Oh, P26.... een dikke knuffel. Ik kan me je verdriet zoooooooo goed voorstellen... ik heb dat ook zo vaak gevoeld.... heel veel sterkte. En af en toe maar goed uithuilen! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om te reageren. Dat hoeft ook niet. We blijven wel voor je duimen. @Pip: ik had ook krampen die te vroeg waren voor menstruatie en kijk eens! Het bestaat echt! @Famke: mooi om het bekend te maken, hè! @Vlinder: veel plezier morgen bij de gyn. Laat je weten hoe de echo was. @Katrien: laat je weten hoe de 20-weken echo was? Hopelijk kun je je kleintje mooi bewonderen en ziet alles er goed uit.
Jakkes P, wat heftig voor jou weer zo'n kraamvisite! Dikke knuffel!! Gelukkig dat het er weer op zit. Ik moet er dit jaar helaas nog wel een paar, allemaal rond juli/augustus, daarna is het gelukkig ook weer voorbij voorlopig. Pip: wanneer mag jij eigenlijk precies testen? En mag je nog bloedprikken bij Dr V? Nee zeker, daar is hij echt mee gestopt denk ik he? Dus gewoon 14 dagen na ovulatie testen? Duim...duim...duim... katrien: dank je . Meestal ben ik ook best wel sterk, maar ook weer niet altijd hoor. Hoeft ook niet natuurlijk, maar toch. Mijn omgeving ziet niet altijd het verschil tussen een sterke dag en een wat mindere dag en snappen het dan niet zo goed. Ach ja, het blijft een slopend traject. zwangeren: blijf hier gewoon kletsen over zwangerschappen hoor! Ik volg het wel en vind het ook leuk om jullie verhalen te lezen, maar heb gewoon niet zo'n zin om te reageren. Probeer me vooral niet te veel voor te stellen hoe het zou zijn als ik.... nou ja, jullie snappen het wel, zelfbescherming is dat 8) kijkoperatie: ik ben benieuwd wat ze vinden morgen. Heb wel voor algehele narcose gekozen, dus ben wel even uit de tijd en van de site, maar goed. Die ruggeprik lijkt me zo eng. En als ik eenmaal weer thuis ben kan ik mooi nog een dagje buiten in het zonnetje bijkomen . Wat een mazzel dat het zulk mooi weer is! Daar ga ik dan maar lekker van genieten! (Ik heb nu alleen zo'n ontzettende keelpijn en begin ook verkouden te worden. Belachelijk toch, met zulk mooi weer?!! ) En daarom dus nu maar lekker mijn bedje in! Tot later en veel succes bij de echo's morgen! (Nog iemand in H'veen toevallig? Kom maar ff langs )
Ik ben morgenochtend wel in heerenveen aan het werk. Ik denk alleen niet dat ik je dan tegenkom. Ik werk niet op die afdeling.
Jo en P: Ik herken jullie gedachten. Het is ook shit en hartstikke oneerlijk dat wij nog niet zwanger zijn. Afgelopen zaterdag is een buurvrouwtje van ons bevallen van een zoontje, toen heb ik ook even een paar tranen gelaten, vanavond kaartje in de bus, vrolijk zwaaien en ondertussen denken "wanneer mag ik nu eens zwanger zijn?". Jo: wanneer je geen zin hebt om te posten op forum, helemaal geen probleem. Je moet je er wel goed bijvoelen. Zwangeren: Jullie hebben dus allemaal van die menstruatie achtige krampen gehad? Goh dat geeft een beetje moed...ben zo benieuwd. Nu met dit menstruatie gevoel denk het zal wel niet, maar toch hoop ik zo op goed nieuws. Vind het een bijzonder lange wachtweek. Heb nu inderdaad geen adresje om te prikken Jo! Wat duurt wachten dan lang. Dr.S. zei dinsdag 6 juli kan je testen. Man, denk dat ik het weekend er al eens een paar tegen aan gooi hoor.. (als mn menstruatie niet al is gekomen natuurlijk). Zaterdag is 2 weken na ovulatie. Katrien: Ben benieuwd hoe het vanavond was. 20 weken alweer!! Weten jullie het geslacht ook? Of willen jullie het niet weten. Toevallig droomde ik vannacht over je en ik droomde dat je een jongetje kreeg..zo lief.. P: Wanneer je menstruatie lang duurt mag je dan medicatie hebben om het op gang te brengen? Of is het gewoon afwachten? Jo: dus morgen even lekker slapen! wanneer ik in de buurt zou zijn zou ik zeker even aanwaaien. Hoop dat ze iets vinden wat zo weer verholpen is, dan ben je zeker wel tevreden? En heb je al ovu tekenen? Jij hoopte eind deze week? Vlinder: Lekker genieten morgen van de echo! Famke: Rustig aan hoor op werk met die hitte. Denk om jezelf en je beeb. Heerlijk dat jullie vrienden het allemaal weten. Aqui: Nog 2 nachtjes, nu echt aftellen..het wordt vast een super leuke dag!
Ook al even niks geschreven.ben er weer!had aantal hele moeilijke dagen gehad heel veel lopen janken en me enorm kloten gevoeld.misschien herkenbaar maar even gevoel van gaat het dan nooit een keer lukken! jo Ik ben morgen in heerenveen om 10 uur voor echo dus kan zeker even langskomen moet ik wel weten waar je bent natuurlijk! Mocht je dit nog lezen dan hoor ik het wel. Ga nu lekker slapen voetbal in kroeg gekeken en natuurlijk de daarbij behorende drankjes gedronken! Slaap lekker!xxx
Jo succes vandaag met de kijkoperatie. Quinty ik ken die momenten en dan is het goed tijd voor jezelf te nemen. Pip ik zal voor je duimen dat het dit keer een zwangerschap bij jou is. Famke fijn he om iedereen te kunnen vertellen dat je zwanger bent.Ik heb trouwens al drie keer het hartje gehoord. Hier vanmorgen naar de gyn geweest en we hebben weer een prachtig hartje mogen zien en horen,volgens de gyn testte de kleine goed zijn apperatuurde gyn is heel goed tevreden en we mogen volgende week weer komen.
Quinty die gevoelens zijn denk ik voor ons allemaal zeer herkenbaar. Jammer genoeg gebeurt dit ons allemaal. Oneerlijk, maar waar. Jo hoe is het gegaan vandaag? Vlinder fijn dat de zwangerschap zo goed gaat, ik ben heel blij voor jullie. Ga je nu iedere week op controle?
Jo: Hoe is het gegaan? Hoop dat je inmiddels thuis zit in de zon! Quinty: Hoe ging je afspraak in Heerenveen? Al zicht op een terugplaatsing? Ik herken je gevoel, maar dat zullen de meeste niet-zwangeren hier wel hebben denk ik. Knuffel! Vlinder: Dus een klein druktemakertje? Heerlijk zeg. Fijn dat je volgende week weer langs mag komen, dat geeft je vast wat rust. @ hier: veel minder menstruatiedruk dan gister. Nu is het bijna weg, af en toe een klein steekje. Maar goed kan van alles zijn, ik probeer er niet teveel aan te denken. Op zich is het werk wel een goede afleiding. Zo lekker naar huis en lekker in de tuin samen eten met PiPman. Fijne avond allemaal!
Pip ik ben blij dat je minder druk voelt. Ik blijf duimen voor jullie. Aqui nog 1 dagje en dan met z'n 3-en trouwen. Ik hoop dat het dan mooi en zonnig wordt. Vanochtend wat rose gespot. Zou het doorzetten? Ik moest van dr Z op dag 3 een echo hebben, om te kijken of ik geen cycstes heb enz. Ik vind dit eigenlijk een beetje onzin om te doen. Ik heb niets vanbinnen. Dat blijkt wel uit alle voorgaande onderzoeken. Ik denk dat wanneer het doorzet ik gewoon een afspraak maak voor op dag 10.
Hi meiden, I'm back!! Viel niet echt mee gisteren na de narcose. Had behoorlijk veel pijn aan mijn knie, dus kreeg veel morfine, maar wist ik veel dat je daar weer hartstikke duizelig van wordt. . Dus uiteindelijk had ik meer last van de duizeligheid dan de pijn, maar goed, tegen kwart over 6 eindelijk richting huis. Onderweg nog een keer enorm misselijk en even stoppen en daarna maar op de bank. Ik heb de hele avond op de bank liggen slapen, met af en toe 3 minuten wakker en als ik naar het toilet moest, moest ik snel, want van recht op zitten werd ik alweer misselijk, laat staan van lopen. Nou ja, maar op tijd naar bed gegaan en vanmorgen uitgeslapen en nu ben ik er weer! Aqui: morgen D-day!! 8) vlinder: goeie echo gehad dus, heel fijn! Lekker van genieten!! pip: ik zou me echt niet kunnen beheersen tot 6 juli, maar er zondag al een test tegenaan gooien. Dat is toch ook al 15 dagen na ovu, dus dat zou moeten kunnen. Wat vreselijk spannend zeg! Ik hoop zo voor je dat het gelukt is! quinty: zag je berichtje niet meer helaas. Ik was om half 11 in het zh, hadden we elkaar miss nog net kunnen treffen . Ik moest naar dagverpleging, meteen linksaf om de hoek als je binnenkomt. En jij moest naar het zh voor een uitgangsecho of fm? ovu-hier: ik weet het niet, heb morgen om 8.30 uur afspraak bij dr Z, maar heb zo'n gevoel dat ik gisteren of vandaag al geovuleerd heb. Maar om nu alles om te gooien, paniek te schoppen en de afspraak te verzetten geloof ik wel met die knie nog in het verband. Dan heeft 't zo moeten zijn en nemen we een maandje rust. Dr S. is tenslotte ook al met vakantie... maar, mocht het eitje er nog zitten dan gaan we er gewoon voor natuurlijk! Ik dacht die operatie goed gepland te hebben en vandaag nog lekker een dagje in de zon te kunnen zitten, maar dat valt vies tegen! Wat een rotweer! Zouden die wolken nog wegtrekken?? :x
Jo: Fijn dat het allemaal goed is gegaan gisteren. Hadden elkaar inderdaad tegen kunnen komen moest om 10 uur in ziekenhuis zijn en was om kwart voor 11 weg. Morgenvroeg weer om 10 uur verwacht zaterdag of maandag naar dusseldorff te moeten. Missch als jij uitloopt treffen we elkaar morgen? Ook al vroeg je ovulatie jij had toch ook eerste echo op dag 10? Vind ze erg aardig in Heerenveen maar het blijft wennen weer in een normaal ziekenhuis. P26: In ziekenhuis is op dag 3 echo normaal kunnen altijd cystes ontstaan ik moest ook op dag 3 komen. Dr V deed dat gelukkig niet en het scheelde weer een rit. Aqui: Vandaag is volgens mij de dag geniet ervan!!!! Hopen dat de zon nog doorbreekt komen vanavond vriendinnetjes barbequen! XXXXX
@ Pip; wat superspannend bij jou!!! @ Vlinder; wat super, weer een goede echo! @ All; 20 weken echo was super, we krijgen een knap kindje! Weten het geslacht niet, hebben zo lang moeten wachten dat deze paar maanden er nog wel bijkunnen.... Al ben ik wel heeel nieuwsgierig. Maar belangrijkste is dat alles er goed en gezond uitziet, en super groeit volgens het boekje!
Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Dan is het dag 10. Ik wil niet op op dag 3 een echo krijgen. Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus ook nu vind ik dit niet nodig. Lekker zeg om met veel bloedverlies daar te liggen..... Toch voelt het wel een beetje raar om nu weer voor een TP te gaan. De laatste emmy's die we in DD hebben. Ze zeggen wel eens dat wanneer je een miskraam krijgt, je daarna makkelijker zwanger zou kunnen worden. Maar ook nu was de natuur ons niet goed gezind. He Jo bij ons breekt nu de zon door. Bij jou dan vast ook wel, aangezien je niet heel ver van mij afwoont. Sneu dat je zoveel last hebt van je knie en misselijk bent. Ik hoop dat het snel weer oke is.
Jo: Dus dizzy van de morfine? Apart gevoel lijkt me. Wanneer weet je de uitkomst? Over TP: Kun je niet naar DD als je je ovulatie al hebt aangevoeld? Je moet er toch altijd paar dagen na ovulatie heen? Quinty: fijn jij kan nu gaan aftellen tot de nieuwe TP. Lijkt mij inderdaad erg wenen weer in ´gewoon ziekenhuis´. Hoe goed ze het ook proberen, Barra was zo fijn, zoiets moois krijgen we nooit meer terug. P: Wat fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen. Prettig voor je. Ik hoor het inderdaad ook wel eens dat je na een miskraam snel weer zwanger kan worden. Ik hoop het voor je. Katrien: Dus jullie knappe kind in wording bewonderd? Super dat alles goed was, ben heel blij voor je. @ hier: ben een beetje in de war. Heb vanmiddag op het toilet op het werk een testje (kon niet meer wachten! had snel een test in mn lunchpauze gekocht) gedaan eentje van kruidvat omdat die zo gevoelig zijn (tenminste dat hoor ik dan van iedereen). En er kwam een tweede streepje, niet eens licht, gewoon echt helder. IEKS!!!! . Het is vandaag 8 na TP en 11 dagen na ovulatie. Ik denk dat het een foutje is, maar hoop natuurlijk wel dat het raak is..ik heb met de huisarts gebeld en mag morgen even bloedprikken. Wel zo prettig dan weet ik in ieder geval hoe en wat. Ik maak vanavond wel even een foto van de test en die load ik up in mn fotoboek, dan kunnen jullie ook meekijken. Morgenvroeg ga ik met de eerste urine weer een testje doen..spannend, spannend..
Pip ik denk dat je echt zwanger bent,de testen houden je echt niet voor de gek.Ik feliciteer je toch maar een heel klein beetje. Aqui ik wens jullie een hele fijne trouwdag toe,hopelijk is het morgen erg mooi weer.Trouwen met zijn drietjes is toch wel erg speciaal he.
Oh pip wat fijn voor jullie. Ook ik feliciteer je alvast voorzichtig, totdat we het zeker weten. Dan knallen de kurken.
JEETJE PIP!!! Wat megaspannend!! Dat klinkt al wel goed hoor! Morgen bloedprikken en wanneer dan uitslag? TP: ja, tp is een paar dagen na ovu, maar dan moet je wel precies weten wanneer die was... en dat weet ik natuurlijk niet aqui + aquiman: heel veel geluk en plezier morgen!!
Jo jullie hebben dus binnen de 1e ICSI ook nog 2 cryoos. Net als wij. Vanaf hoeveel weken zwangerschap wordt de teller voor ICSI weer op nul gezet bij de verzekering?
@ Pip; een streepje komt er niet zomaar hoor!!! Snap de zelfbescherming, maareh... volgens mij niet helemaal nodig. Wow zou echt GEWELDIG zijn!!!!