wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty ik gebruik vitamine B-complex van davitamon,die bevalt me prima.

Famke wat super zeg vooruitgezet naar 12 weken,mijn gyneacoloog zegt ook dat de kleine de eerste 12 weken super snel groeid.

Mijn gyn is zondag ook bij dokter V geweest,hij zei het vanmorgen.

2. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Vlinder: fijn dat de echo goed was en jullie kindje het zo goed doet!!

@Pip: 5cellig is toch hartstikke goed?! Ik duim voor je dat ze hartstikke goed blijven plakken!

@Quinty: Zwolle beviel ons wel goed, waarom vond jij het daar niks? Het nadeel van Hv straks vind ik weer dat je tussen alle zwangere vrouwen in de wachtkamer zit (& de kans op het tegen komen bekenden :)). Maar ook daar heb ik weinig te klagen gehad (afgezien van de gyn die nodig met pensioen moest ;)).

@Famke: ook een goede echo, wat fijn!! En naar 12 weken gezet, goed zeg!

3. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    haha klingel, wat ben je schieuwnierig zeg!!
    maar ja beeld klopt goed. lang, slank figuur en blond....
    en dat glitter effect wat je creeerd klopte ook.

je bent geslaagd hoor!!! of ja eigenlijk ben ik geslaagd...
    had het echt wel goed.

vlinder welke gyn. heb je nu.. (heerenveen?).. heb helemaal geen bekende van H'veen gezien!!

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi meiden,

Terug van een hele dag cursus in Leusden en in lange files gestaan :(. Wat hebben jullie gekletst!! En geëchood..
    famke + vlinder: gefeliciteerd met jullie goeie (super!) echo's!
    Fijn dat alles er zo goed uitzag! Het blijft toch wel spannend elke keer!

klingel: ZUIPSCHUIT?? ik?? Tss...
    * kijkt verontwaardigd want heeft pas 1 glas wijn op vandaag ;) *

meis: welkom hier, tuurlijk mag je meeschrijven en blijven. Hoe meer hoe gezelliger!

wachtkamer: H'veen, wij gaan elkaar vast nog treffen in H'veen! Weg met die zwangere dames, wij komen erbij :D
    (Sorry zwangere dames hier, is niet tegen jullie bedoeld! Alleen maar voor vrouwen die zo nodig in 1x zwanger moesten worden)

Pip: wat super van TP's!!! 5 is prima hoor! Wij hebben inmiddels het hele arsenaal gehad ongeveer, hebben foto's van 2, 4, 5, 7, 8 - celligen. We sparen het hele circus ;). Maar het ligt gewoon aan de tijd van terugplaatsen hoor! Zegt niks over de kwaliteit! En nu broeden, wachten, onzeker worden, tieten voelen :), etc. Sterkte!!!

Moeder Joran: wat een verhaal weer! Lijkt me best een lief mens...

Dikke knuff + SMAK 4 All!

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Famke: 12 weken!!!!! YIPPPPPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEE. Hartstikke goed. Ben zo blij voor je. Och afscheid van Dr.V. en assistentes nogmaals, moeilijk moeilijk. Zag trouwens leuke foto in Leeuwarder Courant van afscheidsfeestje Dr.V. van afgelopen zondag. Ik ga hem morgen scannen dan zet ik het wel even op het forum.

Quinty: ook afscheid vandaag en morgen naar Heerenveen. Wel lekker dat je door kan gaan zo. Fijn gevoel.

Vlinder: Super van je echo. Ik ga denk ook maar aan de olie ;).

Klingel: Hoe is het met je mama? En met de voorbereidingen van je huwelijk? We zijn maar druk met trouwen hier allemaal! :p

@ allen: Dr.S. wist me nog wel te vertellen dat ze toch nog es kijken of er niet ergens nog een doorstart mogelijk is voor Dr.V. dus wie weet zien we elkaar straks toch nog bij Dr.V. Het zou toch mooi zijn :D voor ons en de assistentes natuurlijk ook.

IK ben helemaal gerustgesteld over mijn 2 vijfcellige emmy's. Klingel ik zie geen spikkels op de foto's. Het zijn mooie heldere cellen, heel doorzichtig. Dus het hangt van het moment af van terugplaatsing. Zo spannend, zo ver zijn we nog nooit geweest. Ik kan pas over 2 weken testen dus zit wel lang op het wachtbankje. :( Gelukkig kan ik hier elke dag kletsen, zo kom ik dagen wel door.

6. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hey Jo: Balen druk op de weg en in file staan met zulk mooi weer. Was je cursus wel leuk?

Moeder Joran: Heb ik iets gemist? :(.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Famke ik zit bij dokter Hamers in Sneek,erg leuke man en hij luisterd ook echt naar je.

Jo ik heb te doen hoor met de moeder van Joran,goh het is en blijft wel je kind en wat moet je geloven.

Pip er was een extra uitzending vanavond waarin de moeder van Joran haar verhaal deed over het leven van Joran en de beleving van hun gezin in al deze ellende.

8. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Net ook moeder Joran gekeken inderdaad leuk mens! Werd intervieuw op RTL 4 uitgezonden

Vlinder: Ga morgen gelijk vit B halen thanks!

Pip: Wie is dr S (uit Dusseldorff)? Hoop ook nog steeds op een doorstart wie weet nog een klein kansje wat zou dat toch fijn zijn!

Famke: was er ook vanmorgen hadden elkaar dus tegen het lijf kunnen lopen haha!

Fijne avond allemaal!

Liefs

9. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Oooh vandaar. Op welk net. Ben erg nieuwsgierig, misschien kan ik het via uitzending gemist zien....vind het ook sneu voor haar. Lijkt me heel moeilijk om nog van je kind te houden, maar dat doe je automatisch toch want het blijft je eigen vlees en bloed.

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Pip: rtl4 of heb je het al gevonden?

11. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #3131 Pip78, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Ik ga zo es even snuffelen op de site van RTL 4, ga daarna op bed. De emmy's en ik moeten goed rusten volgens mijn vriend..;) hahaha...:D.

Tot morgen allemaal..

Gaan morgenavond trouwfoto's bij fotograaf bekijken. Zin in!!!

Ps: bijgeloofje overgenomen van babyrinth topic, ook mn avatar afbeelding gewijzigd..

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Even Ali illegali vanaf het werk:

Agui: Veel plezier vandaag bij de echo! Ben heel benieuwd hoe het gaat.

Quinty: Jij succes bij je gesprek met Dr.Z in H.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui vertel je snel hoe het gegaan is met de echo,spannend hoor.

Quinty succes in Heerenveen.

Wat is het super goed weer he meiden,ik ga zo even lekker genieten van mijn vrije dag,even een kleurtje op doen.

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ha ha, ik zag 't gelijk Pip, nieuwe avatar. Denk al zal wel volgens babyrinth-bijgeloofje zijn :D
    Hier ook lekker genieten van het mooie weer. Vanmorgen met de peuters naar Appelscha geweest, het kabouterpad gedaan. Wel grappig op zich, maar alle ouders waren mee, dus heb eigenlijk niks hoeven doen. (Behalve lekker in het zonnetje zitten en thee drinken en koeken opeten :D)
    En vanmiddag lekker vrij!!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    De echo was goed, we hebben het kloppende hartje gezien!!! En hij liep mooi op schema, 7 dagen 1 week volgens de dokter.

Jippie, ben zo blij. Op de terugweg zijn we even gestopt om het te vieren met appeltaart.

Het was een emotioneel afscheid van de assistentes. We hebben ze allemaal een pakje Australian bonbons gegeven. En het afscheid van de dokter zelf was ook mooi. Hem hebben we een kistje met 2 flessen goede wijn gegeven, waar hij blij mee was. We konden het niet laten. Iedereen zei: "Maar jullie hebben toch al meegedaan aan een cadeau! Maar ik vond: "Dat was omdat 't Barrahûs stopt, maar dit is omdat wij zwanger afscheid nemen!" :D

Dr. V. heeft mijn uitgerekende datum vastgesteld op 11-02-2011!! Wel een bijzondere cijfercombinatie. Zelf had ik 9-2-2011 uitgerekend.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Pip: ik ben zwanger van een ooit vijfcellig embryo!! :)
    Nieuwe avatar? Ik ben zwanger geraakt een paar maanden nadat ik een nieuwe banner nam!

@Vlinder: fijn dat je een goede echo had.

@Alle anderen: even weinig tijd voor reacties. Een dikke knuffel voor iedereen.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui van harte gefeliciteerd met je goede nieuws,wat super dat jullie ook zo'n prachtig hartje hebben mogen zien kloppen.Je schreef dat je 7 dagen en 1 week zwanger bent volgens de echo maar ik denk dat dat 7 weken en 1 dag moet zijn:D
    Ik vind het zo jammer dat het Barrahûs ermee gaat stoppen omdat er geen vervanger is die dokter v zijn praktijk over kan nemen.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Klopt als een bus, ik ben niet bij :D

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Gefeliciteerd lieve Aguilegia.
    Ben blij voor julie. Wat bijzonder om het hartje te horen kloppen. Geeft me moed dat jij zwanger bent van een 5 cellige. Naast een nieuwe avatar ga ik vanavond ook een nieuwe banner plaatsen. ;)

De rest lekker relaxen in de zon. In ieder geval Vlinder en Jo! Lekker genieten meiden, ik ga weer aan het werk...:(

20. P26

P26 Niet meer actief

Aqui wat een fantastisch nieuws. Nu hopen dat hij/zij lekker blijft groeien en dan op de uitgerekende datum mag komen. Dat zou wel erg leuk zijn.

Pip fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Ik zal vast ook nog wel een keer een aantal van het barrahus tegenkomen in de wachtkamer in H'veen. Alleen durf je nu natuurlijk minder mensen aan te spreken. Omdat er veel meer mensen zitten met een andere achtergrond.

Vanochtend gewerkt, vanmiddag even lekker met de hond gewandeld. En nu zit ik achter de laptop. Ik vind het zelf iets te warm buiten. Vanavond man en hond maar even meenemen naar het bos.

Deel Deze Pagina