NEEEEEE! Het adres van een asistente! Dr. V. mag niets weten natuurlijk. Ik kan het je vanavond PB'en.
@Jo: wat ongelooflijk balen, zeg!! :x 't zou mooi zijn geweest. @Famke: wat lief dat je man de harten sponsort. Dan houden we meer geld over voor de andere dingen. @Hier: Ik heb de bloeduitslagen van gisteren gekregen: HCG was 17.406! En progesteron 93. Ik hoef geen Utrogestan meer te gebruiken. Volgende week nog eenmaal bloedprikken en een echo bij dr. V. Dan mag ik donderdag weer bellen voor de uitslagen. Dat is dan echt de laatste keer. Daarna ga ik naar een verloskundige (het Universitair Verloskundig Centrum in Utrecht). Ik heb ook een afspraak voor een intake voor prentale diagnostiek: 30 juni met 8 weken. Dus dan maken ze weer een echo. Dus tot aan de vakantie elke week een echo, mooi geregeld. Morgen komt de informatrice van Moeders voor Moeders langs.
Wat een goeie uitslagen Aqui!! En ook nog elke week een echo, heeel soms is het toch wel lekker om een MMM-meisje te zijn .
Hallo Ik zag ergens een oproep over mij Hier alles okidoki Ik had nog even een vraagje is vandaag de laatste dag of morgen dat de praktijk nog open is? Meende in de brief te lezen t/m 19 juni. En ook wij komen zondag vind het wel erg jammer dat er geen doorstart is gekomen Nu is het definitief zo raar en zo spijtig Had zo mooi geweest en had het ze zo gegunt Maar goed we zien jullie zondag allemaal wel Groetjes
He ba de bezichtiging is verzet naar maandag. Heb ik daarvoor gepoetst en van alles geregeld voor de hond.
P dat meen je niet,dat is even erg balen,je hebt alleen het huis lekker schoon voor het weekend. Jo tot straks he. Pip hoe was de bruiloft,jullie hebben geweldig weer gehad zeg. Aqui wat een mooie bloeduitslagen zeg,dit wordt ons jaar meid en we hebben het verdiend,net al iedereen hier. Katrien nog op vakantie?
Vlinder heel veel plezier vanmiddag. Ik hoop dat het allemaal lukt. Ik kijk er naar uit, om jullie allemaal te ontmoeten. Ik moet nog even bedenken wat voor bloem ik in mijn haar steek. Ik heb kort haar, dus dat zal wel lastig worden. Ik denk dat ik een gerbera doe. Deze vind ik altijd erg mooi.
Jij hebt toch ook kort haar? Dat wil idd niet blijven zitten. Ik weet gelukkig hoe jij eruit ziet. Een bloem ben je dus niet nodig
P ja ik heb idd kort haar,net als jou en een bloem blijft bij mij niet zitten,ik ben er overigens ook niet het type voor.Klingel,Aqui en Pip ken ik ook al dus jullie zullen me vast en zeker ontmoeten,Jo leer ik straks kennen. Draga komen jullie ook zondag of is dat te confronterend voor jullie.
Nou, de informatrice van Moeders voor Moeders is geweest. Ze hoefde haar verhaal over Pregnyl niet af te steken, vond ze, toen ik vertelde dat ik zwanger ben via IVF! Dus ze was zo weer weg. De test knalde er weer vanaf. Ik kan helaas pas woensdag beginnen, want ze had geen bussen bij zich. Dat kwam door logistieke problemen. Er gaan ook nog 3 weken af vanwege onze vakantie.
Ik ben net gebeld door het Universitair Verloskundig Centrum. Vlak na mijn vakantie heb ik de intake met de verloskundige en weer een echo. Dus beter kan niet. Ze wilde eigenlijk een week eerder afspreken, maar ja, dan zitten we in Frankrijk.
Aqui wat fijn dat je zo'n mooie knaltest had,gaaf hoor,ik zou ook met moeders voor moeders willen beginnen maar vergeet steeds me aan te melden.
Hallo dames we hebben een geslaagd middagje winkelen gehad,we hebben er een borrelmand van gemaakt.Als ik zondag de mand klaar heb zal ik er een mooi foto van maken zodat ook degenen die niet komen weten wat we geven.Ik kan de mand pas zondag helemaal klaar maken omdat er ook kaasjes en friese droge worst bij zit. Voor de assistentes hebben we een bon van 7,50 gekocht bij de DA en daar zijn de bonnen in prachtige doosjes ingepakt met allemaal kleine proefmonstertjes erbij.Al met al zijn we heel goed geslaagd en krijgen de Barra dames en dokter V een leuk cadeau van ons. Jo ik vond het leuk je ontmoet te hebben en ik vond het erg gezellig. Aqui ok bedankt,ik zal zo eens kijken.
Haai! Ook weer terug uit H'veen. Ja, ik wat later dan Vlinder, ik moest nog ff langs de fysio. Ben weer helemaal gekraakt, losgemaakt en gemasseerd dus dat komt helemaal goed . Het was inderdaad gezellig vlinder! En we zijn goed geslaagd denk ik! Dus op naar zondag! Die bloem heb ik ook nog niet, maar volgens mij hebben we ze niet nodig. Vlinder kent de meesten van jullie en ik ken Famke, die kende Vlinder nog niet, dus alles bij elkaar gaat 't vast lukken! Nu ff voetbal kijken! Doei doei
Pip leuke trouwfoto zeg en wat zien jullie er heerlijk gelukkig uit,was het een mooie dag? Jo fijn dat je je weer als herboren voelt en op naar zondag nu.