Pip waar gaan jullie heen,neem wel frisdrinken mee voor het geval jullie pech krijgen,veel plezier dit weekend. Ik hou niet van voetbal maar zit wel te kijken,alleen ik vind het meer rugby,ik ben niet zo voor het spel van de Brazilianen,ze liggen meer op de grond dan dat ze echt een spel laten zien.Zo wat een goal voor Nederland,gelukkig 1-1 maar het wordt 2-1 hoor voor Nederland
Dat had je goed ingeschat Vlinder!!! Olé, olé, olé, olé!! Pip: van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten van jullie weekend! Hier: wat is het hier ongelofelijk warm zeg! Vanavond maar naar het terras denk ik! Slapen wordt toch niks met dit weer!!
vlinder, je hebt gelijk. ze hebben het geflikt. jeetje wat was de tweede helft mooi zeg!!!! pip... kun je dit nog lezen!!! anders lees je alle reacties lekker na jullie heerlijk weekendje weg met zn drieetjes!!! ik niet gelijk. had met 6,3 weken de eerste echo. en toen gaf Dr V aan dat ik moest gaan afbouwen, ben toen aantal dagen 1 hele blijven slikken 9zoals altijd) en daarna 1/2 en dit heb ik ook weer een tijdje gerekt. ik moest kleine porties per dag gaan eten, en niet meer hele grote maaltijden. ik had/heb alleen nergens zin in, dus dat lukt me wel aardig. dit is wat de "meester" ons vertelde.. mag je nu ook binnenkort weer ff bloedprikken!!!! voor nu genieten, genieten genieten
Gefeliciteerd pip wat een geweldig nieuws geniet van deze uitslag en natuurlijk van jullie weekendje weg! Jo als het goed is zie ik jou morgenvroeg in Heerenveen! Wat geweldig hè nederland naar de halve finale!xxx
Dank voor jullie lieve reacties. Jo je volgt me snel hoor!! Jij, P en quinty zetten de roze golf voort. Famke bedankt dan blijf ik de metformine nog even gebruiken. Hoop dat dr.V eind augustus me nog van advies kan voorzien. Ik hou het kort de I phone gaat nooit zo snel. Lekker slapen allemaal. Liefs.
@ Pip; Yes, wat geweldig!!! Super joh, het is een begin! Inderdaad nu proberen te vertrouwen op je lichaam en je niet teveel blindstaren op de waardes... haha, moet je eigenlijk horen wie het zegt. Mijn HCG was 20, volgens mij 8 dagen na TP. Maar zegt allemaal zo weinig, want ligt er net aan wanneer de innestelling heeft plaats gevonden. Nu lekker genieten van je mannetje en het idee dat er een kindje in je buik groeit! Hoe mooi als er 9 maanden na je huwelijk een kindje komt. Fijn weekend!!!
Hi meiden, Alweer zo bloedheet, maar wij gaan vanmiddag verkoeling zoeken op het water. Het bootje van mijn schoonouders had problemen, maar die zijn opgelost, dus wij pikken 'm meteen 2 dagen in . Over een uurtje naar Dr Z, ben benieuwd hoe het zal gaan, want ik had gisteravond al een posi-ovu-test, dus gisteravond al de pregnyl gezet. Nu moet hij dus vandaag DD in gaan lichten dat er een TP komt, dinsdag wsl, maar er is geen assistente aanwezig op zaterdag. Vrees dat ik alles nog een keer kan gaan uitleggen, dus dan ben je wat later aan de beurt Quinty . Ik heb trouwens lang bruin haar, en vandaag een kleurig jurkje aan (als je het nog leest tenminste...) Nog ff zeuren: Verder heb ik het gevoel wel aan de beurt te zijn deze week, de hele week al snotverkouden en het lijkt nog niks op te knappen . Dinsdag die kijkoperatie gehad, dus goed lopen lukt ook niet. En dan moet ik ook nog 2x naar het ziekenhuis voor echo's omdat dat stomme zwanger worden niet lukt. Bah! So! Nu het positieve nieuws, het is mooi weer, het zonnetje schijnt en nederland heeft Brazilië verslagen ! En nu ontbijten, tas inpakken, koelkast vullen en patiëntenkaart opzoeken
Jo je mag best even lekker zeuren hoor dat kan soms lekker opluchten.Succes in H'veen en ik hoop voor je op een spoedige terugplaatsing. Heb je het weerbericht gelezen,het wordt in de loop van de middag heel slecht weer. Waarschuwing voor zwaar onweer - Regio - Leeuwarder Courant Quinty jij ook succes in Heerenveen en wie weet hebben Jo en jij op dezelfde dag wel een terugplaatsing. Het wordt vandaag weer een hele warme dag maar wij hebben gelukkig airco op de slaapkamer en een ijskoeler in de woonkamer,wij hebben heerlijk geslapen.
Vlinder: dat had ik nog niet gelezen, hoorde wel iets over mogelijke onweersbuien, maar dit klinkt wel serieus. Zal zo even met hubbie overleggen wat we zullen doen. We kunnen ook morgen gewoon een dagje gaan varen, is misschien verstandiger. Quinty: leuk even kennis te maken, jammer dat Dr Z deze keer redelijk op schema liep, konden we niet zo lang kletsen. Hij leek nu al een stuk meer te weten, ook van het aanmeldformulier wist hij af. Hij wist niet waar het lag, dat had een assistente allemaal gedaan, maar toch. Hij heeft beloofd vanmiddag nog naar DD te faxen. En maandag ga ik weer naar H'veen om te kijken of de follikel gesprongen is (en kan ik meteen mooi controleren of alles goed gaat ) en dan dinsdag TP. Jij had een ander nummer dat nu gebeld moet worden ivm de vakantie van Irma? Wil je mij dat even pb-en, dan bel ik maandag even om te vragen wanneer de afspraak precies is (of ik laat dat de onervaren assistentes in H'veen doen , mogen die het in hun beste duits proberen ) En hoe ging 't bij jou? Follikel weg? Dus maandaag TP?
Jo we hebben op buienradar gekeken en er lijken serieuse buiien aan te komen,dat wordt dan wel aan het einde van de middag maar toch.Wat fijn dat je dinsdag voor terugplaatsing mag. buienradar verwachting 3 uur vooruit - BuienRadar.NL
Ja, dat ziet er ernstig uit Vlinder. Heb hubbie net al even gebeld, we gaan morgen maar een dagje varen. Anders zouden we vanavond op het water door moeten brengen, niet zo verstandig zo te zien! En bovendien thuis eigenlijk nog genoeg te doen! Opruimen, stofzuigen, onkruidwieden, naar de supermarkt, etc. Alleen geen zin door die stomme verkoudheid. Eerst maar een lekker bakkie thee! Quinty: al zu hause? Of woon je ver van H'veen?
Maar de tour moet toch nog beginnen? Jullie gingen duidelijk niet voor de tour, zomaar een dagje weg? Of heb ik niet zo goed opgelet?
Vanmorgen weer in Heerenveen geweest. Ei was weg dus maandag tp als alles goed gaat heb natuurlijk nog maar 1 embryo in vriezer. Ze hebben hem als het goed is vandaag eruit gehaald en maandag ts h9 en 9 uur kan ik even bellen of het allemaal goed is.Dan weer beginnen aan de lange rit. Ik hou jullie op de hoogte Leuk je gesproken te hebben Jo! Inderdaad jammer dat het maar zo kort was normaal altijd lang wachten en nu ging het zo snel. Stuur je even berichtje met de tel.nrs! Wat een hitte weer vandaag begint nu eindelijk wat af te koelen en krijgen we hier in Groningen ook onweer. Is het in Friesland al los? Hoop dat we het nog even droog houden hebben vanavond een barbeque met de straat. Fijn weekend allemaal nog! veel liefs
Quinty we duimen voor je dat je laatste cryo goed is en maandag terug geplaatst kan worden.Het heeft hier erg gerommeld maar dat was het dan ook wel,aan het einde van de middag zou het slechter worden. P lekker een dagje er tussenuit,dat heb je ook wel verdiend na 9 dagen gewerkt te hebben,hoe is het met je menstruatie. Ik ben vanmiddag even over de braderie geweest hier,er was en niks aan en het was te warm.Wel heb ik een hele lief rompertje voor mijn vriend gekocht met een lieve tekst erop.
hehe, heerlijk buitje. pff wat was het warm in de winkel... nu genieten van de verkoeling. wat een super mooi artikel weer in de leeuwarder courant over barrahus. halve pagina met foto. jammer dat regina er niet bij op staat. en "we" worden genoemd als forumpje!! hihi is weer mooi artikel voor in het plakboek. quinty en jo. jullie gaan er voor volgende week!! dit weekend nog even relaxen en volgende week is jullie week. zijn we allemaal beetje afgekoeld!!!
De dames voor DD heel veel succes straks. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt. Ik heb een heel fijn dagje gehad. Even wat anders. Lekker 1 dag vrij. Ik heb net even geteld in mijn agenda, ik heb 23 dagen gewerkt. Morgen ochtend weer aan het werk. Het mag van mij snel vrijdag zijn. Dan kunnen wij ook weer bijna voor de TP. Ik heb besloten de TP niet aan de vrienden en familie te vertellen. Ze horen het vanzelf wel een keer.
23 dagen P? Allemachtig, dat is toch niet normaal? Wat doe jij voor werk? En wanneer is je volgende dagje vrij? Ik kan me helemaal voorstellen dat je de TP niet verteld. Ik begin eigenlijk ook weer steeds minder te vertellen. Vrijdag heb je weer de 1e echo? Gelukkig komt er weer wat schot in! famke: had de krant nog niet gelezen, maar inderdaad een mooi stukje! En een mooie foto! En nu eindelijk de namen eens precies bij de assistentes, alleen kan ik me nu Regina weer niet voor de geest halen . vlinder: was er braderie bij jullie in de buurt? Het was echt warm gisteren weer he? Alhoewel wij wel die buien over ons heen kregen die jij hebt horen rommelen. Het regende hier om 14.30 uur al en dat zorgde voor wat verkoeling, heerlijk met de deuren open naar de regen kijken en luisteren! hier: mijn verkoudheid begint eindelijk wat af te zakken, heb alleen geen stem meer van het hoesten , maar ach, vandaag een lekker dagje op het water voor de boeg, hoef ik toch niet te praten!