wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    En P; ik zou dat huishouden met deze hitte even laten voor wat het is.... ;)

2. P26

P26 Niet meer actief

Katrien ik doe al rustig aan hoor. Ik ben om half zeven opgestaan en ben toen na het hond uitlaten gelijk gaan ramenlappen, stofzuigen dweilen, stoffen oh ja en de was hangt buiten. Het huishouden vind ik nu wel klaar voor vandaag. Lekker kalm aan en dan om 15.30 uur weer naar het werk.

Morgenochtend weer vroeg op. We gaan een dagje naar Rotterdam. lekker om even een dagje weg te gaan. Ik ben niet zo vaak een hele dag vrij. En dan hebben we even wat anders aan het hoofd dan huizen en baby's.

3. P26

P26 Niet meer actief

net gebeld met de verzekering, vanaf 12 weken zwangerschap gerekend vanaf de eerste menstruatie dag. Jammer. Wanneer deze tp niet aanslaat gaan we voor ICSI poging 2.

4. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    P; Die 12 weken klopt inderdaad... maar je daadwerkelijke miskraam telt, en niet het moment waarop je hoorde dat het niet goed was. Als ik me niet vergis kom je dan aardig richting de 12 weken???

Wel klote idee lijkt me, als dan je eerste poging weg is. Maar je hebt er nog 2, en één keer blijven plakken is genoeg!

5. P26

P26 Niet meer actief

ja wel bijna. Ik was toen 11 weken 4 dagen.

6. P26

P26 Niet meer actief

Over het algemeen zeggen mensen dat wanneer je zwanger bent geweest, je lichaam het makkelijker kan oppakken.
    Maar waarom zit iedereen dan hier???
    Blijkbaar zeggen alleen de mensen dit, die geen problemen hebben gehad.

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Knap lullig, op 3 dagen na... :( Kun je je arts niet meekrijgen een verklaring voor 12,4 weken o.i.d. op te stellen?

Ken de opmerkingen maar al te goed. Toen ik in 2006 een miskraam kreeg riep iedereen 'ach, je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden'. Woedend werd ik dan altijd! Het heeft (niet om je te ontmoedigen, ik ben één van de uitzonderingen) ruim 3 jaar geduurd voordat het weer raak was. En als een wens er eenmaal is, zit je echt niet op dat soort opmerkingen te wachten. Zelfde als 'je bent nog jong'.

Voorlopig heb jij de bevestiging nog niet dat je lichaam het ook 9 maanden vast kan houden, en kan iedereen dat soort opmerkingen dan ook maar beter voor zich houden.

8. P26

P26 Niet meer actief

ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
    Ik heb beide opmerkingen al gehoord. En ook duidelijk aangegeven dat ik hier helemaal niets aan heb. Hetzelfde geld wordt ik nooit meer zwanger. Althans dat heb ik gezegd tegen hun. Ja wat je al niet zegt uit boosheid.

We gaan gewoon rustig door en er nog vanuit blijven gaan dat het nog steeds goedkomt, het duurt alleen wat langer.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P laat je niet gek maken door anderen,een ander weet het zo mooi te brengen,waarschijnlijk bedoelen ze het goed maar het komt verkeerd bij ons binnen.Wat ik mezelf altijd voor hou is om niet op te geven,ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat ik weer zwanger zou worden en ik heb er ook vertrouwen in dat het dit keer goed zal gaan.Als je moeilijke momenten hebt dan is het zo moeilijk om zo te denken maar zodra je je wat beter gaat voelen dan sterkt het je.
    Jou miskraam was op 9 weken en 6 dagen toch (toen is het hartje gestopt,toch),je kunt in ieder geval zwanger worden en je mag de hoop niet opgeven dat het een keer goed komt.Ik heb heel veel vertrouwen in de tarwekiemolie en de vitamine b-complex die ik gebruik,hopelijk helpt de tarwekiemolie bij jou ook.Ik vind je een sterke vrouw en je moet het je niet aantrekken hoor wat anderen zeggen.

Pip weet je al wat?

Famke na 12 a 13 weken zakken de zwangerschapsverschijnselen af maar ik begrijp je bezorgdheid en wat fijn dat je zo'n doptone hebt.

Vanmorgen naar de gyn geweest,ik heb pijn in mijn buik na het plassen en daar had ik over gebeld en ik mocht gelijk langs komen.Ik had een andere gyn dan mijn eigen en deze was ook heel leuk,hij heeft een buik echo gemaakt en die was helemaal goed.Verder heeft hij urine naar het lab gestuurd en hij heeft me onderzocht en waarschijnlijk heb ik last van obstipatie,waar ik ook al wat voor krijg maar wat niet echt aan slaat.
    Ik ben zo tevreden over sneek,het is anders dan het Barrahûs maar ze zijn ook hier heel aardig en meelevend.
    Ik reageer straks nog even op de rest maar ik doe nu eerst een dutje,mijn ogen vallen dicht.

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ik heb een uitslag: HCG is 23 en progesteron 37,6.

Wat waren jullie eerste waarden? Dit is dag 9 na TP.

Is dit goed?

11. P26

P26 Niet meer actief

Ik ben ook zeker niet van plan om me gek te laten maken. Ik voel me nu goed en ben er klaar voor om door te gaan. Jullie doen het ook en we maken dit allemaal mee. En kijk ik heb een groot voorbeeld aan velen van jullie.

Zoals ik al eerder zei, het komt goed het duurt alleen wat langer.

12. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    PPPIIIIIPPPPP jippie,
    zeiden we toch!!!! hihi:D
    mijn waardes waren 23 hcg en 48 prog.

13. P26

P26 Niet meer actief

Pip wat fantastisch gefeliciteerd.

Mijn waarde was 48. Dit was 10 dagen na de TP

14. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    ohja, mijn waardes waren 8 dg na tp

p, zal aan je denk als je zo aan de arbeid moet, ik ben net klaar. als je maar rustig blijft, dat scheelt al heel veel.

15. P26

P26 Niet meer actief

Zeg dat maar tegen de bewoners. Ik denk dat ik juist een stap harder moet lopen. De meeste bewoners klagen alleen maar dat zij het zo warm hebben. En wij dan??? Wij moeten soms rennen vliegen, bukken, strekken enz. Wel goed voor de lijn met dit weer.....:D

16. P26

P26 Niet meer actief

het valt me ook op dat de klok hier niet klopt. vervelend is dat.

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #3217 Pip78, 2 jul 2010
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
    Pffffffff wat een stress zeg...dacht dat dit veel te laag zou zijn. Ontzettend bedankt voor jullie reacties, ik zit er tussen in zie ik qua waarden.

De huisarts snapte niets van progesteron. Ik heb Heerenveeen gebeld voor advies, die snapten het ook niet, toen heb ik de kliniek in DD gebeld, die vonden het prima waarden en zeiden dat ik door kon gaan met de bolletjes.

Famke: Stopte jij direct met de metformine? Want dat begrijpt ook niemand..Ik heb deze week veel aan jouw woorden gedacht die je zei op het feest dat wanneer jij zwanger was ik het ook zou worden gezien onze klachten. Heb daar veel hoop uitgehaald.

Jullie zijn allemaal zo lief!!! Dank jullie wel..dit is een eerste stap naar onze wens :D. PiPman was huilend aan de telefoon, zo lief...PiPmama ook in tranen, die vertel ik altijd alles, dus dit ook en verder deel ik het alleen nog met jullie..zo fijn dat dat kan.

P: De klok-tijd kun je aanpassen onder je gebruikersinstellingen P. Hij staat standaard op een andere tijdzone.

Allen: in de schaduw op koel plekje zo voetbal kijken!! :) :) :)

Edit: Tjongerschans belde net nog even nog nagevraagd bij Dr.Z. hoe keurig! Ik mag ook 3 maal daags 2 bolletjes inbrengen. Wat mijn lichaam niet nodig heeft wordt weer uitgeplast.

18. P26

P26 Niet meer actief

Yes ik ben weer bij de tijd;)

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip wauw meid,ik heb kippenvel,de tranen stromen hier ook voor jou.Ik ben zo blij voor jou en Pipman,en nu voorzichtig naar de 12 weken.Wat een heerlijk weekend zullen jullie hebben,geniet er maar heerlijk van;)

P ik bedoelde het lief hoor,ik wil je beschermen,je bent zo'n lief mens.Werkse vanavond en doe het rustig aan,de bewoners hebben het ook warm en snappen wel dat je een stapje langzamer werkt.

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Dankjewel Lieve Vlinder!!! Lief van je.

Wat fijn dat jij vanochtend zo snel bij je gyn terecht kon en alles goed is. Rustig aan.

Wij gaan zo rijden, gelukkig kan ik nog internetten via de Iphone ;).

Knuffel voor jullie allemaal.

Deel Deze Pagina