wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo dat is idd leuk,weet ik ook wie jij bent,dus het wordt de 20ste druk voor jou.

Is het ook een leuk idee om met ons vaste groepje hier,samen iets te geven aan dokter V?

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Staat er ook een tijdstip in de brief? Misschien kunnen we zelfs als groepje eerst of juist na afloop iets gaan drinken (of eten...). (En dat stel ik voor met mijn veel te volle agenda ;))
    Maar dat ligt eraan wat de bedoeling is bij het Barrahus.
    Een cadeau met 'ons groepje' lijkt me prima, ze krijgen alzoveel kleine cadeautjes lijkt me!

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo het is van 14.00 t/m 16.30 uur,het lijkt me super leuk elkaar te ontmoeten.

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Aqui: vertel vertel?! Al nieuws? Ik hoop wel dat het goed nieuws is dan!

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Agui: Nog geen nieuws?? Ik hoop dat zuster R de waarden nog heeft kunnen achterhalen!

Jo: Hoe is het? Nog lekker aan het broeden? ;)

Famke: vermoeiende dagen dus voor jou.

Vlinder: Vandaag weer naar de gyn toch? Spannend hoor.

@ hier: alles prima, vandaag nog een halve dag gewerkt en nu lekker vrij!! Heerlijk, echt aan toe, ben ook erg moe. Spanning van alles, ziek geweest, nog zoveel doen voor trouwerij, werken, kan 's nachts niet slapen door al het gepieker. Dus hoop nu doordat ik vrij ben de rust wat meer krijg en volgende week een stralende bruid ben.

Heb ook net de brief van barra gehad. Vind het ontzettend leuk om jullie ook te ontmoeten en ontzettend leuk idee om daarna als groepje een hapje te gaan eten. Maar ik weet niet of ik er bij kan zijn. We hebben namelijk het plan om na onze trouwdag nog een lang weekendje weg te gaan....vind het wel erg jammer..zal nog es even zien hoe ik dat ga/kan regelen. Mocht ik niet erbij kunnen zijn dan doe ik wel graag mee aan een kado!!

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey meiden hier schrijft een hele gelukkige moeder,we hebben een vruchtje met een kloppend hartje gezien en we zijn 6 weken en 2 dagen zwanger.Aangezien ik een hele late eisprong heb gehad en als ik dan vanaf die dag ga rekenen dan zijn we idd 6 weken en 2 dagen zwanger en ik ben zo gelukkig.Meiden jullie steun doet me zo'n goed.

7. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Vlinder, wat super voor je!!! Ben zo blij voor je:D. Zo bijzonder om het hartje te zien kloppen. Wat een goed nieuws zeg..

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wat super Vlinder!! Ben ook echt heel blij voor je! Lekker op je roze wolkje gaan nestelen :D

Aqui: nu jij nog? duim duim

pip: is wel heftig zo'n bruiloft he? En helemaal met dit ivf gebeuren erbij! Maar even rustig bijkomen en je dan helemaal richten op die bruiloft eerst. Die cryo's die zitten daar prima :D

barra: ja, ook net de brief gezien. Ook nog een A4-tje schrijven, maar eens even over na gaan denken dit weekend.

Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik volgende week zo op de valreep nog net zwanger zou zijn. Lijkt me wel geweldig om 'm dat nog even te kunnen vertellen :D.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @fam: binnen 10 tot 14 dagen dacht ik; bij mij zat er ook 14 dagen tussen (of missch wel 15, 16) wegens pasen toen!

@afscheid: HUIL!! :(
    toen ik die brief kreeg vond ik het toch wel even erg moeilijk hoor!

omdat t zon bijzonder lief kliniekje is, omdat wij elkaar er hebben leren ' kennen ' en wegens de toon van V... verdrietig..

ik heb net vrienden uitgenodigd die zondag :( maar ik wil er eigenlijk echt wel heen....

en als jullie in t echt net zo leuk zijn :D dan zou eten wel lachen zijn haha. maar ik denk dat ik moet zorgen dat ik hier om 1800 de gasten dan kan ontvangen verder?

klingman zal wel niet mee kunnen/willen, maar die kan dan ook mooi zijn vrienden (t zijn de zijne tenslotte :p) gastheren tot ik kom.

@kado: ik doe even niet mee ;), heb bij mijn eigen afscheid ene fortuin aan drank gegeven aan hele team en superwijn aan V :)

(oh grutjes en iedereen een emo klingel epos brief erbij gegeven, toen was ik ook wel ERRUG zwanger hoor *wijst naar de HCG en kijkt onschuldig*)

;)

@vlinder: wat FIJN van hartje, HUIL wat bijzonder! :)
    wanneer durf je een banner te maken? ;)

@allemaal: dikke glitterknuffel!!!!

10. P26

P26 Niet meer actief

Het lijkt mijnman en mij wel gezellig om elkaar te ontmoeten. Even eten met elkaar is wat ons betreft ook goed. En idd misschien wel geschikt om samen een cadeau te doen. Maar dan de hamvraag. Wat geven we dr V en de lieve assistentes.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Vlinder: wat geweldig mooi, een kloppend hartje!!! ♥ Van harte gefeliciteerd!!! Heerlijk voor jullie.

@Afscheid Barrahûs: ik kan eigenlijk niet. :( :( :( Ik moet even goed nadenken wat ik wil. Want ik moet ergens anders zijn en dan stoot ik wel mensen voor 't hoofd - ben ik bang. Misschien even overleggen. Ik wil wel graag gaan. Ik doe zeker mee met het cadeau, ik kan het geld indien ik niet kom, wel overmaken, neem ik aan?

@Bloed: het is gewoon hartstikke kwijt en dat dacht in vanochtend eigenlijk meteen al. Vandaar dat ik niet zo geschokt was toen ik het hoorde toen ik belde. Waarschijnlijk in de post zoek geraakt.:x Ik mag nu woensdag 16-6 'n echo om 10.00 uur. En dan prikken ze gelijk bloed en dan heb ik donderdag de uitslag. Erg jammer dat het nog een week duurt. Ik mocht eigenlijk maandag, maar dan moet ik gewoon werken en zo'n echo zet ik dan toch liever op mijn vrije dag. Het voordeel van woensdag is dat ik dan 6 weken ben, dan is er wel kans op een kloppend hartje toch? Het hoeft niet maar het kan wel... ♥

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden uit eten is normaal geweldig maar helaas is het op dit moment niks voor mij,ik word misselijk van bepaalde geuren en zal er dan niks aan hebben.

Aqui wat was je uitslag,hou ons niet langer in spanning.

P hoe gaat het met je,ik vind het zo goed van je dat je toch op kraamviste gaat ondanks je eigen verdriet,dikke knuffel van mij voor jou.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik zie dat je al wat had geschreven terwijl ik ook aan het schrijven was:D
    Met zes weken kun je in ieder geval een vruchtje zien en als je geluk hebt ook een kloppend hartje en dat is zo'n mooi moment,ik heb wat traantjes gelaten vanmiddag.Wat vervelend dat je bloeduitslagen spoorloos zijn.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Er was geen uitslag, Vlinder, zie boven.

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Goh wat jammer Aguilegia, dat is echt balen. Nog maar wat testen in huis slaan en dan woensdag echo. Zou zo prachtig zijn dat je een kloppend hartje ziet. Ik hoop het dan voor je. Wat gaat de tijd toch snel zeg, lijkt zo kort geleden dat je de TP had.

Ik/wij komen toch niet de 20e. Erg jammer, maar we willen toch wel graag een weekendje weg na onze trouwdag, even er tussen uit. Ik ga wel even na denken over een cadeau tip. Ik heb zaterdag weer een echo, zal ik eens even vragen of er nog wensen zijn?

Jo: Het zou natuurlijk super zijn dat jij volgende week afscheid neemt en dan zwanger bent!!! Dat moet gewoon...

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je wat traantjes gelaten hebt, Vlinder... zo emotioneel is het!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gek is dat, Pip. Als iemand anders zwanger is, gaat de tijd heel snel. Maar als je zelf zwanger bent, dan KRUIPT de tijd echt!!!

Gelukkig heb ik nog 2 predictor testen gekocht, tegelijk met die digitale! Ik doe er zondag eentje, denk ik.

18. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    brief gelezen toen ik thuis uit werk kwam, en heb menig traan gelaten. kan er gewoon niet bij, dat zoiets bijzonders niet door kan gaan. vreselijk. wij doen ook zeker mee met cadeau, al moeten we even goed brainstormen over wat dat gaat worden, en ik wil de bijzondere dames daar ook niet vergeten.
    ff brainstormen via pb, anders is misschien de verrassing eraf.

vlinder, genieten he!!. ook wij konden het hartje zien met 6,2 dagen!!!!en eten is voor mij ook niet zo heel erg fijn. is maar net "hoe de wind waait" .gaat vaak gewoon goed, maar wil het niet avonturen!!!

bedankt klingel.. dan zal het idd wel goed zijn. nog 2 weken wachten en dan kunnen we naar piepklein. (dit is idd een echobureau in leeuwarden)

aqui, bloed zoek... dat zal toch niet. jeetje.... toch nog maar wat testjes doen dan in de tussentijd.

jo en jij daar mooi op de valreep zwanger.... helemaal geweldig!! gaan we voor. en jij bent wel echt heel erg druk dat weekend.. jeetje iedereen heeft al wat gepland dat weekend. hier niet anders.
    vrijdag bruiloft, zaterdag en zondag fam. weekend en ook nog dorpsfeest.... maar hebben er zin in, en willen zeker langs barra!!
    wij als dierbare patienten (snik, wat zegt hij dat mooi) willen zeker op zijn afscheid feestje komen.

p dus jullie komen ook dat weekend!! dan spreken we elkaar daar misschien wel. hoe gaat het!!

pip, dus nu kun je echt rustig aan doen. laatste voorbereidingen voor the big day.... hoop dat jullie erbij kunnen zijn, tijdens feestje. maar anders gaan jullie je vast wel goed vermaken tijdens jullie weekend weg

brainstormen over cadeau en ff mail sturen naar barra dat wij zeker langs komen.

19. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    in de tijd dat ik lekker mijn tekst zit te tikken, zijn er weer veel dingen gezegt die ook in mijn berichtje heb..
    lekker dubbel, maar ja!!! kon niet sneller tikken.
    hahaha

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hahaha ja dat is inderdaad waar..vreemd eigenlijk..Daarom moet ik ook maar snel zwanger worden. Zit wel ontzettend in tweestrijd over TP in juni..wil zo graag helemaal lichamelijk en geestelijk in balans zijn, beetje bijgeloof denk ik en weet niet ik dat dan al ben. Ben nog steeds lichamelijk aan herstellen, vind het geestelijk nog zwaar en denk dan dat er ook nog bij, maar ja in juli wordt het niets door vakantie en dan pas weer augustus en dat duurt me te lang. Nou ja ik kan er nog even over nadenken wat we gaan doen, ik hoop op een late ovulatie...

Ik zou me trouwens ook te pletter testen..:)

Famke: idd we PBen even..en natuurlijk ook mooi kado voor de lieve assistentes. Zuster M was afgelopen dinsdag ook helemaal in tranen, vond het zo erg voor alle nog niet zwangeren, zo ontzettend lief van haar. Vind het voor iedereen zo erg en net wat je zegt het is onbegrijpelijk dat zoveel moois verloren gaat. Zoveel kennis weg..ik kan er niet bij..

Deel Deze Pagina