Pffff HCG is 670 Snap er niks meer van Is wel gestegen Maar vanwege de klachten denken ze toch aan aan miskraam Ik weet het echt niet meer Als er wat is moet ik bellen Als ik veel pijn heb Ook in het weekend Afwachten
Raar hoor Ilja! En vervelend dat je zo lang moet wachten terwijl je zo in onzekerheid zit! p: lekker zeg, op het fietsje! Het is inderdaad heerlijk fietsweer, heb net een paar kilometer gedaan en vond het bijna jammer dat ik alweer thuis was... bbq: ja, heerlijk. Had deze keer vlees bij de slager gehaald ipv de supermarkt, maar dat smaakte toch wel weer een heel stuk beter. Het is alleen jammer dat ik voor die slager naar een ander dorp moet... En vanavond alweer bbq! Maar nu met de collega's. Het staat al maanden gepland, maar we treffen het wel met dit weer zeg!
Ilja het is toch wel een hoge hcg,oh meid wat moeilijk,waarom doen ze geen echo? Jo zo jij hebt geluk,vanavond alweer bbq,het kan vanavond wel gaan onweren.
idd waarom geen echo, wanneer je een miskraam krijgt kan ook je hcg nog even blijven stijgen. Was bij mij wel. Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen. Ik kan begrijpen dat je hier heel onzeker van wordt. Net terug uit Heerenveen. Heenweg in 40 minuten terug +5 (tegenwind) Nog best wel snel. Volgens de routeplanner zou ik er 56 minuten over moeten doen. Warm was het wel. Ik werd mooi op tijd geholpen. Hij (dr Visser) had praktisch geen uitloop. Ik zat maar met 2 anderen in de wachtruimte. Ik heb een follikel van 13mm en wat kleinere. Maandag weer bij dr Oosterveld. Gelukkig kan ik het meteen na mijn werk doen. Het was een beetje lastig voor ze, maar ze hebben het toch gedaan. Ik kan om 11.15 uur. Anders moest ik er 's middags weer voor terugkomen.
De dames die voor de tp zijn gegaan, hebben jullie de ovulatie online gekocht of in de winkel. Weten jullie ook of er merken zijn, wat je zeker niet moet kopen?
p: ik heb voor de zekerheid toch maar de bekende cb-testen gekocht. Zijn wel mega-prijzig, maar ja, ik testte gelukkig meteen de 1e keer positief, dus ik heb er nog 6... 13 mm schiet toch al mooi op? Dus deze keer niet zo'n lange cyclus en toch binnenkort al TP? Joepie!!
Nou ws wel een lange cyclus. Mijn follikels worden meestal 23-26mm Ik moet nog even. Maar wie weet, nemen ze deze keer niet zo'n lange aanloop en gaat het wel snel.
Jeetje, zo groot?? Ik testte al positief bij een eitje van 18 mm deze keer. En dat heb ik al eens eerder gehad. Soms worden ze ook wel 21 of 22 mm, maar 26 heb ik echt nog nooit gehaald! Wat kan daar dan een verschil in zitten!
Ilja: Waarom doen ze geen echo? Was je in MCL? Ik zat gister op dag 16 na TP en er was al een vruchtzakje zichtbaar. En zoals Vlinder ook al zegt, het kan ook zijn dat 1 embryo een miskraam wordt en de ander misschien doorgroeit. Ik hoop het zo voor je!!! Ik duim en ik hoop dat het snel beter gaat. Jo: BBQ chick!! Volgens mij is vanavond de derde keer deze week? Alweer 3 dagen na TP! (we blijven positief! ). Duim, duim, duim..xx Quinty: Hoe voel jij? Je had van de week wat klachten? Hoop en duim ook voor jou..spannend. Vlinder: Goed van je dat je probeert te vertrouwen op je lichaam en je mini-mensje in wording. Is ook moeilijk gezien je historie natuurlijk. Maar rust in de kop is ook goed voor mini mens. Knap dat je het probeert. P: Wat goed op de fiets! En fijn van ei! Hoop dat deze snel gaat ovuleren, dan kun je eindelijk je cryo ophalen? Ik zou idd ook testen van CB kopen, die zijn toch het beste, denk ik. @ hier: alles okee, eerste vakantiedag! zit met ventilator aan de tour te kijken. Heerlijk relaxed..Maandag lekker op vakantie, zo'n zin in. Heb het boek het grote wonder gekocht (kennen jullie dat met van die mooie foto's in de baarmoeder) kan ik wat vergelijken met de groei in buik. Ik geloof het soms nog steeds niet. Ach komt vanzelf. Vanavond feestje zonder wijn!!
hier alles oke heb wel wat klachtjes die ik anders ook heb maar komt volgens mij ook door utrogestan. Heb last van rommelende darmen. Heb dit eigenlijk elke keer dus zie het gelijk als slecht teken maar volgens mij zegt het nu nog niet zoveel begon al voor terugplaatsing. Jo hoe voel jij je? Heb heeel veel zin in wijntje meestal doe ik dat niet tijdens wachtweken. Wat denken jullie kan dat nu al kwaad? Ilja: wat stom dat ze geen echo wouden doen hoeveel dagen zit je nu dan na de TP? Pip: Jij hebt toch kruidvat test gebruikt? En dan 9 dgn na tp? Straks lekker barbequen altijd gezellig!! XXX
Ja leuke outfit! Staat je vast super. Ik regel wel iemand die de worstjes omkeert op de BBQ Have fun!
Quinty: Spannend hoor. Ik weet nog dat ik een paar dagen voor de positieve zwangerschapstest een dipje had omdat ik last had van ongesteldheidskrampen en zie nu eens. Ik dacht ook dat deze keer vast niet raak zou zijn, vanwege alle drukte en stress. Je weet het echt niet, het kan alle kanten op. Ik heb 6 dagen na TP eerst getest om te kijken of de test negatief was, dan wist ik zeker dat de pregnyl niet meer in mijn lichaam zat. En op dag 8 had ik inderdaad de eerste positieve test. Ik heb inderdaad de Kruidvat testjes gebruikt van 2 voor 5 euro's. Heb de afgelopen week 5 verbruikt. Nu koop ik niet meer. De kruidvat test die meet HCG vanaf 20 en de andere testen vanaf 40. Dat vertelden de zustertjes van Barra. Ik denk wel dat ik een hele vroege test had hoor, dat zei de gyn gister ook. PiPje heeft zich snel ingenesteld, maar meestal is het later. Ook op forum zijn er latere verrassingen, zoals bijvoorbeeld bij Klingel. Ik nam zelf geen glaasje wijn in de WW. Ik denk zelf dat eentje geen kwaad kan.
20 dagen na IUI en 21 dagen na pregnyl 33ste cylcus dag Heeft geen zin om een echo te maken Pas bij een HCG waarde van 2000 zeiden ze tegen mij Had wel fijn gevonden als ze gezien hadden waar het bloed weg komt Dat kan volgens mij wel, maar goed ook niet teveel rommelen daar nu Ik moet afwachten meer kan ik gewoon niet En dat is zo moeilijk Het bloed en het stopt dan 2 uur later bloed ik weer en stopt het weer Ik weet het echt niet Is nu wel helder en was oud bloed Ik zie het wel het is heel moeilijk allemaal Ja en waarom bloed ik Heb verschillende dingen gehoord inmiddels Het blijft raden zolang je niet weet wat het is Hoop alleen geen miskraam Alleen ik zeg ook dan zou het HCG niet zo gestegen zijn lijkt mij Hoop nog steeds op goed bericht
Jongens wat is het warm zeg, 38 graden buiten. Net even op de fiets een cadeau wezen kopen voor een van de kinderen van vrienden daarna bij een andere vriendin een glas water gehaald, toen nog boodschappen en zit nu zwetend binnen te typen.
Lekker pip! En dan heb ik het niet over de BBQ of een wijntje Ik heb ook zin in een wijntje Quinty, ik doe het ook nooit tijdens de WW, maar denk ook dat het eigenlijk geen kwaad kan. Moeilijk he? Ik voel ook nog niet veel bijzonders. Alleen vanmiddag een beetje moe en lamlendig. Heb zelfs een uurtje in mijn bed gelegen.. Zo nu, omkleden en foetsie!! Fijne avond meiden! (En proost, als je toch nog aan dat wijntje gaat Quinty )
wat een fijne foto pip!!!! wij gaan zondag BBQ, kijken of ik dat (lees:hem) ook kan regelen hahaha wat is het warm zeg!!! kan er niet echt meer tegen! ben zo moe. voor de rest nergens last van. gisteren mijn baas verteld, die komt af en toe eens langs. was oprecht blij. en zei nog dat ik rustig aan moest doen, met dit warme weer.!! best wel lief. (want het is een grote lompe man, mijn collega's vinden dat hij geen gevoel heeft, maar ik weet nu wel klein beetje beter) ps. quinty. ik heb heel heel af en toe paar slokjes bier met dit warme weer. heerlijk, en goed voor de placenta!!! heb ik gehoord!! maar is bijna niet te tellen hoe weinig slokjes het zijn!! moet ik mij schamen!! als ik zo doorga, heb ik in totaal 9 maand 2 flesjes bier op!! moet kunnen denk ik zo!! maar voorla geen liters meer van dat vocht achter over slaan hey!!!! jo... ben je moe....!!!!! hoeveel dagen na tp is dit nu. wanneer kun je testen!! lekker vakantie!! heerlijk, jullie treffen er perfect weer bij. als je goed over deze hitte kan. p.. pff lekker hoor fietsen, maar idd wel erg warm. (heb ik het alweer over de warmte....ppfff!!!!) jij bent weer met de bezoekjes bezig. ik ben blij dat heerneveen zo hun best doen. is dr O!! nieuwe arts daar! ilja, frustrerend zeg, dat je nu nog steeds niet weet wat het allemaal betekenen kan. "probeer" rustig te blijven. hcg kan wel stijgen bij miskraam, ook bij een BBZ. dat had ik vorig jaar. zodra je pijn hebt moet je idd meteen met ze bellen klingel!!! laatste dingen aan het regelen. kun jij (nog) beetje tegen de warmte. hoest met je moeder en je buikje... begin je al meer te groeien @all, hele warme zomerse knuffel