wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Jo wat fijn dat ze al zo mooi zijn doorgedeeld. En nu moeten ze blijven plakken.

Vlinder nee ik heb geen nagelknipper voor de hond. Maar de nagel is bij het vlees afgescheurd. Maar hij zit nog niet los. Vorig jaar is zijn nagel een keer eruitgetrokken tijdens een misstap. Morgen maar even naar de arts als hij er nog aanzit. Toch wel zielig als hij er last van heeft.

Het was wel even leuk om op te passen. Mijn nichtje was bij mijn schoonouders, maar zij moesten om 11.45 in het ZH zijn. Dus ik was daar om 10.00 uur en mijn nichtje van 3 zat al te wachten op mij. Ze kwam gelijk bij me op schoot en het was tante voor en tante na. Om 11.45 haar broertje opgehaald van school, eten en weer terug naar school en zij op bed. Toen kwamen mijn schoonouders ook alweer.
    Met 45 minuten weer naar het werk toe.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jo wat fijn voor je dat er twee cryo's zijn terug geplaatst,hoeplijk blijven ze beiden zitten,in ieder geval hoop ik voor je op minstens 1.

Quinty oh meid wij gunnen jou ook een zwangerschap,Jo heeft al zoveel meegemaakt en we kennen haar nu wat langer vandaar dat je dan snel een voorkeur hebt.Maar ik hoop met heel mijn hart dat ook jou terugplaatsing van gisteren een zwangerschap opleverd hoor.

P hoe gaat het met het oppassen,kun je het wat aan,werkse vanavond.

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P tegelijk geplaatst:D,fijn dat het wel leuk was

4. P26

P26 Niet meer actief

grappig he tegelijk posten. Het komt vaker voor dan je denkt...

5. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Jo: wat fijn dat ze beide goed waren! Nu ook goed broeden!
    Wordt weer heel erg mooi weer dus ze zitten lekker warm bij jou en bij mij haha!
    Aardige vrouw he vanmorgen en erg grappig dat ze het zo anders doet.
    Werd net nog gebeld door heerenveen hoe het was gegaan wel lief van ze!Doen hun best!

Weet ook dat jullie het mij gunnen,maar begrijp ook dat ik pas net op het forum kom kijken.

Misschien een idee om te zorgen dat we hier in augustus allemaal zwanger zijn dan heeft iedereen de tp achter de rug en zijn de uitslagen bekend!

Straks lekker voetbal kijken spannend!

Fijne avond allemaal!

veel liefs!

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    quinty: je hebt volgens mij nog niks over jouw voorgeschiedenis verteld? Bewust niet? En ook geen onderschrift... hoe kom jij eigenlijk aan die ene cryo ;), je maakt mij nieuwsgierig :D
    Maar als je het liever niet verteld, gewoon lekker niet doen hoor!

7. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Jo: Het het volgens mij al wel eens verteld maar twijfel nu ook.
    Maar wil het best vertellen hoor is geen geheim!
    Hoe maak je dat onderschrift ben nog niet zo handig daarmee dus wiie wil mij even helpen?
    Heb in elk geval 7 IUI's gehad bij martiniziekenhuis in Groningen
    Toen 1 IVF in Zwolle
    4 flush/IUI bij barahuis
    2 ICSI
    2 keer Cryo terugplaatsing

Ik reageer niet heel goed op hormonen ze hebben toen in Zwolle een ovariele veroudering geconstateerd. Waarschijnlijk ga ik vroeger dan gemiddeld in de overgang ze kunnen alleen niet zeggen wanneer.
    vervelende hiervan is dat de kwaliteit van mijn eitjes ook niet meer zo goed is.
    In Zwolle wouden ze me niet meer behandelen. Gesproken met arts daar en hij begreep het als we naar het buitenland gingen voor ivf/icsi.Volgens de protocollen in Nederland mocht hij ons niet meer behandelen. Echt belachelijk die regeltjes in Nederland! Vervolgens gb met Barrahuis en gelukkig dat dr van Veenendaal nog genoeg mogelijkheden zag.
    Heb bij hem ook veel beter op de hormonen gereageerd.
    Dit is het in het kort.
    Wat willen jullie nog meer weten?

XXXX

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hmm... misschien heb ik jouw verhaal ook wel gemist? :), sorry dan.

Maar jij hebt ook al een heel circus achter de rug dus, en inderdaad wat belachelijk die nederlandse regeltjes!
    Wat me alleen nog verbaasd is de overstap van Groningen naar Zwolle? Was jouw ervaring met Groningen niet zo?
    Maar wat fijn dat Dr V nog wel mogelijkheden zag, dat zal echt een opluchting geweest zijn zeg!
    En dat je dan bij Dr V toch wel goed op de hormonen reageert, wat fijn! Dat zal ook een meevaller geweest zijn. Nu nog even deze cryo laten plakken ;)

9. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Jo: Zat bij martiniziekenhuis en daar doen ze geen IVF. UMCG in Groningen was ook een mogelijkheid alleen de wachttijd was daar veel langer dan Zwolle. Ook staat Zwolle beter bekend geloof ik.
    Oja hoe maak ik dat onderschrift?
    XXX

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh, zijn er 2 ziekenhuizen in Groningen :)?
    Ik heb inderdaad ook gehoord dat Zwolle iets beter bekend stond...

oja, onderschrift, ehh, je gaat naar gebruikersinstellingen links bovenaan en dan iets met onderschrift of handschrift, geloof ik. En daar kun je wat tekst intypen.

Heb ik ook nog even een technisch vraagje, die tijd moet bij mij nog omgezet, maar hoe doe ik dat precies? Ook in gebruikersinstellingen geloof ik, maar dan?
    Edit: laat maar, gevonden! Ik ben weer bij de tijd :)

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Quinty wat een verhaal meid,ik hoop dat deze cryo nu maar lekker blijft plakken.
    Zwangerschapspagina hier kun je in de linker colom handtekening vinden en daar moet je dan op klikken en dan kun je vervolgens alles invoeren.Bij Avatar kun je een plaatje uitzoeken,zolas wij hebben.

12. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    jo, you're back and keep on breeding!! this is it!!
    quinty, zoals vlinder al heel mooi verwoord heeft, we gunnen het jou natuurlijk ook.
    rest, reageer snel weer, maar moet nog ff naar mijn paard, en wil natuurlijk optijd klaar zitten voor DE wedstrijd.

hier vanochtend naar verloskundige geweest. wat een lieve vrouw. ze had alleen nog nooit van Barra gehoord. snap je dat nou!!! wij niet. hebben alles uitgelegd.... en ze waren erg onder de indruk. ook van mijn voorgeschiedenis en alles. ze maakte het bezoek echt als een feestje
    mochten een knuffel uitzoeken en kregen een tas met allemaal leuke dingen, boekjes, creme's etc en reklame!!! hahah maar wel echt heel leuk. 3 aug weer heen.
    we hebben het hartje weer gehoord, tikt nog steeds als een bommetje
    :D
    ga ff paard weltrusten wensen en dan voor de tv.
    fijne avond to ya all

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Zo wat is het hier druk in de rust met lezers. 5 actieve gebruikers!! Hoop dat de tweede helft ons meer geluk brengt.

Jo: Zo wat hebben je cryo's zich mooi doorgedeeld. Lekker broeden nu. Heb je nu vakantie? Nog leuke plannen, naast het uitmesten van je huis?

Quinty: Ik gun het iedereen evenveel op het forum, maar heb met de meiden van het eerste uur, waaronder Jo een speciale band. Maar we zitten niets voor niets allemaal in de MMM, het is voor iedereen zo oneerlijk waarbij het zo moeilijk gaat. :x :x :x. Moeilijk en zoooo verdrietig soms :( :( :(. Hoop dat je cryo lekker blijft plakken.

We spreken af dat jij en Jo over een tiental dagen ook zwanger zijn!!
    Frustrerend hoor al die kortzichtige Nederlandse protocollen in de ziekenhuizen. Hoop daarom ook dat Dr.V. toch nog een doorstart kan maken, hij heeft zoveel kunde en kijkt verder dan zijn neus lang is.

Klingel: Fijn dat je moeder is opgeknapt. Jij gaat snel met baby uitzet en voorbereidingen huwelijk! Leuk leuk!!

Famke: Ongelooflijk dat je verloskundige nog nooit van Barra heeft gehoord. Wel leuk zo'n tas met allemaal spulletjes, lekker van genieten. En heerlijk dat je het hartje weer even hebt kunnen beluisteren.

P: Nu aan het werk? Je hebt maar druk. Ik hoop dat je af en toe wel een glimp opvangt van de wedstrijd. En nog een weekje tot jullie volgende TP? Spannend!!

@hier: vanmiddag naar internist (endocrinoloog) geweest voor uitslag bloedwaarden, heb vorige week gelijk afspraak gemaakt na positieve test. Alle schildklierwaarden waren nu perfect om zwanger te raken/zijn. Had sinds afgelopen vrijdag al medicatie verhoogd. Over 4 weken weer prikken en dan neemt hij ook ijzer en suiker mee. De internist gaf aan nu direct te stoppen met metformine, dan is het vruchtje er nog niet aan gewend. Ik vergat het de laatste weken nogal eens, dus maakt niet zoveel uit. Vanwege insuline resistentie heb ik wel veel kans op zwangerschapssuiker zei internist. Spannend, als het uitdragen deze 9 maanden maar goed gaat, verder neem ik een boel op de koop toe. :)

Verder nog 2 dagen werken en dan vakantie! Heerlijk gaan volgende week weekje naar Zuid Limburg.

Rest: Fijne wedstrijd nog en fijne avond!! :)

14. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    De finale is in zicht! :D

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip de tweede helft is super,ik hou niet van voetbal maar toch staat de tv op 1.Ook wij zitten vol spanning tv te kijken en vinden de scheidsrechter behoorlijk partijdig in nadeel van Nederland.Die spelers van Urugay gaan ook constant op de grond liggen,ze snappen het spel niet:D
    Pip wat fijn dat je waarden goed zijn en ik hoop zo dat we allemaal hier onze kindjes gezond op de wereld gaan zetten.

Famke heb je de paardjes weltrusten gewenst,leuk he dieren,ik kan niet zonder.Wat fijn dat jullie zo geweldig zijn ontvangen bij de verloskundige en wat fijn dat de kleine zijn hartje liet horen.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    De finale is voor NEDERLAND,yes yes yes

17. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Tjonge jonge, die laatste minuten zijn nog wel spannend hoor! wat een stomme scheidsrechter. Van Bommel nog geel en maar doorspelen... he he Gewonnen!
    ------------------------------------------------------------------

Lieve lieve Jo, las net het babyrinth even bij, ik heb tranen in mijn ogen van het verhaal over je vader. Zo verdrietig ook om zo alleen te komen staan en dan alleen de dagen doorbrengen. Voor jou ook verdrietig. Dikke pletknuffel!!! xxxxxx

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Pip die scheidrechter is een vreemde snuiter,goh man ik kreeg gewoon buikpijn van die man:x

Jo ook ik heb even gesnuffeld in het babyrinth en las je emo verhaal,ik snap best dat het een terugval is voor je vader.Eerst komen er stromen mensen langs en dan na de begrafenis neemt het heel snel af.Je vader moet nu alles alleen doen en dat is natuurlijk zwaar en ik vind het ook erg verdrietig voor jullie,dikke knuf van mij.

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dank jullie, lieverds!
    Het is inderdaad moeilijk om hem zo te zien en er zo weinig aan te kunnen doen. (En helaas is 't ook al geen voetbalfan... ;))
    Knuff terug!

pip: ik zie een andere tekst! :D Nog geen banner, maar dit is een goed begin :). En ik ook nog 2 daagjes werken en dan vakantie!!
    Nee, denk niet dat wij nog echt weggaan, misschien 2 daagjes met het bootje van schoonouders de meren op, maar verder niet. We willen de voortuin ook nog opnieuw gaan inrichten en dan moet er nogal wat gebeuren! Hele nieuwe oprit, afscheidingsmuurtjes eruit en dan nog gras, bloemen, struiken etc.

voetbal: gelukkig hadden wij maandag dus al vrij!! Ik denk dat wij in H'veen op het grote scherm gaan kijken. Waar gaan jullie kijken?

Oh ja: quinty, hebben ze jou nog gezegd in H'veen wat nu te doen? Bloedprikken, zelf een test na 14 dagen?

20. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo Allemaal

Wat een super mooie en spannende wedstrijd gister
    Maar we zijn door en hopen op een mooie finale met een goeie afloop
    Hoe gaat het met mij
    Ja het besef is er nog niet
    Liggen hier 3 positieve testen voor mijn neus