer eens back in the countrie. hoe was de vakantie!! heerlijk genieten zeker. @ all. knuffel ohja, hier gisteren echo gehad. er werd al gezwaaid naar heit en mem. zag er echt heel echt uit. ben me er steeds meer van bewust, dat het eindelijk gelukt is. moet nu wachten op brief voor echo bij piepklein. maar dat kan niet voor 20 juni.. dus dat gebeurd helaas na sluiting van Barra..... verder gisteren heerlijk geshopt in Emmenmet een vriendin en ff langs ons oude MBO schooltje. oud leraar gesproken, bakkie gedaan. grappig was dat. ga nu maar eens die vervelende (weekelijkse) boodschappen doen
ohja en banner zegt 9,5 maar ben 9,3 vandaag dan zijn we weer goed op de hoogte, weet niet precies hoe ik dat ga aanpakken.
Famke, wat leuk dat de baby al naar jullie zwaaide! Daar kijk ik ook naar uit!! Vandaag mijn laatste zwangerschapstest gedaan. Het streepje is al veel duidelijker dan vorige week. Ik zal de foto vanavond in mijn album zetten. Misschien inderdaad nog wat testen bijhalen of bestellen. Af en toe 'n testje doen, moet kunnen
ben zo blij voor je aqui, dat je zwanger bent! heb je al nieuwe HCG waardes binnen trouwens? en hoe gaat t met de rest hier? aan de ene kant fijn dat het nu zo roze waait he, maar ik kan me ook voorstellen dat het pijn doet.. niet opgeven schatjes! dat barrahus dicht gaat maakt het extra klote, maar er zijn andere wegen die naar beebjes leiden, en jullie weten ze te vinden nietwaar? @jo: denk aan je qua TP! @hier: alles goed, zwangerzijn heerlijk, bruidloftvoorbereiden ook weer leuk nu mama uit de gevarenzone is. de zon gaat schijnen terwijl ik dit schrijf; snel even naar buiten! smak!
Jo: Je hebt de buit binnen, ik ga zo duimen dat je ze binnenhoudt!! Heb vandaag veel positieve energie je kant opgestraald, (lijkt star trek wel ). Spannend voor je. Hoop dat jullie een mooie bijzondere urn voor je moeder hebben kunnen vinden. Agui: Nog maar een nachtje slapen en dan weet je al vroeg wat de uitslag is van je HCG. Ik zou me ook te pletter testen, het is ook nog zo'n fase waarin je niets voelt en dan is bevestiging van een test wel erg prettig. Ik denk dat je een super uitslag krijgt!! Klingel: Maar lekker genieten van alle glitter en glamour rondom trouwen, er is genoeg!! Ik hoef nog maar een weekje. Tip huwelijksbedankjes: Welkom bij SAMfish Trouwbedankjes, www.trouw-bedankjes.nl. Vind ik ook wel een leuke site voor jou (en misschien ook iets voor jou Aguilegia?). Ik heb gekozen voor de sweethearts met fuchsia label. Tijd was toch wat te kort om zelf iets te maken.. P: Dikke knuffel voor jou..moeilijk inderdaad kraamvisite. Je vriendin reageert erg lief. Famke: Jeetje al weer 9,3!!!!! Aaaaargghhhh wat gaat de tijd snel als je zwanger bent.... Ik volg je snel.. maar eerst Jo . Katrien: Nog lekker in de Griekse zon, het gaat hier weer es regenen, dus ben echt jaloers!! @ Hier: Vanochtend echo, is nu dag 11. Er is nog helemaal geen activiteit, ik kom altijd wat traag op gang, en nu door OHSS heeft het denk ik wat meer tijd nodig. Wel goed nieuws ook de laatste cyste is weg , Ik ga vanavond beginnen met spuiten van puregon tweemaal daags 25 om nog wat activiteit te creëren. Vind het niet erg dat het wat traag is, ik wil namelijk graag een TP in de week na ons huwelijk (donderdag 17 juni) dan kunnen we nog relaxed zonder DD stress een weekendje weg na onze huwelijksdag en anders doen we een weekendje op half uurtje rijden van DD ofzo. Was emo momentje vanochtend met Dr.V. heb het er natuurlijk over gehad dat de kliniek gaat sluiten en dat ik het ongelooflijk vindt dat niemand de stap durft te nemen de kliniek over te nemen. Hij was erg boos en had tranen in zijn ogen. Zo sneu...ook de assistentes waren wat emo..het is toch eigenlijk ook wel gek, dat niemand zijn methode wil overnemen terwijl hij toch veel (uitbehandelde) stellen vlot zwanger krijgt. Hij sluit trouwens 18 juni, maar heeft uitloop tot 26 juni, voor mij erg fijn. Dus Famke denk dat jij na je echo bij piepklein nog wel bij hem langs kan. Hoorde ook dat hij na de zomer nog wel zwangeren wil begeleiden en dat hij ook voor nood gevallen nog spreekuur houdt. Maar ja wat is een noodgeval..eigenlijk zijn alle niet-zwangeren dat toch? . Het valt hem in ieder geval erg zwaar. Dus bij deze een virtuele pletknuffel voor Dr.V...
I am back!! Nu in het bezit van 2 mooie emmy's of cryo's of in ieder geval één 3 en één 4 - cellige! Op de foto's vanmorgen nog 2x een 2-cellige, maar de laborante vertelde dat ze inmiddels weer verder waren doorgedeeld! Klinkt goed, toch? Helemaal een goeie dag gehad (ondanks af en toe vreselijke buien!!) want we hebben ook een urn kunnen vinden. Er staat een soortgelijke foto op hun site, maar het is handwerk, dus ze zijn uiteindelijk allemaal anders. Het is een boomstam (mijn vader zit in de bosbouw) met een vlinder erop. De site is Return - houten urnen, urn. Als je bij de urnen kijkt lijkt hij op de 2e bovenaan. Het is niet echt een superfoto, maar goed, hebben jullie een idee. Sowiso een aanrader dit bedrijfje trouwens! Ze laten alles maken in Gambia, dus je doet er ook nog goed werk mee. Echt iets voor mijn moeder, dus helemaal blij dat dit weer is afgewerkt naar tevredenheid! Reageer straks even op de rest... hubbie heeft chinees klaar !
P: ik vind 't al heel knap van je dat je die kraamvisite hebt gedaan. En dan ook nog vasthouden, echt moedig! Wel fijn dat je vriendin zo begripvol en lief is. pip: joepie! Ook je laatste cyste weg! Kun je toch binnenkort gaan terugplaatsen, jij volgt snel hoor! En 17 juni dus, dat schiet al mooi op. Ik hoop voor je dat het mooi weer gaat worden. Dr V: ach, arme Dr V. Lijkt me wel moeilijk om je levenswerk 'verloren' te zien gaan. En voor de zusters ook zo sneu! Grouphug voor Dr V en assistentes dan maar ? Aqui: lekker blijven testen als je dat meer rust geeft! En morgen dus een hcg uitslag? Jij gaat gewoon katrien, vlinder en famke achterna! famke: alweer 9,3 weken . Wat schiet dat lekker op! En al gezwaaid zelfs . Wat lief! all: bedankt voor jullie lieve berichtjes, duimengedraai en positieve stralingen! Ik ga weer op het wachtbankje plaatsnemen. Nog maar 8 dagen en dan mag ik testen. Ik kan ook gaan testen op de 17e, zou dat meer geluk brengen
Hey dames, Ik breek even bij jullie in... Ik ben dit topic vluchtig door gaan lezen om wat info in te winnen over Bhus, maar nu lees ik dat deze dicht gaat . Daarna las ik over een evt. samenwerking van Hveen met DD?? Weet iemand daar intussen al iets meer over? Of over een ander zhuis in de buurt icm DD? Verder wil ik alle zwangeren feliciteren en wens ik alle meiden hier heel veel succes en sterkte met alles!! Liefs en knuffel
Hey Jo, Die urnen zijn zeker van Lonneke van Over mijn lijk? Het komt me zo bekend voor. Ik vind de urnen serie erg mooi en bijzonder. Fijn dat je er zo tevreden mee bent. TP: Klinkt goed dat ze zo lekker doordelen al..fijn ze. En jaaaaaa zeker gaan prikken op de 17e!! Een mooie dag om te trouwen en om te horen dat je zwanger bent . Ik ga zo vreselijk voor je duimen deze 8 dagen.. Meis: Ik heb nu weinig tijd, ik stuur je morgen wel even een PB. Lekker slapen allemaal en Jo lekker broeden op je 3 en 4 cellige eskimo's!