wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jo, lekker gaan broeden. en wat een cellen al!!
    heerlijk gaan doen waar je zin in hebt deze dagen, en ben nog steeds druk aan het duimen
    enne trouwens mooie urn, bijzonder in hout zeg!!
    fijne dag voor iedereen, ik ga weer de bloemetjes buiten zetten

2. P26

P26 Niet meer actief

Jo fijn dat het allemaal goed is gegaan. En nu maar duimen. Ik weet zeker dat wij dat wel allemaal doen voor je.

Aqui je krijgt vandaag de uitslag. Hoe hoog zal hij vandaag zijn????

Pip het zou inderdaad fijn zijn, wanneer het na de bruiloft zover is. Je moet nu dus spuiten om je lijf weer een beetje op gang te helpen?

Katrien nog lekker op vakantie? Ik hoop maar dat de zon nog lekker schijnt.

Ik vind het ook erg sneu voor iedereen die in de kliniek werkt. Het had doorgezet moeten worden. Op wat voor manier dan ook.

Ik merk dat ik weer stevig in mijn schoenen ga staan. Het voelt heerlijk om het in je hoofd weer op een rijtje te hebben.
    Nog wel buikkramp en bruinverlies. De laatste lootjes. Ik hoop wel dat ik snel weer aan een nieuwe cyclus kan beginnen. Dan kan ik verder. Ik ben sinds het nieuws al 3 weken onderweg.
    Deze week verwacht nog 1 vriendin een baby en dan zijn we voor dit jaar klaar. Tenminste wat betreft bevallingen. Alleen mijn zus is dan op het moment zwanger. Maar dat wordt pas januari 2011.

Hoe gaat het met de rest vandaag?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier ist goed! :)
    blij, zo naar mama.

@P: ik hoop zo dat de volgende cryos blijven plakken.. je weet nu dat, en hoe, het kan he! :) knuff
    @fam: bloemetjes buiten, haha!

inderdaad zielig van barrahus dicht, niet alleen voor V en de lieve zusters maar ook voor alle patienten.

ik denk dat een deel haar weg wel naar dussel vindt (aanrader!!!!) of naar heerenveen, maar zo huiselijk en ' voortvarend ' zal het nergens zijn.

huil!

@jo: ik duimmm voor joe!
    @pip: ga jij meteen weer door nu voor TP?
    @agui: hoop op prachtttttwaardes! :)

rest: dikke knuffel!

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #2904 Aquilegia, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    Ik ga zo jullie berichten lezen, maar:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH GEEN BLOEDUITSLAG!!!!!!!! :x

Er za iets mis gegaan zijn bij de post (moest het zelf opsturen) en nu kan ik morgen pas weer bellen!!!!!! :x
    En net nu... ik zou zo gerust zijn als de HCG mooi gestegen was en de progesteron weer mooi...

Misschien zo nog even een digitale test halen. Maar volgens fertiliytfriend ben ik vandaag precies 5 weken. Ik weet niet of er dan al wel 'zwanger 3+' komt te staan, want dat wil ik natuurlijk!!!

Edit: en ik wilde een zwangerschapsbanner nemen en me opgeven bij Moeders voor Moeders na een gunstige uitslag van vandaag... :( Dat laat ik dan nu nog maar eventjes. Aan de zwangeren: wanneer hebben jullie dat eigenlijk gedaan, met hoeveel weken?

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Even inbreken hoor.....ik heb in het verleden ook wel eens meegeschreven en lees nu nog altijd trouw mee,maar heb zelf niet echt de behoefte om mee te schrijven op dit moment.
    Hebben jullie ook gehoord dat er een afscheidsfeestje van het Barrahus komt?Ik ving er iets over op,maar kon niet horen hoe en wat verder.Zo ja,geven jullie dan ook kadootjes?Ik zou best wat willen geven,maar geen idee wat eerlijk gezegd.
    Ik heb vanochtend m'n derde(en tevens laatste bij het barrahus) iui gehad(met donorzaad dus),duimen maar weer!
    Hoorde vanochtend van een van de assistentes dat we straks waarschijnlijk in Heerenveen terecht kunnen.Er wordt op niet heel veel plekken in het land met donorzaad "gewerkt" dus ik vreesde al voor een probleem mocht deze poging niet lukken,maar dat valt dus mee gelukkig.Een zorg minder!
    Ik blijf ook voor jullie allemaal duimen draaien hoor!!!

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    yj: ik weet nog van niks met afscheidsfeestjes. Maar daar ben ik altijd voor in :D! Ik wilde ook iets geven, maar weet ook nog niet wat. Ze zullen wel overladen worden met kadootjes denk ik :p
    Dus 3e IUI gehad?! En nu ook op het wachtbankje, ik duim ook voor jou hoor! Heerenveen heb je gewoon niet eens meer nodig!

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk dat je wat laat horen, YJ. Hopelijk lukt deze poging van jou!!

Een afscheidsfeestje, dat lijkt me wel gepast. Ik moet zelfs zeggen, dat ik er over gedacht heb dat wij als patiënten een feest zouden moeten geven voor dr. V. en zijn assistentes. Ik zou er zeker heen gaan als ik ook maar eventjes kan. En dan een cadeaau geven, ja zeker. Maar ze krijgen dan vast zoveel, wat moet je geven? Wijn, bloemen, boekenbon? Ik zou denk ik even vragen waarmee ik de dokter en de dames het meest een plezier zou kunnen doen.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jo: wat een mooie urn! En 2 mooie emmy's aan boord! Lekker blijven zitten, jongens/meisjes!! Hou jullie vast.

@Famke: al bijna 10 weken, mooi zeg!

@Klingel: fijn dat alles goed is.

@Pip: hoe is het met jou?

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Op het gevaar af dat ik in mijn eentje dit hele topic aan het volpennen ben:

Ik heb toch nog een keer een digitale test gedaan en die gaf direct 'Zwanger 3+' aan. Dus de zwangerschap is (meer dan) 3 weken na de eisprong. Terwijl de eisprong precies 3 weken geleden is. Nu heb ik dan toch de geruststelling waar ik vandaag op hoopte in een andere vorm... :):):)

De uitslag verscheen heel snel in het beeldschermpje. Direct ook het aantal weken. Terwijl vorige week eerst 'zwanger' verscheen en toen na nog een minuutje ofzo '2-3 weken'. Dus de test had toen wat meer tijd nodig om tot het aantal weken te komen dan vandaag.

@Vlinder: hoe gaat het met jou????? Ik zie dat je er bent!!

10. P26

P26 Niet meer actief

aqui fijn voor je dat je dan toch op deze manier een geruststelling kan vinden.

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ah, ik lees hier de uitslagvan de digitale. Heel fijn voor je :)!

Nu de exacte cijfers morgen, maar hier kom je de nacht wel mee door denk ik.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Aqui: sorry dat ik nog niet gereageerd had. Zit op mijn werk en zat me er ook al het babyrinth mee te bemoeien...

Maar wat fijn dat je nu toch die bevestiging hebt. Het moet wel slopend zijn zo! Weten ze nu zeker dat die uitslag er morgen wel is? Of wordt het weer afwachten?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik ben af en toe stiekem aan het meelezen,maar heb geen puf om te reageren,ben behoorlijk moe steeds.Wat fijn dat je digitale test 3+ aangeeft.Hopelijk heb je morgen snel de uitslag van de bloedtest.
    Wij mogen morgen weer naar de gyn,ik ben zo onzeker,ben steeds bang dat het mis zal gaan.Ik heb soms geen pijnlijke borsten meer en dan wordt ik gek van mezelf,gelukkig ben ik wel de hele dag moe en misselijk.

Jo wat een mooie urn hebben jullie uitgekozen voor je moeder,daar zou ze vast blij mee zijn geweest als ze hem had gezien.
    Jij mag nu een paar weekjes gaan broeden en ik wens dat je dit 9 maanden lang mag gaan doen.

Pip wat fijn dat je vrijgezellenparty zo'n succes is geworden en nu op naar volgende week meid.

P wat fijn dat je baarmoeder eindelijk schoon is en dat je nu bezig bent met de laatste loodjes van de miskraam en ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt.

Klingel wat fijn dat het goed gaat met je mama,hopelijk mag ze snel weer naar huis.

14. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    vlinder, succes vandaag, wij horen graag hoe het gegaan is bij de gyn.
    Ik ben ook zo moe, verschrikkelijk lastig op mijn werk. heb het idee dat mijn ogen soms dicht vallen haha en zet liever geen stap te veel.
    huishouden!!!! nu nu ff niet hahaha
    verder valt het eigenlijk allemaal wel wat mee. kleine dingetjes!!!
    ach ja. nemen we allemaal voor lief!!

15. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    wij hebben gisteren brief van barra, dat we over 2 weken naar piepklein kunnen. en maandag is er al bloed geprikt voor combitest.
    dacht dat dat altijd binnen 10 dagen na elkaar moest!!
    Klingel misschien weet jij dat.
    maar zal wel goed zijn!! krijg ook zoveel info de laatste tijd!

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Net een heel stuk getyped, is alles weg. :x

FF snel opnieuw:
    Mijn bloedwaarden heb ik nog niet. Zuster R. gaat ze met spoed laten bepalen en ik mag 12.30 weer bellen.
    Ik heb gesproken met de internist, de schildklierwaarden zijn goed. Voor de kenners: FT4 = 16, TSH = 0,37

@Jo: mooie urn. Je hoeft je niet te verontschuldigen als je niet (snel) reageert, hoor.

@Vlinder: hoe was het bij de gyn? Ik hoop goed.

@Alle anderen: een dikke knuffel.

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Aqui: ik was er al bang voor... als er eenmaal gedonder is met de bloeduitslag dan blijft het hommeles. Maar nu toch om 12.30 echt de uitslag dus!?!
    Duim duim weer!

vlinder: wat slopend! Ik hoop (en vertrouw erop!) dat het er prima uitziet bij de gyn. vandaag! Veel succes!! En wel uitslag melden hier he? Meldplicht voor jou ;)

famke: hoor het wel vaker hier, maar wat is piepklein precies?

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Piepklein is een echobureau, denk ik.

Nou, ze zei dat ik kon bellen... niet dat de uitslag er 100% zeker zou zijn.... Ik houd alles voor mogelijk.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik kreeg vanmorgen een brief van het Barrahûs,we worden uitgenodigd volgende week zondag voor het afscheid van dokter v.Leuk hoor dat we allemaal mogen komen en worden uitgenodigd.Ik zal hier niet alles neerschrijven want ik weet niet of dokter V hier ook leest:D

Vanmiddag moet ik pas naar de gyn om 15.50,ik laat spoedig wat weten.

Aqui ik duim voor jou voor een hoog hcg gehalte.

Jo ik zal me houden aan mij meldplicht:D

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Volgende week zondag? De 20e dus? Wel ja, kan er nog wel bij, is al vaderdag, onze trouwdag, feestje van vrienden die op Aruba getrouwd zijn en ook nog even langs Barra, moet kunnen! :D
    Wel erg leuk trouwens dat ze dit doen, kunnen we elkaar ook eens ontmoeten. Famke en Pip ken ik al, de rest nog niet!

Deel Deze Pagina