Hallo Allemaal.... We hebben gister een super dag gehad. Zo genoten van alles. Zit nog vol gelukshormonen van zo'n geslaagde dag. Alles met elkaar was nog mooier en beter dan ik gehoopt had. Het weer zat natuurlijk erg mee, waar we erg blij mee waren. Het feest met onze lieve mensen om ons heen was echt geweldig, zo'n fantastische dag..tot nu de mooiste uit mijn leven, hoop dat deze snel wordt overtroffen door een nog mooiere gebeurtenis. Ik denk/hoop dat de fotosessie erg mooi is geworden. We hebben nog niet veel foto's. De foto's van de fotograaf zijn volgende week klaar, we hebben er alvast eentje gekregen omdat we die willen gebruiken voor op een kaartje. Deze heb ik gedownload in mijn fotoalbum. Ik hoop vanavond bij mijn ouders wat foto's even over te zetten op een USB stick. Dan nog goed nieuws: Ik ben er zondag bij!!! . We hebben besloten om dit weekend lekker thuis te relaxen en leuke dingen te doen. Dus ik kom zondag. Wat een prachtig cadeau hebben jullie voor Dr.V. en de assistentes gekocht Vlinder en Jo...leuk leuk en Famke wat lief van je man om te sponsoren... Jo: Heb je het geld lieve contact zondag of via internetbankieren? Jo: Wat ontzettend jammer dat het TP niet geslaagd was, verdrietig voor je.. Heb gister nog aan je gedacht en voor je geduimd, jammer dat het niet zo mocht zijn. Dikke knuffel.. Agui: Super voor jou..wat heerlijk iedere week een echo, idd klein voordeel van de MMM. @ Hier: vanochtend controle gehad bij Dr.V. Natuurlijk gebak & huwelijksbedankjes mee, foto gemaild naar de lieve assistentes. We kregen gister bij de post een prachtige hele grote huwelijkskaart van de assistentes, zoooo lief. Ovulatie is nog niet in zicht, puregon weer wat opgehoogd. Dr.V. heeft woensdag zijn laatste dag en het wordt een close-call volgens hem, hoop echt dat ik volgende week toch een TP krijg, zou zo mooie zijn. Ik heb wel al behoorlijke ovulatiedruk dus ik denk dat het niet lang meer zal duren, we zullen zien. Wel emotioneel in de wachtkamer steeds vind ik. Veel eindgesprekken, vrouwen die besluiten te stoppen met de MMM, veel tranen.. dan huil ik ook mee hoor...zo dapper en verdrietig om het liefste wat je wilt, los te moeten laten..
Dank je!!! Vind de sfeer van de foto ook erg mooi, boterbloemen mooie strakblauwe lucht..**zucht, waarom gaan de mooiste momenten in je leven zo snel voorbij??** Jo: Mooie middag voetbal tot nu toe!!! Met verrassende uitslagen..
Wat gezellig trouwens dat je er zondag ook bij bent! Nu je dat zo zegt, zijn wij op onze huwelijksreis ook pas maandag vertrokken terwijl wij vrijdags getrouwd zijn. Wij vonden het heerlijk om een paar dagen rustig aan te doen en met iedereen na te praten en na te genieten! En ik duim voor toch nog een terugplaatsing via Dr V voor donderdag! Het zou zo mooi zijn!
Pip wat fijn dat jullie dag nog mooier was dan van te voren gedacht. Wat leuk dat jullie er zondag ook bij zullen zijn,gaan jullie volgend weekend dan lekker saampjes weg. Het is idd erg verdrietig dat het Barrahûs stopt en dat er vele vrouwen hun kinderwens moeten opgeven.Hopelijk heb jij volgende week woensdag nog een mooie echo met een spoedige terug plaatsing.
Vlinder nee helaas kunnen we niet in verband met vaderdag. Ik had het wel leuk gevonden om nu eens gezichten te zien bij al die forum dames. Veel plezier zondag.
Draga jammer maar vaderdag is ook erg belangrijk,ik had het wel leuk gevonden om je weer te zien. Meiden hoe laat gaat iedereen zondag heen,we wachten wel met het cadeau te geven tot iedereen er is.
Wij komen morgen toch!! Zal proberen een bloem in mijn haar te doen. Ik heb lang haar. Hoe maak ik zo'n bloem vast??? Geen flauw idee, dus tips welkom. Verder ken ik Vlinder, Pip en Klingel.
Aqui wat leuk dat jullie toch komen,als je een staart in je haar doet kun je daar zo een bloem insteken.
hey allemaal. ff snel tussen de feestjes en bedrijven door hier..... wij proberen er zondag rond 14.00 er te zijn, en wachten natuurlijk ook met kado's. laat ik eerst wel ff in de auto liggen. kunnen we later alles bijelkaar/tegelijk halen. (goed idee) .. misschien dat ik morgen nog ergens een mooie bloem kan scoren, anders ken ik jo en pip, rest kom ik zeker wel achter zal nu laatste kaartjes schrijven, en dan ben ik klaar. reageer morgen live wel op iedereen, moeten zo weer on the move. hebben er zin in!!!! (heb tot morgen middag niet meer de mogelijkheid om hier te checken, maar zien elkaar morgen) oant moarn
Agui: Wat leuk dat je morgen ook komt. Volgens mij zijn we morgen dan compleet. Gezellig!! Ik kom waarschijnlijk wel alleen, PiPman is niet helemaal fit. Jammer maar geeft niets, vind het leuk om jullie te treffen en bij te kletsen. @ Hier: Vanochtend echo en heb samen met Dr.V. besloten om maandag naar Dusseldorf te gaan voor een TP!!!!! Spannend, spannend. Hele vreemde cyclus zei Dr.V, hij vond het moeilijk te beoordelen deze keer. Gister leek het er nog niet op, maar vandaag was er al 1 follikel weg, er zat er nog wel 1tje van 14 mm, maar had vanochtend geen ovulatiedruk meer en gister wel. Moet wel zeggen dat ik nu toch wat ga twijfelen omdat ik nu wel weer ovulatiedruk heb of het wel okee is, maar ja kan niet meer bellen om te overleggen jammer genoeg. Heb vanochtend een shotje pregnyl gehad. Wat zouden jullie doen? Dan misschien nog later een TP dan maandag? als de ovulatiedruk aanhoudt? Dr.V. vond het endometrium, innestelplaats er vanochtend supermooi uitzien. Nou ja we zullen zien, maandagochtend 8 uur Irma bellen voor een tijd en misschien bel ik Barra dan ook nog even, durf het Dr.V morgen niet te vragen.
Pip wat sneu dat je man niet mee kan maar als hij niet lekker is kan hij beter lekker thuis blijven. Als ik jou was zou ik maandag toch maar even het Barrahûs bellen voor de zekerheid.
Agui: Nee ook geen positieve test. Maar de test van vanmorgen was veel lichter dan gister en gister de druk vanochtend niet. Misschien dat de andere follikel nu op springen staat? Denk dat ik maandagochtend inderdaad nog maar even bel met barrahus.
Pip als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je echt het zekere voor het onzekere nemen en maandag direkt bellen. Meiden ik hoop zo dat het morgen mooi weer zal zijn,dokter v heeft een zonnig afscheid verdiend
Hey meiden, lang niet meegelezen/gekletst... inmiddels weekje terug van vakantie, en gelijk weer een mega-drukke week gehad. 'Vroeger' had ik op het werk nog wel eens tijd om even snel een berichtje te plaatsen... maar helaas dat is verleden tijd. Leuk dat jullie met elkaar een cadeau hebben gekocht. Wij zijn er vanmiddag ook rond 14 uur / 14.30 uur. Ben erg benieuwd, maar verwacht wel een grote opkomst. Lees iets over bloemen in het haar??? Mooi zo, kan ik jullie herkennen... en anders ken ik Pip en Vlinder in ieder geval. Tot vanmiddag!