@pip: succes vandaag!! duimmmmmmmmm! @mooi weer? hier nu al onwijs veel zon. wel erg licht voor de vroegte nog zeg! *snel bed nog even in*
Pip succes vandaag en ik hoop dat 1 van de 2 een plak beebje is. Klingel wat was jij vroeg je bedje uit zeg.
Hey meiden, Na mijn vorige berichtje ben ik stiekem een beetje blijven plakken in dit topic . Ik zie dat vele van jullie nu overstappen op combi Hv/DD. Bij ons is de kogel ook bijna door de kerk: wij gaan die combi waarsch ook doen. Na 3x ICSI in Zwolle willen we voor een laatste poging alles er uit halen wat nog mogelijk is! Helaas ook geen verzekering meer voor ons, dus geen gedoe met verzekering over de combi met DD. @Pip: nog gefeliciteerd met je huwelijk!! Jullie hadden prachtig weer vorige week! Heel veel succes vandaag!!! En nog bedankt voor je info in PB. Zou je mij die verz.tip ook willen sturen?? @over dokter Z: ik ben het helemaal eens met Jo, echt een hele lieve man! Voordat we voor ICSI werden doorverwezen ben ik ook al in Hv onder behandeling geweest en heb hem daar ook een paar keer getroffen. @all: ik wil iedereen superonwijsveelsucces wensen en als jullie het goed vinden blijf ik jullie nog even volgen Liefs
Hallo allemaal, ik laat toch nog wat van mij horen. Jeetje wat hebben jullie al veel geschreven dit weekeind. Allereerst: PIP heel veel succes vandaag. Trees van harte met jullie dochter. Wij gaan ook voor de combi h'veen/ DD. Ik moet van dr Z op dag 3 komen voor een echo. Maar eerst maar eens afwachten wanneer ik weer ongi ga worden. Ik ben onregelmatig dus het zal mij niets verbazen als er weer 2 of 3 maanden overheen gaan. Dit vind ik ook niet heel erg, heb ik nog even de tijd om de laatste hormoontrekjes van me af te schudden. Ik vond het ook geslaagd zondag. Leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten. Jammer dat ik toch een paar heb gemist. Iemand vroeg hoe oud we waren, ik ben 27 en mijn man 29.
Hallo meiden we zijn vanmorgen naar de gyneacoloog geweest en hij was dik te vreden,we hebben weer een hele mooi echo gehad.De kleine loopt zelfs een dag voor op schema en het hartje klopte heel goed,we zijn zo gelukkig. Famke hoe was jou echo vanmorgen?
Vlinder wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Dit geeft weer wat meer vertrouwen. Idd Famke hoe is het bij jou?
Vlinder ik heb je advies opgevolgd, ik heb tarwekiem olie besteld. Nu hopen dat het ook bij mij een positieve werking heeft.
P hopelijk heeft het bij jou net zo'n goede uitwerking,ik ben er erg tevreden mee.Ik gebruik het al wat maandjes nu en zie mijn resultaat,ik gun het jou ook van harte.
Dat weet ik, dat je het me gunt. Wel lief dat je het zegt. Zometeen weer werken en dan morgenochtend ook weer. Pff volgende week zaterdag ben ik pas weer voor het eerst vrij. Ach ja, hier heb ikzelf voor gekozen.
P dat meen je niet dat is een poos,hoeveel dagen moet je achter elkaar,11? Hopelijk komt je cyclus gauw weer op gang,maar even rust is niet slecht voor je lichaam en geest. Werkse voor strax.
Hallo Allemaal, Wieder back zu hause! Alles goed gegaan, ik heb 2 vijfcellige embryo's teruggeplaatst gekregen. Ze vonden het erg goede embryo's, ik kreeg geen cijfer te horen. Ze begrepen me niet helemaal denk ik. Grappig die fotootjes ook. Ik zat zelf te twijfelen of 2 vijfcellige wel goed zijn, bij jullie zie ik altijd 8 of 9 cellige, dacht dat de eersten die je teruggeplaatst krijgt altijd het meest doorgedeeld zijn, ben benieuwd wat voor kwaliteit de rest dan is. Dr.S. was niet zo praterig vandaag dus hij zei ook niets erover. Ik ga eerst even in de tuin zitten, de 6 urige auto rit van me af laten glijden. Mail straks langer. Meis: Welkom bij de barrababes!! ik mail je vanavond net als Quinty, gister helemaal vergeten, sorry! Knuffel voor allemaal.
Pip:Fijn dat het allemaal is goed gegaan. Nu hard duimen! Ik heb de laatste keer ook een vijfcellige terug gekregen, ook wel eens een twee cellige volgens mij hangt het er ook van af welke dag je ze terug krijgt na ontdooien maar weet niet zeker hoe dat zit. Het zegt volgens mij ook allemaal niet zoveel. Wordt nog gezellig in Heerenveen gaan steeds meer heen volgens mij! Vanmorgen nog bij Dr V geweest voor eindgesprek had het wel even moeilijk was daar zo op mijn plek en nu weer naar een ziekenhuis.Morgen gesprek daar dus ben benieuwd hoe ik het ga vinden zal wel wennen zijn. Vlinder: bedankt voor tip van tarwekiemolie! Ga even kijken of ik het ga gebruiken heb namelijk ook via een man in Assen middeltjes gekregen wat ook goed helpt om mijn hormonen wat meer in balans te brengen dus weet niet of ik dat samen mag gebruiken. Ben jij zwanger geworden via IUI of IVF/ICSI? Meis: hoe beviel Zwolle jou?Vond het daar helemaal niks! xxx
Quinty ik ben spontaan zwanger geworden,wij zijn drie maanden onder behandeling geweest bij dokter V en al die maanden werd ik maar niet zwanger terwijl ik normaal zomaar zwanger ben.Bij ons is zwanger blijven een probleem,we hebben 10 miskramen en een vroeggeboorte gehad.Bij dokter V was ik de derde maand overgestimuleerd en toen had ik het helemaal gehad en namen we een rustperiode en kijk ik ben inmideels 8 weken zwanger en ik heb goede hoop dat de tarwekiemolie mijn hormonen en baarmoedermond stimuleert. Tarwekiemolie is een voedingssuplement,het zit in brood dus ik denk dat het wel bij andere medicijnen kan maar dat zou je na moeten vragen.
@ Pip; super nieuws! Spannend hoor! Enneh... ik had dit keer een tp van een 2 en 3 cellige, dus laat je daar vooral niet door van de wijs brengen. Je hebt maar één kanjer nodig!
Pip wat fijn dat er twee cryo's terug zijn geplaatst,nu maar goed broeden. Famke waar ben je,ik ben zo benieuwd hoe de echo was.
@pip: 5 is super hoor! ik ben zwanger van een 6 cellige, zie album 8 of 9 celligen heb ik hier trouwens nog niet voorbij zien komen. het is vooral belangrijk dat ze weinig fragmentatie hebben (dus niet teveel spikkeltjes en stipjes eromheen/erin) maar 5 is echt prima! FOTO? @fam: en en en????????
Jeetje Vlinder wat heftig allemaal is ook niet niks om dat mee te moeten maken. Fijn dat je nu zwanger bent en dat alles goed lijkt!Gefeliciteerd! Je schreef ook vit b12 toch? Slik ik niet maar zal het morgen gelijk halen kan gewoon bij een etos of iets dergelijks? Ga nu naar sportschool. Fijne avond
dames, bin ik wer.... was aan de arbeid. vanochtend heel fijn laatste gesprek gehad met dr V. en heerlijk gehuild en geknuffeld met de assistentes M&M haha. zelfs vriendlief had vochtige ogen echo ging erg goed. hebben alles duidelijk kunnen zien, schopt en zwaaid als een gek. en ons terroristje tikt nog steeds als een bommetje... we zijn naar 12 weken gezet. dus jullie begrijpen, heerlijk gevoel!!! pip, wij hadden 2 en 3 cellen terug.(resultaat is bekend)!!!! dus 5 is ook echt wel goed. wij moesten ook heel erg wennen aan 2 en 3. daarvoor hadden we 2 x 8. maar deze hebben langer mogen doordelen. en dr V. kon mij vertellen wat voor cijfers de cryo's hadden. vlinder, ook goede echo. ook beetje vooruit gezet p jeetje flinke werk WEEK voor de boeg... pittig hoor!! klingel, zouden wel graag wat hulp bij F. alleen zitten nu echt tot onze nek in het werk (vriendlief is voorlopig de komende dagen niet voor middernacht thuis. ) maar gaan er zeker achteraan. rest, knuffel people, ga ff oud papier buiten zetten, en paardje weltrusten wensen
@fam: SUPER!!!! van 12 weken! hoppa!!! @fam: ik wil je wel even een conceptbrief van mijn toenmalige (aan)klacht doorsturen. nu is jullie situatie iets anders omdat je niet hebt gemeld/aangevraagd dat je naar DL ging... maar proberen is t altijd waard. maar ik wil wel even weten waarom het beeld dat je van me had klopte! ik heb niet eens over wijn of piemels gepraat (zie eigen topic) hoewel- wel over wijn, met die zuipschuit van een JO! @jo: ik zou je nog titels doorgeven he. ik gil er wel wat in t babyrinth! @allemaal: glitterknuffel!