Zet er neer dat ik nog bloed verlies Het bloeden is gestopt Verlies alleen nog een beetje oud zwart bloed met kleine stolsels die lijken op shag De buikpijn is weg Alleen de rug trekt nog wel enorm Hou jullie op de hoogte
Ilja ik ben blij voor je dat je wel 3 positieve testen voor je hebt liggen. Het moet toch gewoon goed zijn. Anders had je dit toch niet. <aamdag weet je meer. Volgende week wordt het ws nog geen tp, want de vorige keer had ik de ovulatie op dag 25 en op dag 27 de TP. Vrijdag heb ik de eerste afspraak en dat is dan dag 10.
Jeetje P, wat een lange cyclus dan?! Maar inderdaad zie ik jouw rijtje dat het wel eens vaker langer duurt. Vervelend lijkt me dat. Bij mij kun je er meestal de klok op gelijk zetten, wel zo handig met plannen. Kunnen ze op dag 10 dan al wel een eitje zien groeien? En groeit 't dan gewoon langzaam?
nou eigenlijks wilde ik wel later, maar het weekeind zit er dan tussen in. Dan kom ik gelijk alweer op dag 13. Zul je niet zien, dat ik wel een normale cyclus heb. Dus voor alle zekerheid maar op dag 10. Dan zien we wel weer verder. Meestal groeit het ei idd erg langzaam.
Goh wat is het hier rustig,zal wel komen van het mooie weer Ilja wat fijn dat het ergste bloeden is gestopt,ik hoop zo voor je dat alles goed gaat komen. Quinty en Jo hoe gaat het broeden,het weer is er wel naar. P hopelijk is je cyclus deze maand gewoon,ik hoop zo dat de volgende terugplaatsing weer een zwangerschap opleverd.Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis. Pip bijna vakantie,lekker he,wanneer vertrekken jullie?Vandaag moest je naar Heerenveen he,spannend,veel succes toegewenst. Aqui hopelijk genieten jullie van jullie huwelijksreis,waar jullie ook naar toe zijn,hopelijk niet portugal of spanje,daar verwachten ze vandaag 40 graden. Katrien en Klingel kunnen jullie de hitte wat aan met jullie dikke buikjes. Hier gaat alles zijn gangetje,ik ben wat meer gerust nu en ik ga al lekker naar de 11 weken en daar ben ik zo blij mee,want zodra je weet dat je zwanger bent duren de weken zo lang.
Vlinder het is idd erg rustig. Vanochtend gewerkt. Tuurlijk hopen wij ook dat de TP een succes zal zijn. Ik ben wel heel benieuwd hoe de echo morgen is. Zometeen oppassen op mijn kleine nichtje van 7 1/2 maand. Ze was niet zo fit. Hopen dat ze niet zo huilt vanmiddag
Is inderdaad rustig geweest!hier alles goed maar wat heb ik toch een hekel aan de wachtweken.probeer me zoveel mogelijk te ontspannen maar lukt niet aldoor. Jo:heb je nog met Heerenveen gesproken over bloedprikken na 10 dagen? Heb wel al weer gevoelige borsten heb ik altijd weet niet of dat nou goed of slecht teken is maar volgens mij komt dat ook door pregnyl of utrogestan. Ilja:hoe gaat het nu? Pip:jij had toch ook vrij vroeg overal last van? Ga weer aan het werk. Veel liefs en geniet van het mooie weer! Xxx
Quinty: nee, heb h'veen niet meer gebeld. Denk dat ik toch maar gewoon 14 DPO een thuistest doe. (Wel erg spannend trouwens!) En pijnlijke borsten heb ik ook altijd. Komt van de utrogestan bij mij. Bij pregnyl heb ik het wel eens gehad, maar lang niet elke keer. Overigens heb ik het nu nog niet, komt vast over een dag of 2. En hier ook een hekel aan de wachtweken! Gelukkig bijna vakantie, dan denk ik er hopelijk niet zoveel aan! Nu snel naar buiten, we hebben pauze!
Hallo Moet morgen weer naar de gyn Dan weet ik meer Gaat op en af Ben wel misselijk en heb zere borsten Maar verlies ook weer een beetje bloed En heb erge last van de onderrug vooral als ik dingen heb gedaan Hou jullie op de hoogte
P hopelijk is je nichtje vanmiddag voorbeeldig lief,ben je vandaag eindelijk vrij,je moet wel een beetje om jezelf denken hoor. Ilja wat fijn dat je morgen weer naar de gyn mag,als je een klein beetje oud bloed verliest dan hoef je je niet per se ongerust te maken,de pijn in je onderrug kan ik niet verklaren,al heb ik overigens ook af en toe wat een zeurderige onderrug. Quinty en Jo wachten duurt altijd lang,vooral als je ontzettend graag zwanger wilt zijn,ik hoop dat het deze keer geslaagd is.
Vlinder lief dat je me toespreekt, ik denk wel om mezelf hoor. Oke niet altijd, maar nu wel. Vanochtend gewerkt en nu op een lief meisje passen. Ze slaapt nu. Ze wilde niet drinken, ik hoop dat ze dat straks wel doet. Ilja door hormonen kan je ook last van je rug krijgen. fijn dat je morgen naar de gyn gaat. Morgen mag ik ook YES!!! Weer gezellig in het wachtstation tussen alle dikke buiken. Ze moeten ook nog maar even kijken of ze een aparte wachtruimte voor ons kunnen maken.
P ik maakte me wat zorgen om je vele werken en dat na wat je hebt mee gemaakt,een miskraam is niet niks en ons werk is best zwaar vooral als je al meer dan 23 dagen achter elkaar werkt. De kleine zal wel last hebben van de warmte,ze wil straks vast wel drinken,ze krijgt vanzelf dorst/honger. Maar hoe gaat het met de verkoop van jullie huis,lukt het wat,hebben jullie ook al wat rond gekeken naar een ander leuk huis?
Vlinder: 11 weken alweer! Kan me voorstellen dat je de tijd langzaam vindt gaan, maar als niet-zwangere vond ik het nog veel langzamer altijd gaan.. P: Eindelijk morgen! Het aantal dikke buiken in TJ viel vandaag mee. Ze hebben het erg druk met aanloop vanuit Barra. Er zaten 4 vrouwen zonder buik..een aparte wachtruimte zou wel fijn zijn inderdaad. Quinty: Ik had op dinsdag de TP en vanaf zaterdag had ik menstruatiedruk, maar dan net even anders en ik was bij vlagen misselijk. Ik heb positief getest op dag 9 na TP. Gevoelige borsten heb ik altijd met Utrogestan, ook wel es heel misselijk van geweest en me echt zwanger gevoeld. Het is niet een fijn medicijn qua bijwerkingen, maar ja om het innestelen te bevorderen is het wel heel goed natuurlijk. Ik hoop dat jij en Jo over 14 dagen de roze golf doorzetten. En dan volgt P natuurlijk ook! Jo: Al aan het aftellen tot je vakantie? En wachtweken sucks :x.....niks aan. Maar ben wel onwijs aan het duimen.. Ilja: Heel veel succes morgen, duim voor goed nieuws. Hoor wel van veel zwangere vriendinnen dat bloedverlies er soms bijhoort. @ hier: zo blij. Net echo gehad bij Dr. Z. en zowaar was er al een vruchtzak te zien. Zo geweldig..*huil* had verwacht niets te zien, dus dit is zo geweldig. Heb 28 juli hier weer een echo en 21 in MCL . Wel fijn. Ik ga door met de Utrogestan 3 maal daags 2 bolletjes. Zo nu eerst even wat eten, heb me toch steeds een honger zeg de laatste dagen.. Allemaal lekker genieten van deze mooie zomeravond!! liefs.
vlinder, het lijkt erg veel wat betreft het werk, maar ik werk 3 ochtenden en 3 avonden per week. Tenminste op papier. Ik wil geen dubbeldiensten draaien, dus dan ben ik of overdag vrij of de middag en avond. Genoeg rust ertussen door. Ik moet zelf zeggen dat ik veel meer energie heb sinds ik de ochtenden er in het ZH bijwerk. Ik heb het zo erg naar mijn zin. We hebben het huis nu bijna 7 weken te koop staan. Met 5 weken hadden we al 3 kijkers gehad. De laatste die hebben al 2x een bod gedaan. Maar wij vinden dat ze echt te weinig hebben geboden. We hebben ons huis heel scherp geprijsd. De dag dat wij een bod kregen, zouden wij zelf ook 's middags bij een huis kijken. De bezichtiging werd geannuleerd omdat het huis verkocht was. Dus wij hebben nu ook geen haast meer om het huis te verkopen. We zien het wel. Buitenaf zijn er haast geen huizen in onze prijsklasse. We moeten nog even geduld hebben.
Pip wat fantastisch nieuws,gefeliciteerd met je prille zwangerschap,nu op naar een kloppend hartje. P al twee keer een bod van hetzelfde stel,wie weet gaan ze nog wel wat omhoog.
pip: wat heerlijk!! Lekker van genieten en ook van het mooie weer! p: blijft toch spannend een huis te koop hebben staan, maar het is wel fijn dat er nu geen druk meer achter zit. Wij hebben ook echt moeten zoeken naar ons plekje en hebben daar ook echt de tijd voor genomen. Maar het is nu wel precies wat we zochten! vakantie: niet meer aftellen... het is begonnen! Joman heeft de BBQ op temperatuur, dus snel naar buiten! Tot later en fijne avond!
Jo lekker ge-BBQ? En dan ook nog eens vakantie. Voor hoelang en gaan jullie nog weg? Ik ga straks op de fiets naar Heerenveen. Het is er heerlijk weer voor. Ik hoop alleen dat het niet heel erg uitloopt daar.
Ben bij de gyn geweest Schat van een man Echo heeft geen zin zei hij Weer bloed geprikt krijg half 12 de uitslag Verlies nu bij thuis komst veel helder bloed en slijm En heb zo'n last van de rug Mijn man zei doe nog eens een test kijken of die vager is Deze is zooooo positief dat het streepje bijna nog donkerder is de test streep [IMGhttp://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/23/cb6dd7464c52cd2ce0e263a7f8d15dc9_23199.jpg?dl=1278662427[/IMG] Ik moet nu afwachten waarop het HCG staat Is het gestegen moet ik over 1,5 week voor echo ( wat wel zo is denk ik anders is de test niet zo positief ) Is het hetzelfde over 1 week bloed prikken Is het gedaald afwachten tot het los komt Het blijft spannend tot de eerste echo Dan pas kunnen ze ook zien waar het zit Maar die pijn en bloed verlies baart me toch zorgen Dat is er niet voor niks Afwachten meer kunnen we niet en me rustig houden Zodra ik meer weet laat ik het weten Hou jullie op de hoogte Sorry dat ik even niet reageer op jullie Leef met iedereen mee en voor iedereen een dikke knuffel
Ilja wat fijn dat je een lieve gynecoloog had en wat fijn dat er weer hcg is geprikt.Bloedverlies en pijn hoeft niet gelijk een teken te zijn van een miskraam,het kan ook een ontsteking zijn maar het kan ook zijn dat je twee vruchtjes bij je hebt waarvan er 1 weg gaat of dat je er twee houd en dat ze zich innestelen,bij twee kun je meer last hebben en ook van bloedingen.Wat een onzekerheid zeg,van mij krijg je een dikke knuffel en het is helemaal niet erg als je niet op ons reageerd.De test is zo positief als maar kan,nu is het afwachten op de uitslag van je hcg. Jo gaan jullie ook op vakantie of gaan jullie lekker met de boot erop uit. P succes in H'veen en fietse,het is er zeker het weertje voor. Hier vannacht de hele nacht darmkrampen gehad,om gek van te worden,ik word er zo ongerust door.Gelukkig mag ik maandag alweer voor een echo,als ik het nu niet vertrouw mag ik ook langs komen maar ja ik moet ook eens vertrouwen in mijn lichaam gaan krijgen he.Maandag ben ik op de kop af 11 weken,het gaat zo de goede kant op. Famke hoe is het met jou,zijn al jou kwaaltjes nu weg?