wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    ben ik weer, drukke dag en dagen!!!!!
    maar dagje of gewoon iets leuks doen met zijn vrouw lijkt mij heel leuk. zij heeft zich ook jaren moeten weg cijferen en ze moeten nu beide (nog meer) gaan genieten.

wie gaat dat regelen, want dan kan ik geld over maken.. of niet... heb zelf ookal ruim 10,- uitgegeven... aan de.... en de .....
    (hahah geheim voor de assistentes;), die het waarschijnlijk toch al weten) .....maar komt uit heel goed hart dames!!!:D, en daar gaat het tenslotte om..

met hoeveel zijn we, dan kunnen we ongeveer kijken hoeduur cadeau kan/mag worden... ik ben voor 12,50 zoals al eerder genoemd in een bericht.

en om nog even terug te komen op andere berichten, mijn progesteron was de laatste keer 49,3. maar afgelopen 2 weken niet meer bloed geprikt daarop...

volgende echo/ afspraak is over week bij barra en paar dagen later bij piepklein.

en MP!!!! vertel vertel... lees af en toe wel mee in labyrint, maar kan hier zo snel niets van breien!!

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    MP: bedoelen jullie meepraten? :(. Volgens mij komt deze rust door alle zwangerschapshormonen, alle meiden moe...;)

Ik doe mn best tussen om het forum te checken tussen de controles, huishouden en bruiloftsvoorbereidingen door. ;) Tjonge jonge wat een trouw stress, we trouwen inderdaad donderdag. En ik heb besloten vandaag niets meer te doen, alleen mn nagels vanavond, maar dat is leuk. :D

Morgen nog versieren, thuis, tuin en feestlocatie en naar graf van schoonvader een soort van trouwboeketje met kaart brengen. :( Verdrietig voor PiPman..schoonpapa begon als eerste drie jaar geleden over een trouwfeestje en nu is het dan zover zonder hem.

Maar goed we gaan er donderdag wel een superfeest van maken! :D
    Ik load vrijdag wel een paar fotootjes in mijn fotoboek, dan kunnen jullie ook even kijken. PiPman en ik hebben besloten om tijdens ons newly weds weekend een super luxe bungalow te huren met zonnebankje, sauna etc. :D Dus we zijn er zondag echt niet bij. Zo jammer...maar ja wil hier ook wel even van genieten.

Ik denk trouwens dat een cadeau verderop in het land dr.V. niets zal uitmaken. Hij heeft ook nog een tweede huis in Amsterdam en hij gaat graag toeren met zijn Saab. Dus lijkt mij okee. We kunnen ook een dinerbon doen? Is ook leuk voor hem en zijn vrouw, het zijn wel bourgondische types.

Vanochtend nog controle gehad en wonder boven wonder zat er eindelijk een follikel van 14 mm. Dus we gaan volgende week waarschijnlijk voor een TP. Hoop maandag dan kunnen we vanuit onze weekendje weg locatie doorrijden naar DD. Volgende controle vrijdag, na ons trouwfeestje, ben als laatste in de agenda geplaatst om half 12, dat moet lukken ;).

En Jo: Ben jij er al klaar voor donderdag? Morgen prikken? Ik duim zo voor je!! Het is weer tijd voor roze nieuws in het topic! Zo!...

Klingel: Hoe is het met je mama? Ze heeft het behoorlijk te pakken lees ik. Beterschapszonnestraaltjes voor je mama. En jij ook al bezig met je bruiloftsvoorbereiding? Dat gaat ook snel nu.

Katrien: Ben je er alweer? Hoe gaat het?

Rest: hoe is het??

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hey Famke tegelijk. Denk niet dat de assistentes meer meelezen hoor. Zal ik 2,50 alvast naar jou overmaken? PB je je rekeningnr? Ik trof trouwens vanochtend ook Femmy (woont immers vlakbij jou in J, weet je het dan?) Die komt aanstaande zondag ook..vertelde dat je zwanger was ze was helemaal verrast.

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi meiden,
    nog ff snel, want ik móet weg, maar MP is meldplicht :D. En daar voldoen jullie braaf aan :D!

tot later... nu ff ruzie maken bij kleding winkel over rokje. Zit scheur in, was gerepareerd, nu 1 dag aan... weer scheur :(

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Aha, ga maar lekker ruzie maken!! ;) Niet goed= geld terug!! ;)

6. P26

P26 Niet meer actief

zo ik laat ook even wat van mijn horen. Je kan ook zoiets doen als een pluim, dit is een cadeaubon, waarmee ze zelf uit bepaalde activiteiten kunnen kiezen.
    12.50 vindt ik prima. Famke wil je dat ik vast 2.50 overmaak? dan ben ik wel je rekeningnr nodig.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    MP=Meldplicht? Weer wat geleerd!!! :D

Weet nog steeds niet of ik erbij ben zondag. Ik wil naar beide feesten!!!! Ah!!!! Wat een gedoe... :x Kan het niet maken eigenlijk... Ik doe in ieder geval mee aan het cadeau.

Zo'n pluim verloopt na een jaar. Wij krijgen er vaak 1 van de zaak van mijn vriend en meestal vergeten we wat te kiezen. :) Dan is het kwijt en weg en ga je dus niets doen. Misschien is dr. V. wat geordender, maar ik ben er dus niet weg van. Dinerbon vind ik beter. Heeft hij ook een 2e huis in Amsterdam? Ik had geen idee!!!

@Pip: rustig aan, geen trouwstress!!!! En veel plezier alvast als ik je niet meer spreek! :) Geniet van jullie dag!! :)

@Iedereen: een dikke knuffel.

8. P26

P26 Niet meer actief

je kan dan ook een nationel dinercheque doen. Dan kunnen ze zelf kiezen waar ze naartoe willen.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #2989 Vlinder, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Meiden ik heb nog wat anders bedacht,wat vinden jullie ervan als we een leuke mand kopen en daar allemaal friese produkten in doen,klein flesje berenburg,fryske dumpkes,lekkere droge worst,friese chocola,kruiden kaasje,suikerbrood met roomboter,etc.Ik zou dit wel willen gaan halen dan.

10. P26

P26 Niet meer actief

Ikzelf vind dat een nog leuker idee.

Wij hebben op onze bruiloft een keer een mand gekregen uit de beemster. Dit was op dezelfde manier. Lekker en leuk.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik heb nog wel een vraag,als we voor de zusters er nog een bon bij gaan doen van 5 euro dan houden we maar 37,50 voor een cadeau over voor dokter V.Kunnen we niet alleen dat hart geven voor de zusters met misschien een mooie roos en de mooie tekst eraan vast,dan houden we meer over voor dokter V.

P hoe gaat het eigenlijk met jou,ben je weer met je cyclus begonnen?

Aqui jij hebt morgen je eerste echo toch,ik duim voor je en hoop op een vruchtje met kloppend hartje.

Pip nog twee nachtjes meid en je mag je ja woord gaan geven spannend hoor,heb je al huwelijkskriebels in je buik;)

Klingel hoe gaat het met je moeder,is ze alweer thuis.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik heb ook net dit weekend zo'n mand gemaakt met friese producten voor vrienden van ons. Vind ik ook altijd leuk om te geven! Dus wat mij betreft geen probleem. We kunnen evt. ook het bedrag verhogen naar 15 euro, dan houden we wel die 50 euro over voor Dr V en kunnen we de assistentes toch ook nog een bon doen?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Als iedereen het er mee eens is om de friese mand te doen wil ik eerst wel kijken wat de kosten zijn en dan kunnen we altijd bij leggen.

14. P26

P26 Niet meer actief

Ik vind het een zeer goed idee. Als het iets meer kost, ach dat kan er ook nog wel af.

Vlinder ik ben begonnen met de nieuwe cyclus. Ik wacht nu eerst de menstruatie af en dan ws toeleven naar een volgende TP.

Pip spannend hoor nog 2 dagen.

auqi je eerste echo?? Ben je zenuwachtig?

15. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Leuk idee Vlinder. Wanneer het wat duurder uitvalt vind ik het geen probleem. Laat je weten hoeveel je van ons ontvangt dan?

De assistentes zijn ook altijd zo lief, die hebben ook wel wat verdiend. Vlinder weet jij voor op het kaartje ieders echte namen van de stellen? Allemaal morgen even PBen aan elkaar?

Agui: morgen je eerste echo? Wat bijzonder. Lekker genieten.

Wel huwelijkskriebels, nu lekker moe, dus gaan lekker slapen. Tot morgen..

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pip: spannend he, huwelijkskriebels! :)
    ben je er wel helemaal klaar voor, voor je gevoel? ;)

@aqui: en jij? en hoe gaat het verder?

@iedereen: ik had een interessante droom: we hadden afgesproken allemaal een bloem in ons haar te doen! :D
    nu weet ik dat trees dat bijna altijd heeft, en ik soms, dusseh... wie durft? :p

@jo: denk aan je, bijna testtijd!

@vlinder: alles OK?

@P: en hoest met jou?

@ilja: kom je ook zondag? je verdwijnt een beetje hier he.. :(

@hier: alles goed,
    echo gisteren perfect, alles OK, ze weegt nu 488 gram al ;)

mama gaat OK, ze is nu thuis maar ontzettend verzwakt. weegt nog maar 55 kilo :(
    vader rent zijn benen uit het lijf om alles te doen, maar aangezien het niet in hem zit, en hij niet echt het overzicht kan bewaren in het huishouden (de 3dubbele professor, grappig he!) is het wel zwaar voor hem en hen.

toch denk, en hoop, ik dat het nu toch dagelijks een pietsie beter zal gaan.
    wat een schrikmaanden waren het.. maar het woord K is weg, en dat is het Kado van de eeuw.

:)

nu: leren in mijn wijnboeken!
    heb donderdag examen, ontzettend moeilijke stof, maar net zo leuk.

smak!

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Vanmorgen weer bloedgeprikt, morgen uitslag. Ik denk dat het niet goed zit, had gisteravond behoorlijk last van ongikrampen, maar ben toch benieuwd naar de waardes.

Aqui: vandaag echo? Hoe laat? Bij Barra? Zat jij vanmorgen al in de wachtkamer? Het was er druk! (Tjonge, wat een vragen, hou op, Jo!)

Pip: bijna, bijna!! Nog 1 nachtje slapen!! Ben erg benieuwd naar jurk en foto's, dus wel online zetten hoor! En namen, ja, is wel zo handig he? :D. Had ik echt nog niet aan gedacht!

P: wat fijn dat je binnenkort weer verder kunt! Hoeveel cryo's heb jij nog? Kun je nog even vooruit, hoe was het ook alweer?

Cadeautje: denk dat iedereen wel akkoord is Vlinder. Je kunt er ook een borrelmand van maken, dus meer met wijn, kaasjes, noten, nootjes, etc.

Bloem: hmmm... ik durf wel, alleen nog een bloem zien te vinden. Echt is 't mooist, maar blijft niet mooi. Dus nep?

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo volgens mij wonen wij dicht bij elkaar,vind je het leuk om samen met mij die mand samen te gaan stellen in bijv.Heerenveen?

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja, is prima vlinder. Ik kan alleen niet zo vaak, vrijdagmiddag en zaterdagochtend (zaterdagmiddag NL-Japan :)) kan ik wel. Als jij dicht bij die wijnproeverij woont, woon je dichtbij mijn schoonouders. Ik woon aan de andere kant van Heerenveen, maar H'veen is prima hoor!

20. P26

P26 Niet meer actief

Jo ik heb nog 2 cryoos. Dus nog 1 poging. Ik hoop dat wanneer we er weer aan toe zijn, het aanslaat. Anders moeten we weer voor een punctie. Hier zie ik toch wel tegenop.

Ik moet mezelf nog wel even de tijd geven voordat we weer doorgaan. We zijn 2 jaar lang als een stoomtrein doorgegaan. Ik moet nu denk ik wel even opladen. Dit heeft er wel flink ingehakt.

Deel Deze Pagina