wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #3181 Pip78, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    Ik heb de test nog een paar goed bekeken. Maar inderdaad ik kan het niet geloven. Sinds vanavond ook weer menstruatiedruk en denk ik zie je wel, de menstruatie komt nu op gang. PiPman begrijpt mij niet, omdat de test nu volgens hem ook echt positief is. Eerst de bloeduitslag maar eens afwachten, dan zien we wel verder. Denk inderdaad dat dit zelfbescherming is. Ik had in maart ook een positest en wat gerommel en dat heeft ook niet doorgezet. Ik heb de foto van de test in mn fotoboek. Wat vinden jullie? Morgenvroeg doe ik nog maar een testje geloof ik, al durf ik bijna niet meer.

Lief dat jullie zo meeleven, dat doet me goed! Knuffel voor jullie allemaal.

Jo, P en Quinty: Jullie worden zwanger van deze cryo's!! Dat moet gewoon.

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ik heb het even voor je opgezocht. Bij een zwangerschap na een IVF-ICSI behandeling wordt onder een doorgaande zwangerschap ontstaan: door middel van het terugplaatsen van embryo's een zwangerschap van tenminste negen weken en drie dagen te rekenen vanaf de implantatie.

Volgens mij was je dat nog niet?

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #3183 Aquilegia, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    NOU JA PIP! Die test is vetter dan mijn 1e positieve test. Misschien zijn het er 2? Ik hoop dat het echt positief blijkt te zijn en dat je snel de uitslag van de bloedtest krijgt!

Bedankt voor al jullie felicitaties.

Vandaag weer het hartje zien kloppen op de echo. Volgens de arts-assitent was ik qua termijn precies 8 weken en de echo gaf qua meting 8 weken en 3 dagen aan. Dus dat is mooi. De echoscopiste heeft ons nog wat benauwde minuten bezorgd: eerst kon ze de baarmoeder niet vinden (uitwendig). Toen plassen en uitwendig proberen. Kon ze de baarmoeder weer niet vinden. Toen kon ze het kindje niet vinden en stierven we helemaal 1000 doden. Toen had ze het kindje met kloppend hartje in beeld, gelukkig! En klopte haar meting niet omdat hij er niet goed voor lag (ze mat eerst 7 weken!!) Maar gelukkig is alles goed. Daarna hebben we met de arts over prenatale diagnostiek gesproken. We beginnen met een combitest en we krijgen een zeer uitgebreide 20-wkn echo. Misschien ook een vruchtwaterpunctie, afhankelijk van de combitest. Sterre had trisomie 18 en deze afwijking is niet zo goed op te sporen met een combitest, al voorspelt het wel wat. Maar: trisomie 18 is wel bijna altijd bij de 20 weken echo te zien, althans de afwijkingen die erbij horen.

4. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Aqui: Lekker genieten vandaag.

Jo: vandaag naar H'veen. Hoop dat de TP toch door kan gaan.

@test: net weer eentje gedaan en daarop is de test streep amper zichtbaar, dit heb ik al eens eerder gehad, feliciteer me nog maar niet. Eerst bloedprikken en dan zien we wel verder. Dit geeft me geen goed gevoel.

@: fijne dag, wordt mooi weer. Ik ga zo naar kantoor. Knuffel.

5. P26

P26 Niet meer actief

Pip dankjewel voor het opzoeken. Toen het werd geconstateerd dat het hartje niet klopte was ik 9 weken en 6 dagen. Misschien moet ik maar even bellen met de verzekering hierover. Ze zetten het vast niet vanzelf op nul.

6. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Jeetje Pip wat spannend allemaal. Fijn dat je voor bloedtest naar de huisarts mag heb je in elk geval duidelijkheid!

Zo weer naar Heerenveen had vanmorgen een positiev ovulatietest dus alles regelen voor Dusseldorff. Denk dat ik dan maandag heen moet voor evt TP. Nu heel hard duimen dat die ene ook goed uit de ontdooifase komt!.

Jo ben benieuwd of je inderdaad je ovulatie al hebt gehad misschien moeten we wel tegelijk naar Dusseldorff.

Hoor het vandaag allemaal wel!

Veel liefs!

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh jee, Pip, wat maak je het spannend! En deze test van vanmorgen was hetzelfde merk? Het kan toch niet nog pregnyl zijn? Jij hebt 10 dagen geleden 5000 gespoten? Dan moet het er wel uit zijn... Maar als je meer gespoten hebt...

Quinty: maandag al TP, dat ga ik niet redden. Mijn ei zat er gelukkig nog wel en was 14,5mm, dus zaterdag terugkomen en tussentijds ovu-testen doen. (Die moet ik nu zelf kopen trouwens, dat was bij Barra dan weer beter geregeld :D)

P: ben jij al ongi? Kun je al verder? Of nog aan het wachten op ongi?

Aqui: morgen willen we foto's zien!! Ik hoop dat het zonnetje er nog een beetje bijkomt. Niet te veel want dan wordt het wel erg heet denk ik. Heb je een lekker zomers jurkje?

werk: ja, ik kom!

8. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Jo,

ja ik ben gisteren ongi geworden. Volgende week vrijdag heb ik de eerste echo.

9. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Super dat je ei er nog zit Jo!! Dit wordt de cryo waar jij zwanger van wordt! ;). Ben blij voor je dat je ovulatie nog niet is gweest.

Spannend: ja zeg, ik vanochtend testen had ik een lichter streepje dan gister, wel goed zichtbaar, maar niet wat ik verwacht met de eerste ochtendurine. :( ik zal vanavond de foto uploaden dan kunnen jullie meekijken.

Ik heb nu 12 dagen geleden pregnyl gespoten minder zelfs dan 5000 hoefde van Dr.V. niet de hele ampul leeg te spuiten, hij gaf aan dat enige voorzichtigheid was geboden ivm overstimulatie vers in het geheugen.

Afeglopen maandag heb ik ook nog getest, om te zien of HCG uit urine wegwas en dat was het geval, hartstikke negatief. De testen zijn allemaal van hetzelfde merk dus daar kan het ook niet aan liggen.

Nou ja heb net bloed geprikt, morgen zal ik het hopelijk horen, hoop op op goed nieuws, ga zo ongelooflijk hard duimen.

Ben wel misselijk aan het worden sinds vannacht, maar ja dat kunnen ook de zenuwen zijn, want daar heb ik ook behoorlijk last van.

werk: heb zooooooooooooooooo geen zin..het is mooi weer,8) heb nu belangrijkere zaken aan mn hoofd ;) en heb gewoon geen zin :) en jij dan Jo?

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hier ook zo Pip, heb ook zoooo geeeeen zin!
    Heb eigenlijk ook nog bedroevend weinig gedaan vanmorgen :). Beetje kletsen met een collega die ik al 2 dagen niet gezien had (ja, dan heb je heel wat bij te praten :D) en het is hier warm en ik wil naar buiten en ik ben verkouden en heb keelpijn en geen zin en kniepijn en kniestijfheid en lenzen die prikken en geen zin en ...

Maar vanmiddag wel een vergadering om half 3, dus zal me toch maar wat gaan voorbereiden :(.

Klinkt toch wel goed hoor Pip die testen. Helemaal omdat je eerst negatief testte, spannend!! Ik duim met je mee (heb toch niks beters te doen ;))

11. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Als je zoveel op je schouders draagt dan heb je ook alle excuus om niet te werken ;). succes met je vergadering.

Bedankt voor het duimen. Hoop dat ik het snel weet.

Ik zal toch maar eens wat gaan doen..

12. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Vanmorgen weer naar Heerenveeen geweest.Maandag naar Dusseldorff voor tp.Helaas heb ik nog maar 1 cryo dus wordt spannend of het allemaal doorgaat.
    Ben de eerste van Heerenveen die naar Dusseldorff gaat. Ze wisten helemaal niet hoe het allemaal werkte dus ik heb tot twaalf uur met de assistente alles uitgezocht en welke papieren ze moesten tekenen enz. Volgens mij kan ik er maar beter gaan werken ik heb ze alles moeten uitleggen. Jo jij bent de volgende denk ik dus hopelijk weten ze nu hoe het zit. Wat mis ik op zo'n moment het barrahuis!!!!
    Zaterdagmorgen moet ik om 1015 weer heen om te kijken of het ei weg is. Vind het allemaal weer zo spannend worden......
    Succes Pip met het nog even in spanning zitten morgen weet je het. Ga heel hard duimen.

Werkse allemaal.
    xxxx

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ha ha Quinty, dat gevoel had ik vanmorgen ook. Heb Dr. Z een heleboel antwoorden gegeven over hoe het altijd ging in combi met DD. Wel geen echo's, wanneer precies, wel/geen pregnyl, wel/geen ovu-testen, etc. Vervolgens leek hij nog totaal niet te weten wat er moest gebeuren als ik inderdaad naar DD ging, maar dacht vanmorgen dat leg ik volgende keer wel uit :D. Dat hoeft dus hopelijk niet meer nu :D! Thanx!
    En 10.15 uur zaterdag? Ik om 10.10 uur!! Dan zitten we samen te wachten. Weet je hoe het werkt op zaterdags? En hoe zie jij eruit, dan kunnen we ff kennismaken :)!

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui je zult nu vast al getrouwd zijn,alvast van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en dat met zijn drietjes:D

Pip een tweede streep geeft toch wel een zwangerschap aan,ik hoop zo dat de bloeduitslagen ook een zwangerschap aangeven.

Jo hoe is je vergadering gegaan,heb je het wat vol kunnen houden.

Katrien wat fijn dat de 20 weken echo zo goed was en het geslacht weten jullie snel genoeg.

P ik hoop zo voor je dat jullie volgende poging een pracht baby opleverd.

Quinty op naar een goede terugplaatsing,hopelijk ben je de volgende zwanger hier met een plak beebje.

Wat is het warm vandaag zeg,ik heb door de warmte gewoon extra geslapen,ik ben zo moe:p,maar het is voor ons plak beebje.

15. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    aqui en aquiman, heel veel gelukt en liefde gewenst, voor deze dag en de rest die jullie nog te gaan zijn. met z'n tweetjes maar vooral met z'n drietjes.

pip, ga nog niets positiefs zeggen, maar denk het wel!!;)
    wanneer krijg je bloeduitslag!

jo, hoest met de knibbel, heb je al uitslag. is er iets gevonden, waar je wat aan hebt!! en je ei nog daar. deze tp is voor jou/ jullie

vlinder. zomaar ineens is mijn misselijkheid en ergste moeheid verdwenen!!:$:$ wel schrikken... want je denkt gelijk dat het mis is.
    maar nu heb ik een angelsound in huis en dus zonet gelijk geprobeerd, en het tikt nog als een bommetje!!! pfffff
    dinsdag voor het eerst naar de verloskundige.

p, jij gaat er ook weer voor, mocht ook wel zeg!!! heeft nu wel lang genoeg geduurd. zet m op!!!!! nog 2 weken en dan is tp voor jou!!

quinty, dus maandag weer on the road naar DD. suc6

@all; lekker afkoelen vanavond, dan kunnen we er morgen weer tegen aan.

16. P26

P26 Niet meer actief

Aqui Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben gehad. Nu eerst maar even lekker uitslapen en dan genieten van de dagen die nu volgen.

Pip vandaag krijg je toch je bloeduitslag?

Vlinder ik kan er in komen dat je extra moe bent met dit slopende weer. Doe maar lekker rustig aan.

Gisterenavond gewerkt, man wat was het warm.
    Ik heb de ramen al gelapt en zometeen nog meer in het huishouden doen. Dan kalm aan want vanavond moet ik weer werken.

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    pip: hoe laat mag je bellen?!! Nieuwsgierig....

18. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Pip: vandaag is de dag toch spannend hoe laat hoor je het?

Jo wat grappig dat we moren allebei in Heerenveen zijn.
    Heb half lang blond haar ong 1.75m en heb een witte tas bij me kan niet missen denk ik. is vast ook niet heel erg druk op zaterdag.
    hoorde dat het kan zijn dat de deuren dicht zijn morgen en dat je dan bij inschrijfbalie moet zitten?
    Ik ga aan het werk. Iedereen ook voetbal kijken vanmiddag?
    XXX

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Uitslag: Mag pas na half 2 bellen. Ik hoop dat we vanmiddag goed nieuws horen. We gaan na de voetbalwedstrijd een weekendje weg, dat is natuurlijk nog leuker weggaan.

Famke: Oh kan me helemaal voorstellen dat je denkt zit het nog wel goed als je niets voelt of ervaart. Ideaal zeg zo'n angel sound! Lijkt me ideaal.

P: Lijkt me ook erg warm om te werken.pffff vooral vandaag. Ik doe niet teveel, geen zin in..

Jo: Vandaag vrij? Of aan het werk? Super dat je volgende week naar DD kan.

Quinty: zo leren de zustertjes heel wat over de DD contacten. Fijn dat je er ervaring in hebt, want ik zou het niet weten. Ga voor je duimen dat deze cryo lekker blijft plakken!

Vlinder: Vandaag weer een luierdag?

Aqui: hoop dat jullie zo genoten hebben, vond the day after zelf beetje dubbel, kaal en leeg omdat alles geweest is en prachtig omdat je alle indrukken nog verwerkt. Lekker nagenieten!

20. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Agui; gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ben erg benieuwd hoe jullie het hebben gehad!
    @ Pip; duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim...
    @ Famke; Fijn he, het hartje kunnen horen? Zelfs nu ik onze kleine echt dagelijks voel, en manlief ook, luister ik nog elke dag voor het slapen gaan. Niet omdat ik me zorgen maak, maar omdat ik het zo'n bijzonder geluid vind. Echt zo fijn!
    @ Vlinder; rustig aan met deze warmte!

@ All; kan iemand mij ook vertellen waar je de fotoalbums van forumleden kunt vinden???

Deel Deze Pagina