Wat gek, Pip, heeft de dokter nog bloed laten prikken om te kijken waar je zit in de cyclus? @Katrien: al weer 18, bijna 19 weken zwanger!!! Wat gaat de tijd toch hard. Leuk om jouw ook te zien straks. @Iedereen: tot vanmiddag!!
haai lieve barrababes! straks gaan we elkaar allemaal zien, wat onwijs grappig lijkt me dat! ik (her)ken alleen aqui en vlinder, maar ik neem aan dat we elkaar wel vinden kom zelf met elke, degene die mij ooit op t barrahus wees. goede vriendin geworden, jullie kennen haar verhaal misschien wel (bevallen na 26 weken van nadine!) (EN mama van charlotte*, bevallen na 24 weken) seg, is het allemaal in de TUIN trouwens dan gaak t koud krijgen @pip: nog gefeliii met huwelijk, en wat leuk dat jullie er zijn! en spannend van TP na vreemde cylcus! als ovu's nega zijn en bms mooi, zou je ervoor kunnen gaan denk ik toch? @kartien: jeej jij gaat ook al zo hard! @jo: leukkk jou in t echt te gaan ontmoeten @allen: ik vind t wel moeilijk/treurig dat ' wij ' niet compleet zwanger zijn.. denk ook aan P bijvoorbeeld, maar ook aan de jo en de ilja en de pip enzo . toch hebben we de afgelopen maanden 5 zwangeren erbij gekregen (na mij in feb) en ik vertrouw erop dat het DDpad toch wel meer, compleet, zwangerwondertjes gaat opleveren so, tot zover mijn filo emo stukje; vanmiddag zal ik niet zo diep gaan hoor! (hoewel) ben er denk ik rond 1430. heb wel even getwijfeld, want was en ben nog steeds ontzettend mega duizelig raar in hoofdje. ws iets met evenwichtsorgaan zei de HA. rustig an dus. maar nog eennnn keer de route over dat dijkje, naar die lieve kliniek, dat wil ik niet missen. zou ik nog gaan huilen? (gaat makkelijk, geen BOEHHH tegen mij roepen hoor! ) of waren de tranen al op bij mijn eigen afscheid daar? we'll see! zwaaismak!
@ Aqui; zie nu je banner! Wow!!! Jij ook zwanger! Wat super zeg, vast nog geen kloppend hartje gezien? Wanneer heb je nu volgende echo??? @ Klingel; jij ook staan huilen bij het afscheid dus? Haha, ik ook... vond het zo dubbel!!! Ze waren altijd zo lief daar! Inderdaad jammer dat niet alle meiden hier zwanger afscheid mogen nemen, kan ook onwijs verdrietig worden als ik daar aan denk. Heb zelf op het punt gestaan te stoppen met behandelen... doordat kliniek eind maart zou stoppen toch nog 3 maanden geprobeerd door te zetten, en het resultaat hoef ik niet te vertellen. Maar besef ook zoooo ontzettend goed dat het anders had kunnen zijn! Even iets heel anders, ben jij al veel aangekomen in je zwangerschap? Ik nog geen gram...
Leuk jullie allemaal bij het afscheid van Barrahus te hebben gezien. Ongelooflijk zoveel mensen om afscheid te nemen van de dokter en zijn lieve assistentes. Wat een warm bad moet dat zijn voor hun. Over badderen gesproken, ik ga zo ook in bad. Even opwarmen, zo koud... Vlinder en Famke: Heb jullie niet meer getroffen toen ik wegging, of zat ik weer eens te dromen? Katrien: Wanneer je tijd hebt, wil je het DBC nummer van de TP opzoeken? Dan geef ik dat dan aan de zorgverzekering en als ze dan nog moeilijk doen, dan ga ik naar VGZ. Van de week nog geprikt en zat ik nog voor mijn ovulatie. Heb trouwens vandaag geen last meer gehad van druk. En de pukkeltjes en en cervixslijm is ook sinds vrijdag opgehouden. Dus denk dat dit het moment is voor een TP. We gaan ervoor!! Ik ga me voorbereiden op de TP van Jip en Janneke. Lekker relaxen vandaag, ben benieuwd hoe laat we morgen naar DD gaan. Fijne avond allemaal...
Jo: zie in babyrinth forum dat je vandaag 7 jaar getrouwd bent. Gefeliciteerd!! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Pip het was een heel fijn afscheid,eentje waar dokter V en de assistentes met een warm gevoel aan terug kunnen denken.Ik zei nog tegen mijn vriend ik heb Pip niet zien gaan,ineens miste ik je. Dokter V en de assistentes hebben nog een toespraakje gehouden een erg emotioneel toespraakje. Pip ik hoop dat Jip en Janneke goed blijven plakken. Meiden ik vond het super om jullie allemaal te zien en P ik vond je er goed uit zien na zoveel verdriet. Jo gefeliciteerd met jullie 7 jarige huwelijk.
Pip: wat fijn, toch nog die TP!! Het zou toch een mooi afscheid zijn als deze twee (of eentje... mag natuurlijk ook ) blijven plakken! Vlinder: dus dat toespraakje hebben we net gemist. Jammer, maar hij heeft er vast van genoten! all: leuk om jullie allemaal eens gezien te hebben! trouwdag: nee, niks bijzonders vandaag. Moet vanavond nog bij een stel op visite dat deze week op Aruba getrouwd is en straks een feestje geeft. Heb eigenlijk niet zo'n zin meer in een feestje, ben wel toe aan bankhangen...
Jo dus nog een feestje,ik kan me indenken dat je liever even op de bank gaat hangen. Pip hoe is het met je man,is hij wat opgeknapt?
Jo: Dat is druk, rare avond om op zondagavond nog een feestje te geven. Jammer dat je niet kan bankhangen. Vlinder: PiPman is aardig opgeknapt. Vanavond vroeg op bed, morgen een eind rijden. Net lekker de Linda in bad gelezen.
Pip lekker even gebadderd dus,daar knapt een mens van op.Fijn dat je man weer wat is opgeknapt,jullie moeten morgen nog flink wat rijden en dan is het wel fijn als je fit bent.
zo daar zijn we weer. wat leuk he!!! was best wel beetje zenuwachtig zeg.. maar was echt reuze leuk jullie te zien. wij gaan met een uurtje ook weer verder on tour... helaas zou ook graag willen bankhangen jo en joman,..... gefeliciteerd (moet er nnu om denken dat ik bij sommigen wel de alias blijf gebruiken,aangezien we nu ook elkaars echte namen weten!!) pip, heerlijk opgewarmd... heel veel succes morgen. maak er een mooie dag van.zal aan jullie denken. p ook leuk om jullie te zien, ben me nog steeds aan het afvragen waar ik jullie "bekende"hoofdjes eerder heb gezien...... maar denk toch ergens tijdens het wachten bij Barra. aqui, goed broeden verder he!!! vlinder, jij ook goed verder broeden, en de mannen hadden wel weer genoeg gehad, of niet!!! klingel, ook leuk om jou te zien. je hebt altijd een bepaalde voorstelling van mensen. wel grappig hoe je dat soms zo kan hebben. moet zeggen, zat er niet ver naast, eigenlijk wel heel erg goed ook leuk om elke en nadine te zien. katrien, ga binnenkort ook maar zo'n angel sound halen denk ik, maar eerst volgende week weer even afwachten.... wat had dr V er een mooi feest van gemaakt. kosten nog moeite gespaard. werkelijk groots... nagenieten, en op naar volgend genieten
Famke de mannen hadden het erg gezellig,zo dicht bij de bar Ik vond het wel een erg emotionele middag hoor,die arme zusters zitten gewoon zonder werk en die arme dokter V. ziet zijn levenswerk gewoon eindigen,daar heb ik best wel moeite mee.Er zijn nog zoveel vrouwen die hulp nodig hebben bij zwanger worden en in ziekenhuizen is gewoon de aandacht en de persoonlijkheid die je bij het Barrahûs krijgt heel erg ver te zoeken. Katrien jou buik begint al aardig uit te zetten zeg,geniet er maar heerlijk van. Klingel jij hebt ook een mooi buikje,ik ben blij voor je dat je al zover bent. Wat is dat een lief kindje,die Nadine,Elke heeft een vechtertje hoor. Hoe gaat het met Trees,heeft ze al een kleintje?
Ontzettend leuk om jullie allemaal (weer) te zien! En ook Elke en Nadine. Ik vond het een mooi feest. Jammer dat we de toespraak van dr. V. en de assistentes gemist hebben. We hadden het koud en mijn lief had last van zijn been, dus waren we er wel aan toe om te gaan. Het weer heb je helaas niet in de hand. Mooi om al die kindjes te zien rondlopen en spelen. Geweldig! @Vlinder: Yeah, een mooie zwangerschapsbanner, al is Jesse natuurlijk altijd in je hart! Zo kunnen we goed bijhouden hoever je bent. @Pip: heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes morgen met de TP. Jullie gaan ervoor! Zet 'm op...
Aqui het was idd fris,wij hebben thuis lekker de kachel aan gedaan en ik ben net lekker onder de warme douche gestapt,heeft je man vaker last van zijn been. Ik had moeite met het maken van deze banner,ik wilde Jesse zijn banner eigenlijk niet kwijt,ik heb daar nog wel moeite mee.
Vlinder, ik snap dat je moeite had om Jesse's banner weg te doen. Er zijn banners van Bumb and Beyond waar je meerdere kindjes en een zwangerschap op 1 banner kan zetten. Mijn vriend heeft ooit zijn heup en dijbeen gebroken, dus hij heeft er wel vaker last van. Eigenlijk heeft hij het nog lang uitgehouden vandaag.
Was toch wel gezellig net... als je er eenmaal bent valt 't meestal wel mee he Pip: heel veel succes morgen en ook een beetje van genieten. Ik vond de eerste terugplaatsing wel een heel bijzonder gevoel. En dan de foto's van de cryo's die je meekrijgt zijn helemaal leuk! Maak er een leuke dag van, meer kun je toch niet doen... En daarna proberen we je door de wachtweken heen te slepen hier ! 3-0... ga nu toch maar ff kijken.
Goedemorgen! Net met Irma gebeld, er is ergens een miscommunicatie geweest, de Cryo's zijn gister uit de vriezer gehaald en zijn pas morgen klaar voor terugplaatsing. Dus we worden morgen verwacht om 12:45. Een klein beetje balen, vandaag kwam zo goed uit omdat we beide nog vrij waren en het zo collega's niet hoefden te vertellen. Denk nu dat ik een smoesje ga verzinnen. Aan de andere kant morgen was wel de meest ideale dag voor de TP, dus het moet vast zo zijn. Belde net nog even met Barra om door te geven van gewijzigde TP. Ik sprak zuster L, ze hebben een prachtig afscheid gehad en de lieve assistentes waren helemaal overdonderd dat iedereen ook om hun had gedacht, dat hadden ze niet verwacht. Het was een emotionele dag voor hun allemaal. Er zijn rond de 500 mensen geweest en ze hebben 3 mappen vol met A4tjes voor Dr.V., de assistentes krijgen een kopie hiervan. Geweldig voor ze dat het zo'n mooi afscheid is geworden. Ja was leuke wedstrijd he Jo, 3-0 voor Brasil. Wie wordt er wereldkampioen? Ik denk Brasil en jij?
pip: jeetje, wel een beetje balen dat de TP een dag later is! Je hebt je er dan toch helemaal op ingesteld he? Nou ja, morgen zijn ze dan wel weer een stuk gegroeid, misschien wel 7 of 8-cellig dan zelfs. Wat leuk, ook voor de assistentes! En 3 mappen vol!! Zo, iedereen heeft goed zijn (of waarschijnlijk meestal 'haar' best gedaan ) best gedaan! Ik heb ook Brazilië als WK in mijn toto, alhoewel Argentinië ook een hele goeie indruk maakt! En nu weer aan het werk!
Het was zo bijzonder Ze hebben zo'n afscheid allemaal zo verdient Het was een team dat is niet te omschrijven dat moet je gevoeld hebben Zo bijzonder en fijn Ik hoop dat de assistentes allemaal weer wat leuks vinden En De dokter zelf geniet met zijn vrouw van zijn welverdiende pensioen Wij zullen hun missen en zei ons ook zeker 3 mappen vol geweldig 500 mensen super gewoon En de zon die ging schijnen toen er werd gesproken vond ik ook erg bijzonder Nee een zeer geslaagd afscheid waar ze nog heerlijk van na kunnen genieten En met veel plezier aan terug kunnen denken
Ilja: We vroegen ons gister nog af of we je zouden treffen. Jammer dat we niet wisten dat je er ook was. Het was inderdaad een prachtig afscheid. Jo: PiP schopt Jo aan het werk..