wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    OK, ik ben om. Laten we inderdaad voor de wijnboerderij kiezen, zeker als de dokter van wijn houdt. Hij heeft inderdaad al veel beeldjes en een rondleiding met evt. een fles wijn is niet iets 'blijvends' (dat vaak toch in de weg staat, zeker als meer mensen zoiets geven.

Ik vind 12,50 ook een mooi bedrag. En zo'n ici-paris bon voor de dames is ook leuk. Dan kunnen ze zelf iets uitkiezen wat ze mooi/lekker vinden. Ik sluit me dan ook volledig aan bij het voorstel van Pip.

Ik weet zelf nog niet of ik er wel/niet bij ben. Ik zal probereren vandaag of morgen de knoop door te hakken. Maar het geld kan ik gewoon overmaken natuurlijk.

Ik ben inderdaad heel moe, dat komt ook omdat ik druk ben. Maar ik mag niet klagen, want het is mijn enige kwaaltje! :) Op naar de echo van woensdag!

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik lees trouwens wel dit op de site van de wijnboerderij:

Heeft iemand een idee van de prijs? En 6 personen... hoe doen we dat?

Anders kunnen we hem ook gewoon een mooi kistje wijn geven met 2 of 3 flessen erin.

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje wat moeilijk zeg! Voor 6 personen zou natuurlijk wel kunnen, maar met de assistentes? En wat zou dat kosten?
    Ze gaan als afscheid al met de groep een paar dagen naar Rome. Misschien toch maar iets anders? Heeft iemand nog andere suggesties? Ik zal ook nog eens nadenken!

Wie zijn er eigenlijk zondag wel? Ikke in ieder geval, maar ik ken alleen Pip en Famke...

Pip: alles al klaar voor donderdag? Jullie krijgen wel goed weer geloof ik he?! Lekker zeg! En je hebt gelijk, een weekendje weg na een bruiloft is belangrijker hoor!

4. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    haai allemaal, kistje met wijn is ook goed idee.
    en de hartjes kan ik wel regelen.
    met hoeveel personen doen we de cadeaus!!
    en lieve tekst voor bij de hartjes...... heeft iemand een idee!!!!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Prima als jij de hartjes regelt en ik vind wijn voor dr. V. ook helemaal goed. Als ik zelf kom, dan zouden wij dat kunnen regelen/kopen. Maar dat weet ik dus nog niet zeker, omdat ik ook een ander, best belangrijk feest heb.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    De wijnproeferij is bij ons in de buurt,ik denk alleen dat het te duur wordt om alle assistentes ook mee te laten gaan.Een fles wijn is ook leuk alleen denk ik dat er meerderen hem wijn gaan geven aangezien hij het vaak over wijn heeft en zo'n wijnproeferij kan hij leuk samen met zijn vrouw gaan doen.Ik wil morgen wel eens gaan informeren over hoe en wat,als iedereen het daar mee eens is.

De volgende tekst zou kunnen voor bij de hartjes;

Jaren hebben jullie je hart en ziel in jullie bijzondere werk gelegd
    honderden/duizenden vrouwen hebben op jullie medeleven en luisterend oor kunnen rekenen.
    Wij zijn heel erg blij dat wij jullie steun mochten ervaren en dat wij zo bevoorrecht zijn dat wij bij het Barrahûs terecht konden.
    Lieve assistentes van het Barrahûs hopelijk kunnen jullie een baan vinden die bij jullie past en waar jullie je ziel en zaligheid weer in kunnen leggen,wij willen jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor de steun en de gastvrijheid.

7. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    hey vlinder, was ook al beetje bezig geweest met tekst.
    en komt erg overeen met die van jou. maar jij hebt het beter op papier.
    ga er mooie kaartjes bij doen, met deze tekst.

en ik vind het ook wel aardig om kado waar dr en zijn vrouw beide wat aan hebben. dinerbon!!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke wat grappig dat onze teksten zo mooi overeenkomen,je maakt er vast een mooi geheel van.Ik vind een dinerbon ook wel leuk idee,weet iemand een leuk en goed restaurant dan kunnen we daar om een waardebon heen gaan en die misschien vast maken aan ook zo'n mooi hart.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik vind een dinerbon ook goed.

We zouden ook bij die wijnproeverij kunnen vragen wat het kost voor 2 personen. Misschien kunnen ze wel met een bestaande groep mee.

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Wat zijn jullie creatief geweest!! ik vind het helemaal prima. Leuke ideeën. Vraag jij morgen nog bij de wijnboerderij Vlinder? En anders een dinerbon? Altijd leuk..

Anders zou ik best wat willen halen/regelen, maar dat valt met de bruiloft nu zo onhandig uit.

Zal vanavond ook nog een a4tje knutselen voor Dr.V. kan ik die morgen aan de zusters geven bij de controle.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik kan morgen altijd eens gaan vragen,vandaag moet ik even rustig aan doen.Ben vanmorgen nog bij de gyn geweest omdat ik buikpijn had maar gelukkig was het bandenpijn,ons kleintje doet het gelukkig nog steeds heel goed.Na het bezoek aan de gyn moest ik steeds overgeven en heb ik even in bed gelegen en ik heb mijn werk af moeten zeggen.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, Vlinder, rustig aan, hoor!!! Gelukkig doet jullie beebje het nog goed.

Ik wil ook wel bellen naar die wijnboerderij...? Als je dat handig vindt.

Wanneer is de bruiloft ook al weer precies, Pip? Vrijdag?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui dat mag wel,ik dacht er even heen te fietsen en te zien of het een leuke wijnproeferij is.Heb er wel veel goeds over gehoord en het is 500 meter van ons huis.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai allemaal!

even een algemene algehele knuffellll voor jullie allemaal.

las over kado-ideeen, ahem ik denk wel dat zusters dit nu ook hebben gelezen hoor! ;)

zoals gezegd, ik doe niet mee, heb bij eigen afscheid al fortuin aan champ&wijn gegeven.
    maar ja, mezelf kennende neem ik toch weer iets mee.
    ben beetje kadogeefverslaafd ;)

moet wel zeggen dat ik inderdaad voor iets ' bruikbaars ' zou gaan en geen kunstwerk in elkaar zou knutselen ... ;)

@vlinder: rustig an!

@pip: raar van wel/geen ovu zeg. denk dat je lijf langer dan 1 cycl nodig heeft..

(of ben ik nu in de war met fam :( ben beetje dement)

@zondag: wel een mooie dag uitgekozen zeg, VADERDAG!
    alsof hij ook een beetje de vader is, PROEST :D

anyway, ik wil graag even komen maar moet echt om 1600 weg zijn. etentje/gasten hier wil ik wel goed ontvangen.

elke en trees gaan ook, wordt een reunie dus!
    maar hoe herkennen we elkaar eigenlijk?

ik zal mijn kenmerk noemen: glitters en bloemen, kan niet missen! ;)

smak

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Wat een rust hier... waar is iedereen?? :(

Pip: nog 2 dagen!!! En jullie gaan ook nog eens heerlijk weer krijgen! Joepie!! Wordt vast een hele mooie dag!

famke: wanneer mag jij weer voor een echo?

all: MP, hoe gaat het met iedereen?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @jo: hier kennen ze MP niet denk ik ;) is een babyrinthwoord :D

@all: HA, de vrienden van klingman hebben we heel subtiel naar de zaterdag verhuisd, om te komen voetbalkijken en als getuige (voor klingman) te worden gevraagd.
    nu geen tijddruk meer dus op zondag, ik ga tot de late uurtjes door! :D

(ohnee, dat is SO 2009 voor mij...)

smak op allemaal!

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    klingel: ik wilde dat MP hier maar voorzichtig laten inburgeren, volgens mij heb ik het een paar dagen geleden ook al eens voluit geschreven :D. En ach, de meesten lezen en schrijven af en toe ook mee in 't rinth :).

Wat een goeie oplossing, kun je tenminste van 2 feestjes genieten!

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik ben naar de wijnproeverij geweest en ik vond het niks,het erf was een rommeltje en de wijngaarden die stelden ook niks voor,persoonlijk vind ik dat we dokter V dit niet cadeau kunnen geven,het zag er niet mooi uit.Wie heeft er een leuk ander idee.

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dat is duidelijk vlinder!
    Ik zit te zoeken op Cadeau / Kado TOP 10 maar vind alleen maar leuke activiteiten die ver weg zijn. Of lijkt jullie dat niet zo'n probleem?

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo mij lijkt dat geen probleem,zo is hij lekker een dagje met zijn vrouw erop uit en dat is ook de opzet van dat hij nu stopt.

Deel Deze Pagina