Hoi Klingel, laten we idd hopen dat wij met z'n allen ruimte kunnen gaan maken voor anderen. Vandaag de hele dag nog geen last gehad van mijn onderbuik. Ik moet zeggen dat dat ook wel een keer fijn is. Wel valt het mij op dat mijn ene borst groter is dan de andere, meer dan anders. Maar dit kan misschien ook nog komen van alle hormonen die mijn lijf heeft binnen gekregen. Nog 1 week wachten en dan weten we meer. Hoe gaat het vandaag bij jullie?
Hoop van harte dat het voor jullie raak is/zal zijn!!! Verhuizing klingel vertel. Weet ik dus nog niet voor welke zorgverzekering ik moet kiezen. Wie heeft voor mij de info(zie mijn vorige bericht) omdat ik ze niet eerder dan januari kan bellen. De vrouw die ik aan de telefoon had dacht toch echt dat barrahus wel door zal gaan!!
@Sandra: ja, zei iemand van het Barrahûs dat?? @Klingel: ik weet dat het geen bandenpijn kon zijn. Heb het trouwens ook niet meer gehad. Gisteren bij een kennis geweest die helaas ook veel ervaring heeft met vruchtbaarheidsbehandelingen. Zij gaf aan dat de vermoeidheid van de progesteron kon zijn. Het stond ook in de bijsluiter. Nou, ik hoop nu ECHT dat het raak is. Om je elke maand 2 weken zo MOE te voelen als ik nu... brrrr. Er komt niets uit mijn handen. Nu, na zo'n 10 uur slaap voel ik me redelijk.
Ja aqui degene die ik aan de tel had had hele goede hoop! Mag dus in januari bellen zij verwachtte dat we dan ook ergens langs kunnen komen voor een intake en dan snel beginnen!!
Hallo allemaal, @ Agui en P26: Spannende verhalen hoor. Ik kijk niet iedere dag op het forum, maar leef wel erg met jullie mee. Hoop dat jullie beide zwanger zijn!! . Ik zit in het weekend van mijn eisprong, zijn zelf maar aan de klus. Kunnen toch ons dorp niet uit met al die sneew, dus dat treft . Heb er niet veel hoop op, maar goed Dr.V. zei wel doen, zie vaak dat dat ook lukt. We zullen zien, in januari gelukkig weer behandeling! @Sandra: Ik heb wel wat info over FBTO. Ben ik zelf ook verzekerd. Wat is je emailadres? Fijne avond allemaal.
Hoi aqui, het zou idd niet leuk zijn als je altijd zo moe zou zijn van de hormonen. nog 5 dagen totdat we ws zekerheid hebben. Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes meer. Alleen nog 1 borst die toch echt groter is dan de andere. Last v/d buik nu 2 dagen alleen op de avond heel even. Dus niet noemenswaardig. Ik zal nu eerst even boodschappen doen, lopend door de sneeuw. En dan het oprit maar weer even aanvegen. Het is niet te wezen in onze straat zoveel sneeuw als er ligt.
Ik heb vanochtend bloedgeprikt, cyclusdag 24 (10-11 dpo). Dat zou ik in Bilthoven doen bij Stichting Medisch Laboratortium Bilthoven (het lab waar V. zaken mee doet), maar door de sneeuw dacht ik: het is wel goed. Ik ben naar mijn huisartsenpraktijk 2 straten verderop gegaan. Daar is het formulier overgezet. De laborante had alleen wat problemen met de term bèta-HCG. Ze heeft gebeld naar haar organisatie en die zeiden dat 't hetzelfde is als HCG. Weten jullie of dat echt zo is? (Straks is het verkeerde geprikt... :x ) Nu, er is dus HCG en progesteron geprikt, maar ze wist niet wanneer de uitslag bekend zou zijn!!! Lekker irritant. Ik laat het naar het Barrahûs sturen EN naar de huisarts. Want: dan kan ik de uitslag van hem krijgen. De assistente gaf aan dat ik woensdag kan proberen of de uitslag binnen is. Zij had ook geen idee wanneer deze bekend zou zijn. Zucht. Zelf maar eens naar naar 't lab bellen hoe 't zit. Oh ja, de moeheid is al behoorlijk minder, dus ik vrees met grote vreze... de progesteron die mijn lichaam zelf produceert zal wel afgenomen zijn... daarom zal ik wel minder moe zijn. Zucht. Mijn temp is ook met 0,15 graad gedaald... Mijn vriend stelde voor een gevoelige zwangerschapstest te doen, maar daar voelde ik weinig voor. Kan alleen maar teleurstellend zijn...
@aqui: shit, ik zie je temp idd. maar.. het zegt zo weinig nu je aan de prog zit... wat irri van bloedprik trouwens, ik denk dat je het beter in het ziekenhuis had kunnen laten doen? TIP: veel zeuren en bellen! naar je eigen huisarts. die zal wel zeggen ' ik stuur de uitslag door naar uw gyn ' (protocol) maar daar moet ie maar even een kerstuitzondering voor maken. jij wil alleen weten: HCG ja of nee? beta HCG is het allergevoeligste vroegst op te sporen zwangerschapsHCG. wat dom trouwens dat die vrouw dat niet wist! maar.. .een vroege test... je moet jezelf dan afvragen of je al klaar bent om teleurstelling te incasseren. en dan.. als ie superOMOwit is, galoof je m dan? ik vind pre-testen wat dat betreft een kwelling. maar als je BV CB plus neemt, dan moet ie wel wat zien haast, die zijn erg gevoelig. of de ruitkat 2 voor 5 euro. in elk geval, succes, ik leef mee! (en weet je.. hoe erg ik het ook vind dat ik geen embryoos mocht ophalen deze ronde, toch is de rust en de geenstress voor t eerst sinds 2 jaar lekker..... )
Net nog even gebeld naar het lab. Progesteron is na 1 dag bekend en kan ik dus morgen bij mijn huisarts opvragen. HCG duurt 5 werkdagen :x . Reden: dit doen ze niet zelf, het moet worden opgestuurd. Ze heeft het ook nog even nagevraagd van de bèta-HCG. Het één geeft alleen aan of er een zwangerschap is en de ander geeft aan hoeveel weken iemand zwanger is, vertelde de dame die ik aan de lijn had. Nou ja, verkeerde keuze gemaakt. Maar om nu naar Bilthoven te gaan met de trein en daar 3,5 km lopen of fietsen. Nee, sorry, dat is het me toch niet waard. [pauze] Net toch nog WEER naar het lab gebeld en verzocht om bèta-HCG te bepalen, als ze het dan tòch gaan opsturen. De dame zei dat ze dit ging proberen te bewerkstelligen. Ik hoop dat dr. V. zo tevreden is. Krijgt hij toch nog de waarde die hij wilde. De uitslag krijg ik vast wel van de assistente van de huisarts. En anders van de huisarts zelf. Als ik uitleg dat 't Barrahûs dicht is, dan krijg ik de uitslag wel. En een zwangerschapstest ga ik toch zelf doen, de dag voor kerst. Nee, vandaag, morgen en overmorgen nog geen zwangerschapstest voor mij. Ben inderdaad nog niet klaar om de teleurstelling te incassereren dan. Maar ik heb sensitest xtra-sensitive liggen, meet hcg vanaf 15. Daar moet ik de 24ste een min of meer betrouwbaar resultaat mee krijgen, toch? @Klingel: Ik kan me voorstellen dat een maandje rust, geen spanning, je goed doet. Dit had ik ook toen ik het niet wilde proberen in de periode dat mijn schildklierhormoon niet goed was. Geen spanning en stress, maar rust. Geniet ervan zoveel je kan.
geniet er inderdaad van. Want zodra je alles weer oppakt, sleept het je zo mee. Je wilt er niet altijd mee bezig zijn, maar over het algemeen kan je niet anders.
Klingel en Sandra heb jullie mailtje gestuurd over FBTO. Agui, spannend zeg! Zit niets anders op dan afwachten, hoop dat je een super kerst zult hebben, met het beste nieuws wat je je dit jaar kan wensen. Klingel: Lekker genieten van de champagne!!
Ik heb besloten om vandaag toch vast naar de apotheek te gaan met het recept voor de clomid. Ik ga er toch maar vanuit dat ik ongesteld moet worden. Wanneer dit precies in de kerstdagen valt, kan ik nooit op dag 3 starten met de medicijnen. Waarschijnlijk dat mijn apotheek dit ook niet gelijk kan leveren. Ik voel verder echt helemaal niets, geen kwaaltjes. Vandaar bovenstaande
Nou, ik ga voor kerst ook Puregon halen. Verwacht menstruatie op 1e kerstdag! Hopelijk hebben ze 't wel in huis.
ik had verwacht dat ze clomid niet standaard zouden hebben, maar ik kon gelijk 10 tabletten meekrijgen.
hee seg, zitten jullie nu allemaal al preventief nieuwerondemeds in te slaan? ik snap dat helemaal hoor! zeker met de dagen die komen waarin je niets meer kan regelen. maar ik blijf duimen. @aqui: je ziet nu al dat de prog je LF verlengt he? @p26: geen symptomen kan juist ook weer een symptoom zijn!
ja maar ik heb liever wel vast de clomid in huis dat wanneer ik wel ongesteld wordt, ik in iedergeval vast kan starten op dag 3. Anders lopen we sowieso weer een ronde mis.
Maar stiekem hoop ik toch op een "klein" kerstcadeautje. En toch is mijn gedachte er meer naar, dat ik wacht op mijn menstruatie.